Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé poslali peníze řidiči odsouzenému za ničení plakátů ODS, ten je odmítl

Případ Romana Smetany, řidiče autobusu odsouzeného za to, že fixem čmáral po předvolebních reklamách na vozech olomoucké MHD, vzbudil na internetu velký ohlas. Dokonce vznikla sbírka, která si dala za cíl nashromáždit 15 tisíc korun, které má Smetana podle rozsudku zaplatit ODS jako náhradu škody. Řidič ale peníze s díky odmítl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lobo - krotitel nanotermitů

Má moje sympatie

To volební kampaň byla zločin proti vkusuRv

0/0
18.5.2011 12:54

on3.

Tam kde pravo obchazeji mocni

muze pravo obchazet i lid (pokud je to nasmerovano proti onem mocnym)

0/0
17.5.2011 13:11

baryk

Baryk

3. Třeba za vtip. Kdyby byl dle současných právních norem a výkladu

rozsudek jakkoliv správný, NESMÍ takovýto případ soudit Langerová a

jedná se o politiku. Státní zástupce tohoto případu a Langerová samotná

by měli buď pro abnormální NEINTELIGENCI nebo abnormální AROGANCI

opustit justici. A tady žádná složenka nepomůže. Řada je na nás všech.

0/0
17.5.2011 11:32

on3.

Re: Baryk

slozenka je tu od toho, aby lidi nemeli strach, ze je obcanska neposlusnost zruinuje

0/0
17.5.2011 11:39

baryk

Baryk

2. Můžete si ale pořádný koláč osobní hrdosti ukrojit, když vezmete transparent a půjdete před soud v Olomouci.

Navíc uděláte pořádný kus prevence pro svoji budoucnost. Nepotrestané

zlo, bude opět jen rodit další zlo a příště můžete strát před soudem vy.

0/0
17.5.2011 11:31

baryk

Baryk

  1. My všichni dlužíme  dlužíme panu Smetanovi něco jiného, než peníze, nebo před ním smeknout klobouk... Měli bychom mu ukázat alespoň zlomeček neposranosti.  Tady zdaleka nešlo o peníze pana Smetany, ale o nás samotné, o čechy i lidi, kteří v Česku dlouhodobě žijí. Soudkyně, která sama sebe prohlásí za nepodjatou v případě, kde je "poškozený" její muž nemá v justici co dělat. Stejně jako státní zástupce, který soudkyni brání a vyřvává, že nejde o politiku. A tady je řada na nás. Nemusíte si svůj kousek "statečnosti" koupit složenkou na poště.

0/0
17.5.2011 11:31

eQuido

Re: Baryk

Pokud je mi známo, tak soudkyně na svojí vazbu na I. Langera poukázala na začátku procesu s tím, že ona se za podjatou nepovažuje. Na to má právo, ať si internetoví revolucionáři myslí co chtějí. Pak se zeptala obžalovaného, zda on chce vznést námitku podjatosti. Ani on tak neučinil. Vzhledem k tomu, že se k činu plně doznal a byl dostatek důkazního materiálu, tak ho soudkyně odsoudila přesně podle zákona. A na rovinu - těch 15 000 je velmi mírný trest (čímž nechci říct že by měl dostat víc).

Takže si prosím nechte svoje rozhorlení do hospůdky na rohu a uvědomte si, že poškozování cizího majetku je trestné, byť by podle vás byl majitel ten nejnesympatičtější tvor na světě.

0/0
17.5.2011 12:09

on3.

Re: Baryk

trest za co? Za zvelebeni 50 plakatu o celkove cene 1000 kc max?

A nezapominejte na 100 dni nucenych praci.

0/0
17.5.2011 12:24

eQuido

Re: Baryk

Zvelebení ? 8-o

0/0
17.5.2011 12:34

on3.

Re: Baryk

pridelani tykadylek politikum, to je zvelebeni :-(

0/0
17.5.2011 12:40

on3.

Re: Baryk

:-)

0/0
17.5.2011 12:40

baryk

Re: Baryk

Pane, jste příliš rozrušen z toho, že někdo má na celou věc jiný názor než vy a proto jste můj příspěvek nečetl důkladně. Chování soudkyně, která nevystoupí z případu, kde je "poškozený" víceméně přímo její manžel a ještě si to sama o sobě zdůvodní, je zrůdné. Stejně zrůdné, jako byl komentář soudkyně Horváthové, která ještě po smrti  odsouzeného Pavla Wonky tvrdila, že byl simulant. Vzhledem k věku a zdravotnímu stavu již nejsem hospodský revolucionář, ale jen se snažím dožít slušně. Jinak s vámi souhlasím, že okrást politickou stranu je trestné, stejně jako umírající děti. Ale to se soudit v Čechách jaksi nedá... To ten Smetana je vláčnější, že?

0/0
17.5.2011 12:35

Judge Dredd

Re: Baryk

eQuido kecáš

Obžalovaný doslova řekl, že ví kdo je její manžel, že to je gauner, a že když fraška tak dokonce. Tohle nemůže být s ohledem na Ústavní právo na politický názor trestný čin... škoda, že ten člověk nechce advokáta a nechce to hnát až k Evropskému soudu pro lidská práva, protože ten by to musel smést - pokud by to neudělal už krajsdký soud nebo Ústavní soud.

