- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a určitě celou veřejnost by zajímalo, po vyšetření havarií a vyčíslení nákladů na uklid a uvedení vozovky do původního
stavu, kdo to všechno konkrétně ZAPLATÍ ! tO JSEM NIKDY NESLYŠE
No ty určitě ne!
Zaplatí to samozřejmě pojišťovna, to nevíš? Jednak existuje povinné ručení, jednak každá společnost, která vlastní licenci ADR, má ještě extra připojištění, které kryje takovéto havárie a ekologické katastrofy.
Ještě nikdy jsem neslyšel, jak je hrazena náhrada škod v souvislosti s haváriemi! Odklízení,úklid vozovek,náklady záchranářů a pod.! Daňoví poplatníci by to určo rádi věděli, když se stále mele o úsporách!
Až si za pár let uděláš řidičák, tak se to dozvíš.
..při rychlosti do 80 km/hod, s posilovačem řízení, s pozorným řidičem, co má obě pracky na volantu, na rovný silnici, v pravém pruhu...... tak hroznýho stát.
V osobáku jsem to zažil, rána, vnitřní šrám pravý přední, malinko se tomu zachtělo jet doprava, trochu víc jsem to podržel doleva a pak zastavil u škarpy... Ty fyzikální zákony platí snad v podstatě obecně, teď jde o to, co tomu říká technika....
Je tu nějakej kamioňák ?
Řadit , řadit , koukat do zrcátek , přeřadit , zabít prostitutku , přeřadit , vraždit , zrcátka , to je na jeden den dost práce ...
Tak jak vidím z příspěvků, řada lidí by teď po Fukušimě nejradši zakázala plynové bomby. Po výbuchu plynu v baráku se zakáže zemní plyn, po výbuchu benzínu auta, po vraždě nožem kuchyňské náčiní, po pokousání psem zvířata ...
a hele, nemáš náhodou německé předky (třeba Merkelovou)???
Dost kamioňáků jezdí jak čuňata ! Rychlost, pruhy, přetížení ! Jenže když se chtěly zpřísnit postihy pro profesionální řidiče, tak to bylo řevu !
Pokud jel od Prahy, musel projet tunelem max 80 km/hod. Po těch pár set metrech se asi jako čuně nerozjel. Nyní už jen záleží na technickém stavu nebo co řidič v tu dobu dělal.
kdy řidič čučel do mobilu, najel levým kolem na obrubník, tím prorazil gumu a vjel přes střední dělící pás do protisměru. Vjel ještě na chodník, stačil jsem uhnout, protože jsem se na něj naštěstí díval.
Věřím Vám,
ale věřte Vy mě, že v tomto případě se to stát nemohlo.
Řidiči těchto přepravců mohou brát telefon pouze po zastavení, nebo na hansfree, mají dost tvrdé postihy od zaměstnavatelů i za menší chyby. Není to dlouho (možná rok) a jeden řidič letěl za to, že neměl v autě předpisové oblečení, ale jen nátělník. V tomle případě řidič ví co veze a sám musí mít strach co by se stalo, kdyby se něco po...víteco
Hlavně, že to maj policajti dobře označený. Teda jak je avizováno v článku. Ale když jedete od Klatov, přijedete na přivaděč, minete odbočku na Štěnovice (kudy je vedena objízdná trasa), protože tam žádné označení není a pak přijedete na sjezd na dálnici a tam se ze značení dozvíte, že je dálnice uzavřená. A už nezbývá, než jet přes Plzeň nebo sjet na dálnici na směr Rozvadov, a hned vyjet zpět nahoru na Klatovy a vrátit se na tu odbočku na Štěnovice. Pro znalé místních poměrů hračka, pro ostatní ...
V článku mne zaujala informace, že kamion projel skrz svodidla na druhou polovinu dálnice... Reaguji na to, že na nové dálnici z Kroměříže do Zlína byla zbytečně víc jak 3 měsíce rychlostní omezení na 100km/h. Důvodem byla svodidla, která neměla patřičný certifikát od vybrané dodavatelské firmy a tím byla evidentně nevhodná. Ale jak vidím, tak i ta s certifikátem na tom nejsou líp... Takže jen předražený tunel, tunel, tunel...
Žádná svodidla nezastaví naložený kamion.
vždy chtějí kasírovat, zavírat a dávat jiné podobné flastry
Nejde o to kasírovat, zavírat... Ale větší kontrolu technického stavu by si kamiony zasloužily! Zvlášť ty, co nás používají jako tranzitní zemi. Jezdím docela dost a na některé vraky stačí pohled!
Toto spise vypada na promysleny utok na samotne mytne brany:-) Nebo alespon na jejich naznaky (pokud to mytna brana brana neni)
Hmm, ty máš asi taky alespoň náznaky rozumu (pokud to rozum rozum není)