Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dánsko chce obnovit stálé kontroly na hranici s Německem a Švédskem

Dánská vláda chce po více než deseti letech obnovit stálé kontroly na hranicích s Německem a Švédskem. Od zavedení kontrol očekává, že zabrání přílivu zločinců, uprchlíků a pašování zboží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jablkon

hranici se Svedskem...

...uhlidaji skvele, kdyz pres ni minimalne 3krat za hodinu kazdym smerem prejizdi plny vlak, ktery je primestskou rychlodrahou, nikoliv dalkovym mezinarodnim rychlikem.

v Dansku je to podivna akce. z Nemecka jim fakt hrozi velke nebezpeci. kdyby to rozjeli Rakusaci ve spolupraci s Madary na jihovychodni hranici EU, divil bych se min...

0/0
12.5.2011 0:03

p555

Re: hranici se Svedskem...

a co treba trajket helsingborg/helsingor kde jezdi 3 lodi kazdych 20 min? je to jako MHD...

0/0
12.5.2011 9:34

Kidkid

Schengen byla největší hloupost

v EU stejně jako my jsme měli nechat zadrátované hranice i s Pohraniční stráží. Slušný občan dostane pas a přechodů může být co hrdlo ráčí. A o lumpy a nelegální imigranty nestojíme my ani sousední státy. Kde kdo upozorňoval na přeshraniční kriminalitu. Ale politici si prosadili svou aby byli "in". Tak ať teď tito politici zaplatí veškeré škody, které jejich hloupým rozhodnutím vznikly.

0/0
11.5.2011 23:32

Jablkon

Re: Schengen byla největší hloupost

delas si srandu nebo jsi klasicky cechacek, ktery se nedostal dal nez do okresniho mesta a z kanape nadava na pomery?

Schengensky prostor je uzasna a az na opravdove vyjimky velmi uzitecna vec - jedna z mala, ktere evropska integrace prinesla. Vnejsi hranice Schengenu jsou (nebo aspon maji byt) hlidany minimaln stejne dobre jako pred touto integraci. Je sice pravda, ze okrajove staty Schengenu netvori zrovna jadro evropske ekonomiky a migranti tam asi tolik bordelu nenadelaji...

Ano, evropsti pro-integracni politici napachali spoustu skod a jeste jich spoustu napachaji, takze nevidim jine reseni, nez pri nejblizsi vhodne prilezitosti z EU emigrovat. Ale tyto skody maji se Schengenem pramalo spolecneho...

0/0
12.5.2011 0:09

kenzo

Re: Schengen byla největší hloupost

Každý stát však má nezadatelné právo říci, koho na svém území chce. V současné době, se toho státy vzdaly ve prospěch EUrosvazu. Mohou si to však vzít i zpět! Třeba odmítnutím nadále se držet smluvních ujednání EU - začít je nedodržovat, jako spoustu jiných věcí v EUrosvazu, vystoupit ze Schengenu a souběžně s tím přestat dodržovat dosavadní ujednání - tj. začít aplikovat své vlastní právo na posouzení vhodnosti vstupu cizích státních příslušníků na své území, včetně těch z EU a to s možností zamítnutí jejich vstupu na území státu. Ono v době, kdy se v rozkládajícím se EUrosvazu nedodržuje kde co, by bylo toto nedodržování vyloženě žádoucí!!

0/0
12.5.2011 1:58

samuel05

kriminalita z vychodu

hranice zaviraji kvuli kriminalite ze slavistickych zemich ktera je obrovsky problem i v nemecku. Africane nebo cikani nejsou schopni zalozit organizaci na vykradani bank nebo drahych aut, milionarskych baraku atd.. chybi jim nato iQ.

Tez do danska Africane neutikaji ale spis za rodinami do francie.

Oficialni z duvodneni z danska je kriminalita z vychodi EU, nevim pro to idnes tak nenapsalo

Financial Times http://www.ftd.de/politik/europa/:beschluss-der-rechtspopulisten-daenen-fuehren-wieder-kontrollen-an-deutscher-grenze-ein/60050803.html

0/0
11.5.2011 23:05

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

Oficiality!;-D;-D Jaký je však reálný důvod? To se dnes většinou neříká! Pravdou však je, že Dánsko chce ještě více omezit imigraci z neevropských zemí!

