Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srebrenici přežil pod těly mrtvých, teď chce spatřit „zrůdu Mladiče“

Mevludin Orič je jedním z mála muslimských mužů, kteří přežili masakr bosenských Muslimů ve Srebrenici. Devět hodin ležel mezi mrtvolami a předstíral smrt, zatímco Srbové dobíjeli zraněné. Po šestnácti letech se na místo hromadných poprav vrátil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MM2000

Krev na rukou mají všichni ...

jen ta, kterou mají na rukou Srbové, je pro západní svět asi červenější ????

Sice dlouhý, ale dost dobrý článek : http://www.messin.estranky.cz/clanky/srebrenica/srebrenica15.html !!

0/0
10.7.2011 21:49

daduna383

hnus

pro tento víkend snad již bylo množství oficiální propagandy vyčerpáno. Kdy začnete stejně vehementně informovat i o muslimech a chorvatech?  Asi nikdy, co? Zviře Naser Orič je na svobodě, přitom každej ví, co za války dělal. Holt to nikoho nezajímá, asi abychom si příliš nenahněvali naše muslimské bratry. Ostatně už brzy nebudou v Evropě minoritou. Snad nám naši potomci dostatečně poděkují, až budou nuceni mlátit pětkrát denně hlavou o zemRv

+1/0
4.6.2011 21:51

informace

informace

http://www.czechfreepress.info/uvadime-videa/srebrenica-komentar-ubomira-huda

0/0
4.6.2011 18:56

informace

Lež o Srebenickém masakru

http://www.czechfreepress.info/valky/pavel-krivka-srebrenica-nejvetsi-lez-v-evrope-od-konce-ii-svetove-valky

Starosta  Srebrenice  Mustafič napsal knihu „Plánovaný chaos", kde vydává otřesná svědectví o ukrutnostech páchaných muslimským velitelem Oričem a jeho hrdlořezy a zpochybňuje vraždění zajatců srbskými armádními oddíly, protože sám byl po určitou dobu v srbském zajetí. Na Mustafiče bylo jako na „zrádce" spácháno několik pokusů o atentát a při jednom z nich byl těžce zraněn – viz:

http://www.messin.estranky.cz/clanky/srebrenica/srebrenica16.

0/0
4.6.2011 17:19

informace

Re: Lež o Srebenickém masakru

takže ještě toho nemáte dost pokud jde o mafii Nasera Oriče a generála Ratko Mladiče., mohu citovat dále z knihy bosenského muslilma, který svědil i u haagského soudu

Když jsme vzali tu skupinu zajatou v Zalazje z vězení (ve Srebrenici), abychom je vzali zpátky do Zalazje, a když začalo zabíjení, dostal se mi do rukou Slobodan Ilič. Vylezl jsem na jeho hruď. Byl zarostlý a vlasatý jako zvíře. Díval se na mě bez jediného slova. Vytáhl jsem bajonet a zabodl ho přímo do jeho oka, a otočil s ním tam a zpět. Nevydal ze sebe jediný zvuk. Potom jsem ho trefil nožem do druhého oka… Nemohl jsem věřit tomu, že nereaguje. Abych řekl pravdu, to jsem se poprvé vylekal, tak jsem mu hned potom podříznul krk,“

0/0
4.6.2011 17:54

informace

Re: Lež o Srebenickém masakru

Přišel Naser a řekl mi ať jsem připraven okamžitě přijít s vlajkou před vězení ve Srebrenici. Ustrojil jsem se a vyrazil. Když jsem přišel před věznici, vytáhli všechny zajaté v Zalazje a nařídili mi odvést je směrem k Zalazje. Když jsme dojeli do skladiště/železniční stanice? , nařídili mi, abych zaparkoval kamion. Uklidil jsem se do bezpečné vzdálenosti. Jenomže když jsem viděl jejich divošství a když začalo vraždění, cítil jsem, jak se mi z hlavy odešla všechna krev. Když Zulfo (Tursonovic) rozpáral nožem hrudník zdravotní sestry Rady, zatímco se jí ptal na umístění radiové stanice, nemohl jsem se na to už déle dívat. Odešel jsem odtamtud pěšky zpátky do Srebrenice a oni potom přijeli zpátky kamiónem, který jsem poté odvezl ze Srebrenice domů do Potocare. Vnitřek byl celý zkrvavený,“

0/0
4.6.2011 17:57

informace

Rozhovor s přeživším Oričem

Pane Oriči, řekněte  kolik lidí jste zabil?....ne já nezabíjel lidi jen Srby a nepřítle, taková byla doba, byla válka všichni zabíjeli, nikdo to nepočítal.

