Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kanaďanka přežila sedm týdnů v pustině, pila sníh a jedla zásoby v autě

Je to šťastný příběh, ale jen zpola. Po sedmi týdnech strávených v nevadských kaňonech se v pátek našla šestapadesátiletá Rita Chretienová, která se svým manželem Albertem vyrazila v březnu na dobrodružnou cestu autem napříč Nevadou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CorpusDortus

Albert

Paní Rito, odkud že jste to maso měla ?

Áááále, z Alberta. ;-D

0/0
15.5.2011 14:32

kohr26

Re: Albert

Alberta je provincie Kanady, o tom nic nevíme, modlime se jen směrem k rusku Rv

0/0
15.5.2011 14:51

kajak v zakoně

Re: Albert

to ale s naší problematikou příliš nesouvisí..Rv

0/0
15.5.2011 16:30

pedro de sančéz

I

gryzliové mají hlad.

0/0
9.5.2011 21:05

Wabo

Už označení "po polní cestě" jasně ukazuje, že autor to zná

Už označení "po polní cestě" jasně ukazuje, že autor to tam opravdu dobře zná. Natož pak místní diskutující, kteří podle zkušenosti z mezi Aší a Beskydami (v lepším případě po Evropě) jasně vědí, jak se měli zachovat na cestě na stahování dřeva mezi medvědy v téměř neosídlené oblasti Nevady. (Ti manželé byli z malého města v Britské Kolumbii, takže o přežití v divočině nepochybně věděli více než 95% čtenářů iDNES, i kdyby nechtěli.)

0/0
9.5.2011 16:17

Deratizátor is back!

Re: Už označení "po polní cestě" jasně ukazuje, že autor to zná

A že se jim ty vědomosti o přežití v divočině hodili, viď? Akorát netuším jak jejich vědomosti o přežití v divočině souvisí s meritem věci, že soudný člověk rozhodně bez důkladného zajištění neprovádí podobné akce. A navíc ještě s minivanem.;-)

0/0
9.5.2011 16:41

Hillar

Re: Už označení "po polní cestě" jasně ukazuje, že autor to zná

Dokážeme se bavit jen z neštěstí Kanady ?

0/0
9.5.2011 16:46

Deratizátor is back!

Re: Už označení "po polní cestě" jasně ukazuje, že autor to zná

Jaké neštěstí z Kanady? Tím myslíte jako že se dvěma nezodpovědným lidem stala nehoda, jejíž hlavní příčinou byla právě ona nezodpovědnost? Na tom mi nepřipadne nic moc zábavného. Narozdíl od příspěvku, na který jsem reagoval.;-€

0/0
9.5.2011 17:04

Wabo

Re: Už označení "po polní cestě" jasně ukazuje, že autor to zná

Je vidět, že to tam taky dobře znáš, soudný člověče. V tvém pojetí by to zřejmě znamenalo: na třetinu území Spojených států a tři čtvrtiny území Kanady vůbec nepáchne.

0/0
9.5.2011 17:21

Deratizátor is back!

Re: Už označení "po polní cestě" jasně ukazuje, že autor to zná

A na zákledě čeho takhle soudíte?  Jen podle toho, že jsem toho názoru, že počínání těch o kterých je článek, tak jak je popisován v tomhle nejserióznějším a nejčtenějším médiu mi připadne jako mírně řečeno lehkomyslné? Chodit po střeše výškové budovy, které je pokrytá souvislou vrstvou ledu a kde nejsou žádné zábrany proti přepadnutí, bez nějakého zajištění proti pádu, pro soudného člověka také připadne přinejmenším hloupé.;-)

0/0
9.5.2011 17:33

Dr No

Re: Už označení "po polní cestě" jasně ukazuje, že autor to zná

Normální člověk s mozkem v hlavě by nečekal sedm týdnů v pustině, ale vydal by se pěšky po cestě, kterou přijeli. Tak obrovská pustina to zas není, aby nanejvýš za dva tři dny nenarazil na nějakou civilizaci.

0/0
9.5.2011 22:59

jordan23

Re: Už označení "po polní cestě" jasně ukazuje, že autor to zná

civilizace byla 16km, cca 3 hodiny pěšky :-)

0/0
16.5.2011 9:44

Chanuka

Jasně, že zde

zase všichni bezpečně vědí, co by dělali při nehodě v Nevadě, daleko od lidí, za jak dlouho by ušli cestu apod. Mně to na téhle diskuzi baví ze věšeho nejvíc, jaký jsme národ chytrých a suverénních lidí, kteří si ví se vším rady.

Moje verze je ale jiná: manžel nechal ženě všechno - auto, jídlo barák - a už ho nikdo nikdy neuvidí. Možná, že se pod jiným jménem válí někde na Havaji s nějakým zajíčkem.........;-)R^

0/0
9.5.2011 14:31

rasta_vesta

Re: Jasně, že zde

OBRAZEM: Rusko oslavilo Den vítězství přehlídkou za stamiliony - jdi tam

0/0
9.5.2011 16:15

Arthur B.