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=698687

0/0
11.5.2011 23:25

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

P.S. Kriminalita!

Podle dánské policie, připadá až 70% trestných činů spáchaných v Dánsku na lidi muslimského vyznání!!

http://www.le-cout-de-la-politique-migratoire.fr/wp-content/pdf/monographie_23_Le_cout_de_la_politique_migratoire_de_la_France2/flash.html#/8/

0/0
11.5.2011 23:32

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

P.S.2. Hovoříte o IQ, ale opravdu hraje takovou roli jak předkládáte? U černých to lze vyvrátit - ve Francii jsou nejkriminálnější!!! Podle studie socioložky Hugues Lagrange „Le Déni des cultures“ (Popření kultur) vyšlé v polovině září loňského roku je zločinnost dětí subsaharských Takyfrancouzů až čtyřikrát (!) vyšší než u původních Francouzů a dvakrát vyšší než u Takyfrancouzů maghrebských (severoafrických). Toto portfolio se posléze promítlo i v pouličních nepokojích, jimiž Francie od roku 2005 nechvalně proslula. Uznávaná socioložka Lagrangeová svými vědeckými studiemi již několik let prolamuje pod polikorektní pokličkou držené multikulturní tabu.

http://www.lefigaro.fr/actualite-france/2010/09/22/01016-20100922ARTFIG00713-delinquance-les-enfants-d-africains-surrepresentes.php

0/0
12.5.2011 0:12

Jablkon

Re: kriminalita z vychodu

s IQ to samozrejme nema nic spolecneho.

rozhodujici je socialni postaveni a celkove socialne-kulturni pozadi (modely chovani prejimane od rodiny, pratel a dalsich blizkych v jakemkoliv smyslu). a je nezvratnou pravdou, ze v techto aspektech jsou pristehovalci z Afriky, Balkanu, arabskych i postsovetskych zemi silne rizikovou skupinou. prisli vetsinou jako namezdni delnici ci poulicni umelci, kteri vydelaji dost malo na to, aby se mnozi misto prace radeji uchylili ke kriminalite. a jelikoz jejich potomstvo se do vetsinove spolecnosti zpravidla neintegruje (at uz kvuli jejim predsudkum anebo je tam rodice vubec nepusti), prenasi se vse od rodicu i na ne.

IQ muze byt stejne nebo i vyssi nez u vetsinove populace. ale pokud neni spravne nasmerovano, neni to vubec platne

0/0
12.5.2011 0:22

Jablkon

Re: kriminalita z vychodu

docela rad bych videl cisla, jak silna ta migrace ''problemovych etnik'' do Danska ze Svedska ci Nemecka je. nejde nahodou o neco jako ''invazi z pobaltskych republik do Rakouska'' - kdy v roce 2009 prisel temer trojnasobek lidi oproti roku 2008 - a sice 220 misto 80?

ale jiste, kriminalita migrantu z vychodni Evropy a Balkanu je problemem a zdaleka nejen Danskym. myslim, ze Viden byvala velmi bezpecne mesto - ale nejspis nebude trvat dlouho a vzniknou ctvrti, kam se ''stredoevropan'' bude bat vkrocit... nicmene ze by na vine byla zrovna nulova ochrana vnitrnich schengenskych hranic, o tom opravdu pochybuju!

0/0
12.5.2011 0:15

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

Ale jistě, nedávné počínání Itálie, poměry na italsko-francouzských hranicích. Pseudohumanistická hysterie zdegenerovaného EUrosvazu nad myšlenkou výstavby plotu na řecko-turecké hranici. Tím vším EUrosvaz a Schengen jen potvrzují fakt, že jsou hnacím motorem přistěhovalecké gangrény, islamizace a odevropštění! O mnohém také vypovídá diskuze zbytných EUroparazitů v EP!

http://www.rozhlas.cz/zpravy/evropskaunie/_zprava/europoslanci-kritizovali-uvahy-o-zmenach-v-schengenu--891243

0/0
12.5.2011 0:27

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

P.S. A nezapomínejme na aspekt otevřených dveří, které umožňují stále větší pronikání multikulturně-kriminálních poměrů mezi jednotlivými členskými státy. Nedávno se to velmi nevybíravě ukázalo mezi Francií a Švýcarskem!!

