- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
každá objasněná nehoda je vždy velkým přínosem pro všechny .. obávám se že to ale bude opět lidská chyba .. přeci jenom v dnešní době počítače chyby dělají jen minimálně, navíc jsou vícekrát nezávisle kontrolované ...
Na Zvědavci se objevila zajímavá informace, že jej údajně sestřelila CIA z ponorky, aby odvedla pozornost od krachu GM, který se stal ten den, příjde mi to zajímavé a věrohodné, takže myslím, že zapisovač nepřečtou, pokud je tenhle vůbec pravý....klidně bych věřil tomu, že ho někdo odmontoval od toho pouzdra, přepsal a dal kousek vedle
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že po tobě nejdou
Stejně nechápu, proč se i v roce 2011 používají nějaké analogové páskové zapisovače, které se navíc neustále přepisují a tak zaznamenají jenom krátký úsek před případnou nehodou. Interface pro digitalizaci těchto dat spolu s nějakým odolným SSD diskem by vyšel dneska na maximálně pár stovek dolarů a mohl by archivovat všechna provozní data během životnosti letadla.
To je naprostej mazec, že se letový zapisovač podařilo najít a vyzvednout. Když tehdy uplynul měsíc a on přestal vysílat zvukový signál, říkal jsem si, jestli se ho vůbec někdy podaří najít...
Nalezený letový zapisovač s daty
http://www.bea.aero/fr/enquetes/vol.af.447/info01mai2011.en.php
našli tedy už i ten? Jinak blahopřání, snad to pomůže objasnit příčiny nehody a zabránit jejímu opakování.
přesně ten teď podle všeho našli - pokud teda ten svršek nebyl z druhé skříňky, ale to by asi byla moc velká haluz
Psal jsem, že pokud se skřinky vůbec najdou, vyjde najevo lajdáctví Airbusu a Air France, a že při odpovědném přístupu k blbnoucí elektronice, se ta nehoda nemusela vůbec stát..