Pane O...přijde vám normáoní znásilňovat ženy,  vyžezávat jim z břicha dítě, přibijet lidi na vrata, grilovat lidi , vypichvat ji oči a vráže jim videl do břicha?  ......no to bylo normální, byla taková doba, muslimové to dělají a  a já jsem taky muslim, taže to normální bylo.

Pare O...myslíte že general Mladič postupoval ve váleční situaci v ohrožení  nějak hnusněji že islamisté??...ani ne,  jen střílel nepřátele,  jen mne štve že jsem ho nemohl podříznout  a vypíchat mu oči a kopat si s jeho hlavou, to by se mi líbilo, kdyby plazil jazyk a ještě slintal. taká hra se mi vždy líbila.

Děkuji za rozhovor.

0/0
4.6.2011 14:46

informace

Re: Rozhovor s přeživším Oričem

Mimo rozhovor

Orič dopňuje..no jednou se mu udělalo špatně, když  jsme jedné žene  v 8 měsící těhotenství rozřízli břicho , vyndali mimino a dali jí tam kočku, myslím že se tak kočka dusila krví  vždyť i kočka má duši, tohle jí dělat neměli......já jsem  mírumilovný  člověk mám rád život , měl jsem rád znásilňování žen , narodili se malí muslimkové.

0/0
4.6.2011 15:08

Cynyc_

Rozhovor s přispěvatelem s nickem "informace"

Pane i., přijde Vám normální vymýšlet si rozhovory? ... Jistě, to je normální propagandistický nástroj.

A nevidíte nic špatného ani na tom, že někoho prostřednictvím takové propagandy očerňujete z odporných zločinů? ... Ne, když je to muslim.

A nevadí Vám, že nemáte nejmenší důkaz, že by se daná osoba nějakých zločinů zúčastnila, či je schvalovala? ... Opět, ne, když je to muslim. Ten je totiž zločincem už tím, že se narodil. Co mi naopak vadí, jsou Vaše otázky, které takovou záslužnou činnost zpochyňují. Jste milovník muslimů a vrah naší kultury.

Domníváte se tedy, že boj proti čemukoli islámskému má přednost před pravdou? ... Samozřejmě. Islám je největší zlo a k jeho potření není žádný způsob nemorální. Toto je potřeba nestále všem vštěpovat a zdůrazňovat, že koho zajímají fakta, je nepřítel nás všech a půjde ke zdi, jen co se dostaneme k moci....

0/0
4.6.2011 16:00

informace

Re: Rozhovor s přispěvatelem s nickem "cynyc"

Pane C, mnerdo vaší kultury nic není, pokud není  pro mne škodlivá. Když škodlivá je tak se ovu, tahle země česká není islámská a nikdy nebude. ledá nás podřežete všechny.

0/0
4.6.2011 16:23

Cynyc_

Re: Rozhovor s přispěvatelem s nickem "cynyc"

Díky, že jste vysvětlil, proč jsem se ozval já. Nestojím o to, aby ČR byla muslimskou zemí, ještě stejně tak nestojím o to, aby se stala zemí, kde bude přijatelné sprosté lhaní a nactiutrhání, jaké provádíte Vy.

0/0
4.6.2011 16:32

informace

Re: Rozhovor s přispěvatelem s nickem "cynyc"

Obava před muslimskou převahou je to co mne vede k této diskuzi. Možná používám nadsázku, ale  stačí se podívat na film Uloupené Kosovo, pak pochopíte, že nastal čas  se bránit.

