Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je to dezinterpretace, odmítla soudkyně slova o Kalouskovi a nacistech

Místopředsedkyně Ústavního soudu Eliška Wagnerová se ohradila proti tvrzení, že přirovnala ministra financí Miroslava Kalouska k nacistům. Jde prý o hrubé překroucení rozhovoru, který poskytla Lidovým novinám. Výrok o víkendu rozzlobeně komentoval například i premiér Petr Nečas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prolhaní novinári

A proč by nemohla kalouska označit za nacistu?

Vždyť jeho praktiky s nacistickou ideologií a praktikami celkem korespondují i když jeho ideál "nadčlověka" je založen na jiném základš a k likvidaci "podlidí" používá jiné nástroje.

0/0
10.5.2011 15:36

socan.cz

nacista asi ne, ale hulvát ,asociál

a zkorumpovaný politický dinosaurus, který v politice nemá co dělat.RvRvRv

0/0
10.5.2011 11:16

chajl.tenus

Kalousek M.: proč přezdívkou jeho mezi členy BIS jest Usáma?

Dobře, když podezřelé jednání zkoumáno. Však Kalousek Miroslav takto odvádí pozornost od souvislostí fatálních.

Na ministerstvu dopravy nyní nasazen ministr - tajemník Šmerda Radek. Toť týž muž, jenž Kalouskem M. ministryni Parkanové Vlastě na minist. obrany přidělen byl, by stopy po privatizačním řádění zamenl. Nyní vyslán Kalouskem M. na ministerstvo dopravy, by inkasoval z projektů, jež Bárta Vít ve své koncepci nezvratně připravil.

Onen Bárta Vít pouze směšným nosičem vody: nyní čeká na drobty od stolu Kalouska M. Hostina tato ovšem bohatá bude po příštích 25 roků. Ponejprv příští roky z rozpočtů plynoucích k ŘSD provize celková vyčíslena na 8 mld. Kč. Po 20 roků pak z projektů PPP celkem 40 mld. bude činiti provize. Bohatá to sklizeň pro Kalouska Miroslava. A drobty pro Bártu V., Šmerdu R. a další osoby budou též velmi chutné.

Mezi členy BIS Kalousek M. sluje přezdívkou Usáma bin Ládin. Co však platno, je-li pokyn pro operativu BIS vyšetřovat, však nenechat potrestat.

0/0
10.5.2011 11:10

dneska.taky.lidi.věří.všemu

"Kalousek pracuje jako nacisté"

to jakože "systematicky a vytrvale"? ;-)

0/0
10.5.2011 9:02

prolhaní novinári

Re: "Kalousek pracuje jako nacisté"

Ano, to na něho sedí, Kalousek je docela pracovitej hoch. Pro prachy je ochoten udělat cokoli. Sem tam musí teda taky vypustit páru, taže nějaký ten panáček tam zahučí. :-D Ale jinak maká jako o život. ;-)

0/0
10.5.2011 15:41

fufy

Hovořila také o nutnosti chránit čistotu parlamentní kultury

;-D píchají a kradou za nehorázné peníze.

0/0
10.5.2011 6:46

basniklidu

No jo ... pest pravicovych propagandistickych medii

dopadne tvrde na kazdeho kapitalistickou politiku kritizujiciho.

0/0
10.5.2011 2:45

Tryskomys Muf

Re: No jo ... pest pravicovych propagandistickych medii

Je jedno jestli se jedna o propagandu levou ci pravou, lez jako lez, chudaku.

0/0
10.5.2011 12:12

(š)moula

To má z toho, že dává rozhovor Lidovkám

Většině novinářů nejde o fakta, ale o senzaci.

A senzační titulek je ten nejlepší prostředek.

0/0
10.5.2011 1:42

Vědma Phoebe

Na té fotce - není to spíše Anička Šabatová?

0/0
10.5.2011 0:10

sir Humprey XV.

Re: Na té fotce - není to spíše Anička Šabatová?

to je Merkelová před Říšským sněmem

0/0
10.5.2011 0:34

pervekt

.

Jak se říká, potrefená husa se vždycky ozve. A média překrucují, vytrhávají z kontextu a dávají slovům jiný význam. Ač se mi některé výroky ÚS silně nelíbí a zejména postoj ÚS k Lisabonské smlouvě, v tomhle případě nemám co kritizovat. Paní Wagnerová to přirovnala poměrně trefně. A mimochodem souhlasím i s rozhodnutím jako takovým. Stavebí spoření nemám, ale tady jde o princip. Nelze takto jednostraně měnit uzavřené smlouvy. I kdyby na to byla nějaká právní klička, je to nefér.

