Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čechokanaďan dostal napotřetí za zpochybňování holokaustu podmínku

Čechokanaďan Vladimír Stwora dostal za uveřejnění překladu článku zpochybňujícího holokaust šestiměsíční podmíněný trest s dvouletou zkušební dobou. Stwora obvinění opakovaně odmítl, protože jeho server sídlí v USA, kde jeho čin není trestný. Proti rozsudku se odvolal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

obr Kolodej

Rozsudek je spravedlivy

To co Stwora dela je trestne ve vsech demokratickych zemich, vcetne Kanady, kde ten neonacista zije.  Trestne to neni jen v Americe, kam si osouzeny  povesil sve stranky a kterou nenavidi.

Kdyz Ahmadinezadovi fizlove strileli a mucili demonstranty, prohlasil Stwora "ja se Ahmadinezadovi nedivim, delal bych to same".

Ted, kdyz dostal pouhy podmineny trest, tak se s kvicenim dovolava svobody slova a demokracie.Rv

0/0
7.5.2011 20:36

barb.udo

Re: Rozsudek je spravedlivy

... on je neonacista?

0/0
7.5.2011 20:41

obr Kolodej

Re: Rozsudek je spravedlivy

Ano, je . Navic neonacista se sympatiemi ke komunistickym diktaturam. Z historie dobre vime, jak to dopadlo se svobodou slova, kdyz se prave tihle sycaci dostali k moci. Fuj.

0/0
7.5.2011 21:07

barb.udo

Re: Rozsudek je spravedlivy

... a Vy znáte význam těch slov?

0/0
10.5.2011 5:51

rasta_vesta

Re: Rozsudek je spravedlivy

Svoboda slova - jen do urcite miry, nesmis vykrikovat v divadle hori, tak jako nesmis kecat na letisti neco o vybusninach

0/0
7.5.2011 22:36

obr Kolodej

Re: Rozsudek je spravedlivy

Mate pravdu. Ja se na tech strankach byl podivat a kdyz jsem videl ty karikatury pejzatych zidu, ty lzi, nenavist, rasismus a clanky z ruskych komunistickych novin, udelalo se me spatne od zaludku.

Pokud bude nase spolecnost drzet tyhle zvrhle lidi za rucicku a litovat je ze nemuzou svobodne hajlovat, dockame se znovu ostnatych dratu a plynovych komor.

Ne dekuji, pani nacisti a komunisti. Jednou to stacilo.Rv

0/0
7.5.2011 23:53

pje2

Re: Rozsudek je spravedlivy

Hlupákovi je vždy vše jasné. I to, kdo co nenávidí, co řekl i jaký je. Podstatnými reálnými a ověřitelnými argumenty se nezatěžuje - není toho schopen - je hlupák. o trestním právu a o právu ví jen to, co mu řekli, sám není schopen se orientovat. Každý režim měl své užitečné hlupáky - a bílé koně... A propos, je obr Koloděj vskutku obr? :-)

0/0
9.5.2011 15:50

doktor_bota

Re: Rozsudek je spravedlivy

S panem Stworou jsem vedl poměrně rozsáhlou písemnou komunikaci a byl jsem nucen konstatovat, že je to naprostý magor.

0/0
9.5.2011 16:09

prasivy pes Muki

Re: Rozsudek je spravedlivy

To se da prohlasit i o tobe.

0/0
9.5.2011 17:11

obr Kolodej

Re: Rozsudek je spravedlivy

Mozna mate pravdu a Stwora patri spis do blazince nez do vezeni. Vzdyt on veri ve sve nenavisti napriklad  i tomu, ze NASA sve pristani na mesici jen nafilmovala.

Ale takhle se lide smali i Hitlerovi. A on prece nakonec dokazal tu hloupejsi cast lidstva zfanatizovat a probudit v ni nejnizsi a nejodpornejsi lidske pudy. Takove darebaky je treba zastavit, dokud je cas.Rv

0/0
10.5.2011 3:40

zlíňák x-file

kolikrát

Kolikrát ještě by se žalobce musel odvolat, aby jednou konečně vyhrál ? Donekonečna se odvolávat a doufat, že jednou najde jeho nadřízený soud nějakou skulinku jak žalovaného dostat?

