Diskuze

Gynekologové dostali podmínku za přehlédnutí, které zavinilo smrt ženy

Teplický soud potrestal podmínkou gynekology, kteří při císařském řezu přehlédli u rodičky proříznutí močového měchýře. Šestatřicetiletá žena na následky toho zemřela. Soud dva z lékařů potrestal čtyřletým zákazem činnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavel.n

28. 5. 2011 8:30
malé srovnání

tihle doktoři svou nedbalostí zabili člověka - kdyby takovou chybu udělal třeba řidič autobusu , tak ten půjde sedět natvrdo !!!

0 0
možnosti

mira7788

30. 5. 2011 9:14
Re: malé srovnání

nebo treba dispecer ve vlakove doprave nebo dispecer v leteck doprave to same. muj znamy dela na draze uz radu let a z toho ma uplne hruzu kdyz si predstavi ze by udelal chybu. sel by sedet na nekolik let. mas uplnou pravdu a nevim proc jsou ti doktori porad tak protezovany zvlast kdyz vim jak valna cast z nich fu¨nguje. ted jsem byl v nemocnici v Ceskych Budejovicich  a je to az zarazejici ten rozdil v pristupu a odbornosti doktoru tam a treba v pisku kde bydlim(tady jsem zetim az na 2 vyjimky narazil na same diletanty, moje babicka by mohla vypravet kdyby jeste zila nejdriv ji tady nakazali zlatym stafylokokem potom ji chteli nechat umrit ale nastesti jsme ji dostali do nemocnice v budejovicich na posledni chvili, stacilo o par minut na vic a uz by nebyla, no a nakonec i kdyz jsem ji rikal nechod tam tak pri dalsi navsteve zdejsi nemocnice ji pani kardiolozka doporucila operaci pricemz ji absolutne nevyssetrla a nezjistila ani to ze ma zvapenatelou aortu)

0 0
možnosti

vetchý stařík

28. 5. 2011 5:51
TEPLICKÁ NEMOCNICE

v této nemocnici už se odehrálo tolik hrůzných "přehmatů,"  že se divím, proč tam lidé vůbec chodí.....sám mám 2 velmi negativní zkušenosti a už NIKDY bych sám dobrovolně do této instituce nešel k jakémukoliv zákroku.

Takových "zkušených" sedmdesátiletých  praktiků je tam víc. Různí Pejšové, Křivanové a pod. ..... je mi líto pacientů, co se jim dostanou do rukou.......

0 0
možnosti

majkl1

27. 5. 2011 20:15
Upřímně řečeno,

je mi líto lidí, kteří se svěří teplické nemocnici. Zejména k invazivním zákrokům. Prostě mají těch zprasených případů trochu moc. Kdo má jen pár informací, tak se tomuto špitálu vyhne. Včetně teplických lékařů. Myslím, že by celá teplická nemocnice potřebovala tvrdý odborný audit. Nebo zavřít a postavit znovu. Myslím personálně.

0 0
možnosti

vetchý stařík

28. 5. 2011 5:52
Re: Upřímně řečeno,

R^R^R^  naprostý souhlas

0 0
možnosti

Gmur

27. 5. 2011 19:01
to jsou teda experti odmitnout vysetreni

zeny ktera pak umre na rakovinu.Rv

0 0
možnosti

procensora@seznam.cz

27. 5. 2011 19:03
Re: to jsou teda experti odmitnout vysetreni

Kdo vi, jak to doopravdy bylo :-/

0 0
možnosti

MapleLuke

27. 5. 2011 17:46
Kdo z vás viděl naživo císařský řez?

...já ho viděl naposledy jako medik, od té doby jsem viděl spoustu operací, byť chirurg nejsem, ale moje vzpomínka je jedním slovem "krvavá". Při sekci jde o to co nejrychleji vybavit plod, aby se zamezilo působení anestetik které dostává matka. Krvácení se staví až po vybavení plodu a bývá v těchto případech opravdu hojné... to, že někdo přehlédne v břichu plném krve nějaký zdroj krvácení si umím lehce představit a stává se to i v jiných oborech... spíše je potřeba indikovat revizi v případě, že krevní ztráty nejsou adekvátní danému stavu... v tomto případě bohužel přišla pozdě...