0/0
12.5.2011 0:33

Jablkon

Re: kriminalita z vychodu

1) nechapu, jak vase reakce souvisi zrovna s tim, na co reagujete.

2) pokud by kontroly obnovil kdokoliv na svych letistich, Rakousko na sve jizni a vychodni hranici, Francie na hranici s Italii... tak to naprosto chapu. v pripade Danske pozemni hranice mi to ale prijde jako delani volbloudu z komara.

3) s prilisnou benevolence k pristehovalectvi za soucasne konzervace socialniho statu souhlasim, nicmene trvam na tom, ze vnitrni schengenske hranice jsou v tomto naprosto podradnym problemem.

4) pokud vam to je tak proti srsti, proc jeste sedite doma na kanapi? proc jeste nejste v ''lepsim svete''?

0/0
12.5.2011 0:39

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

Tak pokud Itálie rozdá přivandrovalcům povolení k pobytu, které umožňuje volné cestování po Evropě, je jasné, že Schengen se stává problémem. Itálie totiž evidentně spoléhá na sací efekt přistěhovaleckých komunit v Evropě. To platí pochopitelně nejvíce o Francii, ale muslimové jsou dnes početní v celé západní Evropě. Proč bych se měl kvůli klížícímu se EUrosvazu stěhovat ze své země? Koukám, že dnes mezi EUrobolševiky a jejich komunistickými předchůdci valnějšího rozdílu v uvažování není!!! Je ale pravdou, že z toho jejich stále více islamizovaného, arabsko-černošského a neperspektivního bordelu v úpadku, stále více Evropanů opravdu odchází!!!

http://www.washingtontimes.com/news/2007/jun/05/20070605-092649-8531r/

0/0
12.5.2011 0:53

Jablkon

Re: kriminalita z vychodu

proc byste se mel stehovat? protoze jen sedite na kanapi, nadavate na pomery a pritom sam ani trochu neverite tomu, ze by se v EU mohlo neco zasadniho stat drive (at uz zasadni zmena postoju ve vsem od ochrany narodnich trhu pres postoji k pristehovalectvim a ochrane hranic po fiskalni politiku; nebo ono rozklizeni), nez ji pristehovalci a vlastni tezkopadnost zcela zlikviduji. a v takovem pripade opravdu neni jina moznost, nez vcas opustit lod - je-li kam...

a pokud jde o postoj Italie k pristehovalcum - rikam uz asi poctvrte, ze NEJDE O PROBLEM VNITRNICH HRANIC ale v tomto pripade o to, ze OKRAJOVY STAT PROSTORU NEZVLADA nebo nechce zvladat SVE POVINNOSTI - tj. nedovolit priliv ilegalnich migrantu nebo se o ne ''postarat'' na svem uzemi

0/0
12.5.2011 1:02

Jablkon

Re: kriminalita z vychodu

mimochodem, porad je tu ta otazka, co ma s Italii spolecne Dansko. migranti, kteri dorazili na jizni pobrezi Italie, budou stastni, pokud se doplahoci na jeji severni hranici, ale opravdu nechapu, kde by vzali silu a predevsim penize na to, dostat se pres cele Nemecko az do Danska - po zemi - kontroly na letistich jsou samozrejme neco jineho a naprosto bych je pochopil at uz v Dansku nebo kdekoliv jinde

0/0
12.5.2011 1:06

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

Jaké? Tak předpokládám, že do Dánska budou chtít ti, co tam již mají nějaké příbuzné a není důvod pochybovat, že tito příbuzní by jim finančně vypomohli. Cestovat po Evropě evidentě pro ně bude menší problém, než si myslíte, protože někteří tito imigranté byli již zaznamenáni i v ČR. Úřady však neuvedly, zda-li ČR jen projíždějí, či zde hodlají zažádat o azyl. Doufejme, že nás však shledali za dostatečně chudé, aby pokračovali více na západ nebo sever!!!

