Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Ostravě zemřel motorkář, přehlédla jej řidička při odbočování

V pondělí v podvečer se srazila v Ostravě-Bělském Lese motorka s octavií. Řidička osobního auta zřejmě přehlédla mladého motorkáře jedoucího po hlavní silnici. Třiadvacetiletý muž srážku nepřežil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dojemne

to je smesne ....

ke stretu doslo nedaleko prechodu pro chodce ... kolik ten motorkar musel proboha jet, aby udelal takovy tunel do boku auta? Je mi lito mladika - osud... Ale prece tam, kde je prechod pro chodce se nejezdi rychle - vsechno se dalo ubrzdit:-/

0/0
3.5.2011 18:12

dadad7

Re: to je smesne ....

Tachometr se mu zasekl na 105km/h a to měl 20m brzdnou dráhu...Chodí tam rodiny s dětmi přes řízený přechod na procházky do lesa.Co dodat....

0/0
3.5.2011 19:05

Kreaturah

Nebyla to zas nějaká Ukrajinka?

8-o

0/0
3.5.2011 17:04

motorova pila

Vysoká rychlost?

Je mi hrozně líto zničeného mladého života.  Upřímnou soustrast rodině.

Zaráží mě, že ve chvíli, kdy zemře 23 letý člověk, na něj a potažmo na všechny motorkáře, začne většina diskutujících kydat hnůj... Ano, na jiném serveru se psalo, že jel údajně 200 km/h... je také pravdou, že velká část motorkářů jezdí rychleji než je povoleno a navíc je u Dakoty nádherná rovinka, která svádí k vyšší rychlosti nejen motorkáře... ale já nebudu nikoho kritizovat, na místě nehody jsem nebyla. Jen by mě zajímalo, jestli takhle vypadá nehoda při 200 kilometrové rychlosti...  http://www.mediafax.cz/krimi/3214253-V-Ostrave-Belskem-lese-se-srazil-motorkar-s-autem-je-v-kritickem-stavu čekala bych, že trosky motorky budou rozesety kolem...

0/0
3.5.2011 16:48

__Radin__

Re: Vysoká rychlost?

kdyby jsi tu byla od začátku, postřehla by jsi, že okamžitě po zveřejnění článku tady motorkáři začali vykřikovat jak je to hrozný že mu ta ženská nedala přednost a že může na 100% za jeho smrt, proto se tu ta diskuze rozeběhla. Je smutné že i když oni jsou většinou ti postižení, mrtví, nedokážou si připustit chybu která stojí většinou život je. Podíej se na některé komentáře místních motorkářů, co k tomu dodat? Ano vyberou si jednu věc, vytrhnou ji z kontextu a to je vše co umí. Jsou to zajímaví lidé a tady na diskuzi mě urputně přesvětšují, že opravdu v tej palici nic nemají a je dobrá akorát tak na ten kastról Rv

0/0
3.5.2011 17:12

Fair-Play

Re: Vysoká rychlost?

Já si myslím, že expert na vytrhávání textu z kontextu jsi tady ty!! Osočuješ ostatní za něco, co nikdy nikdo nenapsal a přidáváš k tomu své komentáře. Tomu se říká demagogie. Tímto i já s tebou končím protože diskuse s demagogem nemá smysl a jak se říká, pro hloupého je každý hloupý.

0/0
3.5.2011 17:21

semelik

ta čára na zemi byla dost dlouhá, takže na 50 bych si moc

nevsadil. Pravda je, že když potřebujou hoši vybrat prachy, stačí se tam postavit a měřit. Blbý pro ně je, že hned za radarem se dá u Dakoty zahnout doprava a oni to haltujou až o cca 200 metrů dál zašití v lesíku.

