Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otec sedmi dětí budoval statek jedenáct let, shořel mu za půl hodiny

Josefu Hraběti z Mičovic na Prachaticku během půl hodiny zničil oheň zemědělskou farmu, kterou budoval 11 let. Otec sedmi dětí ho navíc neměl pojištěný. O příčinách požáru se zatím spekuluje, oheň pravděpodobně založily děti, které si tam hrály.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sámvelkýmao

no

nechť mi pán promine,ale pojištění  nemovitosti je otázkou pár dní..........od prosince jednal s pojišťovnou a v dubnu neměl sjednáno pojištění?buď to prostě pojistit nechtěl,nebo je na tom něco divnýho............

0/0
2.5.2011 8:15

Dojemne

Hlavne by mela pomoct vlada....

od ceho tam sedi ti prizivove v kresle "za veci obcanske ?"[>-]

0/0
2.5.2011 4:38

libynn

Poslal jsem jim tisícovku.

Buduje statek, má mnoho dětí, tzn., že až to tu půjde do kopru, bude mít slušnou šanci na přežití!R^

0/0
1.5.2011 21:50

macarát

Re: Poslal jsem jim tisícovku.

R^

0/0
8.5.2011 14:40

czechmade

> Nahlas se ti směju 2

ano dostal se do teto situace diky sve nezodpovednosti, ano to on nedokazal zabezpecit svoji rodinu, ano mel usporadat sve priority, nikdo tu nepochybuje o tom ze jen dotycny by mel nest nasledky svych cinu. Myslite si ze nikdo nikdy nedela chyby? Ano tento clovek udelal fatalni zivotni chybu ktera ho bude bolet nejspis jeste hodne dlouho, ale nikdy nevite do jake situace se v zivote dostanete a ne, opravdu ne, to vzdy musi byt Vasi vinou. Rozhodne se nesnizim na Vasi uroven abych Vam pral nejake spatnosti, ale timto pristupem byste se nad sebou mel zamyslet nebo se jednou muze stat ze se ocitnete v podobne situaci a vsichni se k Vam jen otoci zady ...

0/0
1.5.2011 18:48

jahana

Naštěstí v Česku nežijí samí "Jásenahlassmějové"

Přispěvovatel do diskuze "Já se nahlas směju2" sebe baví asi 150 příspěvky v této diskusi. Většina ostatních čtenářů toho Nahlassměje asi spíš jen v tichosti lituje. Jsem člověk přející a Nahlassmějovi přeji, aby ho v životě nikdy nic nepojištěného nepotkalo. A rodině Josefa Hraběte do Mišovic pošlu peníze, považuji to za  užitečné z mnoha důvodů.V

0/0
1.5.2011 17:30

David a Goliáš

Já peníze pošlu.

Pokud má pracovitý a slušný člověk tolik dětí, je to požehnání a zaslouží si pomoc, když se dostane do neštěstí. Jistě, pojištěním mohl dopady požáru výrazně zmírnit, ale teď místo "chytrých" rad potřebuje podporu pro nový rozjezd. Nebo byste byli raději, aby se i se svými dětmi pověsil prostřednictvím sociálky na krk nám všem?

0/0
1.5.2011 15:50

horší než komunisti

Re: Já peníze pošlu.

no spíš se podobá inteligencí hlodavcům - nejdřív se co nejvíc namnožit a potom se děj co chceš

0/0
2.5.2011 12:47

David a Goliáš

Re: Já peníze pošlu.

Vaše sociální inteligence se pohybuje v pásmu naprosté retardace - všichni hlodavci a možná i leckterý balvan jsou na tom v tomto směru výrazně lépe než VyRv

0/0
2.5.2011 23:50

Ráchel

pomůže někdo??!

Pánové a dámy,

místo veškerého planého řečnění - raději popřemýšlejte, jestli byste neměli trochu volných financí, které jim poslat. Tohle v různé formě může postihnout každého z nás (i ty pojištěné). Já jdu zítra na poštu a pošlu co můžu poukázkou.

Můžeme diskutovat o tom, jestli je či není blbost se nepojistit, nebo kolik dětí je moc nebo není....vycházejme z faktu, že teď je někde v našem okolí 7malých dětí a 2 nešťastní rodičové, které potřebují rychlou pomoc, tak se ukažme! Mudrovat můžeme pak.

0/0
1.5.2011 11:37

petr_12345

Re: pomůže někdo??!

Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly. Tyhle lidi neznám, v životě jsem je neviděl, oni sami pro pro svou ochranu udělali téměř nula. Jestli chcete, pomáhejte třeba dětem v Pobřeží Slonoviny; ale protože množství mých prostředků je omezené, vynaložím je účelně - vlastní rodině a lidem které znám.

0/0
1.5.2011 14:34

Ráchel

Re: pomůže někdo??!

Ano, pomáháme i dětem v Africe, které za svoji situaci taky nemohou..a považuji to za "účelně vynaložené prostředky". Pokud jsme obyvatelé vyspělé země, pak exponovat se fiančně jen v rámci své rodiny považuji za nedostatečné. Ale každý máme jiné hodnotové žebříčky, máme-li jaké.

