Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NATO jedná nevyváženě, kritizuje zásah v Libyi izraelský ministr

Izraelský ministr zahraničí Avigdor Lieberman kritizoval mezinárodní společenství, že vede nevyváženou politiku. Nelíbí se mu, že Západ zasáhl jen v Libyi, a ne také v Sýrii nebo v Íránu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lost

sovětské myšlení se nezapře

:-)

0/0
11.5.2011 9:45

procensora@seznam.cz

Ano, bez US je NATO spatne

Israel ma spravne obavu. Evropa to tam nezvladne a bude muset Israel a US. US nema tam zajmy

0/0
11.5.2011 8:27

stagger

Re: Ano, bez US je NATO spatne

evropa je totálně neakceschopná, zapláťpánbůh za USA, ŽE ALESPOŇ NĚJAKÉ KAŠTANY TAHÁ Z OHNĚ

0/0
11.5.2011 8:30

Antonín, topič

Re: Ano, bez US je NATO spatne

Heh, ona Libye zaútočila na někoho z NATO, nebo co?

0/0
11.5.2011 9:31

brekebrekeke

Re: Ano, bez US je NATO spatne

osn topici, osn ma hlavni slovo. mas smulu !! :-P

0/0
11.5.2011 13:36

briza

Re: Ano, bez US je NATO spatne

Tomu panovi jde hlavne o to aby zatahl NATO do valek za izraelske zajmy. :-/

0/0
11.5.2011 10:36

il1948

Re: Ano, bez US je NATO spatne

no ano, ako inak že ?? ;-D;-D;-D

0/0
11.5.2011 11:29

brekebrekeke

Re: Ano, bez US je NATO spatne

no a co ma bejt?

0/0
11.5.2011 13:37

il1948

Re: Ano, bez US je NATO spatne

ironizujem starého antisemitu brizu, tak vodprejskni ;-D

0/0
11.5.2011 13:51

stagger

ORTODOXNÍ ŽIDÉ JE TAKY RADOST

ještě že je izrael drží zkrátka. ty se dostat k moci, tak tam udělají pořádek jak vousatí kašpaři v íránu

0/0
11.5.2011 8:18

procensora@seznam.cz

Re: ORTODOXNÍ ŽIDÉ JE TAKY RADOST

Ortodoxni je malo %. Bydli isolovane. K moci se nedostanou

0/0
11.5.2011 8:29

stagger

Re: ORTODOXNÍ ŽIDÉ JE TAKY RADOST

no jo, ale jak to bude vypadat za 30 let, nevím jak jim říkají, ale nemakaj, jen studujou svitky a množí se jak koťata a stát je živý. kdo na ně za těch 30-50 let bude dělat, až jich bude polovina státu?? arabáci asi těžko

0/0
11.5.2011 8:33

brekebrekeke

Re: ORTODOXNÍ ŽIDÉ JE TAKY RADOST

na koho? myslis na ty ortodoxni? ale houbeles. ti je drzel v israeli tak zkratka, ze byses divil. kdyby se melo stat co pises, davno by to hrozilo, pac oni by se davno mnozili ;-)

0/0
11.5.2011 13:38

Aldor

To je přece jednoduché

Nějaká Sýrie nikoho nezajímá...  holt mají smůlu, že je tato země bohatší na historické památky, než na ropu..

0/0
11.5.2011 8:12

Mallinali

Re: To je přece jednoduché

Ropu jim dával Kaddáfí naprosto bez problémů už předtím, tak je nelogický aby do toho šli a tím vlastně riskovali v případě neúspěchu konec těchto dodávek. Fakt to nedává smysl.

0/0
12.5.2011 2:10

Carvin

Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

To musí být radost tam bydlet.

0/0
11.5.2011 6:16

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Nejsem si jist že se původní obyvatelstvo doprošovalo židovských přistěhovalců, aby přišli do jejich země a ukradli jim ji. Pokud tam nechtějí bydlet, ať se vrátí odkud přišli.

0/0
11.5.2011 6:52

petr_stajm

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Ale zide proti pristehovaleckym zidum nic nenamitaji, stejne ani tak proti Izraeli. To jen Arabove to tezce nesou, demokraticka republika vedle jejich kralovstvich. Podivejme se jake nasledky to ma v sousednich zemich Izraele. Obyvatelstvo svrhava diktatory a dozaduji se taktez svobod. Bohuzel, zatim diktatury stale setrvavaji.

0/0
11.5.2011 6:59

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Kolik židů žilo v Palestině v roce 1918? A kolik v roce 1945? Proč nebylo dovoleno původním obyvatelům utvořit stát podle vlastních potřeb?

