Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Moskevská výstava odhalila důkaz o Leninových židovských kořenech

Rusové si mohou poprvé prohlédnout dokumenty dokazující, že vůdce bolševické revoluce Vladimír Iljič Lenin měl židovské předky. Státní historické muzeum v Moskvě vystavuje dopis jeho sestry sovětskému diktátoru Stalinovi, který se snažil pravdu o Leninově židovských kořenech utajit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sir Humprey XV.

copa Lennon

0/0
25.5.2011 22:55

Hardox

Všichni zakladatelé bolševismu byli židé to už dnes ví snad

každý, na to nepotřebujeme žádná "odhalení". Stačí číst české klasiky, třeba chartistu prof. Černého :-)

0/0
25.5.2011 22:48

Rakeis

Lenin

Prý má v K.Varech sochu uctívanou rus.turisty i když bratr sochaře, jinak zastupitel magistrátu, tvrdí že je to Masaryk

0/0
25.5.2011 13:09

sojkal

Všechno je jen houpačka

Kdysi jsem narazil na obraz Františka Kupky s názvem viz nadpis z cyklu Peníze. Je tam nakreslená houpačka kde na jedné straně jsou králové, na druhé straně dívka - republika a uprostřed je žid co šlápne jednou tam a podruhé na druhou stranu. Tento článek to potvrzuje. Nějak nevím, jestli to má Lenina vyzdvihnout nebo naopak potlačit. Ale původ není to pravé.

0/0
25.5.2011 13:01

bezdůvodně_smazaný_popáté

Lenin

Proklatě dobré kuře!!!;-D

0/0
25.5.2011 12:13

sir Humprey XV.

Re: Lenin

;-D

0/0
25.5.2011 22:55

nonick

To zase někdo objevil Ameriku...

To, že základy bolševismu položili Židé, není dávno žádná novinka...:-/ 

viz Churchillův známý článek "Sionism versus bolshevism", který vyšel v Illustrated Sunday Herald v únoru r. 1920

0/0
25.5.2011 10:17

bezdůvodně_smazaný_popáté

Re: To zase někdo objevil Ameriku...

a Churchill byl taky žid?;-)

0/0
25.5.2011 12:14

ppelc

Lenin Stalina bytostně nesnášel

nejpozději od te doby co Stalin nafackoval Naděřdě Krupské a to bylo ještě před Leninovou mrtvicí. Je nesmysl, že by zrovna jeho o něco takového žádal, to už spíš Trockého, nebo Bucharina...

0/0
25.5.2011 10:15

tuan3

Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

Lenin-a to je obecně známo-před Stalinem,jako nástupcem ,varoval.....!

A jed si mohl-vzhledem ke svému postavení a bohatství-obstarat sám.

Jinak je článek faktograficky obstojně napsán.

0/0
25.5.2011 8:24

svondr

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

Není to blábol, Lenin Stalina podporoval (až do neshod v oblasti národnostní politiky - Zakavkazí). A jed si obstarat sám nemohl, jeho léčba byla pod dohledem stranického vedení.

0/0
25.5.2011 9:08

LUF4

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

Taky jsem četl že před Stalinem varoval

0/0
25.5.2011 9:18

chajim

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

”Tím, že se soudruh Stalin stal generálním tajemníkem, soustředil ve

svých rukou nesmírnou moc, a já si nejsem jist, dokáže-li vždy dost

obezřetně tuto moc uplatňovat.” (V. I. Lenin, Spisy, sv. 36, s. 572).

0/0
25.5.2011 10:01

chajim

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

”Stalin je příliš hrubý a tento nedostatek, který se jakžtakž dá trpět

ve styku mezi námi komunisty, nelze trpět u generálního tajemníka.

0/0
25.5.2011 10:01

chajim

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

Proto

soudruhům navrhuji, aby uvážili,jak Stalinaz této funkce přemístit,a

jmenovali naní jinéhočlověka,který byse ve všechostatních směrechlišil od Stalina jen jednou předností, že by totiž byl snášenlivější,

loajálnější, zdvořilejší a pozornější k soudruhům, méně náladový atd.”

