Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Krkonoš vypustíme tramvaje i soupravy metra, plánují projektanti

Vozy pražského metra v Krkonoších nejsou tak bláznivá představa, jak by se mohlo zdát. V hlavách architektů a projektantů vznikají nápady, jako je cestování tramvají pod sjezdovky v Rokytnici nad Jizerou, trolejbusem na Mísečky či železnicí plnou tunelů do Pece pod Sněžkou a dál do Polska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dalnice

metro vs vlak

Článek trochu zkresluje. Nemá se jednat o metro, ale o prodloužení železnice z Trutnova do Svobody - až do Pece. A protože v horách by vedla trať skoro celá v podzemí včetně zastávek, připomínalo by to spíš metro. Projekt má budoucnost. Pokud se v Mladých Bukách postaví u stanice velké záchytné parkoviště, bude to pro lyžaře velké plus. Už žádné trmácení skibusem, hledání volného fleku pro auto, lyžaři vylezou z vlaku skoro přímo u sjezdovky. Autobusy tu cestu zvládají také skvěle, ale v zimě mají problém.

0/0
18.5.2011 13:06

bikerin

Do svých kapes vypustíme....

Opět jeden z mnoha fantasmagorických nápadů současných mafiánských obecních vlád. Čují velké prachy do svých kapes, kam jinam. To už tu mnohokrát bylo: jen namátkou Aréna v Liberci, MS v lyžování, jakási věž u ZOO, vše zabetonovat, všude zámková dlažba, tramvaj do Rochlic , další nesmyslná stavba v Liberci. A tak to jde stále dokola: Pokud to půjde a my sami to nezarazíme, mafiáni ruku v ruce hrabou a hrabou, samo že ze státní kasy, tedy z našich daní. Zlatá léta, říkají, jedem, jedem, dokud to jde, lid jest blbý, dejme mu hry, pívo, supermarkety, Novu, seriály a on dá pokoj pro naší bohabojnou a pro naše kapsy prospěšnou práci. A lid český mlčí a jak ovce, a ani nebečí..A tak dál těm šikulům prochází to, za co by je jinde v Evropě smetli z politiky a v mnoha případech by měli kriminál na krku. Ale tady ne. Poslední příklad, jak se to dělá, je fraška s výměnou primátora v Liberci. Zářný příklad. A ne jediný. A už je klid na "práci"(hraby hraby do svých kapes), ulice mlčí, lid poražen.

0/0
16.5.2011 16:35

certik_bertik

a

koho tam chtějí dopravovat?

0/0
14.5.2011 9:36

trasa G brněnského metra

Hmmm ....

Příjemná zpráva ... :-P

0/0
11.5.2011 8:51

Logic

Je to krasny

lec dle me nerealny, protoze tomu od zacatku chybi a vzdy chybet bude jedna vec, a to penize :-)

nikde nikdo nevycislil cenu v clanku, nicmene odhaduju to na X miliard, mozna v desitkach a to se provozem regionalni dopravy, kde je ztratova pomalu i pro mistni CSAD asi moc nerentuje a ani nebude i kdyby to spojilo 4 dalsi velka mesta v okoli :-))

0/0
10.5.2011 22:02

ingchemik

Vysmívat se dokážeme

Proč to v Rakousku a Švýcarsku fungovat může a u nás ne. Zůstaneme ještě dlouho 1000 let za opicema??

0/0
10.5.2011 19:59

Fungy

Re: Vysmívat se dokážeme

co v Rakousku električku maj i Slováci

0/0
10.5.2011 21:44

DolphinusXXL

Re: Vysmívat se dokážeme

No jestli to nebude tím, že v Rakousku a ve Švýcarsku mají hory. ;-)

0/0
17.5.2011 14:41

kocurstvo

..

Pěkné. Konečně něco nového a inovativního

0/0
10.5.2011 18:34

Big-M

Re: ..

není nad vysoké cíle

0/0
10.5.2011 19:55

papullus

V Rakousku

mají malé podzemní dopravní systémy, ve Švýcarsku také - V Rakousku třeba ve středisku Serfaus-Fiss Ladis, ve Švýcarsku třeba na Jungfrau. Nikdo se tam tomu nesměje.  I kdyb to mělo jet z Vrchlabí do Špindlu po povrchu a tam  dál v podzemí , tak by to fungovalo lépe a čistěji než věčné autobusy.

