Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič srazil vlajkou, která trčela z okénka, cyklistu do příkopu

Na hokejové šílenství, které hlavně minulý týden ovládalo české fanoušky, doplatil zraněním cyklista ve Velké Kraši na Jesenicku. Z kola ho srazil řidič, jenž si při míjení muže na kole neuvědomil, že mu z okénka trčí na tyči vlajka. Cyklistu tyčí zasáhl a shodil do příkopu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TClovek

Mel stesti

ze ridic nevezl treba kosu

0/0
17.5.2011 22:12

bitkar

Re: Mel stesti

ty se bezne vozej z okynka ven, kdyz je mistrak :D

0/0
18.5.2011 9:23

Honza13

To bylo kvůli hokeji?

Podle oduševnělých výrazů těch řidičů jsem si myslel, že slaví osvobození rudou armádou 9.5.1945.

0/0
17.5.2011 20:40

Já vím, jak to bylo !!!

Já vím, jak to bylo !!!

Řidič ochcávky - De Ment v kšiltovce, místo mozku puk, za řevu "hudby" tuc tuc tuc až do další zatáčky, zase nepřemýšlel.... Já Vám to říkám pořád. Nemějte ty bejzbolky na hlavách při řízení auta, zapařuje se Vám mozek

0/0
17.5.2011 14:32

Zas ten Qíteček, cenzore

Re: Já vím, jak to bylo !!!

Ne, to nebylo TDI, to by ho eště v tý škarpě zasypal briketama...

0/0
17.5.2011 15:06

Bouše

Kdo neskáče po příkopech, není Čech, hop, hop, hop!

:-P

0/0
17.5.2011 14:09

bitkar

Re: Kdo neskáče po příkopech, není Čech, hop, hop, hop!

;-D no cela ta situace musela i pres to drobny zraneni vypadat dost komicky :)))

0/0
18.5.2011 9:24

MIR80

A co ma spolecneho to

ze cyklistu srazil vlajkou do skarpy s tim, ze cyklista si dal par piv ?

0/0
17.5.2011 13:45

Zas ten Qíteček, cenzore

Re: A co ma spolecneho to

No viník je přece vždy alkohol. ;-)

0/0
17.5.2011 13:59

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Dobře mu tak

cyklistovi, asi také vytáhnu na léto vlajku z okna;-D

[>-]R^

0/0
17.5.2011 12:59

Smradlavej čmoud z komína

Re: Dobře mu tak

tak aby taky někdo něco vytáh na tebe, přej a bude ti přáno

0/0
17.5.2011 16:30

vItava

Jo, alkohol

Kdyby ten cyklista nepil, tak se mu to určitě nestalo...

0/0
17.5.2011 12:24

honza2007

Re: Jo, alkohol

R^

0/0
17.5.2011 13:26

ičmeka už potřetí smazali

když potká blb blba,

mají radost oba. když se potkaj tři blbí, pak se radost násobí. ;-D

0/0
17.5.2011 12:00

Zas ten Qíteček, cenzore

Re: když potká blb blba,

;-D;-D;-D;-DR^

Tys to vystih naprosto přesně.

0/0
17.5.2011 13:45

Svoboda je otroctví

OT:

není tu někdo přímo z Velké Kraše?

0/0
17.5.2011 11:54

Zas ten Qíteček, cenzore

Re: OT:

Nejsu, ale zamlada jsem tam na zábavě dostal přes hubu...

0/0
17.5.2011 14:01

AnalProbe

Re: OT:

krásná vzpomínka ;-D;-D

0/0
17.5.2011 15:34

Glum3

Kdyby neměl 0,7 ‰, tak by ho řidič octávky nesrazil?

0/0
17.5.2011 11:38

Fair-Play

Re: Kdyby neměl 0,7 ‰, tak by ho řidič octávky nesrazil?

Copak víme, možná ne. Každopádně na tom kole nemá co dělat na silnici

0/0
17.5.2011 11:44

honza2007

Re: Kdyby neměl 0,7 ‰, tak by ho řidič octávky nesrazil?

a to má jezdit škarpou?

0/0
17.5.2011 13:27

Fair-Play

Re: Kdyby neměl 0,7 ‰, tak by ho řidič octávky nesrazil?

Ožralej na kole nesmí po silnici jezdit vůbec! Ale to ty nevíš, že?

0/0
17.5.2011 16:54

Benito Juarez II.

Re: Kdyby neměl 0,7 ‰, tak by ho řidič octávky nesrazil?

Zato vlajka z okna je naprosto OK. Jak víš, že na tom kole jel? Co když ho tlačil?

0/0
19.5.2011 21:11

Leninovo bytostné já

Re: Kdyby neměl 0,7 ‰, tak by ho řidič octávky nesrazil?

ne, nejel by tam přece :-P

0/0
17.5.2011 11:51

barb.udo

Re: Kdyby neměl 0,7 ‰, tak by ho řidič octávky nesrazil?

