Diskuze

Tramvaj do Jablonce bourá skoro každý měsíc, řidiči přehlížejí značení

Dopravní podnik Liberce a Jablonce nad Nisou přemýšlí, jak zabezpečit legendární tramvajovou linku číslo 11 spojující obě města. Za poslední rok a půl na této jediné lince tramvaj bourala jedenáctkrát. A to přesto, že přejezdy jsou zabezpečené podle předpisů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Mr.Kef

22. 5. 2011 11:09
zvuk místo světel

Blikající světla jsou hezká, ale když jsou ve dvou metrech nad zemí v zastavěném okolí, v drtivě většíně na další křižovatce, kde je navíc potřeba dávat přednost autům, člověk neví, co sledovat dřív.

Kolikrát ty mňoukající semafory nejsou slyšet i když stojím pod nimi,

Tohle je typický pro výjezd v Jablonci z ulice U Nisy. O výjezdu od Almia ani nemluvím. Tam je to o život.

Co takhle pořádný směrový sirénky nebo pořádný blikadla trochu dále, do nižší úrovně.

0 0
možnosti
P

PaCerm

13. 5. 2011 13:11
..

co třeba cca před měsícem nehoda ve Mlýnské ulici (na Bídě - mezi Fugnerkou a Textilanou), kde jsou semafory,ale zelenou měla tramvaj i 3 auta, se kterými se srazila...a výsledek? pro jistotu se vypnuly semafory, než aby se to zprovoznilo a dalo do pořádku...a někdo na to dříve již upozorňoval, ale "řešit" (vypnutím semaforů) se to začalo až po nehodě)...

0 0
možnosti
F

FandaVV

12. 5. 2011 12:11
11 nehod za 18 měsíců?

A kolik jich asi mají v Liberci? Méně než jednu za měsíc???

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

12. 5. 2011 11:07
NJN,

to bylo v Brně taky, pár míst, kde byly immer während kolize šalin a aut. Šalina tam měla přednost. No vyřešilo se to snadno. Šalinářům řekli, že sice mají přednost, ale že je tímto informujou, že tam maj dávat bacha, a kdo tam bude lovit autaře, nedostane prémie a šlus, už to najednou jde, ke zvoncu použít i brzdu. I pro cestující je lepší pár vteřin zpoždění při opatrné jízdě, než čekat na náhradní dopravu.

0 0
možnosti
FB

baghira21

12. 5. 2011 10:54
Vzhledem k tomu...

...že se dopravnímu podniku celkem pravidelně stává, že světelná signalizace třeba týden nefunguje, aniž by si toho někdo všiml (třeba na Rudě, nebo na odbočce ke kinu ve Vratislavicích), tak se těm nehodám vůbec nedivím a sám jsem nedávno na vlastní oči viděl, když borce setřelila ve Vraťáku na Tanvaldský tramvaj, přestože měl zelenou odbočovací šipku. A upřímě, kdo z vás měl možnost vidět systém světelného zabezpečení na této trati jako já, tak se od tý doby rozhlíží kdykoli má na ukazateli volný průjezd...

0 0
možnosti
F

FandaVV

12. 5. 2011 12:14
Re: Vzhledem k tomu...

A co znamená "zelená odbočovací šipka"? Možnost odbočit při dávání přednosti kolmému směru vašnosto. Ono se na to nějak od autoškoly zapomnělo, když na většině křižovatek v ČR má ten kolizní směr červenou. Na rozdíl od kompletního semaforu se šipkami - ten zajišťuje bezkolizní odbočení.

0 0
možnosti
MPZ

RedSquirrel

12. 5. 2011 10:29
Snížit rychlost pro tramvaj v místě přejezdu

0 0
možnosti
VJ

Mac_

12. 5. 2011 9:23
Není se co divit,

fungují-li světelná návěstí na přejezdech  tak, jak jsem to zažil z vlastní zkušenosti. Jel jsem přes přejezd Liberecké linky 11 na Nové rudě směrem do Vratislavic, blikalo světlo "volno", po červené ani památky, a najednou se zprava vyloupla tramvaj - přijíždí-li zeshora, jede navíc docela rychle. Jen díky tomu, že na přejezdech zpomaluju, jsem to stihnul zašlápnout. Od té doby si vždycky myslím svoje, dočtu -li se někde, že "vyšetřování nehody nezjistilo na výstražném zařízení žádnou závadu...". Je to sice už asi 5 let, ale pochybuju, že se na stavu techniky něco změnilo.

0 0
možnosti
SDVNCP

Své dukáty věnuji na chudé psy

12. 5. 2011 9:13
Že by chyba mezi výhybkovou tyčí a řidičskou seslí?

8-o

0 0
možnosti
PZ

Mirco1

12. 5. 2011 8:57
Na tramvajovou cestu lesem...

... velmi rád vzpomínám.

0 0
možnosti