- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Paranoiu zrovna nemám v lásce, ale za tímhle bych neviděl nic jiného než betonlobby. Protihlukové stěny se prostě musí stavět ve velkém ať chcete nebo ne.
V těchto trapně označených lokalitách snížením rychlosti kvůli hluku řadím automaticky stupeň 2 .... tak nevím co by pro lidi v okolí bylo lepší
Pro lidi v okolí by stejně jako pro vás bylo lepší, kdybyste svůj problém řešil léčbou u odborníka.
ať jdou s prominutím někam. odmítám být perzekuován za to, že koupili levnější pozemky nebo byty. sám bydlím u hlavní silnice, chápu že je tam hluk, ale nikdo mě tam bydlet nenutí a přestěhoval jsem se tam s vědomím, že je to u silnice a že tam patrně hluk bude. co mě na tom zaráží nejvíc je to, že si dovolí protestovat lidé, kteří sami auta mají a dělají kravál jinde někomu jinýmu pod okny. na 5. Května do centra jezdím na vytočenou dvojku, z centra potom jezdím 90km/h, protože tam radary stejně nefotí.
Většina lidí, kteří bydlí u silnic, tam v době nastěhování měli provoz tak na úrovni 10 % provozu dnešního. A tu ztrátu jim nikdo nezaplatí. Navic se většinou topí v dluzích a nemají možnost svou situaci změnit. Za jejich hlučný byt jim nikdo moc nedá. Masový automobilismus je dostal do pasti.
Naivkové prosadili, aby se limity nezvyšovaly ani nezměkčovaly. Zřejmě jim nedošlo, že když máme tvrdší zákon než zbytek evropy, bude hluku VÍC. Protože mnoho rekonstrukcí tratí na tišší nebude možné provést, protože nebude stačit podstatné snížení hluku proveditelné výměnou svršku za modernější svařovaný a protihluková stěna. Zůstane to jednoduše neproveditelné jako dnes. Takže jim zůstane ono známé tydydada tydydada napořád a navíc bez jakékoli protihlukové zdi.
Železnice totiž není silnice, a ve výsledku se posuzuje mnohem přísněji. Když na silnici vyměňujete semafor za modernější, nikdo po vás EIA a protihlukovou stěnu nepožaduje.
Za to ale nemohou limity hluku, nýbrž korupcí a hloupostí prolezlý stát, potažmo celá EU
na autobus do Brna (je to dalnice) tak ten hluk projizdejicich nakladnich aut behem cekani je S T R A S N Y.
A teď si vezměte, že takhle stovky tisíc lidí BYDLÍ, přestože když se kdysi nastěhovali, bylo to klidné místo.
copak ta dalnice stoji a jezdi se po ni snad na trave nebo co ??? To ze je vedle jedna betonova zed navic proti hluku rozhodne da X tisicu lidi a zvirat klid pro jejich klidnejsi a delsi zivot :-) A ten kousek betonu? Kdyz nebude zed tady, bude jindy misto toho budova u ty silnice, takze prast jak uhod :-))
Btw co si porad RSD stezuje sakra, dyt ty znacky 50tky zas tolik urcite nestaly....
ŘSD je ve skutečnosti rádo, protože každý důvod pro zdražení staveb vítají. Aspoň jim toho víc uvízne za nehty.
Na celým světě se hlukové limity snižují. Jenom vládní debil u nás může požadovat zvýšení.
Debilové ve smyslu diagnózy budou brzy všichni, kteří jsou nuceni ten kravál, smrad a špínu trpět. Vás už to evidentně postihlo v plné míře.
Hluk činí pneumatiky rychle jedoucích náklaďáků a je to hluk v nízké frekvenci, který se dostane všude a zábrany jsou proti němu málo účinné. Jó milánkové, zlikvidovali jste přepravu po železnici, místo aby jste ji rozšiřovali a tak zcela spravedlivě za svou volbu pravice, trpíte.
Vliv rychlosti se projeví až od nějakých 50-60 km.
Rychlodraha na letiste, prazsky okruh, magistrala, obchvat Brna, nove dalnice a zeleznicni trate, stop letiste ve Vodochodech, rozsireni Ruzyne. Hlukove limity nelze v urcitych pdominkach dodrzet.