0/0
12.5.2011 1:17

Jablkon

Re: kriminalita z vychodu

ano, kazdy paty Lybijec ma pribuzneho v Dansku... pro takoveho by nejspis nebyl problem dostat do Danska vizum a s tim opet celnik na hranici nic nezmuze. no nic, dobrou noc.

0/0
12.5.2011 1:25

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

Ano, v kontextu toho, co píšete níže máte bohužel pravdu. Řešením je buď úprava Schengenu, s možností odmítnutí vstupu nežádoucích osob na území členských států a nebo spoléhat na pozvolný rozklad EUrosvazu! Dnes se však paradoxně zdá být reálnější to druhé - rozklad!

0/0
12.5.2011 1:36

kocour22

Re: kriminalita z vychodu

Jdi ty... to není vůbec žádné ,,oficialni z duvodnení" - je to jen clanek s udajnym odkazem na nekoho z vlady, zadne vyjadreni a tim spis ne oficialni. Navic tam nic o Africe a ani dalsich nic neni. Tim spise nic o ,,slavistickych" (asi jsi myslel ,,slovanskych" - ale to je jedno...) - je tam jedna letma zminka o ,,Osteuropa"...

Asi proto to Idnes tak nenapsalo - proc by to meli psat jen kvuli tomu, ze by se to tobe libilo?

0/0
11.5.2011 23:29

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

Východní Evropa je velmi široký pojem. Můžeme si to ukázat na Švýcarsku a jeho skladbě věznic. Analýza vězeňské populace švýcarského vězení Champ Dollon za rok 2010:

Podle vyznání: Muslimové: 55,1%, Katolíci: 20,1%, Pravoslavní: 10,3%, Bez vyznání: 5,1%, Protestanté: 1,4%, Ostatní: 8,0%

Podle původu: Afrika: 36,8%, Východní Evropa: 31,3%, Evropská unie: 12,6%, Švýcarsko: 7,2%, Blízký východ: 6,2%, Amerika: 4,3%, Asie a Oceánie: 1,3%, Bez státní příslušnosti: 0,3%

Východní Evropu představují ve statistikách nečlenské státy Balkánu a občané post-sovětských republik! Ale vzhledem k muslimské majoritě tě jasné, že těch slovanů zdaleka nebude tolik, jak by si někteří přáli!;-D

http://www.geneve.ch/champ-dollon/doc/rapport-d-activites-2010.pdf

0/0
11.5.2011 23:56

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

P.S. Jen pro doplnění - Švýcarsko není členským státem EUrosvazu, je však členem Schengenu!

0/0
12.5.2011 0:04

Jablkon

Re: kriminalita z vychodu

to bude dano celkovou ochotou (minimalne v minulosti) Svycarska prijimat obcany (at uz uprchliky ci delniky) z lecjakych koncin sveta - matne si vybavuju mapku v jistem atlase, ''pocet HIV pozitivnich osob na milion obyvatel'' a Svycarsko je v nic zaricim flickem radove prevysujicim okoli.

no a vychodoevropane (rozumej: obcane (post)sovetskych) republik se tohoto zkratka nezucastnili kvuli zelezne opone.

neni to tak zdaleka jen ve Svycarsku: napr. v Rakusku zije udajne pres 500 tisic lidi s tureckymi, srbskymi ci bosenskymi koreny, naproti tomu tech s ceskymi a madarskymi neni ani 100 tisic, ackoliv mame Viden za humny a v minulosti slo o tradicni destinaci takrka vsech vrstev ceske populace.

proc? protoze v dobe multikulturni otevrenosti zapadni Evropy byla ''blizka'' stredni Evropa mnohem ''vzdalenejsi'', nez Balkan ci blizky Vychod...