Maximálně by to mohl v krajní mezi být žalovatelné v civilním řízení o náhradu škody...

Mimochodem, kdo zastupovat poškozeného??? podle stanov ODS je to pokladník ODS... pokladníkem ODS je Langer.

Je to totální fraška.

0/0
17.5.2011 22:37

eQuido

Re: Baryk

Judge Dredd kecáš

Pokud se podívám do článku, který o soudu informoval, tak tam čtu:"Vím, kdo je váš manžel. Je to jeden z největších gaunerů v ODS i v celé české politice. Přesto vás osobně nepovažuji za podjatou, reagoval na to Smetana,...". (http://zpravy.idnes.cz/ridic-autobusu-pocmaral-plakaty-ods-trest-nad-nim-vynesla-langerova-zena-1q6-/domaci.asp?c=A110513_113903_olomouc-zpravy_sot)

- - -

Tím, že jste vypustil třetí větu, jste úplně obrátil smysl jeho vyjádření. No, zdá se že jste se dobře vyučil u rudých noků - fabulace vám jdou.

0/0
18.5.2011 12:47

Antiblb

Smekám klobouk

Pane Smetano,

jste rozhodnutý nést následky svých činů.

Příklad pro všechny lidi z řad státních zaměstnanců.

0/0
17.5.2011 10:42

Petrentona

Já bych za ty prachy objednal fůru hnoje

a vyklopil to před sněmovnu, nebo rovnou na nádvoří hradu.;-€

0/0
17.5.2011 9:46

Hmmhator je nesmrtelný

Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

(at uz si o cinu samotnem myslim cokoliv, je to trestny cin-rozhodl tak soud), to naplnuje skutkovou podstatu v §365, odst. 2. 40/2009... hezke. Doufam ze organy budou konat.

0/0
17.5.2011 9:12

Franta Křižík

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

A vy jste volil ODS nebo CSSD ? At tak nebo onak - podporoval jste organizace pachajici trestnou cinnost ...

0/0
17.5.2011 9:35

Hmmhator je nesmrtelný

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Vy mate problemy s chapanim psaneho textu, ze?A navic Vam schazi pravnicke vzdelani. Nevolil jsem nikoho-jsem pozehnan nastesti i jinym obcanstvim nez ceskym.Uprimne priznam ze na mistni politicke scene bych si nevybral-nemam duveru k zadnemu uskupeni a jen k velmi omezene skupince jednotlivcu.

0/0
17.5.2011 9:47

orwelg

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Tak to je přesně myšlení padesátých let minulého století. Soud to rozhodl tak je to trestný čin. Dnes je jediný rozdíl v tom, že systém nemá možnost udělit nesnesitelný trest - zatím. Už dnes každý, kdo napíše pravdu o ODS musí počítat z následky.

0/0
17.5.2011 9:50

Hmmhator je nesmrtelný

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Boze... Pokud vim pocmaral plakaty vice stran. Pravda, to ze jen ODS trva na uhrade skody o nich take neco vypovida.

0/0
17.5.2011 9:51

denny6002

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Bože... A co to o ODS vypovídá? Že pachatele trestného činu či přestupku je třeba pohnat k odpovědnosti,cizinče:-P!

0/0
17.5.2011 12:28

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

jak napr. prisli na skodu 15000?

To je skoro jak ta OSA, ktera z poctu pristupu na stranku spocita skodu v radech milionu.

0/0
17.5.2011 12:39

denny6002

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

nechci býti jaksi "vlezlý",ale snad by nebylo od věci vyjeviti nám ono jiné občanství a politickou stranu či uskupení,v které  vkládáte důvěru ve vaší nové domovině:-P.

0/0
17.5.2011 12:24

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

jakmile lide zacnou schvalovat trestne ciny, je neco spatne. A to spatne nebyva pachatel.

0/0
17.5.2011 9:43

Hmmhator je nesmrtelný

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Ano, to je pravda.

0/0
17.5.2011 9:50

Inž.ZABABA

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Vražda na tyranovi už je zase zločinem???

0/0
17.5.2011 10:30

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

z hlediska tyrana jiste :-)

0/0
17.5.2011 10:31

eQuido

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Ono záleží na tom, kolik těch lidí je. A to se nedá posuzovat podle toho, kolik komiků se rozhorlí v internetové diskusi.

Já osobně například s uděleným trestem souhlasím (je mírný, což odpovídá mírnému přestoupení zákona, ale zároveň říká, že poškozování cizí věci nesmí být tolerováno). A ač nechci z pana Smetany dělat hrdinu, oceňuji jeho přístup, kdy na rozdíl od jiných nezapírá a za svým názorem si stojí. Jen ho bohužel vyjádřil v rozporu s platnými zákony, za což musí zaplatit...

0/0
17.5.2011 12:15

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

100 hodin praci a 15tis pokuta za trestny cin, ktery byl spise prestupkem se vam zda primerene?

