Diskuze

Lumpárny sousedů se už vyplatí natočit, ombudsman uznal video jako důkaz

Nahrávka dokazující například násilí mezi sousedy může posloužit jako důkaz při přestupkovém řízení. Rozhodl o tom veřejný ochránce lidských práv Pavel Varvařovský, když zkoumal spor z Brandýsa nad Labem. Dosud se audio nebo videonahrávky za důkaz nebraly, protože pachatel nedal souhlas k jejich pořízení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hrlu

10. 5. 2011 16:52
vše je trochu jinak

Jsem Ludvík Hron . 1-žádnému listu jsem nelíčil to co se píše*  2-nikomu jsem nedal souhlas,aby bylo mé jméno uveřejněno*  3-pokud takto fungují média tak se nedivím,že je nikdo moc nemusí-souhlasím s těmi kdo nazývá redaktory amatérama*  4-kamery jsme si pořídili na základě vykopnutých vrat daleko dříve než došlo k fyzickým napadením-jediní kdo se na kamerách objevovali(kradli písek,fotografovali přes plot a fotky použili při jednáních s úřady,pomlouvali před cizími lidmi)byli naši sousedé-manželé Szabovi(to jen kvůli tomu,že když jde o spor,tak tam jsou minimálně dva)*  5-spor se neodehrává v Brandýse,ale v Čelákovicích*  6-všem pochybovačům bych opravdu přál takového souseda-ale ne,vážně ne*  7-bohužel se rozhodnutím opravdu úředníci neřídí a vše schválně zdržují*  8-všechno je v našem případě stejně promlčeno neboť se jedná o napadení z roku 2008-9*  9-přeji všem podobně postiženým,aby konečně měli násilníci,zloději,atd. šlus-ale bohužel jsme v Česku-my sami tomu moc nevěříme.

0 0
možnosti

přesnětak

10. 5. 2011 14:07
Jsem oběť

Dočetla jsem se, že když člověk nic zlého nedělá, nemá se čeho bát. Nesouhlasím! Soused do mě bušil pěstmi bez důvodu. K útoku mu stačila nenávist, jeho zuřivost a to, že jsem šla kolem jeho plotu. Přestupková komise nezkoumala záznamy z kamer (nemusí být vůbec povolené, když slouží k soukromým účelům-ochraně vlastního majetku nebo osobnosti.To je informace z Úřadu na ochranu osobnosti), dala přednost tomu, že útočník řekl, že nic takového neudělal a nic se mu nestalo!!!  Když je řeč o ochraně osobnosti, pak i já jako oběť mám být tímto zákonem chráněna.V praxi to ale vypadá tak, že je chráněn hlavně útočník. A policie? S dnešními zákony je bezzubá. Což jsou slova mnoha z nich. Sousedova nenávist trvá už 4 roky. Máme za tu dobu za sebou bezpočet slovních útoků, ale co je horší, 3 fyzické útoky se stále stejným výsledkem - útočníkova vina se neprokázala!!!!!!!!

0 0
možnosti

Krycyptoris

10. 5. 2011 16:17
Re: Jsem oběť

kupte si kavkazáka a máte problém vyřešený. :-)

0 0
možnosti

Marki123

10. 5. 2011 14:01
Upřesnění

Zajímalo by mě, jak to je, když je monitorování prostoru člověk upozorněn. Třeba prostředí bankomatů, bank apod. Dalo by se to vyřešit takto? A kdo všude si to můžu nahrávat? Jen na svém pozemku, nebo kdekoliv, jen to musím označit? To by stálo za to rozvést.

0 0
možnosti

von Schnitzel

10. 5. 2011 19:32
Re: Upřesnění

A na co upozorňovat. Chovejte se tak, abyste se v budoucnu nemuseli stydět. Nebo snad máte v úmyslu něco jiného?

0 0
možnosti

Vsetín 1

10. 5. 2011 13:48
Rozumné

Je to rozumné od ombudsmana. Za chvíli bychom natočili vraha, jak vraždí a bez jeho svolení by to nebyl důkaz;-D;-D Tak je to v emerice

0 0
možnosti

lopenik III - duveryhodny ctenar

10. 5. 2011 15:16
Re: Rozumné

ale ale... neplacej nesmysly... Rv

0 0
možnosti

fsp

10. 5. 2011 13:41
U soudu se multimediální záznamy jako důkaz berou,

takže kašlat na úředníky a jít někam, kde aspoň umí číst a psát

0 0
možnosti

juki

10. 5. 2011 13:19
..

zaznam samozrejme urobit mozte, jedine ho nemozete pouzit inde ako na sude.

0 0
možnosti

wrah

10. 5. 2011 13:36
Re: ..

Ovšem pokud soud onu nahrávku uzná jako důkaz, tak bude o jednu prohranou arbitráž u mezinárodního soudu více.

0 0
možnosti

baboka

10. 5. 2011 13:04
nemám slov

Veřejný ochránce práv nemá v kompetenci vykládat zákon a název článku je tím pádem neskutečně zavádějící..

0 0
možnosti

koumacisko

10. 5. 2011 12:56
Stejne

minalne pulku zlodeju neni v noci videt ...

0 0
možnosti

ýhojte

10. 5. 2011 13:30
Re: Stejne

přidej

0 0
možnosti

pedr64

10. 5. 2011 12:54
"Právo na ochranu osobnosti má větší váhu

nejen než právo na ochranu majetku, ale i právo na ochranu zdravi a života". Ne, to není z mojí hlavy, to je oficiální vyjádření Uřadu na ochranu osobních údajů stran umísťování kamerových systému do veřejných prostor bytových domů.

0 0
možnosti

joyFX

10. 5. 2011 13:48
Re: "Právo na ochranu osobnosti má větší váhu

to vymyslel Motejl, a ten byl tak trochu mimo

0 0
možnosti

koutlosh

10. 5. 2011 12:49
Vůbec nechápu

zda-li je pak možné použít záznam z bezpečnostní kamery jako důkazní materiál.

0 0
možnosti

Lolinek2003

10. 5. 2011 12:50
Re: Vůbec nechápu

Většinou ne....a to proto že tam je stejně prd vidět:)

0 0
možnosti