Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Měl jsem být jen loutkou ODS, připustil pražský primátor Svoboda

Bohuslav Svoboda poprvé veřejně připustil, že si ho vedení pražské ODS vybralo coby svého lídra jen jako loutku, která nebude do ničeho příliš mluvit. Zároveň promluvil i o své ambici stát se místopředsedou strany. Rád by podle svých slov vstoupil do celorepublikové politiky, aby mohl prosazovat své myšlenky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ferda Mravenec Bartowyč

Co mu to vadí ???

Nečas je loutkou taky a jak se štastně tváří .X

0/0
25.5.2011 0:17

Judge Dredd

Takže co nám vlastně promátor řekl...

1- Má hranice, ale jsou tak široké, že šel do koalice s třídním nepřítelem, který je ovšem zlodějským přítelem Rv

2- Byl nemastnej neslanej, který pouze využil nahodilé příležitosti, kvůli... (egu... životopisu... ješitnosti... životnímu postoji) -  takových tu bylo ovšem za poslední dobu víc - Fischer a polovina jeho vlády a dnes i Nečas... neřku-li ta blondska od veverek

3- Jsou tam tlaky od jeho souputníků, že už se to zajídá i jemu, i když na rozdíl od Dienstbiera ml. má mnohem více hroší kůži - Ukazuje to spíše do mafiánských praktik koalice ČSSD-ODS v Praze

4- Neodejde-li, tak vydělá a odejde-li, tak vlastně taky vydělá,což je jediné jeho osobní pozitivum...

btw. Slyšel jsem dobrej vtip: Co se stane, když hodíte odeesáka do řeky... vyplave hromada peněz a čistej komunista ;-D

0/0
24.5.2011 16:20

svatáDala

Re: Takže co nám vlastně promátor řekl...

;-D;-DR^

0/0
24.5.2011 16:25

víte o čem mluvím?

Re: Takže co nám vlastně promátor řekl...

vtip je starej, býval o socanech...

0/0
24.5.2011 18:55

Vinč

zajimave a nebezpecne

Janoušek opěgt na scéně: Zajímavá dedukce Marmusi.

0/0
24.5.2011 15:17

marmus

smutna postava

aneb jak chutna moc

0/0
24.5.2011 15:11

on3.

Re: smutna postava

moc

0/0
24.5.2011 16:04

u nás v kocourkově

Ambiciozní loutky ...

........Rv

0/0
24.5.2011 15:06

držte si klobouk

už se těším na to

až vystřídá Nečase, Doktora, Tluchoře, Němcovou či Sobotku

0/0
24.5.2011 15:00

marmus

boj o koryta

neverim mu .... je to jen poza .... proste boj o koryta s Janouskem , Stastnym, Hrdlickou , Brezinou a spol. .......nic vic ani min ...... korupcnik VZP - Stastny mu zaplatil letenku....... zoufalci Svobodovi .... hodne smutne ......

0/0
24.5.2011 15:10

Jozef5000

Jsem zvědav, kdy to přizná Nečas.

0/0
24.5.2011 14:49

touring

Nerika se

"šlápl na nohu", ale "slapl na kuri oko" - jinak tomu veverky nerozumi!!;-D

0/0
24.5.2011 14:44

Vinč

Bohůš

Bohůšu, tady se nezavděčíš ničím.

0/0
24.5.2011 14:29

DADAnce

BLIK !

;-D

0/0
24.5.2011 14:25

ODSakEda

Neni tam jen za sebe jako nezavisly!

Kandidoval za barvu cili za kolektiv lidi, co jej nominoval a zvolil do cela kandidatky a volici jej prece take volili jako zastupce ODS!

Za to je volicum i v ODS odpoveny. Nemuzu si prece získat duveru kolegu na schuzich s tim. ze budu ctit zasady te ktere strany a po zvoleni se na ty zasady i kolegy vykasĺat a jiz se s nimi neschazet a neradit! Ne?! Jinak nejsem zodpovedny demokrat, ale jen sobec, karierista...

0/0
24.5.2011 14:05

Vinč

Re: Neni tam jen za sebe jako nezavisly!