0/0
6.5.2011 21:32

Kempeluc

Svědomí

Svou krví, mízou, spermatem,

krmíte Světovládného tvora.

Teď pravá oběť holocaustu

je Vladimír Stwora.

0/0
6.5.2011 14:31

KdysiBedlam

Re: Svědomí

SouhlasR^

0/0
6.5.2011 19:13

N W. O

PRO TY MÉNĚ CHÁPAVÉ /VČETNĚ STÁTNÍCH ZÁSTUPCŮ/ !!!!!!!!!!!!!

Každý má právo na svobodu přesvědčení a projevu. Toto právo nepřipouští, aby někdo utrpěl újmu pro svoje přesvědčení a zahrnuje právo vykládat, přijímat a rozšiřovat  informace a myšlenky jakýmikoliv prostředky bez ohledu na hranice.

 /čl. 19 o všeobecné deklaraci lidských práv OSN ze dne 20.12.1948/

 

Každý má právo vyjadřovat své názory slovem, písmem, tiskem, obrazem nebo jiným způsobem, jakož i svobodně vyhledávat, přijímat i rozšiřovat ideje a informace. Cenzura je nepřípustná.!!

0/0
6.5.2011 12:31

procurator

Zakázané ovoce nejlíp chutná...

Kdyby si těchto "odborníků" nikno nevšímal a stejně tak nepostihoval různé nošení nacistických symbolů, zvedání pravice atd., tak za chvliku by nikdo nevěděl, že něco jako je neonacismus vůbec existuje. Ale tím, že se tohle postihuje, v tom jistá sebranka vidí svůj "boj" proti současnému systému a společnou myšlenku, při které se mohou spojit.

Ve své funkci jsem měl možnost jednou se účastnit takového trestního řízení - pro trestný čin podle § 261 odst. 1 trestního zákona - projevování sympatií k hnutí prokazatelně směřujícího k potlačení práv občana... Chudák obžalovaný nosil nášivky z nacistickými symboly všeho druhu, doma měl hákový kříž i na ručníku, zvedal pravici, kde mohl... Když jsem se ho ale u soudu zeptal, ve kterých letech podle něho trvala druhá světová válka, jaké byly nejvýznamější bitvy nebo jestli je schopen jmenovat nějaké německé významné armádní představitele, co to byly Norimberské zákony atd nevěděl skoro nic...

Je vůbec účelně něco takového trestně postihovat?

0/0
6.5.2011 9:48

Brundi

Re: Zakázané ovoce nejlíp chutná...

To mi rekni, v cem se Stwora s kym spojuje, za co a proti cemu. To co tu pises, je blabol, zcela se nevztahujici k obsahu clanku.

0/0
6.5.2011 10:31

procurator

Re: Zakázané ovoce nejlíp chutná...

Zkusím to vysvětlit i méně chápavým, jako jsi ty: Jde o princip. Postihování myšlenek a projevů, které nejsou v "v souladu s obecně uznávaným proudem". Je jedno, jestli někdo zvedá pravici nebo píše bláboly o důkazně zdokumentovaných věcech. Je to prostě zakázané, o tom se mluvit ani polemizovat nesmí, a o to těm lidem jde - provokovat a pokládat to za svůj "boj". Myslím, že ani Stwora není tak blbý, aby věřil tomu, co píše... Narozdíl od tebe nepíšu bláboly, ale poznatky, které znám ze své praxe.

Jestlis viděl film Cesta do hlubin študákovy duše a vzpomeneš si na tu scénu, ve které se studenti domlouvají, že půjdou na film, který je sice nezajímá ale jdou na něj proto, že je zakázaný, tak to třeba pochopíš. 

