Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Usáma před smrtí neměl pistoli. USA se bojí zveřejnit snímky jeho těla

Usáma bin Ládin nebyl ozbrojen střelnou zbraní, když do jeho sídla vniklo americké komando. Před tím, než ho zabili, prý ovšem šéf al-Káidy kladl odpor. Jeho manželka je raněná, ale žije, oznámil v úterý Bílý dům. Washington také zvažuje zveřejnění fotografií mrtvého bin Ládina, ale bojí se reakce veřejnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kenitsok

zejména tristní

by mohla být výpověď bin Ládina ve věci podpory a dodávek zbraní v době okupace Rusy. To určitě nepotřebovali zveřejňovat, takže jeho smrt to vyřešila. On by toho asi mohl napráskat tolik, že by bylo mnoho lidem sakra horko.Tak se nedivím, že je po smrti., ať už legálně nebo nelegálně.V

0/0
5.5.2011 19:25

pepa.mccarthy

...

Pro spoustu je evidentně zajímavé se na vlastní oči přesvědčit, co se Usamovi před smrtí honilo hlavou.:-/

0/0
5.5.2011 12:41

martin0669

Re: ...

podívej se na web rozlobených mužů ... co tam je fotek z oblasti "Fuuj" ... střelba, nehody ... prostě jsou takoví uchylní jedinci, které to vzrušuje nebo co

a není to jediný web !

0/0
5.5.2011 13:16

Měsíčník, pán period.

Re: ...

On tě někdo nutí se na to dívat?

0/0
5.5.2011 13:20

zadluzenicz

waterboarding na děti

paráda, teď budou ti hrdinové mučit (pardon, vyslíchat waterboardingem) dvanáctiletou holku...

0/0
5.5.2011 12:36

gall4

Time udělali

hezkej Barack s Osamou ;-D

0/0
4.5.2011 23:16

martin0669

Re: Time udělali

:-)

0/0
5.5.2011 11:02

brekebrekeke

takove foto verejnosti nepatri

!! ;-€ Rv to snad neni mozny, co si lidi nevymysli Rv

0/0
4.5.2011 16:53

kocourek96

Re: takove foto verejnosti nepatri

Identické s kampaní "nemyslíš zaplatíš"

0/0
4.5.2011 18:29

brekebrekeke

Re: takove foto verejnosti nepatri

nevim co je to za kampan. pribliz

0/0
4.5.2011 18:31

martin0669

Re: takove foto verejnosti nepatri

videa jak končí piráti silnic ... mrtvé dítě, mrzáci a podobně

0/0
5.5.2011 11:00

pteryx

Je otázka,

jestli by zveřejnění fotografie B. L. s ustřelenou hlavou nevyvolalo nějakou kontroverzi ... 8-o

0/0
4.5.2011 15:30

singlemalt

Re: Je otázka,

minimálně by tím přiznali, že je hlava otevřená...;-)

0/0
4.5.2011 16:45

martin0669

Re: Je otázka,

spíš prázdná ... ne?

každej terorista to má vylízaný, ale sám si myslí, že je king

0/0
5.5.2011 11:01

Nostromo1975

A

!!on by snad někdo řešil to, že nebyl ozbrojený? Nejnebezpečnější terorista a nepřítel světa (USA) Rv

0/0
4.5.2011 15:16

millo11

kdo

jim povolil zásah na území cizího státu? Proč ho zastřelili beze zbraně v ruce? Proč ho tak rychle pochovali do moře? Nějak moc otázek najednou, ne?

0/0
4.5.2011 14:59

brekebrekeke

Re: kdo

to aby se lidi jako ty nenudili

0/0
4.5.2011 16:53

kulischek

oni ho nezabili, to je snad jasné, potřebují z něho dostat

informace a těžko by je z něho dostali, kdyby byl zadržen oficiálně a musel by podléhat oficiálním pravidlům výslechu, kor když Obama zakázal mučení při výsleších...Takhle je pro svět mrtvý a v klidu někde v úkrytu ho můžou mučit a lámat z něj cenné informace, bez nějakých uznaných postupů...A fotky o smrti nejsou, protože se vyrábí, až je vyrobíme, ukážeme...

0/0
4.5.2011 14:53

Albedo

příliš mnoho chyb na jednu elitní jednotku

In October last year sailors from the unit were dispatched to rescue the British aid worker Linda Norgrove, who had been kidnapped by militants in Afghanistan. Norgrove died during the raid after one of the Seals threw a fragmentation grenade close to where she was sheltering. A number of the Seals were disciplined as a result. The last time the public was made aware of a Seal raid on Pakistani soil was three years ago, when the raiders flew a mile over the border to the town of Angurada. Their high-value targets had fled and those left behind in the compound fought back, resulting in a number of civilian casualties, according to US and Pakistani officials.