0/0
11.5.2011 7:01

petr_stajm

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

O jakem puvodnim obyvatelstvu hovorite? Arabove a Zide zili v Palestine stale. Oni tam Zide utikali pri pogromech v Evrope v dobe hlubokeho stredoveku.

Ono jim to dovoleno, svete div se, bylo. Jenze Arabove nechteli. Puvodni navrh znel, neco dostanou Zidi a zbytek Palestiny, ktere nepadlo do Jordanskeho kralovstvi, mel pripadnout opet Arabum. Ovsem misto budovani statu, radeji Arabove vyhlasili Izraeli valku. To bylo pred sedesati tremi lety.

0/0
11.5.2011 7:10

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Kdo navrhoval rozdělení Palestiny? K čemu mě zavazuje smlouva mezi mým sousedem a ČEZem, že na mé zahradě postaví jaderný reaktor. Majitelem mé zahrady jsem já a pouze já mohu uzavírat smlouvy o jejím využití. Stejně tak jakékoliv dohody o rozdělení Palestiny jsou zcela bezvýznamné.

0/0
11.5.2011 7:35

ignacius01

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

no tak to si dopln vzdelani kamarade. pred ww1 byla palesitna pod vladou turku a pak ten horky brambor prijali britove. ti se po ww2 rozhodli situaci resit rozdelenim palestiny na zidovsky a palestinsky stat. tehdy na tom byli zidi dost blbe, tak arabove mysleli ze je za par dni smetou do more a protozacali valcit. jenze ouha - zidi ensli jako ovce an porazku a seredne arabasum nakopali zadky (nekolikrat). zajimave jsou reakce ostatnich muslimskych zemi v regionu. hrozne jsou na zidi nastvanei ze jsou nehumalni - vytvareji humanitarni katastrofy apod., ale sami odmitaji a odmitali integrovat pristehovalce do svych zemi.

0/0
11.5.2011 7:52

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Britové se rozhodli rozdělit Palestinu... To je přesně očem mluvím, vzdělanče.

0/0
11.5.2011 11:41

ignacius01

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

vyhrali valku a osmanska rise se rozpadla. nebo si myslis ze turkove meli pravo na tu zem? arabasi, rimani, persani? kdo teda;-D

0/0
11.5.2011 11:58

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Angličané válčili s Palestinci? Nebojovali náhodou Palestinci  na straně spojenců právě s příslibem vlastní nezávislosti (viz. T.E. Lawrence).

0/0
11.5.2011 12:25

petr_stajm

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Ano, dostali Jordansko, na jehoz uzemi se rozkladala take Palestina. Takze Britove slib dodrzeli.

0/0
11.5.2011 20:05

legadema

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Původně Anglie a vítězné mocnosti rozdělili Palestinu na dvě, skoro stejné části. Pro židy a Palestince. jenže židům to bylo málo atd. Zkuste si přečíst dějiny :-)

0/0
11.5.2011 11:57

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Já bych to takto neformuloval. To zavání antisemitismem;-D

0/0
11.5.2011 12:31

petr_stajm

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Skontrolujte si prosim rozlohu Jordanskeho kralovstvi a Izraele. "Neni vetsi a mensi pulka", mile deti, co? :-))

0/0
11.5.2011 20:11

Carvin

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Těžko říci,kdo tam byl dřív ale asi židi ,když se to tam menuje Judea. No musí tam být blázinec, je to jako by sudetáci ostřelovali raketami Liberec.

0/0
11.5.2011 6:59

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Název Bohemia pochází z jména kmene Bójů. Nejsem si jist že by Irsko chtělo vyhnat obyvatelstvo české kotliny a nahradit je vlastními osadníky. Osud sudetských němců je v lecčems podobný osudu Palestinců. Jeden zásadní rozdíl by se našel. Palestinci nevyvolali válku, pouze žili na místě, o kterém jiní prohlásili, že jim ho daroval Bůh (a toto prosím ve 20. století :-))

0/0
11.5.2011 7:08

petr_stajm

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Jenze Palestinci byli jak Zidi tak Arabove, tak i Armeni. Pokud tedy oznacujeme palestince toho, kdoz zil na uzemi Palestiny.

0/0
11.5.2011 7:12

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Očekával bych před rozdělením referendum o politickém systému Palestiny. Událo se něco takového? proč nebylo obyvatelům Palestiny umožněno rozhodovat o své zemi?

0/0
11.5.2011 7:37

Carvin

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Protože neuměli číst.