0/0
6.5.2011 10:43

Brundi

Re: Zakázané ovoce nejlíp chutná...

Tak, pokud jsi schopny, se ztotoznit s "Postihování myšlenek a projevů, které nejsou v "v souladu s obecně uznávaným proudem"." Pak uz k tomu neni co dodat.

Kdo je tu mene chapavy je zjevne.

0/0
6.5.2011 10:46

procurator

Re: Zakázané ovoce nejlíp chutná...

Taky o tom nepochybuji, kdo nechápe, a věřím že můj názor s obecně závazným proudem je;-D

0/0
6.5.2011 11:28

Brundi

Re: Zakázané ovoce nejlíp chutná...

Zz budou vsichni skakat z okna, prosim te, hlavne skoc taky! ;-D

0/0
6.5.2011 11:43

KdysiBedlam

Re: Zakázané ovoce nejlíp chutná...

Procurator......uz to svinstvo nehul!!

0/0
6.5.2011 19:14

barb.udo

Re: Zakázané ovoce nejlíp chutná...

... ale Stwora přece židy otevřeně nepodporoval ...

0/0
6.5.2011 12:05

standa666

Re: Zakázané ovoce nejlíp chutná...

To by me zajimalo komousi kolil lidi si odsoudil za propagaci komunismu? Asi nikoho co?

0/0
6.5.2011 19:09

podotek

Scholarly Sacralization, Twentieth Century Meanings

ww.berkeleyinternet.com/holocaust/

0/0
6.5.2011 0:08

podotek

Were Jews murdered?

Yes, but not as many as one thinks.

www.ce.berkeley.edu/~coby/essays/confden.htm

0/0
6.5.2011 0:24

Libcin

Počet obětí

Je udáván číslicí přibližně 6000000. Co když 5999999, 5999998,5999997....kde je hranice trestného činu?

0/0
5.5.2011 21:24

KdysiBedlam

jj

Libi se mi, jak pan Stwora vydava sveho Zvedavce na internetu.Moc zajimave pocteni a lidi, kteri ctou jen "oficialni" denni tisk asi vali bulvy.:-) Drzim Vam palce pane Stwora, hodne sily!

0/0
5.5.2011 21:22

čulibrkbrk

Jsem zvědav

kolik vyfasuje Klausuv poradce Hájek.Ten veřejně tvrdí, Bim Ládin není a nikdy nebyl.Amíci si ho jen vymysleli. Zrovna tak je to stím holokaustem.

0/0
5.5.2011 20:05

Thorough

Re: Jsem zvědav

Proč by měl Hájek něco vyfasovat, když to co řekl není trestný čin? Naopak zpochybňování holokaustu je trestné v mnoha státech.

0/0
5.5.2011 21:12

KdysiBedlam

Re: Jsem zvědav

A proc to je trestne? Vzdyt uz se dokazalo, ze Zide v mnohem lzou a pekrucuji, co se stalo behem 2.sv. valky.....

0/0
5.5.2011 21:19

Opričnik

Re: Jsem zvědav

Poptej se v SRN a Rakousku, proč je tam popírání holocaustu trestnéa vysvětli jim, že dějiny píšou vítězové, když už budeš v tom (ironie).

0/0
5.5.2011 21:25

2Mac7

jaká změna ?

Je zakázáno o něčem zapochybovat, hledat důkazy, diskutovat .....ne, mě to nepřekvapuje, v ČR není svoboda slova, ostatně zdejíš cenzor je důkazem. Jaká změna v tomto ?

0/0
5.5.2011 19:55

To viš že jo

Krása nebeská.

Takže pokud dám k veřejné diskuzi jakýkoli režimu nepoplatný článek o WWII, tak se stávám automaticky jeho hlasatelem, možná i přímým autorem. Dávejte si lidé bacha na ústa, žijeme zpět kde jsme žili před 20ti lety!!!!

0/0
5.5.2011 19:42

villík

Zpochybňuji stvoření člověka Bohem.

Kdy mě zavřou ?