GPS

Gde pi.a su?

0/0
9.5.2011 14:24

D.E.S.

nechápu ...

po cestě přijeli, po cestě bych se vrátil ..

Jenže to jsou "američané" a tak možné je všechno ... Kanaďany beru jako američany .. 

0/0
9.5.2011 14:20

noboty666

Re: nechápu ...

Jasne. A auto z bahna byste vytahl lehkym fouknutim ... ;-D

Nebo byste zaprahl sveho modreho ptaka (soudim podle inteligence a tonu komentare)

0/0
9.5.2011 16:04

jkotik

Re: nechápu ...

pokud mi jde o zivot a k silnici je to jen 16km  !!!! tak se snad vyprdnu na auto, ktere mi tam beztak tezko nekdo vykrade, i kdyz chapu ze to socku jako jsi ty ani nenapadne :) ..  a za 4 hodky dojdu k silnici pro pomoc!  ale americani, kteri jezdi i na nakup 50m autem, tohle samozrejme nedaj..  pro ty jit kilometr pesky je nepredstavitelna vec

0/0
15.5.2011 14:40

Lapan

Re: nechápu ...

Laskavě si to přečtětě ještě jednou - v tom to případě bylo lepší zůstat na místě,protože ta pani zůstala u auta a PŘEŽILA kdežto její manžel udělal to co tu píšete a ztratil se na těch 16 km i se SATELITNÍ NAVIGACÍ v ruce takže ono je někdy lepší počkat.

0/0
16.5.2011 15:05

Bouše

Manžel netrefil ani se satelitní navigací ...

V této chvíli nelze nevzpomenout položku z katalogu "První neveřejné vernisáže obrazů a artefaktů Bedřicha Bobše":

 

"Skupina trpaslíků se dezorientuje podle buzoly."  :-)

0/0
9.5.2011 13:38

Deratizátor is back!

Manžel se ještě nennašel?

Napadá mě jedna z možných příčin, proč ta paní vydržela tak dlouho naživu a zároveň proč se její choť nikdy nenajde....:-/

0/0
9.5.2011 12:30

Picolik

Re: Manžel se ještě nennašel?

přesně, prostě jen snědla zásoby co si vezla na cestu;-)

0/0
9.5.2011 13:12

Deratizátor is back!

Re: Manžel se ještě nennašel?

Přesně. K čemu je řidič, když auto nejede.:-)

0/0
9.5.2011 13:23

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

16km je celkem hodně

v takovém terénu a navigace nemusela tak dlouho vydržet fungovat.

0/0
9.5.2011 12:25

bitkar

Re: 16km je celkem hodně

16km muze bejt dost, ale GPS k tomu nepotrebujes celou dobu. Chytnes smer a jdes. Za par hodin by fyzicky zdatnej jedinec byl na silnici.

0/0
9.5.2011 12:31

sombreri

Re: 16km je celkem hodně

Nemluvte o necem, co jste ocividne nikdy nedelal...Chytnout smer na 16 km, to je sila..To zabloudi i zkusenejsi nez par, ktery podle clanku zas tak zkuseny neni.

0/0
9.5.2011 12:35

Ludánek Homolka

Re: 16km je celkem hodně

presne tak... zkuste si prolezt par kononu, obchazet vrcholy apod.

ztratit smer s treba se zcela otocit neni problem... bohuzel.

0/0
9.5.2011 12:37

Si0 po 4. zákazu

Re: 16km je celkem hodně

Ony neexistují světové strany? Stačí vědět, že má jít např. na úhel 160 st. a nemůžu se dlouhodobě obrátit, směr si mohu pořád aspoň rámcově držet.

0/0
9.5.2011 15:45

Wabo

Re: 16km je celkem hodně

Nejdete přes pole jako v Česku, ve kterém už naši předkové navíc dávno vybili všechnu divokou zvěř. Jdete neprostupným, nebo těžko prostupným, terénem, s probouzejícími se grizzly.

0/0
9.5.2011 17:25

jkotik

Re: 16km je celkem hodně

pokud na misto dojeli AUTEM, tak tam asi musely byt nejake cesty autem sjizdne, a pro pesiho tim padem naprosto v pohode schudne.. tak to nepopisujte, jakoby splhali nekde v horach a kanonech! takhle chcipnout muze pouze opravdovej nouma, je to na darwinovu cenu :)

0/0
15.5.2011 14:44

loogieboy

Re: 16km je celkem hodně

Nevim jestli jste tam nekdy byl, ja tam byl a 16km muze byt bez problemu za sedmero horami... ;-D

0/0
9.5.2011 13:15

Deratizátor is back!

Re: 16km je celkem hodně

Já vám nevím, ale pod pojmem minivan si těžko představit něco lítacího.Takže se dá předpokládat, že původně jeli po něčem, co sice chytrý novinář nazval polní cestou, ale v reálu znamená spíš sjízdný terén.;-)

0/0
9.5.2011 13:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.