... to by ho zabil ...

... kosti opilců jsou pružné ...

0/0
17.5.2011 12:15

vItava

Re: Kdyby neměl 0,7 ‰, tak by ho řidič octávky nesrazil?

Určitě ne. Pokud je tam alkohol, tak je to přece vždy příčina...

0/0
17.5.2011 12:25

prick

Re: Kdyby neměl 0,7 ‰, tak by ho řidič octávky nesrazil?

Paradoxně nejspíš ne, protože by tam možná v tu dobu na kole vůbec nejel...

0/0
17.5.2011 12:49

5_1

fabulace

..jen jestli těch 0,7 nebyl zbytkáč a cyklista ležel v pangejtu už od zápasu s USA..ta Oktávka by jen sen:)

0/0
17.5.2011 11:32

J.K. 4

Automobilová kultura v plné parádě

Podmínkou získání řidičského oprávnění by měly být testy inteligence. Jenže to by se vejvar všech betonářů a jiné mafie smrsknul asi na jedno procento ;-DRv

0/0
17.5.2011 11:27

Fair-Play

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Ty by jsi tím testem určitě neprošel ty "automobilová kulturo" Tak opět píšeš blbosti? Že si nedáš pokoj, jsi všem jen k smíchu.....nebo spíš k pláči! Jo starý známý odpůrce individuální automobilové dopravy se nám probudil.

0/0
17.5.2011 11:32

J.K. 4

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Individuální doprava to bude, až si individuálně zaplatíte veškeré náklady, které vaše přeprava obnáší. Znovu vám opakuji, že nejsem odpůrce automobilu, ale bojuji proti socialistickým státem budovanému masovému automobilismu.

Sám přiznáváte, že moje slova vyvolávají emoce. Tedy tím jen potvrzujete, že na nich něco bude. Jalové pindy nechají každého chladným.

0/0
17.5.2011 11:43

Fair-Play

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Ale bohapustá lež mne chladného nenechá! Kdo dotuje provoz mého auta a jakou částkou ročně?

0/0
17.5.2011 11:47

J.K. 4

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Masový automobilismus je jedno z nejvíce dotovaných odvětví na světě. Pokud nevěříte, zkuste si na veřejném parkovacím stání před barákem místo odstavení auta třeba složit hromadu uhlí nebo postavit zahradní domek. Pak pochopíte. A to je jen začátek.

Stavba silnic, protihluková opatření, značení a návěsti, údržba, dopravní nehody, zdravotní komplikace, mýtné systémy, dopravní policie, úředníci, ekologické důsledky, snížená kvalita života v okolí silnic, úbytek krajiny, snížená schopnost půdy vsakovat a zadržovat vodu, to jsou pouze základní a přímé dopady masového automobilismu. Dopady, které platíme všichni, bez ohledu na to, jak často do auta usedáme.

Ostatně, tohle vám není divné? Točíte volantem div se nepřetrhnete, ale dluhy přesto rostou. Masový automobilismus je největší socialistický podvod v dějinách, překonává i oteplovací šílenství.

0/0
17.5.2011 11:55

Svoboda je otroctví

Re: Automobilová kultura v plné parádě

O prázdninách děláme rodinnou oslavu a dohadujeme se jestli objednat cimbálovku. Nechceš přijet? Místo moravských písniček bychom měli kašpárka.

0/0
17.5.2011 11:59

J.K. 4

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Asi ne, vám automobilistům bych mohl těžko konkurovat.

0/0
17.5.2011 12:31

Fair-Play

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Ty to máš někde v PC připravené a stále dokola to jen Ctrl-c, Ctrl-v! Víš co, píšeš o dopadech, to beru, ale co ty dotace od státu na provoz mého auta? Mimochodem, pokud je někde parkoviště, tak tam nebudu skládat uhlí nebo stavět barák. Už jen to svědčí o tvé zaslepenosti. Víš, měl by si s tím něco dělat...myslím s tou tvou posedlostí. Jinak končím diskusi s tebou protože již z dřívějška vím, že je bezpředmětná.

0/0
17.5.2011 12:03

vipeeer5

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Panebože, kde jste toho J-K vyhrabali, byl někde zamrzlej 300 let v ledovci a ted ho rozmrazili?

0/0
17.5.2011 12:10

Fair-Play

Re: Automobilová kultura v plné parádě

To je taková ikona místních diskusí. Ty ho neznáš? Buď rád.