0/0
5.5.2011 19:35

Brundi

Re: Zpochybňuji stvoření člověka Bohem.

Za tohle te (mozna) dnes nezavrou. Ale dockej casu...

0/0
6.5.2011 10:33

Pivo Bugman, pivo Trolobijců

Kolik dostanu za zpochybňování kulatosti země????

8-o8-o8-o8-o8-o

0/0
5.5.2011 18:59

alikedu

umlčení jednotlivce

Nikdy nebylo velkým problémem. Je spíš otázka, jak je možné, že se "jim" podařilo umlčet prakticky celou společnost?;-)

0/0
5.5.2011 17:40

Opričnik

Re: umlčení jednotlivce

Umlčet tak přibližně v čem? V tom, že alespoň někde veřejně nelžou o spáchaném masovém zločinu?

0/0
5.5.2011 17:47

alikedu

Re: umlčení jednotlivce

podstata demokracie spočívá v tom, že diskutujeme a to Stwora dělal, dělá a doufám, že i dělat bude nadále. Pokud je nepotrestatelný Colin Powel a Gerge Bush jr. za své lhaní o ZHN v Iráku, tak Stwora by musel mít nyní svatozář.

Co se týká údajů o "vyhlazování", tak se dá pouze konstatovat, že ani v Jed Vašemu nemají jasno kolik lidí judejského vyznání skutečně zahynulo rukou německého vojáka, kolik se jich "ztratilo" a o kolik bylo celé číslo nadneseno z důvodu vyvolání extrémního soucítění s vyznavači judaismu, kteří tím sledovali a dodnes sledují své ryze politické cíle v podobě existence a podpory státu Izrael. Mimo jiné čísla obětí se od dob skončení války opravdu několikrát zásadně změnila a i cedule v Osvětimi byla několikrát měněná - nyní je tam číslo přes 1 milion. O Osvětimi se veřejně psalo, že tam obětí bylo 9 mil., pak 5 pak 4 pak 3.5 pak 3 pak 2.3 a nyní je tam 1 milion. To už potřebu debaty docela vyvolává. nemyslíte?

0/0
5.5.2011 19:46

Opričnik

Stwora diskutoval o tom, že

0/0
5.5.2011 20:50

Opričnik

Stwora diskutoval ?

Stwora tvrdil, že plynové komory nebyly plynové komory a že 6 milionů bylo pár tisíc.

To není diskutování ale záměrné lhaní o masové průmyslové a mnohokrát doložené a prokázané vraždě, z nízkých pohnutek. Může si svoje moudra jed hlásat do Íránu, tam mu zatleskají a dají mu cenu pro Alláhova mučedníka.

A pokud chceš přihlouple tahat nějaké kecy o ZHN v Iráku, tak si přečti tohleto  http://www.rozhlas.cz/cro6/internet/_zprava/136046

A pokud o svobodě slova o holocaustu tak doporučuji toto:

Lipstadtová, Deborah.E.: Popírání holocaustu. Sílící útok na pravdu a paměť. Paseka. Praha, Litomyšl. 2006. Druhé vydání. 350 stran. ISBN 80-7185-652-5

0/0
5.5.2011 21:24

pm22

Re: Stwora diskutoval ?

Ne, pan Stwora zverejnil clanek, ne vlastni, ale jineho autora a prekladatele,  predlozil ho k diskuzi na Zvedavci. Nerekl ze nebyly plynove pece,. Ze byly, to vi, kdo chce, kazdy a jsou i dukazy. Po valce bylo mnoho svedku, zejmena ti, co "nakladali" lidi do peci Gen..Eisenhauer  dal vse kde byl ci byli amici zadokumentovat a stejne to nejak u Norimberskych soudu neprochazelo uplne.

Obhajci tech valecnych zlocincu dokonce vykladali, v ramci obhajoby, ze zadne pece nebyly , ac svedci sedeli primo vv sal a bylo k dispozici tisice fotografii. Holt obhajci typu Sokol..