Ale ale! Vše má nějaký vývoj. a jediný komu je odpovědný je jeho svědomí. zas to tak neprožívej. působí to jako "kůl v plotě" to co píšeš....

0/0
24.5.2011 14:12

DADAnce

Re: Neni tam jen za sebe jako nezavisly!

Postřehl jste reakce voličů ODS po koaliční dohodě na magistrátu? Na Václaváku jich bylo dost...

0/0
24.5.2011 14:23

on3.

Re: Neni tam jen za sebe jako nezavisly!

ano volebni zakon je postaven spatne. Voli se strana, ale zastupuji ji lidi, kteri mohou menit nazory. Ale vlasten se diky preferencim voli lidi a strana je jen berlicka.

Osobne bych cely system politickych stran zrusil, strana by byla jen hlavicka pro nezavisle lidi a volili by se lide a tito lide by byli odpovedni za sve ciny.

0/0
24.5.2011 14:26

ODSCSSD 5

Re: Neni tam jen za sebe jako nezavisly!

respektive by se volili lide, ktery by se pak mohli sdruzovat do nejakych koalic a bloku, pokud budou mit stejne nazory.... R^

0/0
24.5.2011 14:28

on3.

Re: Neni tam jen za sebe jako nezavisly!

R^

na fb (pokud pouzivate) exituje zdruzeni zrusme politicke strany, ma asi 30 clenu :-P

0/0
24.5.2011 14:29

Vinč

Re: Neni tam jen za sebe jako nezavisly!

a ja zas znam komunitu, ktera se jmenuje ZRUSTE FACEBOOK. Clenu ma vicenasobne vice.

0/0
24.5.2011 14:38

on3.

Re: Neni tam jen za sebe jako nezavisly!

no na politickou agitaci je fb docela dobrej :-)

0/0
24.5.2011 14:53

on3.

Re: Neni tam jen za sebe jako nezavisly!

je to jen nastroj, jehoz pouziti zavisi na uzivateli. To ze tam 99% lidi resi pitominy je jina.

0/0
24.5.2011 14:54

ODSCSSD 5

no priznat ze jsem mel byt nastrcena loutka

a hned po tom kritizovat jinou stranu... to je opravdu ulet ;-D

0/0
24.5.2011 13:56

Judge Dredd

Re: no priznat ze jsem mel byt nastrcena loutka

Hlavně veverky, které jsi volil... jak jsi se k tomu jinde doznal...

Tvůj úsudek nemůže být vzat jako relevantní Rv

0/0
24.5.2011 16:23

Ten kdo o tom něco ví

Jo, jo,

když na to lidé před volbami upozorňovali, smál se jim. Teď procitl. ODS a její kmotři je absolutně nedůvěryhodná.

0/0
24.5.2011 13:55

Vinč

?

A zítra bude rozhovor s Jasoněm a Drsoněm ?

0/0
24.5.2011 13:33

Spalovač_šancí

Dle rozhovoru je zřejmé, že Svoboda je protřelý politik,

který ví, jak na to R^ R^ R^

0/0
24.5.2011 13:21

Vinč

Re: Dle rozhovoru je zřejmé, že Svoboda je protřelý politik,

bezduchej příspěvek o ničem . palec dolu

0/0
24.5.2011 13:37

Vědma Phoebe

Dlouhé vedení. My tenkrát na magistrátu,

když jsme proti této koalici po volbách protestovali, jsme to věděli. Nevěřil nám. Věřil svým spolustraníkům.

0/0
24.5.2011 13:14

ODS čstější než Standův kříšťál

procitl relativně brzy

R^

0/0
24.5.2011 13:07

Vinč

Re: procitl relativně brzy

No nevím, má to od PR agentury.

0/0
24.5.2011 13:32

nejchytrejsi

Re: procitl relativně brzy

ja mu verim, velkej drsnak s motejlem na krku, krom toho ma prupravu ze zdravotnictvi, tam se jen tak nikdo neohne:)

0/0
24.5.2011 13:51

tojuska

Re: procitl relativně brzy

Já bych řekl, že naopak dost pozdě. Od samého počátku bylo zřejmé, že zlodějská koalice na radnici potřebuje do čela nějakou reprezentativní figuru, která jim do ničeho nebude kecat. Jestli se Svoboda teď bude chtít emancipovat, tak ho odstřelí.