0/0
11.5.2011 8:15

bk89322

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Hele zastance referend, jak by ses dival na referendum v Sudetech v roce 1918? Vis, jak by dopadlo?

Proc nebylo obyvatelum Sudet umozneno rozhodnout o sve zemi?

0/0
11.5.2011 9:49

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Já ale považuji vznik Československa v roce 1918 za porušení práva Němců na sebeurčení.

0/0
11.5.2011 11:43

Two-by-four

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

No tak to asi dost tezko.  To je jako by treba Cinane v Chinatownu v Torontu se rozhodli, ze podle prava na sebeurceni, chteji byt soucasti Ciny.  Samozrejme je to blbost, ktera ani Cinu nenapadne prosazovat.

Stejne absurdni by to bylo v pripade Sudetskych Nemcu, jenze spolecna hranice se sousednim Nemeckem to dela mene zretelne (ale jen lidem bez znalosi historie).  Sudecti Nemci prisli do Ceskeho kralovstvi jako imigranti. Byli vlastne pozvani aby osidlili pohranici ktere ale patrilo (a to nezpochybnuji ani Nemci) Ceske korune. Za to se jim dostalo ruznych vyhod.   Ale bylo jasne, ze uzemi samotne je stale soucasti Ceskeho kralovstvi a nikdy nebylo soucasti Nemecka.  Takze Sudetsti Nemci tam zili opravdu hodne dlouho (mnoho stoleti), ale po celou dobu jako obyvatele Ceskeho statu.  Pokud pozdeji chteli do Rise, mohli se tam odstehovat, ale tezko by mohli odhlasovat, aby i toto uzemi najednou pripadlo Risi.

0/0
12.5.2011 2:39

Carvin

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Ve středočeské kotlině se nikdy neválčilo,tady se to vždy pářilo navzájem. Ale jinak Němci i Arabové prohráli války. A myslím,že poctivě vybojované uzemí vždy patřilo tomu státu,který vyhrál. Rusové taky Japoncům nic nevrací, to by museli být blbý.

0/0
11.5.2011 7:13

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

V roce 1968 nás Rusové poctivě obsadili.

0/0
11.5.2011 7:36

Carvin

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Nepoctivě. A po 20. letech poznali svůj omyl a zase odešli. Dnes žádné uzemní nároky nevznášejí. Ikdyž ty břízky okolo Mimoně jím mohli připomínat Rus.

0/0
11.5.2011 7:50

ignacius01

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

jasne tady se nikdy nevalcilo;-D a kdyz jsem prisli predkove z vychodu tak tu byl jen med a strdi :) ale jinak souhlas ...navic v izraeli uz zije nekolikata generace zidu ktera ma tu zemi jako svuj regulerni domov + historicke vazby. proste strategie bud spachejte hromadnou sebevrazdu, vzdejte se zeme, nebo mir nebude, to neni predpoklad reseni toho konfliktu

0/0
11.5.2011 7:57

Carvin

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

V době stěhování národů se tu opravdu neválčilo. Spíš chřestilo zbraněmi, když se šlo do sousední osady pro ženy. Pořádné bitvy tu sváděl až bratr Žižka, kdyš tu s Mikulášem z Pelhřimova zaváděli socializmus.

0/0
11.5.2011 8:12

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Historické vazby byly jedním z argumentů Hitlera v březnu 1939.

0/0
11.5.2011 11:44

ignacius01

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

problem je v celkovem pojeti narodnich statu. to zacalo vznikat nekdy koncem 19 stoleti ... do te doby fungoval svet a zemske usporadani trosku jinak.

0/0
11.5.2011 12:00

Vodouch77

Re: Izraeli se zbláznili všichni sousedi.

Tak je odkaz na historické vazby relevantní či nikoliv?

0/0
11.5.2011 12:26

Noli tangere circulos meos

Do Syrie se nikdo moc poustet nebude,

Rusove tam maji svou nejvetsi stredozemni namorni zakladnu. :-)

0/0
11.5.2011 5:34

Noli tangere circulos meos

Do Syrie se moc postet nikdo nebude,

Rusove tam maji svou nejvetsi stredozemni namorni zakladnu. :-)

0/0
11.5.2011 5:34

Pepito-To

I-SS-rael

RvRvRvRv;-€;-€;-€

0/0
11.5.2011 4:01

brix

Re: I-SS-rael

Musíte si vzít prášek. A to hned ráno.

0/0
11.5.2011 6:22

ignacius01

Re: I-SS-rael

izrael co jenom umi rozhazovat tanky a pumy ;-D vid svazaku

0/0
11.5.2011 7:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.