0/0
9.5.2011 23:56

krajta22

Paní Wagnerová.

Máte rozpoz ve stranickém školení. Váš kolega Rath se v Hitlerovi zhlédl! Prosím doučit se!;-D;-D;-D

0/0
9.5.2011 23:11

modrýblues

Re: Paní Wagnerová.

No, myslím si, že nepíšete pravdu, hade. Dr Rath řekl něco o vyrovnávání se se s ekonomickou krizí v hitlerovském Německu. Nic v tom smyslu, že by ten způsob schvaloval. Média výrok vytrhla z kontextu a ještě mu dala lživý význam. Novinářka,která dr.Ratha zpovídala dělala , že je slepá, hluchá. To samé udělala média s výrokem dr.Wagnerové. Pokud někdo řekl výrok velmi nekorektní a v jeho případě naopak média dělala ty slépé a hluché, byl president Havel. Přirovnal podmínky v jakési montovně ve středočeském kraji k podmínkám v nacistickém KL...

0/0
10.5.2011 17:01

Petronaska

!!!

Klucí, zítra asi nebudu moci povídat, budu sbírat dukáty za toho awacse, tak mne omluvte, džentlmeni ;-)

0/0
9.5.2011 22:09

Psychorův klon

Malá naděje - awacs767

chvíle klidu. Třeba fakt tu Ústavu konečně čte.;-D

0/0
9.5.2011 22:03

cocococ

Re: Malá naděje - awacs767

Tomu to stejně bude prd platný.

0/0
9.5.2011 22:04

Petronaska

Re: Malá naděje - awacs767

Myslím, že zrovna konzultuje s Hájkem další postup ;-D

0/0
9.5.2011 22:04

Psychorův klon

Re: Malá naděje - awacs767

;-D

0/0
9.5.2011 22:05

cocococ

awacse767

Ty můžeš mít diplom tak jedině jako člen BSP a nebo jiskry jasné. ;-D;-D

0/0
9.5.2011 22:02

Petronaska

Re: awacse767

Já jsem byl jiskra jasná. I pionýr. Ale jen chvilku. SSM jsme už nestihl. Škoda, mohla to být skvělá kvalifikace pro to být vrcholovým politikem (viz premier a spol.).

0/0
9.5.2011 22:04

cocococ

awacs767

V USA je 200 let soud, který se zabývá ustanoností USA. Jmenuje se Nejvyšší soud USA. Působí  krásném baráku vedle knihovny kongresu. Za 200 let si žádný prezident (to je výkonný orgán USA) nedovolil kritiziovat rozhodnutí tohoto soudu a nebo uvažovat o "osekání" pravomocí.

0/0
9.5.2011 21:35

awacs767

Re: awacs767

Kritika chyb je nutná a potřebná. Soudce neni nedotknutelná panna orleánská.

0/0
9.5.2011 21:38

Petronaska

Re: awacs767

Máš pravdu, chyby je potřeba kritizovat, ačkoliv Ty si kritiku k srdci nebereš... 

0/0
9.5.2011 21:42

cocococ

Re: awacs767

Jaká kritika. 3x3=9 a můžeš to kritizovat, jak chceš pořád to platí. US vykládá svými rozhodnutími ústavu a ostatní jsou povinní jeho výklad repektovat. Staň se ústavním soudcem budeš moci se svými kolegy o konkrétních věcech dikutovat. 

0/0
9.5.2011 21:46

awacs767

Re: awacs767

Jsou povinný respektovat pouze text zákonů. Výklad je jedorázovej a může bejt naprosto špatně.

0/0
9.5.2011 21:48

cocococ

Re: awacs767

Zákony nejsou právo a právo není manuál.  ;-D;-D;-D

0/0
9.5.2011 21:50

awacs767

Re: awacs767

Výklad zákona neni zákonem. Výklad může bejt chybnej a dokonce protiprávní.

0/0
9.5.2011 21:53

cocococ

Re: awacs767

Záleží, kdo ho dělá.  Určitě ho nemůže vykládat premier a je jedno, z které strrany je..

0/0
9.5.2011 21:57

Petronaska

Re: awacs767

;-D;-D;-D To se nemělo stát. Vracím diplom, já netušil, že vše, co jsem se ve škole učil, není pravda. Ty jsi expert, prosím, uč mne, prosím...

0/0
9.5.2011 21:50

Psychorův klon

Re: awacs767

přečti si ústavu a LZPS a nedělej ze sebe hlupáka

0/0
9.5.2011 21:50

Psychorův klon

Re: awacs767

pardon  Ústavu

0/0
9.5.2011 21:51

Sharkee okraden cenz0ry

Re: awacs767

první verze byla správná;-D;-D;-D

0/0
10.5.2011 7:53

čulibrkbrk

Paní soudkyně,

pravda se říkat nesmí!Víte?

