- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co nahrával tunelařům?
šetřil jsem několik nehod,kdy po nově opraveném železničním vršku - tzv. podbitém ,některý vagónek vykolejil. Ona ta trať,když je čerstvě zhutněná,my říkáme podbitá /štěrk se natluče pod pražce/,je někde více tuhá než má být a když na to vjede starší a taky tuhý podvozek,tak holt nadskočí a vyskočí.Ale to je věc tzv. viz major,kterou nikdo nedokáže odhadnout.A s oblibou se to stává na výhybce.My jsme na takové události se dívali stejně,jako když kamión vjede do výtluku na silnici a lehne.A toho je trochu více.
možná vis major
Jel jsem kdysi TGV - tak to byl koridor, to jo. Ale tohle na fotkách je normální elektrifikovaná trať, ne?
Může tamtudy projet nákladní vlak? (=Jsou-li na trase tunely, tak mají průřez o trošičku větší, než v metru?) Unesou ty koleje něco? => Je to koridor dle SŽDC.
koridor a jenom jednokolejnej? neplete si někdo pojmy s dojmy?
Taky jsem se divil. Ale jak píše 01.05.2011 14:21 Poborskiii, důležité je, jestli po tom může jet těžší nákladní vlak.
Rozhodně bezpečnější než dálnice.
http://plzen.idnes.cz/clanek.asp?c=A110502_080403_plzen-zpravy_hro
Pokud to byla vada na podvozku, tak je to jasné.
Pokud to však byla vada kolejí, tak kolik asi tak budou ČD chtít od SŽDC? Nechají si ČD zaplatit zpoždění všech vlaků v oblasti a náhradní autobusy, aby si SŽDC všimli své chybky?
Já tomu rozumím tak, že stopy naznačují spíše první možnost, tedy že to byla vada na podvozku.
Ale podle fotografii stoji vlak na volne trati.
Musíš věřit vlastním očím a ne písmenkům, které na web umístí pisálkové z NEJlepčío zpravodajského serveru v ČR..... To víš, ty křišťálový lupy to nějak zvohejbávaj...
Nechci být šťoura, ale pod pojmem koridor bych si teda jednokolejnou trať nepředstavil...
jestli si Kozolupy a Horní Kozolupy popletla jen autorka článku tak se nic moc neděje.Ovšem jestli to popletl zástupce čd je to průšvih!Pokud vím tak do Horních Kozolup koleje nevedou,Jestli je to pravda tak musí cestující šlapat pěšky 3km na zastávku do Cebivy-která leží na jiné trati.lokálkou pak pokračovat do Pňovan
Že kecá tisková mluvčí je její věc. Když jí to baví a když ji kraje za to platěj (tím, že neudělaj ani konkurz, aby dráhy museli dát naoko levnější místokm, než Jančura.)
Kdyby ste slyšel ty generátory náhodného hlášení (které já znám z Prahy - Vršovic) - vlak přijede na 3. nástupiště, ...je přpraven k odjezdu, poté "zmizí" z informačních tabulí. ... 20 minut poté(pouhých 25 minut po pravidelném odjezdu) je ohlášeno, že má zpoždění. Jelikož někdo chtěl vidět sprintující dav s kufry a kočárky (jiný důvod mně nenapadá) tak při hlášení o dalších deset minut později nestrefili číslo hlášeného nástupiště(hlášeno první nástupiště, dav tam dojde, souprava fyzicky přijede na třetí, ohlášeno třetí, dav se vrací.)