Cert se v te spravedlnosti potom vyznej.

0/0
6.5.2011 2:06

alikedu

Re: Stwora diskutoval ?

je to zde již napsáno - Stwora zveřejnil článek aby diskuzi v tomto konkrétním případě vyvolal. To se mu myslím podařilo. Co se týká trestného "zpochybňování" holokaustu, tak to je zákon, který by měl být z ústavy a sbírky zákonů odstraněný, protože je brutálně zneužívaný. Jde o mocenský nástroj, který v demokracii nemá co pohledávat. Proč například v USA takového zákona není potřeba? Protože se obecně ví, že veřejnou debatou lze vyřešit problémy mnohem lépe než diktátem a restrikcí. V tom se naše popřevratová doba od té normalizační vůbec neliší. Diskuze nemusí a ani nemají být vždy příjemné a "kosher". Mají v prvé řadě tříbit mysl a schopnosti debatéra uhájit či prosadit své stanovisko. To je právo každého jednotlivce a nelze z něj nic vylučovat. Tím, že se z debaty pod hrozbou trestu vyjme celá jedna kapitola evropské historie, se doosáhne přesně pravého opaku a je to naprosto kontraproduktivní. Ať si každý zájemce o debatu přečte například "Leuchterovu zprávu" a pak ať diskutuje...

0/0
6.5.2011 9:16

2Mac7

Re: umlčení jednotlivce

veřejně nelžou ? Jak můžu o tom lhát já, která v té době nežila, nesmím zapochybovat a ptát se po dlkazech ? Že historii píšou vítězové, to přeci víme, kolik nepravd se nám předkládá a já musím některým věřit, protože tak někdo rozhodnul? To myslíte vážně?

0/0
5.5.2011 19:58

Opričnik

Re: umlčení jednotlivce

Ty jsi Stwora? Pokud ne tak tvoje blemtání nedává smysl.

Kafrat si při pivo nebo po diskuzích můžeš kdejakou pitomost ale z historických důvodů a protože "historii píšou vítězové" tak si několik států v čele s hlavním poraženým stanovilo pravidlo, podle kterého se na toto téme lhát nesmí. Takže nelži a pokud budeš lhát, sežeňj si dostatek důkazů o toml že nelžeš. Tečka.

0/0
5.5.2011 20:49

2Mac7

Re: umlčení jednotlivce

jo, někdo si stanovil, že to, co tvrdí on je pravda, o které je zakázáno i pochybovat , natož diskutovat a vy to s chutí podporujete. Bravo, nejen komunisté v minulých dobách by z vás měli radost, oni i nacisté takové milovali a v historii mnozí další.

0/0
5.5.2011 21:01

Milan Milhof

První koncentrační tábory vybudovali Angličané

v imperialistické Burské válce na jihu Afriky, kdy nemohli porazit Bury a proto vybudovali koncentrační tábory, do kterých zavřeli burské ženy a děti a tím donutili Bury se vzdát. Tento odporný anglický vynález zdokonalili až Němci během IIWW. Dnes se Angličané ke svému vynálezu pochopitelně nehlásí, přestože si s Němci v tomto ohledu nemají co vyčítat.

0/0
5.5.2011 17:14

Muci-Pucinek-v3.0

Re: První koncentrační tábory vybudovali Angličané

V mezidobí angličany a němci byl ještě jeden národ který je hojně využíval a zdokonaloval....

0/0
5.5.2011 17:19

Opričnik

Re: První koncentrační tábory vybudovali Angličané

Nikoliv jen v mezidobí, ale za to v měřítku větším než velkém.

0/0
5.5.2011 17:46

podotek

Opět upozorňuji na španělský primát, co se týče KL

http://en.wikipedia.org/wiki/Valeriano_Weyler,_1st_Duke_of_Rub%C3%AD

a na provozovatele Gulagu (ten kupodivu zpochaybňovat lze) - www.szcpv.org/06/solzenicin.html

0/0
6.5.2011 0:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.