0/0
12.5.2011 0:31

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

Hovoříte o Rakousktu. I Rakousko má však své zkušenosti! Ve Vídni loni zabodovala krajní pravice - na druhém místě.

Je však i zajímavé, že 43% Rakušanů by si podle posledního průzkumu přálo v příští vládě krajně-pravicovou (EUroskeptickou a  anti-přistěhovaleckou) FPÖ!!! V případě Rakouska je zajímavý onen rostoucí trend legality resp. společenské akceptovatelnosti účasti těchto tzv. krajně-pravicových uskupení ve vládě! Zdá se, že ani v Rakousku není úplně vše v pořádku! Čím to asi bude?

http://www.lefigaro.fr/flash-actu/2011/05/09/97001-20110509FILWWW00403-autriche-sondage-favorable-au-fp.php 

0/0
12.5.2011 0:38

Jablkon

Re: kriminalita z vychodu

proc mam porad pocit, ze vase reakce nemaji jakoukoliv primou souvislost s tim, na co reagujete, a namisto toho neustale obracite ke kritice teorie multikulturalismu, ktera je jiz minulosti ale jeji nasledky jsou jiz nejspise nevratne a s vysokou pravdepodobnosti takrka neresitelne?

vzdyt ja ani nechapu, jestli se se mnou hadate, nebo pritakavate.

copak ja napsal cokoliv o tom, ze se mi soucasna situace ve Vidni libi, ze ji podporuji, ze si preju aby to podobne bylo i jinde???

nikoliv! ja pouze doplnil vasi zminku o ''neutralnim'' Svycarsku v tom smyslu, ze to neni zadne svycarske (tj. EU-ovske) specifikum a jaky je duvod toho, ze mezi problemovymi prevladaji balkanci a arabove, nikoliv rusove ci bulhari.

proc se v rakouske a specialne vidnske politice deje to co se tam deje je naprosto zrejme: lide se citi ohrozeni a ve volbach se podle toho vyjadruji. SPÖ a ÖVP je pak u moci akceptuji budto proto, ze jejich silu proste respektovat musi, anebo to jen rikaji a tise s nimi souhlasi

0/0
12.5.2011 0:50

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

Já jen polemizuji s vámi nad Schengenem a nad rolí EU, kterou hraje. Je jasné, že nad tím se neshodneme. Můžeme se však shodnout nad nevratností multikulturních následků!! A proto bychom měli spíše hledět do budoucna a ptát se, nakolik je pro nás perspektivní být členy spolku, vyžívajícího z podstaty, ve vysokém stádiu integrace do Afriky, na Střední a Blízký východ. Vy obhajujete Schengen, já v něm vidím základní hrozbu EUrosvazu, jak nás vtáhnout do multikulturně-islamizačního marasmu jeho západní části. Navíc, EUrosvaz je svou ideo-politickou profilací dnes hnacím motorem islamizace, kriminalizace a odevropštění. Schengen je jen jedním kamínkem bizardního obrazu dnešního EUrosvazu, o kterém stále více platí:

http://www.revuepolitika.cz/clanky/1399/neototalitni-eu-je-tragikomicka-ale-evropa-umira-a-za-par-let-uz-tu-nebude

0/0
12.5.2011 1:09

Jablkon

Re: kriminalita z vychodu

ja souhlasim vicemene se vsim. krom toho, ze Schengen je podstatou celeho problemu. zruseni Schengenu by, ceteris paribus, nevyresilo takrka nic! v situaci, kdy maji oni ''narusitele'', at uz pochazeji odkudkoliv, dlouhodoba povoleni k pobytu nebo primo ''evropske'' pasy, tak obnoveni hranicnich kontrol nenapravi vubec nic, protoze takove osoby maji pravo volneho pohybu, prace, presidlovani po EU!! Schengen s tim nema co do cineni! Pokud se vydate do Irska nebo UK, sice vam pri vstupu do zeme zkontroluji obcanku, ale pravo zit a pracovat tam mate stejne jako kdekoliv v Schengenu! Takze si prosim ujasnete pojmy a pak se mnou budete souhlasit v tom, ze absence hranicnich kontrol neni podstatna, v okamziku, kdy vetsine techto lidi stejne nemuze v cemkoliv zabranit!

