- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak muže vůbec někdo povolit závodit na tak nebezpečné trati ,projel jsem si ji cvičně jen tak pro zajímavost turistickým tempem ,a závodit bych tam opravdu nechtěl
NEVÍM ŽE BY TAM BYL NĚKDO Z DONUCENÍ .VŠICHNI CO TAM JEDOU JEDOU DOBROVOLNĚ A Z LÁSKY K TOMUTO SPORTU, JSOU SI VĚDOMI NEBEZPEČÍ ALE ..............nikdo nevěří že by to mohlo přijít
Teď si myslím, že by se mělo nejvíce myslet na rodiny kluků...a přeci po bitvě je každý generál.... kdo není Hořičák nepochopí, kdo neznal závodníky nepochopí, zrovna u něj jsem si jistá, že by náš okruh mohl jezdit i po slepu!!!! je to strašná škoda, že jsme přišli o kamaráda a výborného jezdce...navíc i ten druhý jezdec je po smrti... Každý kdo jede na takový okruh v koutku duše počítá s nejhorším, ale když se to stane nedá se nic říct a nic udělat a diskuze o tom zda zrušit nebo nezrušit nikomu život nezachrání.... Hořice mají nejkrásnější okruh a je škoda že má na svědomí tolik životů...Budeš nám moc chybět!!!!
dát do souvislosti smrt po srážce dvou motorek s úmrtím, kdy někdo zkolaboval na slabé srdce, tak to už vyžaduje značnou dávku novinářské invence. Leda že by v okolí okruhu byla silná geopatogenní zóna, která to má všechno na svědomí. Pokud tedy geopatogenní zóna může mít svědomí ...
Stále se diskutuje o oprávněnosti, bezpečnosti, tradici a dalších aspektech závodů 300 ZATÁČEK. Před zhruba dvaceti až třiceti lety byl tento závod závodem téměř profesionálů, kteří se motocyklovému sportu opravdu věnovali a zároveň postupně přecházeli na nové okruhy - speciální motodromy. Současný závod je pouťový závod absolutních amatérů, kteří po pracovním týdnu si jedou zařádit na víkend do Hořic. I když je to jejich svobodná vůle se na tomto okruhu zabít, z obecného hlediska a přínosu i pro Hořice nemá závod, který se každý druhý rok kvůli několika mrtvým nedojede, vůbec žádný smysl.
No tak ono kroužit dokola na spalovacím motoru smysl nemá a ani mít nemůže. Ale chápu, že lidi, kteří nic neumí, se musí snažit prosadit se aspoň takto, s naplno řvoucím spalovacím motorem, aby si jich vůbec nějaká baba všimla.
Řeči o tom, že motorkáři jsou dobrovolní dárci orgánů je pěkná pitomost! Málokterý motorkář se dokáže zabít tak šikovně, aby šli orgány ještě použít !!
jo na kole to neni vsechno potrhany. Ale o tom se neluvi, ze tihle jsou ti darci.
tak i u motorek jsou hodně velké rozdíly.Kritici by si měli osvojit si alespoň základní znalosti a rozdíly mezi motorkami.
Motorky se dělí na : tzv "malorážky" - do 125ccm,Skútry - mopedy,Crosky- Endura - Naked bike - Pidbike -Dirtbike
Chopper - Cruiser - Traiky
Silniční cestovní - Silniční sportovní -Supermoto
Tak a teď která skupina vám vadí ? Čtyřkolky nejsou motorky!
znalosti. Možná bych doplnil minibike
Jinak doporučuji navštívit jejich "skanzen" v bufetu vedle hlavní silnice přes Buchlovské hory kde jsou jak "rychlostní" rekordmani tak na vedlejší nástěnce ti kteří sice "rychlost zvuku" překonali ale těší se z něj už jen na onom světě ! ! !
"Závodníkovi" karma a hlavně dík za to že už nebude potencionálním nebezpečím na silnicích* Doufám že se mu od kamarádů "odměnou" ( jak je jejich dobrým zvykem) dostane dřevěného kříže a ojeté pneumatiky na místě neštěští což mám dojem je snem všech těchto rádobyzávodníků ! ? !
Ale mějme pro ně pochopení, přiroda jim příliš nenadělila a jak jinak se mají prosadit než s pomocí spalovacího motoru? Jsou to chudáci.