(Tamtéž, s. 574)

0/0
25.5.2011 10:02

tuan3

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

...............pravda to je,stačí jít do archívů.

A člověk který disponoval třiceti milióny dolarů že neměl možnost si COKOLI opatřit,je úsměvná.

0/0
25.5.2011 11:06

svondr

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

Neznáte sovětské poměry. Lenin se po prvním záchvatu znovu učil mluvit, byl totálně paralyzován. Jeho léčení mělo pod palcem politbyro, které nepřipustilo k Leninovi nikoho nepovolaného; v té době Stalin ještě nebyl v Leninově nemilosti, a jelikož Lenin znal Stalinovu drsnou povahu, předpokládal, že právě on by mu byl ochoten vyplnit i toto přání. Leninovo znechucení ke Stalinovi zapříčinilo i to, že Stalin hrubě urazil Krupskou, když se dozvěděl, že k nemocnému Leninovi bez dovolení pustila Kameněva (už de facto probíhal souboj diadochů o moc).

0/0
25.5.2011 13:37

tuan3

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

..........pitváte nepitvatelný.Ten jed,pistoli,samopal,dělo,oprátku,etc.etc.by mu v klidu obstarala Naděžda Krupská.

Co to melete?

Měl sto a jednu možnost se svým životem skoncovat,KDYBY CHTĚL.

Navštěvovali ho i funkcionáři kteří se Stalinem na venek souhlasili,ale vnitřně nenáviděli.Chcete jedno jméno?

Tady je- Lavrentij Berija.!

0/0
25.5.2011 18:03

svondr

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

Je vidět, že poměry v SSSR jsou pro vás španělská vesnice. Berija byl tehdy provinční šéfík v Azerbajdžánu/Gruzii, který nota bene tehdy Stalina vůbec neměl proč nenávidět. Krupská by mu jed obstarat mohla, ale ona by to přece nikdy neudělala - proto Lenin požádal drsoně Stalina. Zkuste si nejdřív něco přečíst, třeba Radzinského, Bullocka...

0/0
26.5.2011 7:19

tuan3

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

.................oba jsme se vzdálili od podstaty problému-a ten byl,že Lenin chtěl spáchat sebevraždu.

Jestliže chtěl,tak taky mohl !

Když se budu chtít oběsit,kdo mi v tom zabrání?Stalin,Naděžda,strana a vláda?-NE.

A způsobů jak odejít z tohoto slzavého údolí je povícero-mám je vyjmenovat?

Je to stejný pseudoproblém jako byla smrt Stalina-otrávil ho Berija,či šlo o mozkovou mrtvici(což se jeví pravděpodobnější).

0/0
26.5.2011 8:43

svondr

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

Vždyť byl Lenin po prvním záchvatu ochrnutý! Jak se chcete oběsit, když vám neslouží končetiny? Dokážete tohle pochopit?

0/0
26.5.2011 8:54

tuan3

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

.......ale taky se jeho stav postupně stabilizoval.

Mohl se taky vyhladovět-kdyby chtěl.Dokážete to pochopit ?

Končím s touhle slabomyslnou debatou!

0/0
26.5.2011 9:35

svondr

Re: Ten poslední odstaveček ve článku je blábol........!

Ale vždyť ano! On chtěl jed pro případ, že by se jeho stav nezlepšoval! S vyhladověním - to je dobrý vtip;-D. Jo, ukončíme to, zkuste toho Radzinského, je psáno velmi čtivě.

0/0
26.5.2011 9:56

George Renel

Lenin nebyl židem

Považovat ho za židovského politika jen proto že jeho děda byl ze smíšeného manželství je úplně mimo. Židem by mohl být pouze pokud by měl židovskou matku.