Ano odporné to je nikdy nezapomenu na to jak ženě vyrvali díte z břícha a dali jí tam kočku....to není nadsázka to je hrůzostrašný fakt a lidi by to měli vědět, čeho jsou muslumové schopní ve jménu sváté války či čehokiliv....jo nezapoměnte i vám  mohou vypíchat oči a vrazit vidle do břicha, to je jejeich normálnost. Takže díky za upozornění a vy si mějte na paměti moje upozornění.

0/0
4.6.2011 16:55

modrá straka kradačka

Re: Rozhovor s přispěvatelem s nickem "cynyc"

Co tady plácáš, to co píše info,,,,, tak je pravda, a bylo to i zadokumentováno!Bohužel politicky zaujatý Haágsky tribunál děla že nic takového neexistuje. A nejlepší je na tom to, že Orič vždy po masakrech zdrhal na úzení, kam srbská vojska nesměla, pod ochranu vojsk OSN. Když víš ........., tak kušuj!!!

0/0
4.6.2011 19:12

informace

Re: Rozhovor s přeživším Oričem

Ještě jedna otázka Jste v přibuzenskíém vzahu  s tím Naser Orič? Máte  stejná přijmení  Orič, jako ten masový vrah odsouzený  Haagem na 2 roky až žaloba zněla na 18let.?  .....no to byl  přeci omyl, takový nesmysl  obvinění Oriče i tak hrůzné detaily, jako močení do úst zajatce, kterému právě násilně vytrhli zub kleštěmi.  jsem hrdý na to že jsem  z rodu Oričů a že bojujeme

 http://www.un.org/icty ,

 http://www.serbianna.com/columns/savich/051.shtml ,

 http://www.serbianna.com/columns/savich/052.shtml ,

http://www.dw-world.de/dw/article/0,1564,1350407,00.html

0/0
4.6.2011 16:16

Irlius

Re: Rozhovor s přeživším Oričem

Jste odporná bestie. Ten člověk přežil genocidu! To je stejné, jako říkat o každém Srbovi, který se jmenuje Mladic, že je vrah. A nemyslete si, i Srbové znásilňovali ženy a děti a řezali mužům genitálie. Válka je svině a není dobrá ani špatná straně, zvlášt'  na Balkáně. Jste xenofobní hnusák, přesně z takových povstali náckové v Německu. Jestli váš názor sdílí více lidí,  tak se máme na co těšit. ;-O

0/0
6.6.2011 7:52

cara al sol

Re: Rozhovor s přeživším Oričem

Tak to se těš.

0/0
8.6.2011 1:16

karbidikova

....

islámský terorista oslavován v českém tisku / vlastní ho občané germánie/. Kam to spějeme ;-€

0/0
4.6.2011 13:44

informace

Re: ....k diskuzi

Lidé nechápu kdo je ten oslavovný islamský terorista....no Mladič to není,takže kdo??? Lidi by si měli hlavně uvědomit co se stalo, kdy se to stalo a prč se to stalo a následně srozumitelně diskutovat o svých názorech k tématu, k tomu co se dočetli z jiných zdrojů apod.

0/0
4.6.2011 14:15

karbidikova

Re: ....k diskuzi

ten chudáček islámský bojovník, který přežil "srbskou popravu". Je to regulérní terorista;-€

0/0
4.6.2011 14:18

informace

Re: ....k diskuzi

aha Mevludin Orič,...schválně  kolik lidí on zabil a jakým hnusným způsobem, třeba si jen kopl do užíznute hlavy nějakého Srba, nebo nejskou srbku znásilnil...takže položme otázku tomu člověku, ať víme co je zač.

0/0
4.6.2011 14:21

Cynyc_

Re: ....

Ano, kam to spějeme, když lidé jako Vy relativizují válečné zločiny očerňováním obětí.

0/0
4.6.2011 14:42

informace

Jak rozhodne Haag o své vině?

Pochybuji také o tom, že NATO je výlučně obranná organizace. Proto jsem podepsal petici Ne základnám. Pochybuji o tom, že OSN je nestranná, spravedlivá a efektivní organizace. V neposlední řadě pochybuji o poctivých úmyslech Evropské unie.