0/0
24.5.2011 13:42

von Deratzátor

Vzdělaný, čestný a slušný člověk?

A kterého Nečase měl na mysli?8-o8-o

0/0
24.5.2011 13:06

aljav2bezduvodneodstrelen

Re: Vzdělaný, čestný a slušný člověk?

ja si myslim, hlavu na spalek bych za to ale nedal, ze Necas je neco jako BYL Spidla. Slusny, naivni a slaby .... .

Spidla se po pobytu u EU vyzirku stal klasickym eurohujerpolitikem

0/0
24.5.2011 13:19

Vinč

Re: Vzdělaný, čestný a slušný člověk?

Nečas z Nymburku nebo Nečas čutálista - toho času Jablonec nebo kýhovíra...ztratil se mi ze zřetele.i s taťkou trenérem.

0/0
24.5.2011 13:36

iBlesk

Proboha - a byl to docela dobrý gynekolog!

8-o

0/0
24.5.2011 13:03

Vinč

Re: Proboha - a byl to docela dobrý gynekolog!

osobní zkušenost ?

0/0
24.5.2011 13:39

aljav2bezduvodneodstrelen

Re: Proboha - a byl to docela dobrý gynekolog!

rikal Rath a Sobotka ;-D

0/0
24.5.2011 13:40

scenzorem k lepším zítřkům

Pokud bude Svoboda takhle mluvit dál

tak se na něj objeví každý den článek na IDnes od Kmenty. Zjistíme, jaký je padouch,kolik bral úplatků, jaký měl plány v politice a hlavně jakou kde zanechal stopu

0/0
24.5.2011 12:55

Vinč

?

Mezi bolšvníkem a rádoby demokracií je pramalý rozdýl. Jeden je ten, ze tenkrat se moc krást nesmělo a teď nějak jakoby ano. Banany a toaletak mne uz netrapej. a ze se mohlo do Bulharska misto na rivieru .... uz taky prebolelo.

0/0
24.5.2011 12:50

Certifikovaný obyčejný člověk

Re: ?

No, jestli si myslíte, že za bolševika se nahoře nekradlo, tak myslím, že se mýlíte. Jinak máte pravdu, že mezi bolševikem a rádoby demokracií velký rozdíl není. Ale mezi bolševikem a demokracií je propastný.

0/0
24.5.2011 12:57

on3.

Re: ?

R^

http://cs.wikipedia.org/wiki/Postdemokracie

0/0
24.5.2011 13:01

Vinč

Re: ?

doporučuji . odkaz k zamyšlení

0/0
24.5.2011 13:44

MaaGor

Re: ?

A jak vás trápí to, že třeba za podobný názor za bolševika by jste si šel sednout a vaše děti by mohli v budoucnosti čekat lopatu místo toho, aby si vybírali vysokou školu.

0/0
24.5.2011 13:01

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: ?

no, ani se mi nechce psát co ty dnešní děti čeká přestože budou mít třeba 3 školy na kterých je toho moc nenaučí

0/0
24.5.2011 13:27

aljav2bezduvodneodstrelen

Re: ?

za bolsevika se kradlo vice nez dost. Rozdil je ze dnes je vice co krast. Zato za bolsevika toho ty skoly naucili HAHAHAHA.

dnes si clovek muze vybrat skolu jakou chce, muz e jit studovat do ciziny, muze si zaridit firmu, zivnost .... . Za bolsevika bylo jedine studium v zahranici VUML

0/0
24.5.2011 13:36

Vinč

Re: ?

Šel sednout za to , že mluvím o banánech a podobně? Hele to neee. To je jak od houpacího koně.

0/0
24.5.2011 14:10

Certifikovaný obyčejný člověk

Já se bavím, jak tu politiku většina žere

Řekněte mi upřímně. Má politika na váš život opravdu takový vliv? Za bolševika určitě ano, ale teď, za demokracie?

0/0
24.5.2011 12:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.