0/0
25.5.2011 7:42

Septisin

Re: Lenin nebyl židem

Podle židů...

0/0
25.5.2011 9:42

pepe1212

vzdy som hovril, ze komuniznus

je zidovsky vynalez.

0/0
25.5.2011 7:21

Milan Milhof

Antisemitismus přiživují sami sionisté,

protože jim dává možnost stavět se do pozice pronásledovaných chudáků. Ve skutečnosti antisemitismus slouží židovské oligarchii, které umožňuje na základě křivd spáchaných ne jejich méně exponovaných soukmenovcích požadovat stále nové a nekonečné ústupky, výhody, kompenzace. Je velice zajímavé a hodné pozornosti, že ačkoliv židovské kořeny lidí jako Lenin, Trockij, Hitler ap. - souhrnně označovaných jako největší zločinci - jsou dostatečně dlouho známé, ze strany židovských propagátorů je toto opomíjeno, zamlčováno. Zamlčuje se i podíl židovského kapitálu na rozpoutání obou světových válek. Takže milí židé: máte bezesporu dobré vlastnosti  - chytrost, pracovitost, vazbu na tradici a rodinu a soudržnost. Ale chleba musíte lámat z obou stran: ne jen dělat ze sebe ukřivděné chudáky, ale i přiznat co vaši vysokopostavení soukmenovci židé způsobili za zlo a neštěstí. A to mi od vás zatím velice, ale velice schází!

0/0
25.5.2011 7:03

LUF4

Re: Antisemitismus přiživují sami sionisté,

Jestli máš pravdu, tak vzhledem k tomu, že tvůj příspěvek je antisemitský, ty jsi tím pádem žid. Podle elementární logiky ;-D

0/0
25.5.2011 7:22

Gemars E. Rommel

Re: Antisemitismus přiživují sami sionisté,

Má pravdu bohužel. Má pravdu tak velkou, že si ti finančníci dovolili od dob waterloona všecky války vyvolat a pak financovat. A nejen války. i státní převraty. a to hlavně tam, kde si od nich nechtěli pučit na chod státu. Dokonce i pár US prezidentů na tohle doplatilo.

0/0
25.5.2011 7:28

LUF4

Re: Antisemitismus přiživují sami sionisté,

Tvůj problém je, že ne všichni židi jsou finačníci

0/0
25.5.2011 9:03

opinen

Re: Antisemitismus přiživují sami sionisté,

To nikdo netvrdí,je ale nekorektní považovat každou kritiku Židů za projev antisemitismu.Jeden extrém je popírat nebo dokonce schvalovat holocaust,druhým je tvrzení,že v historii lidstva trpěli pouze Židé,že jsou to nejchytřejší lidé na světě,atd.Ano,je mezi nimi mnoho vzdělaných,slušných a inteligentních lidí,kteří mají zásluhy na rozvoji kultury a vědy,ale i mezi Židy jsou extrémisté a lidé nehodní.Jeden z diskutérů tu nedávno napsal,že Židé jsou z 99% lidé slušní a pracovití,aby toto mohl někdo tvrdit,musel by poznat všechny Židy,jenže není v silách jedince poznat celý národ,nejen Židy,nelze tedy o žádném národu tvrdit,že jsou z 99% slušní nebo neslušní.Než mě nějaký zdejší židovský fanatik obviní z antisemitismu,tak bych chtěl říci,že v zásadě mi Židé nevadí,ale žádní superlidé to také nejsou,i když si to někteří lidé myslí,a kolikrát se ani nejedná o Židy.

0/0
25.5.2011 9:56

Lenoch netáhlo.

Myslím si, že žid se musí

narodit židovské matce-jinak žid není. Pokud byl žid pouze jeho děda, tak on jím nebyl. Osobně zastávám názor,že

rozdělovat lidi na běloch,černoch, cikán,žid apod. v tomto století může jen nějaký paranoidní schizofrenik. Posuzujte

lidi podle skutků.