0/0
12.5.2011 1:23

kenzo

Re: kriminalita z vychodu

Ano přiznávám, bohužel v tomto máte pravdu! Rv

0/0
12.5.2011 1:31

danny47

Policisté kontrolovat nesmějí....

To je zajímavé sdělení, ve světle "namátkových" policejních kontrol v Německu, resp. německo-českém pohraničí... 8-o 8-o

0/0
11.5.2011 22:55

islandan

Re: Policisté kontrolovat nesmějí....

Taky se divím, že když to jde v Německu, tak proč to nejde jinde.

0/0
11.5.2011 23:08

samuel05

Re: Policisté kontrolovat nesmějí....

v nemecku muzou kazdeho kdekoliv zkontrolovat, zakon zmenili po teroristickych utocich v USA a maji velky uspech, nekdy se divam v TV na skritou kameru a za den zastavi dost polskych, rumunskych, ceskych aut ktere maji kradene radia, handy nebo jine veci. Policie se ridi podle intuicie, stare bmw z mladyma lidmi zastavi, novejsi oktavii z rodinou si nevsimnou. Na svycarskych hranicich zase zastavuji nemecke duchodce v mercedesich a hledaji nezdanene penize

0/0
11.5.2011 23:09

p555

Re: Policisté kontrolovat nesmějí....

vy verite reality show, kde vam vyberou jen to "zajimave"?

0/0
12.5.2011 9:45

o.l.i.m.86

poděkujme naplavení špíně

negři a muslimové ničí hodnoty na kterých se Evropa vybudovala, jsem pro obnovení kontrol, černých už máme dost navíc jich v Praze nějak povážlivě přibývá

0/0
11.5.2011 22:34

danny47

Re: poděkujme naplavení špíně

A multi.kulti populisti jim v tom s radostí pomáhají...

0/0
11.5.2011 22:56

kenzo

Re: poděkujme naplavení špíně

A první projevy jejich multikulturně-kriminálního ráje se začínají objevovat! Není důvod pochybovat, že při současném trendu negerizace Prahy je jen otázkou času, kdy kromě cikánských ghett začnou vznikat ještě horší - africká!

http://praha.idnes.cz/v-pasazi-lucerna-se-poprali-cizinci-jeden-pobodal-mladeho-americana-1fj-/praha-zpravy.aspx?c=A110219_160900_praha-zpravy_alh

0/0
11.5.2011 23:04

islandan

Re: poděkujme naplavení špíně

R^R^R^

0/0
11.5.2011 23:06

kenzo

Re: poděkujme naplavení špíně

R^

0/0
11.5.2011 23:08

kenzo

Správný směr!!!!

Schengen je požehnáním pro organizovaný zločin, islamizaci, kriminalizaci a odevropštění nejen z venku(prostřednictvím masové imigrace, za tiché podpory EUrosoudruhů - ve jménu pseudohumanismu), ale  i pro šíření

multikulturně-kriminálních poměrů evropských zemí ve vysokém stádiu multikulturní

degenerace! Neomarxistický EUrosvaz je toho všeho ideově i technicky hnacím motorem, třeba právě přes Schengen!!!

0/0
11.5.2011 21:42

Urb - Uničtoženie vraga

Francie a Itálie protrhly hráz s utečenci z Afriky, tak bude

hlavně nutné uzavřít hranici s těmito státy.

0/0
11.5.2011 19:57

majklos123

nereálný nápad

To by ovšem většina okrajových zemí nesměla být rájem korupce nebo nárazníkovým pásmem s muslimskýma zeměma.

0/0
11.5.2011 19:13

majklos123

Re: nereálný nápad

Uups, měla to být reakce na příspěvek pode mnou od JZD

0/0
11.5.2011 19:14

JZD

Znovuzavedení ostrahy hranic uvnitř EU nemá smysl.