O čem však nepochybuji, je skutečnost, že příchodem NATO do Kosova v roce 1999 došlo k etnické čistce a v jejím důsledku byly ze svých majetků vyhnány statisíce kosovských Srbů a dalších národností.

0/0
4.6.2011 12:17

informace

Re: Jak rozhodne Haag o své vině?

aby elita a jelita  národa mohla zase klidně spát s vědomím, že ten jejich vysněný svět tvořený USA, NATO, EU a OSN je opravdu okolo nich a že je v pořádku, proto si to odskáče Radko Mladič.

0/0
4.6.2011 12:20

Cynyc_

Re: Jak rozhodne Haag o své vině?

Ratko Mladič si to odskáče proto, že je největším evropským válečným zločincem od druhé světové války.

0/0
4.6.2011 14:41

Zátaras

Re: Jak rozhodne Haag o své vině?

vidím to v současnosti tak, že multikulti liberální postmoderní Evropě jsou pravoslavní Srbové stejně jako katoličtí Poláci či Italové trnem v okuRvje snaha je démonizovat, zesměšňovat, a pracovat na vytvoření obrazu, že jsou totálně ujetí (tihle všichni) Rv

0/0
4.6.2011 18:39

informace

další informace

Mevludin Orič  je ten  voják co  bojovalj jednotklách Naser Orić, který je masový vrah, osouzený Haagem na 2 roky

Ve středu 24. března 1999 večer zaútočily vzdušné síly NATO na srbské cíle. Došlo tím k přepadení suverénního evropského státu ze strany západních mocností pod záminkou humanitárních důvodů. (A dnes je už prokázáno, že útok na Srbsko byl před veřejností ospravedlňován zmanipulovanými údaji; dopsáno v r. 2007; viz o tom např. zde. Byly použity zakázané zbraně (kazetové bomby a ochuzený uran.) NATO zabilo 2000 civilních obětí, v nadpoloviční většině se útoky zaměřovaly na civilní cíle a způsobily škody ve výši 50 miliard dolarů.)

0/0
4.6.2011 11:36

informace

Re: další informace

zde

http://www.pravoslav.gts.cz/jugoslav.htm#15.3.2007

0/0
4.6.2011 11:53

informace

Re: další informace

http://www.protiprudu.info/srebrenica.html

0/0
4.6.2011 12:07

júLinek šíšaL

Orič

...Orič byl u soudu a odsouzen a to je dobře...

0/0
4.6.2011 11:30

síma25

Re: Orič

Ty seš fakt mentálně nedostatečný... Za ta zvěrstva, kterých se dopustil byl odsouzen na dva roky, které už si odseděl ve vazbě, takže ho hned po vynesení rozsudku propustili. A po nějaké době byl dokonce osvobozen, takže je na něj v tuto chvíli dle "práva" pohlíženo jako na bezúhonného, nikdy netrestaného člověka.

Ono když se řekne A, musí se říct i B!

0/0
4.6.2011 16:58

milan79

Ozbrojenci nebo civilisté

Tak by mě zajímalo koho to tam vlastně srbové postříleli, civilisty nebo ozbrojence v tu chvíli neexistujícího státu tudíž teroristy?

V roce

1995 válčil Orič v řadách armády bosenských muslimů. Srbové ho zajali v

lesích a odvedli do jedné ze škol poblíž Srebrenice, kde shromažďovali

zajaté muže.Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/srebrenici-prezil-pod-tely-mrtvych-ted-chce-spatrit-zrudu-mladice-1cv-/zahranicni.aspx?c=A110603_163037_zahranicni_aha

0/0
4.6.2011 11:06

certik_bertik

že

se ti novináři nějak snaží poslední dobou

Jak řekl Josef Goebels, žádná vláda se neobejde bez propagandy a žádná propaganda se neobejde bez vlády

0/0
4.6.2011 10:50

bijec5

Doufam

ze prislusni lide v CT najdou odvahu a odvysilaji dokument Uloupene Kosovo. Srbove zijici v Kosovu jsou muslimy vyhaneni a za posledni roky jich vice jak polovina odesla do Srbska. 