0/0
17.5.2011 12:19

OskarPokorny

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Jenže máte smůlu v tom, že on má částečně pravdu. Spousta věcí okolo automobilismu je opravdu iluzorní záležitost. Například protihlukové bariéry - protože silnice sníží kvalitu života v konkrétním míst (hluk) tak je nutné postavit protihlukovou bariéru. tak  i přes to, že se jedná o obrovskou investici tak nijak nezlepšuje úroveň života v místě protože ho pouze vrací (ještě) blbě na úroveň před silnicí. Individuální doprava sebou skutečně nese obrovské problémy. Já sem to třeba zažil na Ukrajině v 90tých letech - protože tam mělo hrozně málo lidí auta tak tam mezi městy 120000 a 40000 obyvatel jezdil autobus každých 12 minut - a fungovalo to každý se dostal kam chtěl. Osobní automobilismus by šel omezit bohužel automobil se stává už více sociální a symbolický předmět než praktickým. Jsou lidi co jsou schopni jezdi do práce která je minutu tramvají a stát každý den 30 minut v zácpě jen kvůli tomu, že musí deklarovat svůj společenský status tím jak mají pěkné auto. 

0/0
17.5.2011 12:29

OskarPokorny

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Tím nechci nijak kritizovat automobilismu, jen říkám, že lidé by se měli zmyslet do jaké míry nějak tím autem jedou jen aby ho ukázali - bohužel už to máme tak hluboko sobě, že už nad tím ani nepřemýšlíme. Prostě mnoho reklam říká - vyjeďtě autem do čisté přírody, ale naše města nejsou čistá právě z toho důvodu ,že mnoho lidí vyjíždí do čisté přírody autem. Znal jsem člověka co jezdil "si zaběhat" tak že jezdil autem na umělí okruh půl(nebyl to žádný vrcholový sportovec) hodiny, přitom zaběhat si mohl klidně kolem baráku. Bohužel už jsme díky reklamě naprogramováni do té míry, že už každá podobná myšlenka je pro nás prakticky nepřekousnutelná.

0/0
17.5.2011 12:34

J.K. 4

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Díky za podporu. Bohužel takových iracionálních prvků s sebou masový automobilismus nese celou řadu, popsal jste jen malý zlomek z nich. Vydalo by to na celou knihu.

0/0
17.5.2011 12:36

Fair-Play

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Jakou alternativu nabídneš místo individuální automobilové dopravy? V jedné diskusi jsi napsal, že lidé se přeci nemusí nikam dopravovat! Už tehdy jsem si o tobě udělal obrázek. ;-D

0/0
17.5.2011 17:11

Fair-Play

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Mimochodem, nejsi ty nějaký kazatel biblického sboru? Víš, ten alias.......

0/0
17.5.2011 17:15

vItava

Re: Automobilová kultura v plné parádě

No to jste tedy vynalezl teplou vodu, když tvrdíte, že auto nemá jen klady ale má i zápory. To totiž platí úplně o všem. Nůž je nástroj člověkem používaný už pár desítek tisíc let a pořád se čas od času někdo pořeže.

0/0
17.5.2011 12:44

J.K. 4

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Ne nadarmo se říká, že všeho moc škodí. Nejde o to, že auta mají zápory, ale že státem vybudovaný masový automobilismus má při dnešním objemu více záporů než kladů. Důkazem budiž růst dluhů a ne zrovna nadějné vyhlídky do budoucna. Nakonec budou mít všichni auta, všude bude všechno vyasfaltováno, ale lidi ani nebudou mít co jíst. !!

0/0
17.5.2011 12:50

Fair-Play

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Já bych to tak nehrotil. Víš, ona všude nejezdí hromadná doprava a lidé prostě to auto potřebují k jízdě za prací, zábavou a nákupy. Neříkám, a také jsem to napsal, že nemá v ničem pravdu, ale tím zbytkem, tou "omáčkou" to vždy totálně dorazí!! Jinak je to mimo téma tak toho raději necháme.

0/0
17.5.2011 12:43

J.K. 4

Re: Automobilová kultura v plné parádě

" lidé prostě to auto potřebují k jízdě za prací"

Zajímavé je, že před nástupem masového automobilismu nikdo neznal slovo nezaměstnanost.

Většina zaměstnání dnes, vážený pane, je jen HRA NA PRÁCI. Proto dluhy rostou, i když všichni točí volantem jak o závod. !!!!!!

Tento systém logicky musí jednou narazit a sesypat se.

0/0
17.5.2011 12:46

Fair-Play

Re: Automobilová kultura v plné parádě

A už dost!! Automobil může za nezaměstnanost? To opravdu stačí!

0/0
17.5.2011 12:53

J.K. 4

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Automobil ne, ale státní politika upřednotňování automobilismu na úkor jiných odvětví ano.

0/0
17.5.2011 12:58

vItava

Re: Automobilová kultura v plné parádě

Tady máte do jisté míry pravdu, i když to samozřejmě překrucujete. Nezaměstnanost se objevila s růstem produktivity práce, a ta stejná produktivita umožnila vyrobit něco tak složitého jako automobil.

Prostě zaměňujete následek a příčinu.

0/0
17.5.2011 13:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.