Státy EU by měly přispívat státům na okraji schengenského prostoru k ochraně hranic namísto aby prostředky utrácely k ostraze hranic uvnitř schengenské smlouvy. Podobně jako to chodí mezi obyvateli v bytových domech, panelácích. Lidem v prvním a posledním patře ostatní nájemníci přispívají na otop neb oni táhnou největší plochu tzv studených zdí domu.

0/0
11.5.2011 19:04

VentreSaintGris_X6

Re: Znovuzavedení ostrahy hranic uvnitř EU nemá smysl.

To máte těžký. Již deset let plánují Řecko a Bulharsko plot na hranicích s Tureckem. Deset let jsou tyto snahy sabotovány multikulti zločinci, kteří infiltrovali jak Brusel, tak státní správu jednotlivých zemí EU. Agentura EU-Frontex, která ma na starosti ochranu proti ilegálům dělá naopak vše pro podporu imigrace do EU. Nebo proč se asi nestráží středomořská námořní hranice a ilegálové se okamžitě neexpedují k Africkým břehům?. Stejný důvod. Nebo si přečtěte něco o projektu Euromed.

Nejdříve je potřeba "oběsit" multikulti vlastizrádce, jinak se nic nepohne a islamizace EU bude dále pokračovat tempem 1-2 miliony islamofašistů ročně do EU.

0/0
11.5.2011 19:18

Roger Wilco 2

Re: Znovuzavedení ostrahy hranic uvnitř EU nemá smysl.

R^!

0/0
11.5.2011 19:22

kenzo

Re: Znovuzavedení ostrahy hranic uvnitř EU nemá smysl.

R^

0/0
11.5.2011 21:46

Jablkon

Re: Znovuzavedení ostrahy hranic uvnitř EU nemá smysl.

v zasade mate pravdu. pak by ale nejjednodussi a nejefektivnejsi reseni bylo (bez toho ''pak'' - opravdu by bylo!) obeseni vsech ''evropskych'' uredniku, zruseni cele EU se vsim vsudy a navrat k suverenim statum, ktere si vzajemne nadstandardni vztahy budou upravovat bilateralnimi smlouvami.

vzdyt uz to vidime takrka v kazdem bode evropske integrace: bohate staty, ktere ted musi vsechno tahnout, chteji obnovit kontroly na svych hranicich, mene ci vice vazne hovori o zavedeni ''supereura'', evropska zemedelska politika taky myslim uz je trnem v oku kde komu...!!

bohuzel Vyvoleni v Parizi a Bruselu toto nepripusti a tak jeste nejaky cas, misto aby se zachranilo co se jeste zachranit da, se bude konzervovat stavajici stav, az se vse zevnitr zcela rozlozi a nezbyde nic nez prazdna skorapka

0/0
12.5.2011 1:14

jirspi

Poděkování do Dánska za další kapky do deště ...

H.Markowitz: "Když se zrodilo euro, nevěděl jsem, jak může fungovat ... Nyní to vím: nemůže fungovat ..."  A totéž platí o EU a Schengenu ...

0/0
11.5.2011 18:57

islandan

Re: Poděkování do Dánska za další kapky do deště ...

R^R^R^

0/0
11.5.2011 23:03

Jablkon

Re: Poděkování do Dánska za další kapky do deště ...

to vsechno fungovat muze - viz USA - EU vlastne nesmeruje k nicemu jinemu.

jenze zatimco v USA vse (jednotna mena, volne vnitrni hranice a predevsim politicko-fiskalni unie) bylo ''odjakziva'', v EU se to zavadi postupne takovym zpusobem, ktery, jak prave vidime, se nutne musel sesypat driv, nez byl proces harmonizace ukoncen.

s problematikou pristehovalectvi to podle me primo nesouvisi. v Americe jsou na tom vicemene podobne, ale tolik revu kolem toho neni. proc? protoze jsou na kriminalitu zvykli? nebo protoze tamni migranti jsou okolnostmi nuceni snazit se pracovat a integrovat? jasne, ortodoxni muslimove jsou neresitelny problem kdekoliv...

0/0
12.5.2011 0:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.