Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Manžel zastřelil v Praze svou ženu-lékařku. Pak zabil sebe

Policie vyšetřuje smrt dvou lidí před lékařskou ordinací v Doudově ulici v Praze-Podolí. Podle kriminalistů zastřelil třiašedesátiletý muž svoji devětapadesátiletou manželku, která zde pracovala jako lékařka. Poté namířil zbraň na sebe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vinč

PRIJMENI NA G

TADY JE ODKAZ NA STEJNOU ZPRAVU V BLESKU. JE TAM SESTRICKA NA FOTCE, TAKZE ASI KDO TO POTREBUJE VEDET A JE ZVEDAVY, TAK BUDE VEDET. JEDNA SE O ORDINACI VPRAVO.

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/153818/vrazda-u-zubare-muz-zastrelil-manzelku-pak-sebe.html

0/0
28.5.2011 18:50

BerryRide

DOTAZ

"Dobrý" den, nemohl by mi zde někdo udat alespoň iniciály paní zubařky, k jedné jsme chodili... :-(

0/0
28.5.2011 10:44

curwin

Re: DOTAZ

Podle fotky sestřičky se jedná o paní doktorku, která sídlí v nižším patře. Příjmení je na G. Je mi moc líto co se stalo:(

0/0
29.5.2011 15:04

-anna-

Všem, kteří si nevidí do pusy!!!

Možná by bylo vhodné, kdybyste se zamysleli, milí přispěvovatelé do diskuze, nad tím, že ty, o nichž mluvíte,byli lidé!!S paní doktorkou jsem se znala osobně, a vám všem, kteří si troufáte psát tak zvaně vtipné příspěvky do diskuze, vám, kteří se nestydíte na tu ženu psát různé urážky a slova, za která byste se měli stydět,tak si vás dovoluji upozornit, že haníte jméno úžasné ženy, která se starala nejen o zdraví lidí okolo, ale i o svého manžela, který jí, podle vašich slov měl mít už dost!! Představte si kohokoliv z lidí ve vašem okolí, koho si vážíte, kdo se chová k vám i lidem okolo se vší láskou, ochotou a porozuměním, a představte si, že by někdo z těch lidí byl na místě paní doktorky, a vy jste o něm četli takové nechutnosti, jako jste tady napsali!!Je to odporné, a naprosto nechápu, jak si můžete troufnout o komkoliv takhle mluvit, pokud ho neznáte!!! Možná jste zapomněli staré dobré "o mrtvých jen v dobrém" a tím spíš, pokud to byli tací lidé, jako paní doktorka!!!!

0/0
28.5.2011 0:54

Dongi

Re: Všem, kteří si nevidí do pusy!!!

Také jsem paní doktorku znala a měla jsem jí moc ráda. Chodila jsem k ní 14 let, naposledy jsem u ní byla před měsícem s dcerkou a těšily jsme se, že tam budeme chodit spolu, až bude mít malá zuby. První zoubek vylezl minulý pátek.... Je to jak zlý sen... Nehněvejme se na ty, co tu plácají nesmysly a přejme jim, aby to nezažili na vlastní kůži, či na kůži svých milých známých.

0/0
28.5.2011 1:10

kuku78

Re: Všem, kteří si nevidí do pusy!!!

Dobry vecer, mohu se zeptat na jmenu te pani doktorky, k jedne y nich chodime :((((((( Dekuji

0/0
28.5.2011 2:27

Picolik

No to se divim

ze nejdriv nezastrelil sebe a pak az svou zenu... To by mne zajinalo jak dlouho policii trvalo?

0/0
27.5.2011 22:18

SORRY.MUSIM TĚ NAHLASIT

teda

v takovem veku vzit kramle od cloveka ktery je nemocen rakovinou to je teda spatne..Rv

0/0
27.5.2011 19:24

Sprintujici.stonozka

Re: teda

neznám detaily, nemoc mu mohli diagnostikovat až v průběhu rozvodu

0/0
27.5.2011 19:27

SORRY.MUSIM TĚ NAHLASIT

Re: teda

tak jako tak nestesti...Rv nemluvim ted o nemoci...

