- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemluve o tom, jak na Mendlaku, kdyz zustane auto na kolejich a salina prijizdi, tak zacne ridic saliny na nej vyzvanet jak silenej. Pokud se to stane saline, a zustane v ceste autum, i kdyz jela na cervenou salina, tak je vsechno v poradku???
Ale jinak jsem nad miru spokojen se sluzbami IDS-JMK a DPMB
POkud to nevíš, tak ta auta tam zůstanou, protože poruší jedno z důležitých ustanovení Zákona o provozu na pozemních komunikací, totiž že řidič nesmí vjet do křižovatky, pokud nemá jistotu, že ji bud moci plynule opustit. To nedodržuje spoustra řidičů a tím citelně snižují propustnost křižovatek nejen pro MHD (která v tu chvíli veze desítky až stovky lidí), ale i pro ostatní auta (protože když tam zůstanou viset, tak překažejí v kolizním směru).
Kdyz byly Velikonoce, tak DPMB omezil frekvenci spoju kvuli prazdninam, ale nezajimal se o to, ze i tak jsou lidi, a spoje byli preplneny. Komentuji to tim, ze dotace dostavaji pouze na urcite osobokilometry.
A kdyz prvniho maje byla uzavrena ulice Cejl, a kdyz jsou uzavreny dalsi ulice v case konani dalsich demonstraci, tak taky nejezdi zadne prostredky MHD. Tak by me zajimalo, kam se ztraci ty dotace dane na urcity pocet osobokilometru...
To kdyz je demonstrace, a nic nejezdi, tak to jde nekomu do kapsy, anebo jsem vic zvedav, nez bych mel byt, jako "poslusny" obcan, ktery drzi pusu a krok? Dekuji za vysvetleni :-)
Dotace se neztrácejí nikam - ony totiž nejsou přidělovány na každý den zvlášť, ale na celý rok. Takže pokud by byly nějaké ušetřené peníze za 1. 5. (za čtvrtek a pátek před Velikonocemi ne - tam se s tím počítalo předem), tak se využijí například na provoz NAD při nějakém dlouhodobějším zablokováním trati nehodou, výpadkem proudu apod.
Navíc není pravda, že v době pochodu a demonstrace tramvaje nejezdily. Ty, co mají pravidelnou trasu přes Cejl (2, 4, 9) jely většinou přes Milady Horákové s výjimkou doby, kdy tam pochodovali radikolové (což bylo cca 2 hodiny). Ani po tuto dobu ovšem nepřestaly linky s trasováním přes Celj a přes Milady Horákové jezdit, pouze v tomto úseku měly náhradní trasy (většinou delší - protože nemohly využít smyčku Malinovského náměstí) a navíc tam, kde to šlo, jezdila NAD - čili je otázka, jestli se vůbec něco ušetřilo, nebo spíš vše stále víc (nutno započítat i větší počet dispečerů ve službě, více řidíčů záložních autobusů atd.
Ještě něco nejasného?
Dle clanku pani odvezli do FN Brno, predpokladam tedy Bohunice...proc ji tahli pres cele mesto, kdyz Urazovka je za rohem?
Odpověď je prostá - u takových stavů je indikován transport na urgentní příjem KARIM FN Brno.
Ona je v Brně zastávka 28. října? To co ukazujou na mapě, to snad vždycky bylo Milady Horákové nebo se pletu?
Tak to je opravdu zastávka nám. 28. října. Ptal jsem se teď několika lidí a každý si taky myslel, že je to zastávka Milady Horákové. Budu se muset projet po 20 letech taky někdy šalinou, už se mě to plete.
schovali sme se v jedny takovy neprehledny zatacce ...
Tuhle situaci asi opravdu nikdy nepochopim. To jsou opravdu lidi tak tupí, že už se ani neumějí rozhlídnout. Chudák tramvaják.
udajne prej mela ta zenska navato ... tak asi pak se vse vysvetluje
nějak nechápu, proč šaliny nemusí dávat přednost chodcům na přechodech. (ikdyž tohle nebyl pravděpodobně tento případ)
se mi před zastávkou Nádraží Libeň stala podobná věc. Přímo předemnou udělala z hloučku lidí jedna slečna krok. Dostala to naštěstí z boku tramvaje, takže jsem ji jen odstrčil vedle tramvaje a nespadla mi pod vůz. Nic se s tim nedalo dělat, je to příšernej zážitek a přál bych ho zažít jen těm lidem, kteří naschvál jdou blízko tratě a když na ně řidič zazvoní tak ještě ukazují prostředníček...