Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič kamionu šel na zloděje se železnou tyčí. Zlámali mu s ní žebra

Několik týdnů léčení čeká řidiče kamionu, který na parkovišti u Tábora přistihl zloděje, kteří mu z nádrže kradli naftu. Šel je zahnat se železnou tyčí v ruce. Zloději mu ale jeho zbraň sebrali a tyčí ho brutálně zbili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pingu1

..kde ma mluvit Smith&Wesson

..nema se clovek ohanet zeleznou tyci...:-P

0/0
18.5.2011 12:57

NTPT_PODRUHY_ZAKAZANY

Lepčí sedm pětašedesát pod paží než 158 na drátě !

:-)

0/0
18.5.2011 12:23

polpot1

Řidič....

Rady PČR jsou platny jak mrtvému spacák,to je to nejsprávnější řešení jen mu naložit co do něj vejde a PČR ubyde hodně zbytečností,které řeší jen ouha  demokracie  je na h...;-D

0/0
18.5.2011 9:05

vItava

Tyč

Ta tyč asi skončila ve sběrných surovinách...

0/0
18.5.2011 8:40

Garp

rychlost

jj slavna policie nestiha ... pri loupeznem ozbrojenem prepadeni , bezpecnosti agentura bylo do 3 minut , mestska do 5 min , statni policie 20 minut ! a pachatel mezitim odjizdel hromadnou dopravou :-)

0/0
18.5.2011 8:26

sent

A policie-

-počká,až zloději odjedou a pak sepišou papir pachatel neznamý,

0/0
18.5.2011 7:23

Darik H

Re: A policie-

Jeste bych doplnil - skoda bude vzdy mensi nez 5 t. a je to jen prestupek, takze se zadny trestny cin nestal.

0/0
18.5.2011 8:19

birhaus

Wow

Mam se ;-D nebo ;-(? Nekolik mesicu nazad me v Brne na sidlisti Vinohrady primo pod kamerou PCR monitorujici poradek na sidlisti vykradli auto... Vite co me rekl prislusnik sepisujici protokol? Ze na te kamere je ho**no videt.. Teda v noci.  Kdo by to byl rekl, ze auta se vykradaji predevsim v noci a ne ve dne....  Predtim me u Brnenske Olympie udelali zlodeji pomerne velkou skodu na sluzebni Octavii. Odpoved na dotaz PCR  jestli je sance na dopadnuti pachatele?? "Pane, my to nestihame zapisovat, natoz hledat!!!"

 A tito darmozrouti se dovoluji neco radit? Kulovy!!!! Snad jen proto, ze kdyz tomu gaunerovi, ktery Vas pripravi o poctive nabyty majetek neco udelate, ti sami radilkove Vas zarou az zcernate!!! To je hnus velebnosti!! To jsem se zase vytocil pred spanim... Ma to cenu???????????

0/0
18.5.2011 0:56

královstí-spartanské

Tyč?

Magnum 357 a umět s tím zacházet a je klid-to je velmi pádný nástroj na řešení konfliktů.

0/0
18.5.2011 0:02

Antonín, topič

Re: Tyč?

Nějak netuším, jak chcete na MKD vozit stříkačku.

0/0
18.5.2011 0:09

f0rr35t

Re: Tyč?

:-( Bohužel, něco takového EU pořádně neumožňuje a bude to jen horší.

0/0
18.5.2011 0:23

pravicovyruger

A nechat se zavřít pro nádrž nafty??

;-D;-D;-D

0/0
18.5.2011 0:12

padavka

Re: A nechat se zavřít pro nádrž nafty??

to ne, ale zbavit se zlodeju by taky neskodilo

0/0
18.5.2011 0:55

pes Jonatán

Re: A nechat se zavřít pro nádrž nafty??

za obranu svého života nebo majetku by lidé neměli odcházet do vězení... zloděj je prostě ksindl, dřív se jim sekaly končetiny...

0/0
18.5.2011 6:20

Jonathan007 banán

:-(

Bohužel měl dvě varianty. Dostat na budku a nebo být obviněn z nepřiměřené obrany . . . . . . .