0/0
27.5.2011 19:41

Sprintujici.stonozka

Re: teda

to jo, hodně smutný konec jednoho manželství

0/0
27.5.2011 19:46

elaine

Nechápu,

proč se otevírá diskuze. O čem? Zemřeli dva lidé. A vy tady diskutujete o ho.ně

0/0
27.5.2011 19:13

Sprintujici.stonozka

Re: Nechápu,

A tys přišel/a proč?;-)

0/0
27.5.2011 19:17

elaine

Re: Nechápu,

Abych se podivala, o cem se vubec pod takovym clankem da diskutovat

0/0
28.5.2011 9:49

Vinč

Re: Nechápu,

taky necahapu. uz by mohl byt admin pouceny co je tady pri takovych zpravach

0/0
28.5.2011 18:46

RJarka

pán, paní, Vojta

měla jsem bratrance, Vojta Krňávek se jmenoval, a toho 20 let vytáčela jeho příšerná žena Jarmila, jednou minulý rok v listopadu mu zavolala a on se na to oběsil a ta kráva žije dál, a my se na ni ještě musíme dívat, když už nechtěl žít, měl udělat to, co tady pán, měl jí vzít s sebou - co tím chci říct. pokud ti někdo leze tak na nervy, že bys ho nejraději chtěl zabít, je nejvyšší čas to udělat...

0/0
27.5.2011 18:55

Sprintujici.stonozka

Re: pán, paní, Vojta

a není jednodužší odejít? a začít někde úplně jinde a potkat někoho jiného? Vojta Krňávek - při vší úctě - byl pěkný  ..., když se nechal 20 ! let vytáček nějakou "krávou".  Zahodil celý život do stoupy.

0/0
27.5.2011 19:01

procensora@seznam.cz

Re: pán, paní, Vojta

;-DR^;-D

0/0
27.5.2011 19:06

Sprintujici.stonozka

Re: pán, paní, Vojta

:-)

0/0
27.5.2011 19:10

fin

strelba

Musela ho pekne vytocit...

0/0
27.5.2011 18:15

milivicak

Re: strelba

Třeba ho točila málo, ale pravidelně...... To se Vám pak honí věci hlavou......;-)

0/0
27.5.2011 18:40

procensora@seznam.cz

Re: strelba

Tak se seberu a jdu za jinou ;-). Strilet zenskou je zvlastni

0/0
27.5.2011 20:06

milivicak

Re: strelba

A střílet třeba chlapa není tak zvlaštní? Druh pohlavních orgánů má nějaký vliv na zvláštnost střílení??

0/0
27.5.2011 20:15

procensora@seznam.cz

CR je neskutecna

:-/ Bud lekare vyhani nebo soudi za zmanipulovane pripady anebo dokonce strili Rv. Jine staty nevedi, kde vzit lekare a CR si je likviduje

0/0
27.5.2011 17:57

busty

Re: CR je neskutecna

evidente je nesoudi dost :)

0/0
27.5.2011 18:05

procensora@seznam.cz

Re: CR je neskutecna

Co prosim?

0/0
27.5.2011 18:18

BMG

Re: CR je neskutecna

Nemáte něco k věci? Podle informací co my čtenáři máme to vypadá na policejní hantýrkou řečeno "domácí zabíjačku". To je nějaká  česká specialita? Mimochodem podle policejních statistik je mnohem víc vražd spácháno někým, koho oběť dobře znala než nějakým cizím násilníkem.:-/

0/0
27.5.2011 18:20

busty

Re: CR je neskutecna

chci tim rict, ze jestli to byla ta alkoholicka (sance jedna ku trem) tak ji meli soudit uz mnohem driv, manzelovi asi ruply nervy

0/0
27.5.2011 18:22

BMG

Re: CR je neskutecna

To nebylo na Vás, to bylo na procensora.

