Diskuze

Na právě otevřeném koridoru z Plzně do Chebu vykolejil vlak

Hned v první den provozu železničního koridoru z Plzně do Chebu vykolejil na nové trati v neděli ráno vlak. K nehodě došlo ve Stříbře krátce před sedmou hodinou ranní. Na výhybce se mimo trať dostal poslední vagón. Nikomu z cestujících se nic nestalo. Do odvolání je zavedená náhradní autobusová doprava.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lrkfa

2. 5. 2011 7:40
Mluvčí Halla to je ten proslulý manažer z ŘSD

co nahrával tunelařům?

0 0
možnosti

jmhad

1. 5. 2011 19:04
ale tohle není tak neobvyklé

šetřil jsem několik nehod,kdy po nově opraveném železničním vršku - tzv. podbitém ,některý vagónek vykolejil. Ona ta trať,když je čerstvě zhutněná,my říkáme podbitá /štěrk se natluče pod pražce/,je někde více tuhá než má být a když na to vjede starší a taky tuhý podvozek,tak holt nadskočí a vyskočí.Ale to je věc tzv. viz major,kterou nikdo nedokáže odhadnout.A s oblibou se to stává na výhybce.My jsme na takové události se dívali stejně,jako když kamión vjede do výtluku na silnici a lehne.A toho je trochu více.:-)

0 0
možnosti

krkavec běžné velikosti

1. 5. 2011 19:42
Re: ale tohle není tak neobvyklé

možná vis major

0 0
možnosti

Qesospi Cobigan

1. 5. 2011 15:49
Proč se dneska říká trati u nás koridor?

Jel jsem kdysi TGV - tak to byl koridor, to jo. Ale tohle na fotkách je normální elektrifikovaná trať, ne?

0 0
možnosti

Leinad

1. 5. 2011 16:21
Re: Proč se dneska říká trati u nás koridor?

Může tamtudy projet nákladní vlak? (=Jsou-li na trase tunely, tak mají průřez o trošičku větší, než v metru?)  Unesou ty koleje něco? => Je to koridor dle SŽDC.

0 0
možnosti

PájaZítra

1. 5. 2011 14:05
to jsou věci...

koridor a jenom jednokolejnej? neplete si někdo pojmy s dojmy?

0 0
možnosti

Leinad

1. 5. 2011 14:45
Re: to jsou věci...

Taky jsem se divil. Ale jak píše 01.05.2011 14:21 Poborskiii, důležité je, jestli po tom může jet těžší nákladní vlak.

0 0
možnosti

slušný pravičák

1. 5. 2011 13:48
Česká kvalita

0 0
možnosti

Dawemaster

2. 5. 2011 7:05
Re: Česká kvalita

Ale no tak... Rv

0 0
možnosti

Nostromo1975

1. 5. 2011 13:24
ALE

to musí být bezpečná trať že ;-(?

0 0
možnosti

tarten

3. 5. 2011 12:07
Re: ALE

Rozhodně bezpečnější než dálnice.

http://plzen.idnes.cz/clanek.asp?c=A110502_080403_plzen-zpravy_hro

0 0
možnosti

Leinad

1. 5. 2011 13:19
ČD (spolu)viníkem

Pokud to byla vada na podvozku, tak je to jasné.

Pokud to však byla vada kolejí, tak kolik asi tak budou ČD chtít od SŽDC? Nechají si ČD zaplatit zpoždění všech vlaků v oblasti a náhradní autobusy, aby si SŽDC všimli své chybky?

0 0
možnosti

Rubik1

1. 5. 2011 16:12
Re: ČD (spolu)viníkem

Já tomu rozumím tak, že stopy naznačují spíše první možnost, tedy že to byla vada na podvozku.

0 0
možnosti

krizi

1. 5. 2011 13:13
"vlak stojí totiž pod silničním mostem na příjezdu do Plzně"

Ale podle fotografii stoji vlak na volne trati.

0 0
možnosti

danny47

1. 5. 2011 15:56
Re: "vlak stojí totiž pod silničním mostem na příjezdu do Plzně"

Musíš věřit vlastním očím a ne písmenkům, které na web umístí pisálkové z NEJlepčío zpravodajského serveru v ČR..... To víš, ty křišťálový lupy to nějak zvohejbávaj...

0 0
možnosti

trasprd

1. 5. 2011 12:43
Koridor?

Nechci být šťoura, ale pod pojmem koridor bych si teda jednokolejnou trať nepředstavil...

0 0
možnosti

pletiplot

1. 5. 2011 13:03
Re: Koridor?

Naprostý souhlas.

0 0
možnosti

píšucochci

1. 5. 2011 12:25
ZMATKY V ČD

jestli si Kozolupy a Horní Kozolupy popletla jen autorka článku tak se nic moc neděje.Ovšem jestli to popletl zástupce čd je to průšvih!Pokud vím tak do Horních Kozolup koleje nevedou,Jestli je to pravda tak musí cestující šlapat pěšky 3km na zastávku do Cebivy-která leží na jiné trati.lokálkou pak pokračovat do Pňovan

0 0
možnosti

Leinad

1. 5. 2011 15:06
Re: ZMATKY V ČD

Že kecá tisková mluvčí je její věc. Když jí to baví a když ji kraje za to platěj (tím, že neudělaj ani konkurz, aby dráhy museli dát naoko levnější místokm, než Jančura.)

Kdyby ste slyšel ty generátory náhodného hlášení (které já znám z Prahy - Vršovic) - vlak přijede na 3. nástupiště, ...je přpraven k odjezdu, poté "zmizí" z informačních tabulí. ... 20 minut poté(pouhých 25 minut po pravidelném odjezdu) je ohlášeno, že má zpoždění. Jelikož někdo chtěl vidět sprintující dav s kufry a kočárky (jiný důvod mně nenapadá)  tak při hlášení o dalších deset minut později nestrefili číslo hlášeného nástupiště(hlášeno první nástupiště, dav tam dojde, souprava fyzicky přijede na třetí, ohlášeno třetí, dav se vrací.)

0 0
možnosti