0/0
17.5.2011 23:50

sent

Re: :-(

V Anglii mi řekli sami policajti,že pokud znehybnim ksindla co krade naftu nebo zboži,musim ho hodit na navěs a řict,že jsem ho načapal tam.V připadě,že ho necham na zemi,můžu byt obvinen.

0/0
18.5.2011 7:26

JeDicz

*

sedlákova základní pravidla pro přežití 0) v případě vyvolání konfliktu musí být převaha na Vaší straně (viz bod1), jinak je nutný trenýrkový ústup, speciálně v případě početní převahy protivníka 1) když mám v krizové situaci zbraň musím ji umět používat a neváhat ji v krizové situaci použít 2) pokud ji použiju je potřeba mít pádné argumenty proč jsem ji použil, v případě že je potřeba pak takové i dodatečně vyrobit 3) život není  vždycky fair, v anusově krizové situaci ani Vy nemusíte hrát fair 4) murphyho zákony neustále pracují proti Vám 5) zastřelit bezdomovce co se Vám hrabe v popelnici není vyvolání a vyřešení konfliktu, ale vyvolání TARFU

0/0
17.5.2011 23:50

Dojemne

Nebojte se nic ...

Za chvili budeme krast vsichni!!

0/0
17.5.2011 23:42

cazzo

Nuž čo?

aj 20 rokov po revolucii ideme v zabehnutých kolajách,Akurát ,že dnes už stierače nevynášajú tak sa ludia mlátia pre pár litrov nafty,čo kedysi stála 1 Kčs/liter :-/

0/0
17.5.2011 23:31

pravicovyruger

neplač

0/0
18.5.2011 0:05

mana-žer

Re: neplač

kdybys [>-]nekrad nebudem plakat

0/0
18.5.2011 1:12

vItava

Re: Nuž čo?

I tehdy se nafta kradla.

0/0
18.5.2011 8:39

saharské iglú

měl kliku

podle našich "chytrých" soudců měl štěstí , takto nebude obviněn z pokusu vraždy.

0/0
17.5.2011 23:26

Mirek_Dušín

Re: měl kliku

jo,jo máš pravdu,staří komunisti pochopili,že je jiná doba,tak se rychle přeonačili.Hloupý řidič,kterému srazí zaměstnavatel z platu,že mu ukradli naftu se chtěl bránit.Dostal na frak a policajti,soudci se smějí.Vyřídili si to mezi sebou,my nic nevyřešíme,tím pádem nepůjde nic k soudu a řidič?Chudák,ale on se přece vyléčí,zaplatí si sice 100 Kč v nemocnic,ale my,-policajti a soudci jsme  z toho vyšli dobře,tak proč se starat.Tak to u nás chodí.

0/0
17.5.2011 23:54

padavka

Re: měl kliku

no a navic zlodej muze byt z rad utlacovane mensiny a pak se z toho vyklube mezinarodni zapletka, tak proc riskovat ze?

0/0
18.5.2011 0:59

mana-žer

Re: měl kliku

no ale na druhou stranu, aspoň bude mít EUkomisařka koho zase kárat

0/0
18.5.2011 1:16

mosulsky machredz

oo

to byl asi nějakej 50kilovej věchýtek - pořádnej kamioŇÁK MÁ MÍT NEJMÍŇ 110 KILO, 190 CM a pak na něm můžou viset třeba dva a začne JESTLI SE ROZZLOBÍME, BUDEME ZLÍ :-P

0/0
17.5.2011 23:25

Pravy_Juice

Re: oo

no jasně ;-D. A co když měli ti zloději taky metrák každý ? :-) a nebo taky nemusí být zrovna metrákoví, stačí trochu šikovnosti a rychlosti a když mu čajzli tu tyč, tak ho s ní zřezali a mohl být jakej chtěl.

0/0
17.5.2011 23:34

kappy

To je náhoda

Zrovna nedávno jsem zahlédl na okraji Tábora na parkovišti vedle nádrže kamiónu pána s dámou, hadicí a barelem s žlutou kapalinou a třetího pána čekajícího opodál v osobáku. Za bílého dne a hnědočeši to nebyli!

