- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V letadle nám bylo zděleno,že Ruzyně z technických důvodů nepřijímá žádné letadla a že je uzavřená!Pochopitelně jsme na Ruzyni volali a tam nám řekli,že je to nesmysl.Pak už nikdo nic neřekl.Zavolali polici a vyhrožovali,že kdo se neposadí,bude vyveden z letadla.Mě chtěli vyvést kvůli tomu,že jsem si to chtěl nahrát na foťák.Nakonec byl let uplně zrušen.Několik pasažérů si koupilo letenky na další let(nás to s bratrem přišlo na víc jak 9 tis.)Reklamaci jsme podali a odpověď Vám tu ukážu:
------
Tak vždyť to byla pravda. Letiště skutečně je skutečně z technických důvodů zavřené. Vždy mezi 01-05 hod kvůli opravě dráhy. Je to napsané dokonce na samotných stránkách letiště.
Odlet z Barcelony měl být ve 21:25 (pokud vše nenecháte na poslední chvíli jste na letišti již dvě hodiny)
Již před odletem byla na tabuli v letištní hale zpráva, že let bude o hodinu opožděn.
Pak se po každé hodině odkládal odlet až do 0:50. ( něco přes tři hodiny zpoždění + čas strávený na letišti před plánovaným odletem)
Jako by to nebylo podstatné, JEDENKRÁT - DESET MINUT před nástupem do letadla V LETIŠTNÍ HALE ZAZNĚLO že let bude odkloněn do Katowic. (možná dvakrát, v angličtině a španělštině) U brány na obrazovce se samozřejmě cílové letiště nemění. Takže kdo nerozumí španělsky nebo anglicky si klidně nastoupil do letadla v domění že konečně odletí do Prahy.
Pak se samozrejme vsichni dozadovali vysvetleni-informaci o ceste a misto toho aby zamestnanci vse vysvetlili, rozhodli se sjednat si poradek ochrankou letiste. Tim rozhodne nikoho neuklidnili -naopak.
Nebyl to nahodou zamer: rozpoutat tak trochu paniku a pak zrusit let. Tim se spolecnost zbavila vsech zavazku k cestujicim a ma ciste ruce. Nemusi platit ani za zpozdeni ani za zruseni letu.
Vse naprosto legalni.
I kdyz je to low-cost - i za low-cost se plati. Neni to charita. Pokud si tu nekdo mysli, ze je lepsi nechavat obchodniky nabizet takovehle sluzby a nechat se vtahnout do cehokoli, muze tu nechat svou adresu nebo tel.cislo a ja mu zaslu fakturu za nove letenky co jsem musel koupit, pak nebudu mit namitek.
Wizzair nabidlo proplaceni hotelu, jidla a piti, dvou tel.hovoru a jako nahradu za neprijemnosti 30EURO NA DALSI LET SE SPOLECNOSTI WIZZAIR.Nebo se zdrzet v Barc. dalsi dva dny /zrejme zbylo na utery prazdne letadlo/
Letěli domů s Wizz nebo s něčím jiným? A ti ostatní putovali do Polska a pak autobusem, nebo všichni počkali do druhého dne? Kdo platil náklady? Nemohli byste se konečně naučit psát srozumitelně a jasně ????
plánovalo další odlet z Katowic a tak se samozřejmě nevyplatilo sedat na nějakém bližším letišti. Let prázdného letadla plus jedno přistání a start by stálo pro společnost zbytečné peníze. Co se týče přesunu náhradních pilotů, to bych považoval za nesmysl. Ještě předloni se létalo z K.V přes PU do HRG a v PU se piloti nestřídali. Proč také?
S Wizz Air mám jen ty nejhorší zkušenosti. Jakmile nastane nějaký problém zaměstnanci nekomunikují, nebo mlží. S Wizz nelítat ani v nejhorší nouzi. Autobusem tam kolikrát budete rychleji.
Ale no tak. Někdy se to povede. Loni do Barcelony super za pár korun.
Hele bojuješ za svého chlebodárce poctivě, to jo. A my tomu prd rozumíme, co by opravdu šlo a nešlo.
Ale já bych viděl ideál: přistát v Brně (K. Varech) a ráno letět do Prahy.
Myslím, že ranním přeletem by se nenabralo takové zpoždění, aby se tolik zdržel ranní let (bylo by uklizeno a vystoupeno, možná natankováno = obrátka by byla rychlá. Nebo?
Ano, asi by se zapojila i náhradní posádka. Ale myslím, že posádky by vám nedošli a vy by jste si vydělali o pár kaček víc.
Katovice jsou totiž fakt úlet. To byl ještě let z Barcelony - taky to mohla být bližší destinace a divertem do Katovic by se lidi přiblížili Praze třeba jen o 80 km - nebo i hůř.
Co je to za blbost. Letiště Karlovy Vary se mění po západu na letecký prostor třídy G, tj po západu to letiště neexistuje, navíc problémy s délkou a šířkou dráhy. Kdyby to letadlo přiletělo ráno z Brna, tak by sice ranní spoj měl sice jen malé zpoždění, ale to malé zpoždění by měl i poslední let, který by se opět nedostal do Prahy... takže podle tvého geniálního plánu by po dobu opravy hlavní dráhy v Praze, každý den zustala jedna várka cestujících někde zaseklá na cizím letišti.
S Wizzem do Katowic místo do Prahy nebo Ryan "Na stojáka" a jen s jedním pilotem(obojí zatím ve stavu návrhů) Je věcí každého kolik je ochoten riskovat a podle toho volit dopravce..
Ve společnosti Wizz Air jsme přesvědčeni, že naši zaměstnanci nás odlišují od konkurence. Všechny týmy společnosti Wizz Air ve vzduchu i na zemi sdílejí stejnou vášeň: vášeň ke své práci. Náš tým se řídí přísnými etickými pravidly a je veden v duchu vynikající týmové spolupráce. Naše letecká společnost dnes zaměstnává obětavé pracovníky z nejrůznějších zemí Evropy, mimo jiné například z Maďarska, Polska, Velké Británie, Nizozemska, Německa, Norska nebo Francie. Díky skvěle motivovanému, profesionálnímu a multikulturnímu vedení jsou řízení a motivace zaměstnanců klíčovými faktory podílejícími se na úspěchu naší společnosti. Wizz Air v současnosti zaměstnává téměř 1000 zaměstnanců.
jiné mezinárodní letiště blíž Praze asi není.... asi proto, že v PL může Wizz přistát v ceně, protože tamní letiště spadá do jejich ranku. Je to sice blbost, protože mohli sednout třeba v Brně či KV, ale to už Wiz musel extra zacvakat, a to se jim nechtělo. Také bych se vztekala.
jj přesně tak, cestující by i pochopili, že díky okolnostem nepřistanou v Praze. Těžko ale můžou chápat že je Wizz nechce vyložit na nejbližším možném místě ale vleče je až někam do Katovic, kam to bude příště Moskva?
a po dvou hodinách čekání na guláš s pivem bych dostal jahodový knedlíky s pivem s tím, že guláš zkysnul a že pokud se mi to nelíbí tak mám smůlu, protože vzadu v jídelním lístku je drobným písmem napsáno, že pokud mi nemohou dodat mnou objednané jídlo mohou mi dát jakékoliv jiné v pořadí...
Já z restaurace, při objednávce guláše, čekám maximálně 15 minut. Pak odcházím.