0/0
3.5.2011 16:34

__Radin__

Fair-Play

ty tu pořád vycházíš z toho, že pouze ta řidička udělala chybu, proč? Já taky jezdím bohužel kolikrát vyšší než maximální povolenou rychlostí ale mám třeba jeden takovej blbej zlozvyk a to je to, že před jakoukoli křižovatkou přibrzdím minimálně na maximální povolenou rychlost. Žiji s tím, že je to pro mě menší slo, než bejt napasovanej v autě, které řídí někdo, kdo nedokázal odhadnout moji vyšší rychlost na což má svaté právo. Věřím tomu, že i díky tomuto jsem neml žádnou nehodu. proč to samé nemohou udělat motorkáři?

Celou dobu netvrdím to, že jen motorkáři jsou ti špatní ale vím z osobní zkušenosti, že jich je valná většina a já se ptám proč? ještě jsem od tebe třeba nedostal odpověď na to jak mám dát přednost někomu koho nevidím. A věř tomu, že motorku ani tu rychlost vám nezávidím a i kdyby jo, nezáviděl bych vám ji tolik abych tím ohrožoval svoji rodinu.

Co máš z toho, když tady pořád pliveš jed na řidiče aut?

0/0
3.5.2011 16:05

Fair-Play

Re: Fair-Play

Já jsem ani jednou neplival na řidiče aut, v žádném mém příspěvku. To jen ty si to myslíš! Já najezdím v autě mnohem víc kilometrů jak na motorce tak bych plival i sám na sebe. Naopak, ty tady pliveš po motorkářích dost nevybíravým způsobem!

0/0
3.5.2011 16:53

__Radin__

Re: Fair-Play

ok přesvědčil jsi mě, nemá cenu s tebou vést normálhí rozhovor, díky tobě u mě motorkáři klesli zase o pořádnej kus hlouběji Rv

0/0
3.5.2011 17:07

Fair-Play

Re: Fair-Play

Mohu se zeptat proč?

0/0
3.5.2011 17:09

Fair-Play

Re: Fair-Play

Ty si něco vymyslíš, pak tomu sám uvěříš a vydáváš to za to, že jsem to napsal. Co si o tom mám myslet?

0/0
3.5.2011 17:13

Fair-Play

Re: Fair-Play

Cituj alespoň jedem můj příspěvek kde nadávám řidičům aut! Jinak s tebou končím. Pokud něco najdeš, tak se ti omluvím.

0/0
3.5.2011 17:14

hubbabuba

tak já nevím

Jezdím autem i na motorce už přes 20 let. Lidi kteří by měli vrátit řidičák jsou rozhodně v obou táborech, ale to co se tady už několik let odehrává je kampaň proti motorkářům. Nikdy jsem naštěstí neboural, ale za ta léta mě řidiči automobilů mnohokrát dostali do krizové situace. Dnes, pokud jedu v obci na motorce 50 km/h (a to zásadně dodržuji), téměř všichni mě okamžitě předjedou. To samé mimo obec při dodržování 90 km/h, nebo se mi alespoň nalepí 2m za zadek a při tom telefonují nebo se něčím cpou. O dodržení bezpečného bočního odstupu při předjíždění ani nemluvím. Skutečně mi připadá, že mnozí přejí motorkářům smrt, zřejmě jen z důvodu že prostě existují, a aktivně se snaží jim ji způsobit. Proboha, kde to žijeme ?! Jsem přesvědčen, že většina motorkářů jsou velmi kvalitní řidiči, protože musí být mnohem více pozorní a předvídaví něž je to nutné v autě. Pokud takoví nejsou, tak na to velmi brzy doplatí.

0/0
3.5.2011 16:00

Fair-Play

Re: tak já nevím

Mám stejný názor.

0/0
3.5.2011 16:04

__Radin__

Re: tak já nevím

na čem jezdíš? tady se nadává převážně na sebevrahy na silných sportovních motorkách a pokud nejsi slepej sám víš že 99% z nich nejezdí dle předpisů, to co jsi napsal já znám možná z 10% u řidičů aut ale ze 100% u řidičů právě těch uváděnejch motorek. Mě třeba štve to, že motorce bez problému uhnu když mi dá tu možnost, ale motorkář se nesnaží snížit rychlost před křižovatkou aby mi dal možnost bezpečného najetí na hlavní. atd... Rv

0/0
3.5.2011 16:09

Fair-Play

Re: tak já nevím

Proč stále pliveš po motorkářích?