0/0
17.5.2011 23:22

DDTn1

Primerena obrana

Tyc, tonfa, obusek, teleskop je primerena obrana. Ovsem musite s tim umet, coz on asi neumel takze smula, mel radeji zavolat policii

0/0
17.5.2011 23:15

f0rr35t

Re: Primerena obrana

Podle mě tam spíš šel "vyjednávat", což se mu stalo osudým. Zbraně typu tyč, obušek nebo pistole mají jedno společné: nevytahuj je, pokud nechceš protistraně opravdu ublížit. Měl na ně třeba zařvat tak, aby zbraň nebyla vidět, nebo tam psychopaticky naběhnout a zrubat je do krychličky. Jinak to bohužel nejde, nic mezi tím není.

0/0
18.5.2011 0:26

f0rr35t

Re: Primerena obrana

Jenže ono to jinak vypadá v hlavě a jinak ve skutečnosti, spousta lidí na to prostě nemá a rozmyslí si to až když vidí, že jejich protivník není chiméra ale člověk z masa a kostí... jenže potom dopadají jako tenhle kamioňák :-( Na místě jsem nebyl, ale dám ruku do ohně, že to nějak takhle bylo.

0/0
18.5.2011 0:28

Draggo

Re: Primerena obrana

spravny postup je v tichosti se priblizit co nejbliz a pak je rezat hlava nehlava. rany musi poradne, aby kazda smejda bud vyradila uplne nebo aspon na cas ochromila.  policajty pokud mozno nevolat. :-P

0/0
18.5.2011 1:12

sent

Re: Primerena obrana

Přesně tak.Takhle jsem to provedl u West Thurrocku v GB.Borec inkasoval po kokosu,svalil se a ja se spakoval.

0/0
18.5.2011 7:30

Vezír

Chce je zastřelit.

Jinak se nepodaří toto vyřešit,kecy o pomoci policie je lichá a jenom odvádí pozornost a ti zmetci si toho jsou vědomi.Až půjdou krást s pocitem,že to může být jejich poslední zlodějina,potom těchto krádeží ubude.Zeptejte se toho řidiče,kolik bude brát nemocenskou a o kolik přijde.Já vám to cca řeknu 6 tis.Kč dostane od Drábka,kterého navíc chrání ochranka.

0/0
17.5.2011 22:54

Qíteček - nikoli alpský

Re: Chce je zastřelit.

Těch 6 tisíc ale nedostane od Drábka. Přemýšlej, než něco napíšeš.

0/0
17.5.2011 23:03

Vezír

Re: Chce je zastřelit.

pro podobné Tobě,je to nemocenská,tu platí kdo?Nebo ta patří kam,nebo Ty umíš jezdit se zlomenými žebry?Já neee.Spíš se Ty zamysli,na co odpovídáš.

0/0
17.5.2011 23:20

Mirek_Dušín

Re: Chce je zastřelit.

Aha,podobného jsme tu čekali.Zavřít řidiče,proč měl v době spánku v nádrži naftu,že?Navíc bych mu přišil,že ztěžoval zachráncům využití pro potřebnější.Táhni do háje,ty hrdino.Vám podobným se tu dnes daří asi tak jak jste si přáli,nic jste nezbudovali,ale hodně nakradli,ale chudý,pracující  lid pláče.

0/0
17.5.2011 23:47

Horst.Skalický

Pročítám tady samé pesimistické komentáře

ale není tak zle. Hlavně zůstat zásadový, pak se vás vždycky někdo zastane. Jak ten případ majitele sběrných surovin, který postřelil a vážně zranil indočeské zloděje.

Byl odsouzen ale zvedlo se tolik nesouhlasu a taková vzpoura veřejného mínění že musel na to reagovat prezident republiky, který udělil tomu majiteli sběrných surovin milost.

Lidi mají velikou moc, jenže o ní zatím neví. Je třeba se ozvat, když se děje nějaká křivárna a pokud je něco špatně. Takže střílet v podobném případě jak je tento a teprve potom se můžeme bát. Udělat to naopak a bát se napřed, znamená že maji navrch zloději a podobné existence.

Vždycky se vás někdo zastane, ani státní zástupci, ani soudy nejsou všemocné. Když narazí na dostatečný protitlak veřejnosti, vždycky uhnou.