0 0
možnosti

procensora@seznam.cz

27. 5. 2011 17:52
Re: Kdo z vás viděl naživo císařský řez?

Presne tak to je. U kazde operace bricha je totiz houby videt, takze nechapu CO vlastne prehledli. Zda se mi to neadekvatni, ale nevim :-/

0 0
možnosti

procensora@seznam.cz

27. 5. 2011 16:57
Hmmm

:-/ Rad bych znal komisi Rv To se mne nejak nezda cele. Zakazy cinnosti u lekaru jsou velmi riskantni. Po pul roce bez praxe ztraci lekar erudovanost. Po 4 letech se vrati a dostane se do daleko vetsiho rizika.

0 0
možnosti

jurgen

27. 5. 2011 17:01
Re: Hmmm

to je takova ceska varianta na tema "nepjistitelny" ............. takze vlastne dost tvrdej trest - jen krveziznivym felcarobijcum to ne a ne dojit .........

(i kdyz v ramci CR muze byt zakaz lekarske cinnosti por lekare i financne prinosny.............)

0 0
možnosti

studuji VŠ cenzorskou

27. 5. 2011 16:27
není to častá komplikace?

O tom pochybuji. Co mám kolem sebe ženy, co rodily císařem, tak tato komplikace postihla skoro každou druhou. :-/ Ale všechny přežily.

Souhlasím s příspěvkem od "milla" . Nikdo neočekává, že budou lékaři neomylní. Ale zatloukat svoje chyby? To je jak chování dětí v mateřské škole ;-(

0 0
možnosti

procensora@seznam.cz

27. 5. 2011 16:59
Re: není to častá komplikace?

Nevim, zda zatloukali chyby. Musela to vysetrovat lekarska komise z jine oblasti. Co se tyka "caste komplikace", jak pisete, tak v takovem rozsahu casta neni

0 0
možnosti

milla

27. 5. 2011 16:22
Neomylní

Udělají  chybu  jako každý ve  své  práci, to  se jim  vyčítat nedá. Jenže lékař pochybení  NIKDY nepřizná a co  může tak  zatlouká. Bolí  vás něco a on  neví  co? jste hypochondr, má  paní  v břiše špachtli zapomenutou  po operaci, ale je to  stejně její  vina.  A jeho  kolegové jej  zaštítí, protože je  to  já  na bráchu  brácha na mě. Smutný  když  někdo  umře. Ale jak  je  vidět, jeden  z  doktorů  byl v maléru  už  před časem, když  nechtěl  poslat pacientku  na  vyšetření a ukázalo  se, že  měl.  Takže  to  je  daleko  horší  s jeho  schopnostmi. I když  už  nám  v nedávné  akci  lékaři  tvrdili, že jsou  nadlidi. A vida.

0 0
možnosti

procensora@seznam.cz

27. 5. 2011 17:00
Re: Neomylní

Zajimalo by me, CO z vas mluvi Rv

0 0
možnosti

kolem

27. 5. 2011 15:56
1

Sectio Cesarea. Jeden z nejneprijemnejsich vykonu musite byt opravdu rychli. Obcas se divim, ze se pritom neporezou. Pokud plati, ze bez nej neni spontalni porod mozny, pak by kazda takova rodicka pri pokusu o porod zemrela na vykrvaceni. Takze gynekolog zachrani dva ztracene zivoty. Bohuzel to jiz verejnost bere jako samozrejmost a riziko takoveho vykonu neni schopna docenit.

0 0
možnosti

Antonín, topič

27. 5. 2011 16:02
---

Rychlý musíte být jen u akutní sekce. U indikované jaksi není důvod.

0 0
možnosti

Patrik33

27. 5. 2011 15:56
Takže se lékařům vlastně nic nestalo

Podmínka je jen takové ty,ty,ty a jede se dál. Jen jedno mimino přišlo o mámu za nekvalitně odvedenou práci lékařů...Rv

0 0
možnosti

_m-

27. 5. 2011 15:57
Re: Takže se lékařům vlastně nic nestalo

dvě, dvojčata.

0 0
možnosti