0/0
10.5.2011 18:31

Petr1

Re: V Rakousku

Jenže v Rakousku a ve Švýcarsku mají hory. My u nás jen zanedbatelné kopečky.

0/0
10.5.2011 20:29

109e

Re: V Rakousku

Ta zanedbatelnost se pozná jak ?

0/0
10.5.2011 20:38

Petr1

Re: V Rakousku

Sněžka - 1602 m.n.m.

Dufourspitze (Šv.) - 4634 m.n.m.

0/0
10.5.2011 20:45

109e

Re: V Rakousku

A ona by v tom vlaku jezdila Sněžka? Já myslel, že jde o kolabování dopravy do Pece a o ŽP.

0/0
10.5.2011 20:55

Petr1

Re: V Rakousku

Jasný. Jenže Krkonoše se svojí ohromností nikdy nepřilákaj takový množství lidí jako Alpy. A tím pádem by tahle investice byla trochu zbytečnej přepych. Prostě se to nevyplatí.

0/0
10.5.2011 20:59

109e

Re: V Rakousku

Naprostý nesouhlas. Ač to nemají v názvu, Tatry jsou rovněž malé. Električka jezdí na části toho malého a je často problém se narvat dovnitř. Problém všech drah je ten, že se do nich nalévá malé množství betonu a nafty.

0/0
10.5.2011 21:07

Logic

Re: V Rakousku

Tahle električka byla ale postavena kdysi za dob socialismu a dneska uz se v podstate plati jen jeji provozni naklady, ale zkus vedle nekde postavit stejnou novou nekam jinym smerem, jsem zvedav kdo ti na to kyvne :-) ten beton a nafta proste neco stoji no :)

0/0
10.5.2011 22:03

109e

Re: V Rakousku

Vše se jednou postaví. Pokud chceš navrhnout návrat do jeskyně, zkus to. Jsem zvědav, jestli ti na to někdo kyvne.

0/0
11.5.2011 8:14

reduta

Re: V Rakousku

http://sk.wikipedia.org/wiki/Tatransk%C3%A9_elektrick%C3%A9_%C5%BEeleznice

Nerozsirujte nepravdy. Elektrickou drahu pod Tatrami oistavili za Rakouska-Uherska.   Komunisti se zmohhli akorat neco znicit.

0/0
11.5.2011 12:47

holand

Re: V Rakousku

a kolikrát do roka kolabuje doprava do Pece? Respektive - jaká by byla obsazenost vlaku/metra v průběhu celého roku?

0/0
11.5.2011 8:50

109e

Re: V Rakousku

Jaká by byla obsazenost ? Při omezení silniční dopravy je číslo závislé na počtu turistů a místních zaměstnanců.

0/0
11.5.2011 23:01

Heretic1

Karel Jakubu

Tento "student" byl uz fakulty dopravni nekolikrat vyhozen a vsem je tu akorat pro smich. Je to ritolezec a nedokaze plnit zakladni pozadavky plynouci ze stuida. Opakoval dokonce volitelny predmet. Doporucil bych mu aby se drzel muziky, kterou vystudoval a nepletl prislusnym starostum hlavu. Na realizaci jakehokoli sveho planu nema kapcity, vzdelani ani penize. Je to zkratka hnup.

0/0
10.5.2011 18:30

kocurstvo

Re: Karel Jakubu

Díky za info. A nezáviď :)

0/0
10.5.2011 18:34

sanborn

jako Apríl to beru..

jinak s tím pánem šupem do Bohnic!

0/0
10.5.2011 18:01

Fiksem

Re: jako Apríl to beru..

;-DR^

0/0
10.5.2011 19:34

109e

Re: jako Apríl to beru..

Tak tam zavři rovnou celé Švýcarsko !

0/0
10.5.2011 19:53

DAVIDIANUS

Ukončete výstup a nástup

stanice PRAMEN LABE 8-o8-o8-o

0/0
10.5.2011 17:47

von Kleist

Re: Ukončete výstup a nástup

Tak zastavka LABE je i v Praze ... :-)

0/0
10.5.2011 17:49

Petr1

Re: Ukončete výstup a nástup

Ale ne na metru...