0/0
25.5.2011 7:02

tuan3

Re: Myslím si, že žid se musí

......................Norimberské zákony to tak jasně jako ty,to neviděly.

0/0
25.5.2011 8:28

robbbert

x

Není vůbec podstatné, jestli ten nebo onen byl židovského původu. Konkrétně k tomu Rusku. Zajímavě o tom píše A. Solženicyn v knize Dvě stě let pospolu. Problém je odjakživa vztah židů k nežidům. Zrovna loňského roku v médiích proběhla zpráva týkající se vyjádření autoririty sefardských židů J. Ovadii na adresu gojímů. Je to k dohledání i na IDnesu myslím. Tohle někdo říci u nás na adresu židů, tak z kriminálu už nevyleze

0/0
25.5.2011 6:17

LUF4

Re: x

Z vyjádření jednoho člověka (nevím jaké bylo) nemůžeš dělat obecné závěry

0/0
25.5.2011 6:40

Milan Milhof

Ono to není jen prosté vyjádření jednoho člověka

minimálně ze dvou důvodů: 1/ takových vyjádření jsou denodenně miliony, postavte si otázku, proč právě tomuto se dostalo takové publicity; 2/ neslyšel jsem, že by se kdokoliv ze židů proti tomu ohradil, dementoval, omlouval se atd., jak by bezesporu bylo ihned požadováno, kdyby se objevilo něco takového  na adresu židů ze strany nežidů. To bylo řevu, žalob, zavírání, pronásledování! Taková vyjádření slouží především k podprahovým cílům, t.j. vzbuzovat a udržovat podvědomí strachu u protistrany, v tomto případě u nežidů...

0/0
25.5.2011 7:10

LUF4

Re: Ono to není jen prosté vyjádření jednoho člověka

Co ti na to mám říct ... Já nevím o jaké vyjádření šlo a neznám ani ani autora. Takže možná proto to nikdo nevyvrací, protože o tom neví. Jestli je to nějaký pošuk tak takové vyjádření inteligentní lidi nekomentují vůbec natož aby to vyvraceli. (Asi 3% Američanů věří že na Měsíci lidi nepřistáli - proč jim to NASA nevyvrací? Protože ty 3% jsou evidentní hlupáci kteří stejně nemají vliv).

0/0
25.5.2011 7:20

astars

Re: Ono to není jen prosté vyjádření jednoho člověka

Co ti na to mám říct.. když o tom nic nevíš, tak proč se k tomu vyjadřuješ? Přečti si to pa pak to zkus ještě jednou :) http://zpravy.idnes.cz/gojove-jsou-na-svete-proto-aby-slouzili-zidum-tvrdi-izraelsky-rabin-1ie-/zahranicni.asp?c=A101020_145802_zahranicni_aha ;-O

0/0
25.5.2011 9:09

LUF4

Re: Ono to není jen prosté vyjádření jednoho člověka

Co řekl nějaký rabín, neznamená že to je názor většiny židů, zvlášť když nejsou stoupenci židovské víry. Nebo si myslíš že stejný názor zastává třeba bývalý premier Fischer, případně bavič Jan Kraus?

0/0
25.5.2011 9:22

pentaxa

Re: Ono to není jen prosté vyjádření jednoho člověka

Když už tu tak hezky debatujeme, tak ocituju co vlastně to ten rabín Ovadia Josef, duchovní vůdce izraelské vládní strany Šas řekl: "Pohani (nežidé) jsou jako ostatní - musí zemřít,aleBůh jim dal dlouhověkost. Proč? Představte si osla. Když uhyne, přijde člověk openíze. Je to jeho sluha, a proto je mu dán dlouhý život, aby pro Žida mohl dlouho pracovat."Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/gojove-jsou-na-svete-proto-aby-slouzili-zidum-tvrdi-izraelsky-rabin-1ie-/zahranicni.asp?c=A101020_145802_zahranicni_aha

0/0
25.5.2011 10:11

podotek

Krom toho byl dle stejného pramene i Kalmyk a Čuvaš,

Kalmyci ostatně před časem požádali o jeho tělo k pohřbení ... V prvním politbyru bylo vůbec Rusů pomálu.