0/0
1.5.2011 15:04

petr_12345

Re: pomůže někdo??!

Rv Vaši sebejistotu vám je možno závidět. Děti v Africe za svou situaci bezpochyby nemohou, bohužel ty peníze jsou vyhozené oknem. proč, to by bylo na delší debatu

0/0
1.5.2011 17:40

vaclav13

Absence mozku

Otec rodiny hlavně neměl v hlavě mozek. Přes deset let něco budovat a rekonstruovat a nemít na to ani základní pojištění, tak to už je opravdu silné kafe. Sám jsem si něco takového zařizoval před začátkem celkové rekonstukce rodiného domku, který manželka zdědila po svém dědovi. Byla to časově otázka řádu desítek minut. Pak se pojistka aktualizovala jednou v průběhu rekonstrukce, když byla daná komplet nová střecha a poslední úprava bude teď po zařízení. Na každý pád jsme ale byli už od počátku alespoň nějak krytí a nestálo to zase tak moc peněz ani času. Ukázka úspory na nesprávném místě.

0/0
1.5.2011 11:07

anti-anti

Oheň

To je neštěstí které kdo neprožil ani snad nedokáže pochopit.

0/0
1.5.2011 9:52

starej Brůna

Re: Oheň

No uznejte, že přát někomu takovou hrůzu je přinejmenším hrubé...:-(

0/0
1.5.2011 10:08

anti-anti

Re: Oheň

To rozhodně je. Pro pyromana a jinak duševně postiženého však asi ně.

0/0
1.5.2011 10:20

starej Brůna

Humus, a trochu účasti by nebylo?

Vlastně ne, patří mu to...?! Je mi z vás na blití pane Nahlas se ti směju 2 !!! Jistě, je to blb, že se nepojistil, ale vaše přání patří komu? Těm dětem, které nemají kde bydlet, té těhotné ženě? Víte co patří vám? Sekera a pak studna.

0/0
1.5.2011 8:54

anti-anti

Re: Humus, a trochu účasti by nebylo?

To je prvokatér !

Vaše sekera a studna mě však dostala. ;-DR^

0/0
1.5.2011 9:54

jack007jac

to skoro vypada ze si stezuje kolik ma deti

ale kdo za to asi muze? ;-D K tomu dalsi na ceste, co to ma doma za porodni masinu? ;-D Blazen....... Jinak samozrejme spatny, ze horelo.

0/0
1.5.2011 8:35

Dr.Onufrakova

Poisťovňa by mu to rozdelila na niekoľko poistných udalostí

a z každej by mu odpočítala spoluúčasť. Keby od poistného plnenia odpočítal zaplatené poistné, tak mi vychádza, že je to uvážlivý hospodár.

0/0
1.5.2011 6:03

KYNG.SAZE

to bude dobry zas

nedavno vyhorela ve vitkove jedna disidentska rodina a lidi se jim slozili na novej dum....R^

0/0
1.5.2011 1:18

danny47

Re: to bude dobry zas

R^ Tady ale asi žádná spontánně vyhlášená sbírka nehrozí...

0/0
1.5.2011 19:06

karelka3

Snad měl

na primeros, proboha?! Patla.

0/0
1.5.2011 0:32

aju reptans

Re: Snad měl

To je proti požární ochrana?

0/0
1.5.2011 0:49

karelka3

Re: Snad měl

to je aju jenom reakce na jeho ,,množení,,. Že je patla.;-D nic víc. Jinak, je to průšvih ten požár, lidi mu ze vsi určitě pomůžou, v to věřím!R^R^

0/0
1.5.2011 21:34

juliuss

Re: Snad měl

...chudáku...

0/0
1.5.2011 6:47

karelka3

Re: Snad měl

vykuř.

0/0
1.5.2011 21:14

síma25

Re: Snad měl

Obávám se, že je příslušníkem jisté 2000 let staré sekty...

0/0
1.5.2011 21:32

síma25

(Ne)zodpovědnost

Pokud by se takhle pán choval a byl sám, je to nezodpovědnost vůči sobě samotnému, případně vůči svému majetku, ale pořád je to jen a jen jeho problém. Ale v případě, že má tolik dětí a manželku, je jeho jednání šílená nezodpovědnost vůči celé své rodině. Vymlouvání na termíny je nesmysl - schválně si zkuste obvolat pět pojišťoven, že se chcete pojistit a pak si stopnout čas, za jak dlouho dorazí až k vám domů první pojišťovák.

0/0
1.5.2011 0:09

Nahlas se ti směju 2

Re: (Ne)zodpovědnost

Byl bych pro, aby pro podobné případy existovala možnost trestního stíhání (pokud neexistuje). Něco jako zanedbání povinností živitele rodiny.