0/0
9.5.2011 21:34

Altera

Ta paní

evidentně není zodpovědná za své výroky.

0/0
9.5.2011 21:32

Psychorův klon

Re: Ta paní

a ty za své příspěvky

0/0
9.5.2011 21:49

Igor1

A tohle říká zrovna tahle "soudkyně"?

"No tak to se nedá. Pracovat jenom se slovy, abych

dospěla k chtěnému výsledku při popření účelu. To nejde. To je

netolerovatelné" - Tahle paní soudí přesně tímto způsobem - pracuje pouze se slovy aby dospěla ke chtěnému výsledku a říká tomu "nezávislost".:-/

0/0
9.5.2011 21:31

awacs767

Re: A tohle říká zrovna tahle "soudkyně"?

Přesně tak.

0/0
9.5.2011 21:40

Petronaska

!!!

Dalším diskutujícím, já navrhuji, abyhcom se na awacse767 vykašlali. Buď je to obyčejný provokatér, anebo hlupák, anebo provokující hlupák, a srážka s takovým druhem lidí je to nejhorší, a nestojí za to se jím už zabývat. Přátelé, hezký večer ;-)

0/0
9.5.2011 21:31

Podivný Atraktor

Re: !!!

tedy já jsem právní laik a rozumím rozhodnutí ús, ale awacs767 je opravdu pořádný exot.

0/0
9.5.2011 21:34

cocococ

Re: !!!

R^R^ Co s ním naděláš. Víc mi vadí, že jsou takoví politici a bez ohledu na politické strany. R^

0/0
9.5.2011 21:38

Bery

Re: !!!

Jo, to je bohuzel smutny fakt. :-/

0/0
9.5.2011 21:41

cocococ

awacs767

Ještě jsme se nesetkal s člověkem,. který by se chtěl iodvolávat proti rozhodnutí US. Ty jsi na niobelovu cenu. Jaké máš vzdělání? Pfrtoč to nechceš napsat zbabělče?

0/0
9.5.2011 21:31

awacs767

Re: awacs767

Chcete tvrdit, že jejich rozhodnutí nemaj závažný důsledky a že tudíž není potřeba mít možnost odvolání?

0/0
9.5.2011 21:33

Petronaska

Re: awacs767

Ty jeden tupče, NENÍ kam se odvolávat, protože ÚS je jediný možný orgán k posuzování ústavní konformnosti právních předpisů. A na tom není nic nenormálního ani nedemokratického, tak to mají i v jiných zemích. Prosím, aby sis to přečetl, a buď tak laskav, přestaň psát ty kraviny o opravných prostředcích, protože už 15x jsme Ti to vysvětlili, tak jdi už někam. Ale vážně. Neobtěžuj, nikdo na to není zvědavý.

0/0
9.5.2011 21:36

awacs767

Re: awacs767

Připouštíte vůbec, že se jeden stupeň soudu může v rozsudku mýlit?

0/0
9.5.2011 21:38

Petronaska

Re: awacs767

Připouštím, že jakékoliv rozhodnutí jakéhokoliv státního orgánu může být vadné, nelogické, jiného právního názoru, ale to nic nemění na situaci, že rozhodnutí ÚS jsou konečná, neexistuje nic, co by je mohlo zvrátit, a tak je to v pořádku. Já nesouhlasím se spoustou rozhodnutí ÚS, protože si myslím, že ústavní soudci jsou, pokud rozhodují o věcech z praxe, zcela mimo, ale nic nenadělám, a je nutno rozhodnutí ÚS bezvýhradně respektovat. A je drzostí Nečase, že si dovolil je kritizovat.

0/0
9.5.2011 21:41

awacs767

Re: awacs767

Nemožnost odvolání je zásadní chyba. Kritika je potřebná věc.

0/0
9.5.2011 21:44

Petronaska

Re: awacs767

Ty jsi opravdu blb. Řeknu jen tohle: jsi blb. Prosím, abys to šel vytroubit do všech zemí, kde mají ústavní soudy, že to vlastně dělají nedemokraticky a špatně, protože Ty si myslíš, že to má být jinak. Proboha, laik, ještě s IQ houpacího koně, protože i ten šimpanz by pochopil, oč jde, kdyby mu to bylo 50x vysvětleno... To je na mne moc.

0/0
9.5.2011 21:46

Psychorův klon

Re: awacs767

R^ dukáty bych ti půjčil, kdyby to šlo

0/0
9.5.2011 21:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.