0/0
27.5.2011 18:29

procensora@seznam.cz

Re: CR je neskutecna

Podle me to k veci bylo. Vim jen to, co jsem cetl. resit neco zbrani je vazne nenormalni

0/0
27.5.2011 18:32

procensora@seznam.cz

Re: CR je neskutecna

P.S. Neni v tom opet slavna ceska korupce? :-/ CR ji ma na vsechno, proc by zbrane mely byt vyjimka? Rv

0/0
27.5.2011 18:34

blebleson

Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

:-/

0/0
27.5.2011 17:38

libl3

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Ty vlastníš zbraň? Vsadím se že nikoli, jelikož jsi možná magor a hysterik ty.

0/0
27.5.2011 17:43

blebleson

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Sorry, ale tvoje "odpověď " na moji poznámku postrádá jakoukoliv logiku a vlastně i smysl celkově.

Chtěl jsi tím naznačit ještě i něco jiného než ukázat na svou absenci mozku?:-)

0/0
27.5.2011 17:46

milivicak

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Jeho odpověď je naprosto logická. Zbraň legálně jistě nemáte, jinak by jste věďel, že legálně se ozbrojit střelnou zbraní zase tak jednoduché není. Jinak Vaše poznámka pod článkem je naprosto irelevantní. Když muž chtěl tu ženu zabít, tak by to udělal, i když by střelnou zbraň neměl, třeba by jí zapíchnul, nebo uškrtil, zbraň důvodem k vraždě jistě nebyla.

0/0
27.5.2011 17:55

procensora@seznam.cz

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Prominte pane, ale resit problemy zbrani? To podle vas dela normalni clovek? 8-o

0/0
27.5.2011 17:58

milivicak

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Jistě ne. Mohl to řešit i neozbrojen - třeba jí uškrtit..... Ne, promiňte, vážně, podle obsahu prvního příspěvku bych řekl, že tohle vlákno je o něčem jiném, pisatel se pohoršoval nad tím, že údajně každý magor může vlastnit zbraň, dva jsme reagovali na to, že nemá tak zcela pravdu......

0/0
27.5.2011 18:06

procensora@seznam.cz

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

OK, dobre ;-) Srry

0/0
27.5.2011 18:19

kolda39

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

R^R^;-D

0/0
27.5.2011 18:57

blebleson

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Ale právě že není logická vůbec, protože legálně se ozbrojit je velmi jednoduché. Stačí k tomu absolvovat jeden naprosto jednoduchý teoretický testík, který svede úspěšně vyplnit snad úplně každý kdo umí aspoň trochu psát, splnit praktickou zkoušku bezpečné manipulace se zbraní a umět se aspoň přibližně trefit do terče.

Nevím co těžkého na této proceduře vidíte.:-)

0/0
27.5.2011 18:03

milivicak

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

No, ten testík zase tak jednoduchý není (pravda, bez problémů se dá koupit, ale to u nás všechno), praktická zkouška také nemusí být pro každého brnkačka. Nesuďte podle toho, co jste si kde přečetl, nebo co Vám kdo napovídal, zkuste si to sám.

0/0
27.5.2011 18:11

blebleson

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Jestli se dá koupit, to netuším, ale poctivě se dá na plný počet bodů udělat asi tak po půl hodině učení - pokud má dotyčný uchazeč aspoň trochu mozek vytrénován školní docházkou.  Komu ten testík dělá problém, ten asi by neměl zbraň dostat.:-)

0/0
27.5.2011 18:17

milivicak

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Zbroják, stejně jako řidičák, technická na auto nebo mraky dalších věcí se dá koupit bez problémů, chodím na střelnice minimálně jednou týdně, sám střílím skoro dvacet let, tak vím, o čem píšu. Ten test si třeba někde najděte na internetu, nebo si půjčte v knihovně učebnici, opravdu zjistíte, že chcete-li zkoušku udělat poctivě a neutrácet za úplatky, púl hodina na učení Vám opravdu stačit nebude. Jinak - přiznat svojí chybu není žádná ostuda, nikdo neznáme všechno, komické a dosti nechlapské je ale trvat na svém bludu. Hezký den přeji.