Stalin byl po matce Osetinec.

Antisemitismus v Rusku vypukl až po evakuaci Židů před frontou za 1.světové války, do té doby tam měli přístup jen pokřtění nebo s evropskou maturitou, případně pracující v zemědělství nebo investující do určitých oborů (+ jejich služebnictvo, což se často zneužívalo. Zbytek (cca 3,5 mil.) byl "natěsnán", jak jsem kdesi četl, na území o velikosti poloviny západní Evropy a dál nesměl.

Židovští přesídlenci pak podpořili bolševický puč a začali obsazovat posty státních úředníků, kteří nový režim bojkotovali.Ten by jinak záhy zašel na úbytě, neboť bolševici byli nepočetná sekta a ani dělníci nebyli obzvlášť radikální či početní. Pak  teprve vypukly ty pravé pogromy (do té doby cca 3000 obětí za 150 let, ne všichni mrtví a jen na území dnešní Ukrajiny, Běloruska a Moldávie, nikoli etnického Ruska, kam neměli přístup).

0/0
25.5.2011 6:52

Krabatt

Re: x

Lidi odjakživa rozdělovalo jen náboženství. Každý si dělá patent na rozum, každý si osvojuje právo tvrdit, že Bůh stojí na jeho straně a jenom jeho víra je ta pravá. Ve jménu Boha se vedou nesmyslné války a vraždí se proto, aby byli nevěřící přivedeni na tu správnou víru. Absurdní, že tato lež pořád funguje...

0/0
25.5.2011 6:52

robbbert

Re: x

Obávám se, že se mýlíte. Velká francouzská revoluce svrhla Boha a na jeho místo dosadila člověka. A nastaly ty největší zvrhlosti ve světových dějinách.Právě ateistické společnosti mají na svědomí desítky milionů mrtvých (stalin, Mao, Hitler, Pol Pot...)

0/0
25.5.2011 7:04

Krabatt

Re: x

Váš příspěvek neznamená, že se mýlím...

0/0
25.5.2011 7:08

Ardan

Re: x

Zajímavé. A v čím jménu se vyvraždili Indiáni, původní obyvatelé Tichomoří, Afričané a pod. Jestli se nepletu tak tam vždy bylo oháněno se jménem Boha. takže úplně , ale úplně irelevantrní argument.

0/0
25.5.2011 7:20

CorpusDortus

Re: x

Proto nerikejme "nabozenstvi", ale radeji ideologie.... 

Neni rozdilu mezi nabozenstvim a materialismem - ateismem, pokud vystupem je slepa vira v existenci techto principu. Co je lepsi, umirneny muslim, nebo zapaleny ateista ? Jaky je rozdil mezi bolsevikem bourajicim klaster a krizakem vypalujicim mesitu ?

0/0
25.5.2011 7:37

tuan3

Re: x

.................žádnej,oba jsou barbaři.

0/0
25.5.2011 8:33

opinen

Re: x

A ve jménu koho vraždila inkvizice ve středověku,a netvrďte,že to byly jen ojedinělé případy nebo,že to je dávno?

0/0
25.5.2011 10:09

ivan.ivan

ivan.ivan

Takto primitývne nepoučitelní dokážu byt len ludia...

0/0
25.5.2011 5:32

ajsek1

tohle nechápu :

"Vůdce bolševické revoluce Lenin se ale vždy vydával za Rusa" - takže pokud byl děd z matčiny strany původem žid, tak už o sobě nikdo nemůže říct :"jsem Rus, Čech, Ital"... To jako stačí kapka židovské krve a jsi žid nebo nic nebo jak to autor myslí ?8-o

0/0
25.5.2011 5:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.