0/0
17.5.2011 12:25

denny6002

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

jestli-že má dospělý,svéprávný (řidič autobusu) chlapík potřebu vylepšovat volební plakáty "lidovou tvořivostí",je těch 100 hod. +15 tisíc za hloupost dostatečné. Kdyby šel trouba na pivko,nebo to udělal starý,udělal by lépe. Za hloupost se platí.

0/0
17.5.2011 13:40

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

to by me zajimalo, co byste daval za rvacku nebo za hozeni vajicka.

Trest ma odpovidat skode a to tu nejak uplne neni.

0/0
17.5.2011 13:54

denny6002

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

rvačka jako co? U nás,když se chlapi poperou,tak nožem,nebo sekerou;-D Výtržnictví,napadení,byla způsobena újma na zdraví? A vajíčka? Výtržnictví a když to bude do palice,tak se způsobením fyzické újmy,ale lze hodnotit i jako recesi a přestupek. Prostě případ od případu.

0/0
17.5.2011 14:28

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

a pomalovani plakatu nelze resit jako recesi a prestupek?

0/0
17.5.2011 14:29

denny6002

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

no,když to "vylepšení" bude vtipné a v málo případech,tak snad,ale on to bambula bojovník pojal jaksi ve velkém a tam již je prostě právně možné uplatnit jeho aktivitu coby poškozování cizí věci,výtržnictví,nebo co mu to vlasně hodili za §.

0/0
17.5.2011 20:26

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

a mnozi zpusobili nam vsem skodu nepomerne vetsi, ale diky nepruhlednemu pravnimu prostredi (ktere si takto vytvorili pro sve potreby) na nejde (pravne) dosahnout. Myslim tim ruzne Standy a Marky.

0/0
17.5.2011 13:56

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

a co se tyce platnych zakonu - sveho casu platili zakony Norimberske :-P

0/0
17.5.2011 12:26

Judge Dredd

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Ty jsi snad placený ODS RvRv Mírné přestoupení zákona je pane přestupek... tady toho člověka odsoudili jako nějakého zločince - on pouze měl politický názor.

0/0
17.5.2011 22:39

eQuido

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Marnost nad marnost - vaše zaslepená nenávist vůči I. Langerovi vám kalí uvažování. Jinak byste si zajisté uvědomil, že hranice způsobené škody u přestupku je 5000 a ne 15000. Jak jsem psal dříve - vyjádřil svůj názor, bohužel pro něj při tom porušil zákon a proto byl potrestán.

0/0
18.5.2011 12:41

DADAnce

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

R^

0/0
18.5.2011 22:26

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

jak to dokazete? My to prece venujem nadaci :-)

0/0
17.5.2011 9:43

DADAnce

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Navíc je to na podporu pachatele, ne na podporu toho, aby mohl spáchat  "zločin" ...

0/0
18.5.2011 22:31

pletiplot

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Radši chytej puberťáky, co po nocích sprejujou svoje idiotské tagy po zdech nebo vyrývají obrazce do oken tramvají. Poškodit plakát, který za pár dní jde stejně do sběru, je podle mě menší zlo.

0/0
17.5.2011 9:44

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

pridelani tykadilek je spise povzneseni nez poskozeni :-)

0/0
17.5.2011 9:47

Hmmhator je nesmrtelný

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Tady nejde o nejaky plakat, ale o princip. Pokud zacneme posuzovat bezny vandalismus na zaklade nejakeho politickeho uhlu, je to tu jeste vic v rektu nez se zda. Ale to pochopi jen clovek ktery ma urcite pravni vedomi a neni postizeny tim neco skatulkovat podle modre-oranzove-zelene- ruzovopuntikate.

0/0
17.5.2011 9:49

Antiblb

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Jste tu prostě nejlépe vzdělaný nečech. Buďte tedy šťastný a nemečte tu nonsensy o principech.

Ty jsou každému pro smích. Víte proč? Protože příklady táhnou a těch špatných je tu plno.

Tenhle pán, kterého tu odsuzujete a souhlasíte s výší jemu vyměřeného trestu projevil svůj názor a zničil něco, co nemělo žádnou hodnotu. Z principielního pohledu je tedy on ten dobrý a ODS s pí Langerovou jako zástupkyní práva jsou špatní.

0/0
17.5.2011 10:38

eQuido

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

A byl by váš názor stejný, kdyby se role prohodily a místo ODS a Langerové by tam byli např. ČSSD a Hašková, Piráti a Ferjenčíková, ... ?

A pokud po jiných chcete, aby mlčeli o principech, měl byste se toho sám držet také...:-P

0/0
17.5.2011 12:19

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

pan Smetana cmaral na plakaty bez rozdilu strany. To, ze jedina ODS ho zazalovala, pan Smetana ovlivnit nemohl.

0/0
17.5.2011 12:28

eQuido

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

Ale já se neptal na názor pana Smetany - já se ptal na antiblbův. :-/

0/0
17.5.2011 12:33

on3.

Re: Hmm, sbirka na podporu pachatele trestneho cinu

uz to ze to bylo klasifikovano jako tc a ne prestupek :-P

0/0
17.5.2011 10:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.