0/0
3.5.2011 16:55

__Radin__

Re: tak já nevím

čemu z toho říkáš plivání po motorkářích?

0/0
3.5.2011 17:06

Fair-Play

Re: tak já nevím

Tvému téměř celodennímu nadávání na motorkáře.

0/0
3.5.2011 17:11

gangBANG

Pokud jel ten motorkář padesátkou, tak to byla velká smůla.

Ale kurz by na tuhle možnost Sazka radši ani nevypsala.:-PRv

0/0
3.5.2011 15:22

Fair-Play

Re: Pokud jel ten motorkář padesátkou, tak to byla velká smůla.

Proč myslíš? Takže pokud by tam jel někdo autem a ona mu nedala přednost, tak je jistota že jel 50 nebo jak to myslíš?

0/0
3.5.2011 15:23

barb.udo

Re: Pokud jel ten motorkář padesátkou, tak to byla velká smůla.

... ona mu nedala přednost?

0/0
3.5.2011 15:28

Fair-Play

Re: Pokud jel ten motorkář padesátkou, tak to byla velká smůla.

Podle toho co je napsáno ve článku tak ano. Ty jsi to nečetl?

0/0
3.5.2011 15:33

Fair-Play

Re: Pokud jel ten motorkář padesátkou, tak to byla velká smůla.

No a pak to nemá v diskusi vypadat tak, jak to vypadá;-(

0/0
3.5.2011 15:34

barb.udo

Re: Pokud jel ten motorkář padesátkou, tak to byla velká smůla.

... a kdo o tom rozhodl? Teta z novin?

... auto jelo z vedlejší, motorka po hlavní ...

... to je celé, ostatní se bude šetřit ...

0/0
3.5.2011 15:38

Fair-Play

Re: Pokud jel ten motorkář padesátkou, tak to byla velká smůla.

No jistě, ty jsi se ptal, já jsem ti odpověděl. Čekáš něco víc? Já jsem u toho nebyl, ty ano?

0/0
3.5.2011 15:41

semelik

je to furt z kopca, na padesát to tam neubrzdíš ani na kole

0/0
3.5.2011 16:31

sexueller_belastigungspanda

jsem z okolí běláku

a už nějaký den nám tu pod okny projíždí nějaký ocas-motorkář... v úzké uličce, si to vytáhne na stovku a víc, řinčení motoru jde slyšet na kilometry daleko, ve dne v noci. bohužel jsem toho deme*ta viděl dneska ráno, ale je myslím, že je to jen otázka času, než dopadne stejně, jak tento frajer - a je jedno, jestli v tom byl pro tentokrát nevinně.

0/0
3.5.2011 15:15

Fair-Play

Re: jsem z okolí běláku

Je jedno jestli je v tom nevinně?! Podle jednoho trouby hodnotíš všechny motorkáře? Jak málo ti stačí ....

0/0
3.5.2011 15:17

__Radin__

Re: jsem z okolí běláku

jednoho? Od kud jsi? Sednem si spolu někdy k silnici a budeme si dělat čárky kolik kolem nás projelo motorkářů dodržjící dopravní předpisy, souhlasíš? jsi pro? Já říkám, že 100% řidičů silných sporotovních motorek nedodrží dopravní předpisy. Taky můžeme zkusit kolik aut tyto předpisy za tu samou dobu nedodrží a pak si udělat nějakou statistiku. Jistě to bude pro tebe zajímavé a poučné. protože nevím jestli jezdíš, kde jezdíš, ale tady ve východních čechách jsem nepotal jediného, slovy jediného dle předpisů jedoucího motorkáře na silné sporotovní motorce a to ani ve městě.

0/0
3.5.2011 15:31

kony.ji

Re: jsem z okolí běláku

To je ale demagogie. To samé procento silných sportovních aut tu rychlost taky nedodrží.Rv

0/0
16.5.2011 13:09

Fair-Play

Nevím

zda jsi někteří diskutující vůbec přečtou článek na který reagují ale tady v tom případě řidička auta zavinila smrt řidiče motocyklu!! Diskuse se ale vyvíjí tak, jako by to bylo naopak.