Kosovskoalbanska UCK je islamofasisticka organizace podporovana zapadnimi "demokracie" vcetne Ceska. Stydim se za nasi  patolizalskou vladu. Az se jednou musulmani rozlezou i do Ceska, budeme litovat, ze jsme tenkrat nepodporovali nase slovanske bratry Srby. Ale to uz bude pozde....

0/0
4.6.2011 9:40

koutlosh

Re: Doufam

Stydím se taky ;-(

KOSOVO = SERBIA, SERBIA=KOSOVO R^

0/0
4.6.2011 9:55

informace

Re: Doufam

Lépe bych to nenapsala, já se stydím za Čechy , kteří nechápou souvislosti geopolitické zájmy ....kolik tady z těch diskutujících se nachalo unést nadpisem a článkem a nevidělo film Uloupené Kosovo?  Zajímavý film už tím že je zakázaný a nehodí se vládnoucím , když lezou do zadnice vyšších zájmů demokracie. Ubohost. Ubohost jak media jsou kontrolovaná a politicky závislá.

0/0
4.6.2011 9:56

informace

o spravedlivém soudu v Haagu

ať se svět konečně dozví pravdu...film Uloupené Kosovo byl zakázán...Orič  odsouzen na 2 roky za neuveřitlěn krutá zvěrstva nas Srbech...generál Mladič bránil svou vlast ve válečném stavu válečnými prostředky je najednou genocida. Geopolitické zájmy jsou svinstvo, které na pravdu nehledí, takže soude v Haagu snaž se.!!

0/0
4.6.2011 7:34

júLinek šíšaL

"zrůda Mladič"

...zrůda Mladič je zodpovědný za nejhorší zločiny v Evropě od konce druhé světové války, jeho vlastní dcera spáchala sebevraždu když se dozvěděla o jeho zločinech, nyní je tam, čemu se od spáchání svých zločinů vysmíval, a tam, v Haagu bude odsouzen, Mladič své oběti však nechal zavraždit bez soudu...

0/0
4.6.2011 6:34

informace

Zrůda Orič

Jednotky Oriče prováděly postupně nájezdy na více než 100 srbských vesnic v okolí Srebrenice, Skelani, Bratunce a Milici, přičemž většiny z nich se Orić účastnil osobně. Docházelo k masakrům, znásilňování a mučení civilního obyvatelstva. Metody byly drastické: bosensko-muslimští ozbrojenci podřezávali zajatce noži, propichovali vidlemi, ukřižovávali, uřezávali jim hlavy, opékali nad ohněm, ubijeli tupými předměty, vytrhávali jim zuby kleštěmi a prováděli další krutá mučení. bylo zabito zhruba  3200 Srbů, téměř 13 tisíc jich bylo nuceno pustit své .domovy.

0/0
4.6.2011 7:08

milan79

Re:

V roce

1995 válčil Orič v řadách armády bosenských muslimů. Srbové ho zajali v

lesích a odvedli do jedné ze škol poblíž Srebrenice, kde shromažďovali

zajaté muže.Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/srebrenici-prezil-pod-tely-mrtvych-ted-chce-spatrit-zrudu-mladice-1cv-/zahranicni.aspx?c=A110603_163037_zahranicni_aha

0/0
4.6.2011 11:08

informace

Velitel Orić

Ve Srebrenici se z Oriće stal typický warlord. Rozhodoval o životě a smrti všech obyvatel. V okolních srbských vesnicích jeho oddíly jen za období 1992-1994 vyvraždily 3 262 Srbů, převážně civilistů. Nešetřili ženy ani děti. Velmi často vraždili potichu nožem. Zbavoval se ale i nepohodlných muslimů přímo ve městě. Po čase se i poslanec Mustafić stal jeho cílem. Naštěstí přežil atentát a dnes může o Orićově vládě ve Srebrencii svědčit. Do obklíčené Srebrenice dovážely konvoje OSN humanitární pomoc. Orić ji zabavoval a prodával. Organizoval i pašování zboží ze srbské strany. Inu, obchod spojuje i velké nepřítele. 35 000 muslimských utečenců obklíčených ve Srebrenici jako v pasti muselo platit za ubytování, jídlo, hygienické potřeby, za cigarety … Kdo chtěl odejít na srbskou stranu, toho popravili.