0/0
4.5.2011 14:43

nenovak

Prý komando

Houbeles, do vagíny té kozy, kterou k němu vodili na připuštění, umístili granát, který na mechanický podnět v souvislosti s penetrací explodoval.

0/0
4.5.2011 14:38

singlemalt

Tak čímpak asi hoši z komanda stříleli, že nechtějí

fotky ukázat? :-P

0/0
4.5.2011 14:14

brekebrekeke

Re: Tak čímpak asi hoši z komanda stříleli, že nechtějí

hadej

0/0
4.5.2011 16:53

Bouše

Čím dál tím víc je nepochopitelné, proč vlastně UBL zabili.

Kdyby to byla "filmová" akce hluboko v týlu nepřítele, dalo by se to ještě pochopit. Ale tady v podstatě nic nehrozilo, pákistánské vojsko, nacházející se blízko rezidence UBL, šlo (jak později vyšlo najevo) speciální jednotce na ruku, takže po likvidaci osobní ochranky UBL nic nebránilo jeho únosu. Když mohli odvézt jeho mrtvolu, proč ho nemohli zajmout živého (napřed dejme tomu něčím zparalyzovaného) ? Nepochybuji o tom, že jsou pro takovou alternativu náležitě technicky vybaveni. Proč to UBL všechno tak ulehčili rychlou smrtí? Proč to neudělali jako Mosad v případě Eichmana? :-/

0/0
4.5.2011 13:49

bílej jezdec jede tmou

Re: Čím dál tím víc je nepochopitelné, proč vlastně UBL zabili.

na tyhle otazky uz odpovedel hajek ;-)

0/0
4.5.2011 13:58

snaduzdost

Usáma bin Ládin nebyl ozbrojen střelnou zbraní

To ho měli vyzvat na souboj?

0/0
4.5.2011 12:49

Carpe.Noctem

Re: Usáma bin Ládin nebyl ozbrojen střelnou zbraní

Ne, ale postavit ho před soud. Jenže to by mohl moc mluvit.

0/0
4.5.2011 12:59

bílej jezdec jede tmou

Re: Usáma bin Ládin nebyl ozbrojen střelnou zbraní

R^ tomu, co udajne provedli, se rika vrazda. nastesti temto pohadkam dnesni mediokracie neverim :-)

0/0
4.5.2011 13:28

Carpe.Noctem

Re: Usáma bin Ládin nebyl ozbrojen střelnou zbraní

Také nevěřím tomu, co se nám snaží namluvit. Spíš si myslím, že už je dávno mrtvý.

0/0
4.5.2011 13:29

P3tr4

Re: Usáma bin Ládin nebyl ozbrojen střelnou zbraní

Taky spouste veci neverim.. vymysleji ptakoviny jen aby meli o cem psat. Neverim napr., ze by nebyl ozbrojen strelnou zbrani. Kalasnikov mel vzdycky u sebe. Ty nakupy o kterych psali v predchozim clanku.. Osama zasadne nedovoloval nic americkeho, jeho rodina mela zakazy piti coca-coly a podobne. Myslim, ze novinari si hodne vymysleji. Kazdopadne, tak ci tak, je dobre, ze je po nem.

0/0
4.5.2011 13:40

dis802

Když konspirovat, tak pořádně

Obama se nenarodil ve Spojených státech, tudíž je jeho zvolení prezidentem nelegitimní, stejně tak veškerá jeho rozhodnutí od té doby vydaná. Proto vznikla kamufláž se zabitím Bin Ladina, Obama za pár dní přizná chybu, složí svůj mandát a jeho místo převezme dočasně víceprezident a zvolí se nový prezident. Vše bude v pořádku.

0/0
4.5.2011 12:25

vItava

Re: Když konspirovat, tak pořádně

Ano. A Červená karkulka mu přinese dort.

0/0
4.5.2011 12:42

Carpe.Noctem

Se posměju...

Bin Ládin nezvedl ruce nad hlavu, tak ho zastřelili

http://www.novinky.cz/diskuse?id=236015&articleId=/zahranicni/amerika/232431-bin-ladin-nezvedl-ruce-nad-hlavu-tak-ho-zastrelili.html&sectionId=744

Dělají z toho čím dál tím větší komedii ;-D;-D;-D

0/0
4.5.2011 12:14

wIadin

Re: Se posměju...

jojo, "Ruce vzhůru broučci". Dobrá pohádka.