0/0
1.5.2011 0:15

Toranoko

Re: (Ne)zodpovědnost

Pokud vim, neni pojisteni ze zakona povinne. Takze bys lidi misto ke zodpovednosti vychovaval k cemu ? K tupemu nasledovani policejnich prikazu ? Rozhodne mu to nepreju, ale myslim, ze ted je poucen, a to celkem drsne.  A zas tak nezodpovedny nebyl, kdyz o pojistce jednal - je to proste shoda nahod.

0/0
1.5.2011 18:44

horší než komunisti

Re: (Ne)zodpovědnost

není povinné, takže by měl nést následky jen on sám, to je kapitalismus

0/0
2.5.2011 12:51

BigRig

Re: (Ne)zodpovědnost

Po svých příspěvcích v jakékoli diskusi (naposledy jsi strávil 5 hodin obhajováním ALZy ;-D)  se jistě směješ nahlas sám sobě. Většího trotla jsem za svých padesát let ještě nezažil, ubožáku.Rv

0/0
1.5.2011 19:40

Rubik1

Pořád je to bohatý člověk

Děti to je to hlavní bohatství, co kdo může mít. Byl to šťastný člověk a zase bude. Pořád lepší než mít takový statek a žádné děti.

0/0
30.4.2011 23:56

Nahlas se ti směju 2

Re: Pořád je to bohatý člověk

No, když ty děti neumí zabezpečit, tak každý charakterní člověk by se studem propadal.

0/0
1.5.2011 0:03

síma25

7 dětí? Další na cestě...?

Jestli on si pán nemyslel, že mu barák ochrání pámbíček;-)

0/0
30.4.2011 23:48

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

i pokud

by to byla opravdu velká stavba tak pokud opravdu chcete je pojištění záležitost několika dní, jenže oni jsou mnozí kterým přijde několik tisíc a ne víc za takovýto statek mnoho, nezlobte se ale litovat ho z tohoto důvodu nebudu

0/0
30.4.2011 22:32

Nahlas se ti směju 2

Re: i pokud

R^

0/0
30.4.2011 23:43

aju reptans

..

Nechápu průtahy , které byly na obou stranách . Pojišťováci by se načekali , kdyby neuměli přijít za klientem ..copak se stalo ??Umí si někdo představit , jak málo času takový člověk tvrdě makající od slunka do slunka má ?? :-/

0/0
30.4.2011 21:45

referentka

Re: ..

notabene táta od tolika dětí s ženskou na MD...:-/

0/0
30.4.2011 21:50

aju reptans

Re: ..

je určitě složité uskutečnit "trestnou výpravu " ...na úřad a s tolika četnou rodinou zvlášť . A manželka u takové smlouvy by asi být měla , tak že to vidím na selhání ze strany pojišťovny...mám ten pocit ,že jisté profese si žádají osobní přístup -můj názor .

0/0
30.4.2011 21:56

dpaja

Re: ..

Pochybení ze strany pojišťovny? No to zase ne. Kolik je na trhu pojišťoven 10, 20? Nepřijede jeden, přijede další. Navíc "pojišťováka" se nedá pomalu zbavit, vyhodíš dveřma, vleze oknem :)

0/0
30.4.2011 22:16

síma25

Re: ..

Přesně, kdyby tu pojistku chtěl, dávno ji má. Bydlel tam prý 11 let a pojistku začal řešit letos... Argumet, že pán pracuje od slunka doslunka, co padl výš je velmi vtipný - pojistlu přece může uzavřít i manželka, která nedělá nic, je na MD. Pokud je teda svéprávná. Což může být při sedmi dětech poněkud diskutabilní, ale na podpis smlouvy by to stačit mělo:-)

0/0
30.4.2011 23:41

Nahlas se ti směju 2

Re: ..

Tak říct "nedělá nic" o matce 7 dětí, to je projevem velké hIouposti.

S zbytkem tvého příspěvku ale souhlas.

0/0
30.4.2011 23:51

síma25

Re: ..

Sorry, špatná formulace, až jsem si to přečetla, došlo mi, jak to vyznělo. Myslela jsem to samozřejmě tak, že paní je jistě v jednom kole, ale DOMA - nechodí do práce. Pojišťováci chodí za lidmi domů, takže tu pojistku mohla klidně podepsat doma v kuchyni, tudíž selhává argumentace že se sedmi dětmi nemá čas na courání do pojišťovny. Nejsem hloupá, jen nepozorná a někdy rychleji píšu, než domýšlím význam formulací;-)

0/0
30.4.2011 23:58

Nahlas se ti směju 2

Re: ..

Beru a respekt ;-).

0/0
1.5.2011 0:01

Nahlas se ti směju 2

Re: ..

Pokud mu hodinka času nestála za to, pak ať si dnes nestěžuje...

0/0
30.4.2011 22:23

H0PE1@seznam.cz

Nepojištěný....

hmmm...patří mu to. Ale má to jednu výhodu. Vyhnul se nepříjemnýmu výslechu, jestli nešlo o pojišťovací podvod.

0/0
30.4.2011 17:02

czechmade

Re: Nepojištěný....

to by nebyl cech aby jeden druhemu nepral nejakou spatnost :-/

0/0
30.4.2011 17:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.