0/0
4.6.2011 6:16

informace

Re: Velitel Orić

Za celou dobu působení velitele Oriće od roku 1992 do konce roku 1994 bylo jeho jednotkami, často za jeho osobní přítomnosti, povražděno 3 262 Srbů a zničeno téměř 100 vesnic a větších usedlostí v okolí Srebrenice. Za všechny tyto zločiny byl Orić soudem Haagu odsouzen k pouhým dvěma letům, zatímco generál Krstić, velitel Drinského sboru, byl odsouzen na 43 let. Za to, že bránil své rodáky před Izetbegovićovými a Orićovými hrdlořezy a za to, že vzdoroval arabským bojovníků džihádu.

0/0
4.6.2011 6:23

júLinek šíšaL

Re

...byl Orič souzen v Haagu? ...

0/0
4.6.2011 6:38

informace

Re: Re

Ano v Haagu

Naser Orić, který si nechal některá zvěrstva natáčet na video, ukázal jedno z nich novinářům, Mezinárodní trestní tribunál pro bývalou Jugoslávii věděl o Orićově minulosti, k jeho zatčení však  došlo až v dubnu roku 2003. Vrchní žalobkyně OSN Carla del Ponteová žádala pro Oriće 18 let odnětí svobody. Soud proběhl až v roce 2006 a Naser Orić byl odsouzen na 2 roky vězení. Vzhledem k tomu, že si "odseděl" tři roky ve vazbě, byl okamžitě propuštěn

0/0
4.6.2011 6:58

Sharpe

poznamka

Tomu Mladicovi by muslimove meli postavit pomnik. Zadny jiny tolik nepomohl jejich veci v ocich svetove verejnosti a nerozvirilil protisrbske citeni, jako Mladic.

0/0
4.6.2011 5:09

duhacenzor3

Re: poznamka

R^R^R^

0/0
4.6.2011 6:30

dr.Dvojka

Uloupené Kosovo, stojí za zamyšlení

http://www.youtube.com/watch?v=OnO-yySzfVQ obávám se, že další světová válka začíná právě v Haagu

0/0
3.6.2011 22:57

Vážný

Re: Uloupené Kosovo, stojí za zamyšlení

Hodně jednostranný (skoro blábol).

Srba Milutinovičev Haagu také osvobodili.

A krom toho, v situaci, kdy jedna jak druhá strana UCK  i Srbové začli v Kosovu etnické čistky a hrozil exodus Kosovanů do Evropy (uprchlické tábory atd.), tak bylo nutné tomu zabránit. A přesně  to udělalo NATO.

To že halt od 60. let Albánci převážili etnicky Srby je fakt. A že jim život Miloševič nijak neulehčoval je taky fakt.

Stačí zajet na jih Chorvatska a vidíte, že ti lidi myslí divně. Na jednu stranu by se pro Vás rozdali a přitom by sousedům s chutí vyvraždili barák pro křivej pohled....

0/0
3.6.2011 23:47

SORRY.MUSIM TĚ NAHLASIT

Re: Uloupené Kosovo, stojí za zamyšlení

a nemame stejny problem nahodou..?? taky milujeme k smrti nase romske spoluobcany v ulici...:-P jen diky tomu ze cesi nejsou tak horkokrevny a ateisticky narod je tu celkem klid...ale nekdy i slovo dokaze tezce ublizit...;-)

0/0
4.6.2011 0:32

SORRY.MUSIM TĚ NAHLASIT

Re: Uloupené Kosovo, stojí za zamyšlení

pozn.a proto ze jsme ateisticky narod..

0/0
4.6.2011 0:33

kohr26

Re: Uloupené Kosovo, stojí za zamyšlení

ano ;-D a proto jsme postavili sochu stalinovi R^

0/0
4.6.2011 1:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.