0/0
4.5.2011 12:26

bjerndi

Je to fraska

tenhle pohadce nemuze nikdo se zdravym rozumem verit. :-/

0/0
4.5.2011 12:07

Carpe.Noctem

Re: Je to fraska

Bohužel, i tací se najdou. A o těch, kteří se ještě nestali ovčany a nebojí se zapojit vlastní rozum, říkají, že jsou levičáci, bolševici apod. Nesouhlasím se spoustou věcí, co dělá USA, jsem podle jejich "logiky" automaticky levičák. Ale teď jim to trochu zkomplikuji... nesouhlasím ani s tím, co dělali Rusové, nesouhlasím s tím, co dělají Kimové, nesoulasím s žádným komunistickým ani socialistickým zřízením.... takže nemůžu být levičák ;-)

Prostě sem nějaký fanatický obdivovatel USA hodil tohle oslovení a ostatní podržtašky a řiťolíbalové strýčka Sama to po něm opakují. Proč mají někteří lidé pořád potřebu někomu lézt do zadku... ať už je to Rusko, nebo USA?

0/0
4.5.2011 12:54

astrix01

USA jsou mocné, ale ne všemocné

věřím, že to nebude trvat dlouho a Al Kaida Vám vystaví krvavý účet.

0/0
4.5.2011 12:05

navstevnik z vesmiru

Můj názor je nezveřejnit ty snímky...

Život jde dál ...

0/0
4.5.2011 12:00

mamamija

Re: Můj názor je nezveřejnit ty snímky...

Jak koho...

0/0
4.5.2011 12:01

vItava

Re: Můj názor je nezveřejnit ty snímky...

Muj taky. Na mrtvoly nejsem zvědav.

0/0
4.5.2011 12:43

Bizard

obavy ze zveřejnění drastického snímku jsou liché

přitom, že USA produkují tuny brakových filmů a seriálů, kde se nežinýrují ukazovat jakkoliv znetvořené tělo, brutální vraždy ani úchylné myšlení. Naše televize pilně tenhle brak přebírají a pouštějí celý den, takže odpoledne pomalu nelze děti nechat dívat na TV aby mezi pořady pro děcka alespoň neprošel někdo s pistolí nebo nespad ze střechy. Na druhou stranu - božechraň ukázat bradavku (myslím v normální stavu na živém těle).

0/0
4.5.2011 11:53

sarumánek

Re: obavy ze zveřejnění drastického snímku jsou liché

Patrně nechápeš rozdíl mezi sirupem představujícím krev a skutečnou krví. Moje děti ano. :-)

0/0
4.5.2011 11:56

Bizard

Re: obavy ze zveřejnění drastického snímku jsou liché

Patrně nechápeš, že nemluvím o pohledu na krev.

0/0
4.5.2011 12:02

sarumánek

Re: obavy ze zveřejnění drastického snímku jsou liché

Patrně nechápeš, že herec oplácaný krvavě obarveným jogurtem, kterému se v postprodukci vyjme oko a usekne ucho je úplně to samé narozdíl od skutečně zohavené mrtvoly.

0/0
4.5.2011 12:07

chataricek

Re: obavy ze zveřejnění drastického snímku jsou liché

Patrně nechápeš, že žít se dá i bez televize, a Tvoje děti také ne... Tatínek jim to neřekne.

0/0
4.5.2011 14:13

ZEROVAN

Fotka Usama bude zverejnena v dalsim dile

CSI NY ;-D

0/0
4.5.2011 12:58

bílej jezdec jede tmou

kecy, kecy, kecy

a medialni masaz mediokracie ;-€;-€;-€RvRvRvRvRvRv

0/0
4.5.2011 11:51

navstevnik z vesmiru

Klást odpor ?

Nesmysl , stačí   ujíždět policií autem tak  by člověk mohl dostat kulku do zad.

0/0
4.5.2011 11:44

lovec vetřelců

Nechápu, proč to nedrželi v tajnosti.

Bude to mít jistě svoje důsledky. Takový atentát na Heydricha byl také hrdinským činem. V Lidicích by mohli vyprávět.

0/0
4.5.2011 11:35

pepouš

Re: Nechápu, proč to nedrželi v tajnosti.

Třeba dobytí Berlína. Také by o tom mohli tamní obyvatelé vyprávět.  To, že si hitlerovci vybrali pro odstrašení obyvatel záminku, normálně myslící pochopí.

Např.  těch 7 nebo 9? zastřelených představitelů studentů 17. 11. 1939 byla také zastrašovací akce nacistů. 

Dle tebe měl Heydrich zůstat naživu, aby mohl dál promýšlet ty svoje sviňárny.

0/0
4.5.2011 11:43

lovec vetřelců

Re: Nechápu, proč to nedrželi v tajnosti.

To je něco jiného. Ládin mohl být mrtvý, údajná hrozba terorismu by se snížila stejně, akorát o tom nikdo nemusel vědět.

0/0
4.5.2011 12:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.