0/0
27.5.2011 18:26

blebleson

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Hehe, vy jste ve svém životě žádné vyšší vzdělání asi nedosáhl - žádné těžší školy a hlavně zkoušky neabsolvoval, viďte? Jinak byste svou odpověď totiž mohl myslet snad jedině jako legraci.:-)

0/0
27.5.2011 18:29

Adam Pospisil

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Naučit se zákon o zbraních a střelivu za půl hodiny dokáže možná tak Einstein. Já se to učil něco přes týden. Tím ale nepopírám vaše tvrzení, že to je relativně lehké (respektivě téměř každý kdo chce, tak se to naučí). A že je lehký řidičák to vám nevadí? Kolik lidí zabijou denně auta a kolik lidí zabijou zbraně? Když už bych něco zpřísnil, tak rozhodně vydávání řidičáků. Jinak to že ten muž zavraždil tu zubařku není přece zapřičiněno tím, že měl zbraň. Pokud jí chtěl zabít tak by jí prostě zabil tak jako tak a kdyby neměl pistoli, tak by jí zabil sekerou, nožem, přejel by jí autem nebo by jí nasypal jed do kafe. Nebo by jí prostě zabil kterýmkoliv z milionu možných způsobů, už chápete?

0/0
27.5.2011 18:27

blebleson

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Pokud vím, tak na úspěšné absolvování toho "multiple choice" testu o kterém je tady vedena diskuze, není třeba učit se zákon o zbraních, ale je třeba pouze projít otázky a zjistit jaké z nabídnutých odpovědí jsou správné, což je přece něco úplně jiného než studium zákona o zbraních.

Se zbytkem vašeho příspěvku souhlasím. Na vydávání řidičáků mám stejný názor jako v případě zbraní. I v případě aut bych byl pro zpřísnění.

0/0
27.5.2011 18:34

BMG

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Ještě musíte navštívit lékaře na jehož odborné zodpovědnosti je právě povinnost vyřadit "magory" a následně vás ještě proklepne policie, jestli nemáte nějaký zločinný škraloup. Na tuto část jste nějak zapoměl.

0/0
27.5.2011 18:12

milivicak

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Máte pravdu, i já jsem tyhle dvě věci v odpovědi opoměl. O to ale zde nejde, je to od autora jen výkřik o tom, že by se měl ovčan zase nějak omezit a zakázat střelné zbraně, nic důležitého tím autor zdělit nechtěl, právě se nedopustil ani té myšlenky, že když se někdo rozhodne někoho zabít, střelnou zbraň k tomu nepotřebuje, pak by přišel požadavek na zákaz nožů, provázků, nohou od stolu, skleněných lahví....... další doplní každý podle fantazie :-)

0/0
27.5.2011 18:19

blebleson

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

To je samozřejmě pravda.

Já se ale domnívám, že tohle to dost málo. Myslím, že by měly být zavedené pravidelné preriodické psychotesty. Matně si vzpomínám, že něco takového kdysi chtěl už v minulosti zavádět některý z předešlých ministrů vnitra.

0/0
27.5.2011 18:19

BMG

Re: Dneska může legálně vlastnit zbraň každej hysterik a magor.

Psychotesty jsou jen chiméra. Jasně to ukázal případ "lesního vraha" Kalivody. Tento bývalý policista psychotesty prošel. To by mohly být klidně požadovány psychotesty i pro řidiče, vždyť většina nehod byla způsobena selháním jednotlivce který často vědomě porušil nějakou povinnost. A ještě k řidičům, zatímco držitel zbrojního průkazu musí projít zdravotní prohlídkou každých pět let, u řidičů amatérů jen při vydání řidičáku a pak až v šedesáti. Jestli za těch čtyřicet let přišel k těžké cukrovce, k nějaké duševní chorobě nebo je slepý jak patrona nikoho nezajímá.

0/0
27.5.2011 18:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.