0/0
10.5.2011 20:29

mlada_fronta

April snad uz byl pred mesicem, ne?

...

0/0
10.5.2011 17:46

j-erzy

ta fotka

není náhodou z ostravy vítkovic?

0/0
10.5.2011 17:34

von Kleist

Re: ta fotka

Muze byt, ty dva vozy metra se tam totiz nekdy v listopadu prepravovaly (po zeleznici zaprazene za nakladnim vlakem -  nekde na netu je o tom vice, vozy vytahli na trat z Kacerova a k vlaku priprahli snad nekde v Libni...)

0/0
10.5.2011 17:44

Dewils1

Re: ta fotka

jo je

0/0
10.5.2011 18:07

myskamiki

Re: ta fotka

na ja, je to u Schonthala u noveho redaku:-) By mi asi vypadly oci z dulku, stat na prejezdu a naraz metro ;-D;-D

0/0
10.5.2011 18:55

Petr1

Re: ta fotka

To mně taky. ;-D

0/0
10.5.2011 20:30

nytra

Re: ta fotka

Je to správně je to u Schantala. Ty vozy se skutečně předělávají na plyn. Byl tam den otevřených dveří a lidé se mohli svést metrem do Dolní oblasti Vítkovic, co je na tom  divného, Praha nemá patent na metro.:-)

Občas se tam objeví i Elefanty.

0/0
10.5.2011 20:29

piwanka

Kája

Ne tohle není fake, tímhle se v Semilech bavíme mnoho let... bohužel tam zapomněli napsat, že Karel je obecní blázen ;-D

0/0
10.5.2011 17:31

Keni

Proc ne

O tom, ze je u nas potreba misto nejakych ekoteroristickych akci typu biobenzin, slunecni a vetrne elektrarny podporovat elektrifikovanou hromadnou dopravu snad nikdo rozumny nepochybuje. A nejak nechapu, proc uz u nas neni po vzoru TatranskeElektricky vybudovany nejake paterni trate. Zatim jen Liberecko a Ostravsko.

Ona je spis otazka, kde je rozdil mezi vlakem, metrem a tramvaji. Jiste tezky vagon metra ci elephant je asi blbost, ale proc ne neco mezi. A proc by treba upravena T3 nemohla nekam pod kopec do tunelu nebo vozit lyzare z Liberce pres Jablonec, Vrchlabi a Trutnov do Krkonost do lyzarskych stredisek.

0/0
10.5.2011 17:25

politicky nekorektní Soulburner

...

pro Kristovy rány 8-o;-D;-D;-D;-D

0/0
10.5.2011 17:24

Petr Tenzor

Prvniho dubna

snad uz bylo?

0/0
10.5.2011 17:19

Ten-jehož-jméno-nesmíme-vyslovit

Hlavně v tom metru neusnout

Když se teď vracím o víkendu z kalby a usnu, skončím max. v depu nebo na cestě zpět. Ale až tu parádu kucí z dopravky rozjedou a zrealizujou, tak se proberu v poledne ve Špindlu... To bude krutý probuzení... Ale co, čerstvý vzduch pomůže ;-D

0/0
10.5.2011 17:07

Zabr-Ali Mubarak

Re: Hlavně v tom metru neusnout

;-D

0/0
10.5.2011 17:21

FandaVV

Tak Brno předběhli i liberečáci

;-D

0/0
10.5.2011 16:20

56xjf

Re: Tak Brno předběhli i liberečáci

R^;-D

0/0
10.5.2011 16:34

56xjf

Re: Tak Brno předběhli i liberečáci

R^

0/0
10.5.2011 16:35

sexysadie

Re: Tak Brno předběhli i liberečáci

:-)

0/0
10.5.2011 16:43

--VJ--

Re: Tak Brno předběhli i liberečáci

:-)

0/0
10.5.2011 17:05

Zabr-Ali Mubarak

Re: Tak Brno předběhli i liberečáci

;-D

0/0
10.5.2011 17:21

Ahasuerus

Re: Tak Brno předběhli i liberečáci

;-DR^

0/0
10.5.2011 17:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.