0/0
3.5.2011 14:56

__Radin__

Re: Nevím

kde máš napsáno, dokázáno, že řidička auta zavinila smrt řidiče motorky? 8-o

0/0
3.5.2011 15:03

Fair-Play

Re: Nevím

Tak to se vyšetřuje, vyplývá to z obsahu článku ale dá se předpokládat že pokud nedala přednost, je na vině ona. Zato ty se tady vyjadřuješ tak, jako by vina řidiče motorky byla zcela jasná.

0/0
3.5.2011 15:09

__Radin__

Re: Nevím

škoda mluvit Rv je to tvůj život

0/0
3.5.2011 15:15

Fair-Play

Re: Nevím

Co prosím? Marně hledám nějakou souvislost.

0/0
3.5.2011 15:19

__Radin__

Re: Nevím

To neřeš, ty to nikdy nepochopíš, možná do jisté doby...

0/0
3.5.2011 15:26

Fair-Play

Re: Nevím

Jo, tak to jo pane inteligent. Na tebe rozhodně nemám co se chápání týče.;-)

0/0
3.5.2011 15:43

barb.udo

Re: Nevím

... a proč do ní narazil? A proč čelně?

0/0
3.5.2011 15:16

Fair-Play

Re: Nevím

Já nevím, nebyl jsem u toho.

0/0
3.5.2011 15:18

EU Man

Re: Nevím

Cituji: "Pětatřicetiletá řidička octavie přijížděla z vedlejší silnice Podhájí" tzn nedala mu přednost. A mimochodem...podle fotky nejel zase tak rychle... teda podle poškození....odnesly to hlavně budíky a přední kapota

0/0
3.5.2011 15:11

EU Man

Re: Nevím

AD. foto..Beru zpět....jak už tu někdo poznamenal, ilustrační foto

0/0
3.5.2011 15:13

__Radin__

Re: Nevím

jasně, od člověka kterej neví co znamená "(ilustrační snímek) | foto: Jiří Meixner, iDNES.cz" beru jakékoli argumenty ;-D Předvádíš nám tu ynetlygency motorkářů :-P

0/0
3.5.2011 15:15

Fair-Play

Re: Nevím

Vždyť napsal že to bere zpět ještě před tvým příspěvkem! Co si tady dokazuješ?

0/0
3.5.2011 15:20

__Radin__

Re: Nevím

to že to poslal v době, kdy já jsem psal svůj příspěvek, před jehož odesláním jsem si dovolil nerefrešovat stránku? ;-D ;-)

0/0
3.5.2011 15:32

Fair-Play

Re: Nevím

Tak normální je se alespoň omluvit, stačí napsat "sorry" bez dalšího komentáře.

0/0
3.5.2011 15:46

__Radin__

Re: Nevím

no sorry ale pokud dobu diskutuje o něčem co je scestné, potom nemám potřebu se omlouvat. Velká část příspěvku na který jsem reagoval vychází právě z té fotky :-)

0/0
3.5.2011 16:10

EU Man

Re: Nevím

Dobu diskutuje....hm... tohle je teprve můj třetí příspěvek k tomuto článku

0/0
3.5.2011 22:42

2Mac7

Re: Nevím

dá se předpokládat že pokud nedala přednost, je na vině ona = řidička auta zavinila smrt řidiče motocyklu , kdyby to nebyla událost smutná, smála bych se :-(

0/0
3.5.2011 15:40

Lvy

Tak jelikož je tam maximálka 50km/h

tak buď měl teda jo velkou smůlu a nebo jel podstatně rychleji a to nemluvím o tom, že tam je přechod. Posudkem by neměl být problém zjistit jeho rychlost. Z praxe je jasné, že asi tak pomalu nejel, protože by měl čas zareagovat a tak maximálně by si nabil kokos, ale pokud jel podstatně rychleji, tak se nedivím, že ho neviděla...

0/0
3.5.2011 14:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.