0/0
17.5.2011 22:53

ppc1500

Re: Pročítám tady samé pesimistické komentáře

Ve své podstatě s Váma souhlasím, zejména o tom, že společnost má ohromnou sílu. Bohužel tato síla je vědomě utalčovaná způsobem "rozděluj a panuj". Špičky nemají zájem o silnou společnost, oni chtějí jedince, který hraje na vlastní triko. S tím si lépe poradí.

S tou střelbou to však tak jednoduše nevidím. Nevím, jaké máš Ty zkušenosti a jestli bys byl vůbec schopen opravdu střelit člověka. Ono se lehce řekne "zastřelit ho", ale pokud bys byl v tom autě a třeba i měl zbraň, stejně bys musel rozhodnout, že střelíš člověka.

Není to tak jednoduché, jako si to spousta lidí myslí....

0/0
17.5.2011 22:59

ppc1500

Re: Pročítám tady samé pesimistické komentáře

Ve své podstatě s Váma souhlasím, zejména o tom, že společnost má ohromnou sílu. Bohužel tato síla je vědomě utalčovaná způsobem "rozděluj a panuj". Špičky nemají zájem o silnou společnost, oni chtějí jedince, který hraje na vlastní triko. S tím si lépe poradí.

S tou střelbou to však tak jednoduše nevidím. Nevím, jaké máš Ty zkušenosti a jestli bys byl vůbec schopen opravdu střelit člověka. Ono se lehce řekne "zastřelit ho", ale pokud bys byl v tom autě a třeba i měl zbraň, stejně bys musel rozhodnout, že střelíš člověka.

Není to tak jednoduché, jako si to spousta lidí myslí....

0/0
17.5.2011 23:01

Qíteček - nikoli alpský

Re: Pročítám tady samé pesimistické komentáře

Nevím, ale v takové situaci si myslím, že špatného člověka velká škoda nebude.

0/0
17.5.2011 23:07

ppc1500

Re: Pročítám tady samé pesimistické komentáře

Ani jsem se nechtěl vyjádřit k tomu, jestli je takového člověka škoda, či ne, ale o tu psychickou zábranu někoho zabít, nebo jenom postřelit. Většina lidí - ti slušnější všichni! - mají v sobě zakódovaný odpor k násilí.

Opravdu to není jednoduché střelit někoho a myslím si, že naprostá většina lidí by si to i rozmyslela....

0/0
17.5.2011 23:19

Zelenej Raul

Policisté proto radí motoristům, aby v podobných případech..

To jsou tedy rady... Zvláště při jejich pověstné rychlosti zásahu ;-€

Mají radit vytáhnout zbraň a tu pakáž zlodějskou postřílet, však oni by si to jim podobní dvakrát rozmysleli...

0/0
17.5.2011 22:48

Generál Ugarte - inmortal

Re: Policisté proto radí motoristům, aby v podobných případech..

Přesně tak, ozbrojení motoristi si to příště dvakrát rozmyslí, až ho odsoudí na 22 let!!

0/0
17.5.2011 22:49

PořízkovabastaII

Re: Policisté proto radí motoristům, aby v podobných případech..

nemluvě o tom jestli to byli Voldemorti. To by pak bylo dožití

0/0
17.5.2011 23:14

ppc1500

Re: Policisté proto radí motoristům, aby v podobných případech..

;-D;-D;-D;-D;-D Bože, to jsou jména...... Ale máš bod!!!!!!R^

0/0
17.5.2011 23:22

PořízkovabastaII

Re: Policisté proto radí motoristům, aby v podobných případech..

zlo, jehož jméno se nesmí vyslovit.... ale bohužel to není moje ;-D

0/0
18.5.2011 1:01

ppc1500

Policisté proto radí motoristům, aby v podobných případech..

;-D;-D;-D;-D;-D Bože, to jsou jména...... Ale máš bod!!!!!!R^

0/0
17.5.2011 23:22

ppc1500

Policisté proto radí motoristům, aby v podobných případech.

;-D;-D;-D;-D;-D Bože, to jsou jména...... Ale máš bod!!!!!!R^

0/0
17.5.2011 23:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.