Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kosti a lebky Němců překračujeme i v parcích, ukáže dokument o odsunu

Nedaleko Postoloprt stojí v lese poměrně nový dřevěný kříž. Vztyčili ho tam na vlastní náklady dva Češi na památku obětí německých civilistů, kteří zemřeli při takzvaném "divokém odsunu" po válce. Hroby mrtvých překračujeme prakticky denně, třeba v parcích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

axel125

ODSUN

Unznat Odsun za zlocin proti lidskosti, uznat pravo na domovinu!!!!!!!

0/0
30.4.2011 11:19

JZD

Re: ODSUN

Kdo jinému jámu kopá sám do ní padá.

0/0
30.4.2011 11:23

multIX

Re: ODSUN

Tak s tímhle asi vůbec nepočítali...

0/0
30.4.2011 13:16

_m-

Re: ODSUN

Myslíš Heim ins Reich?

0/0
30.4.2011 11:23

karelka3

Re: ODSUN

uznat němce za viníky 1 a 2 světové války, a sešvihat řitě všem válečným štváčům tady na idnesu společně s kolaboranty typu Vondráčka a spol! R^!!

0/0
1.5.2011 0:19

karelka3

Jen pro sudeťáky!

Já už začínám věřit, že němci u Stalingradu stříleli do vzduchu a SS byla vlastně turistická organizace!

Díky vám za informace!  ;-D;-DR^

0/0
29.4.2011 22:29

Toho_bohda_nebude

Výborný dokument

Konečně se našel někdo kdo se nebojí říct pravdu a nastavit Čechům zrcadlo. Staří bolševici a jiné vymyté mozky to sice neocení, ale to už dneska naštěstí nikoho nemusí trápit.

0/0
29.4.2011 11:31

Draggo

Re: Výborný dokument

A ktere Cechy mate na mysli? Ty, co se narodili po valce, ze? Co ti v tom nastavenem zrcadle uvidi? Komunisti hrozne radi nastavovali zrcadlo, cimz nechci tvrdit, ze je to vas pripad, jen ta podoba. :-P

0/0
29.4.2011 12:39

Toho_bohda_nebude

Re: Výborný dokument

Mluvím o všech, kteří ty poválečné bestiality podporují, přestože (ne)ví, o co tehdy vlastně šlo. A že takových lidí u nás není zrovna málo.

0/0
29.4.2011 14:22

_m-

Re: Výborný dokument

Neznám nikoho, kdo tyhle poválečné hrůzy podporuje - znám jen lidi, kteří dávali ve škole pozor a vědí že každá akce přináší reakci a navíc chápou, že na období těsně po válce není možné divat se mírovýma očima, a potom ty, kteří se snaží hrůzu vlastních hříchů zmenšit poukazováním na hříchy jiných. "My že jsme vyvraždili statisíce lidí? Ale oni jich taky mají pár desítek (stovek, tisíc) na svědomí!!!! My že jsme začali?Ale oni opláceli!!! Takže vlastně o nic nejde!!! Hned se nám dýchá líp."

0/0
30.4.2011 10:43

hariprasad

Máma říká, že Prahu osvobodili Vlasovci

Děda bojoval na barikádách, prý ho deset dní neviděli a málem ho nějaký německý ostřelovač zastřelil, tak by to asi měla vědět. Vlasovci nebyli tvrdě potrestáni, byli vyvražděni a kdo přežil, tak pokud neutekl, tak většinou na sibiři v Gulagu.

0/0
29.4.2011 10:40

pingu1

Re: Máma říká, že Prahu osvobodili Vlasovci

..maminka ma vzdycky pravdu..;-)

0/0
29.4.2011 11:24

perpartes

Je dobré sledovat,kdo co píše___

Otec mojí matky v německých koncentrácích byl...tak se cítím být vtažen do této diskuse___

Myslím si,že my Češi se podceňujeme...vypráskali jsme ze svého srdce osoby,které nám ublížily___

Je to jasné a prosté...příčina a následek__

Navíc,v německu to nikoho nezajímá...až na pár bauerů___

0/0
29.4.2011 0:31

habit-.!..

... tak to opět vypadá, že jsme největší váleční zločinci...

... ale jak říká klasik, smrt jednotlivce je tragédie, smrt milionů je statistika...

... takové věci jsou sice politováníhodné, leč vzhledem k situaci očekávatelné, a děly se i jinde... jenže u nás se najde vždycky dost "užitečných", kteří pokroutí historii, ke všemu za peníze sebrané koncesionářům - určitě si k tomu vyslouží i uznalé poplácání po rameni: ja ja gut, čechiše....

... mimochodem, jestli jsme byli takoví ochotní kolaboranti, jak tady někteří tvrdí, proč na nás museli po roce "idylické" okupace nasadit krizového manažera? ... to nemuseli ani ve Francii...

0/0
29.4.2011 0:08

karelka3

Tak,

zase mají sudeťáci kde perlit, jak oni byli fér a bíla je černá.

Autor by zase měl jít roznášet noviny, ne do nich psát!R^

0/0
28.4.2011 23:01

multIX

Odsun Němců

byl špatný a jejich přísun byl dobrý?

0/0
28.4.2011 22:56

Antonín, topič

Re: Odsun Němců

Ano, vypadá to tak. Přísun ve středověku byl gut, odsun po válce byl slecht. Bohužel nikdo neměl lepší řešení.

0/0
29.4.2011 8:58

Lumir_B

Re: Odsun Němců

Koukni na Evropu dnes. Také vítala levnou pracovní sílu. Najednou je tu multikulturní problém. Ještě se dočkáme nových odsunů.

Dnes různí pseudohumanisté odsuzují odsun...ale je to jen jejich neschopnost vnímat věci v souvislostech a kategoriích příčin a následků...

0/0
29.4.2011 10:22

Vážný

V určité nadsázce

Byla klika že Hitler byl blázen. Pokud by byl trochu méně namyšlený, nebo byho někdo sesadil a připustil například možnost plebiscitu (a západní spojenci by na to kývli s radostí - daleko větší legitimita), tak bychom neměli Sudety dodnes, Lidice - neLidice, atentát - neatentát.

0/0
28.4.2011 19:15

Vážný

Česká genocida

To že proběhla lze zjistit i třeba ve svědectví Přemka Pittera, evangelíka, humanisty, zachránce židovských dětí, později českých a německých, pacifisty, který byl po válce pověřen členstvím v sociální komisi ústředního národního výboru. A když začal šťourat do našich koncentráků a navíc o tom mluvil na anglickém zahraničním turné před jemu blízkými Labouristy , tak šel nejen od válu, ale ještě před rokem 1948 ho začalo vyšetřovat Národní bezpečnost.

P.Pitter svědčil o např. nemožnosti internovaných německých dětí přežít stravní dávky (nastavené dle norem pro Židy), pro naprostý nedostatek léků atd. Jeden z koncentráků byl v Praze na (sletovém) Stadionu, jiný na Hagiboru (v sousedství dnešní Svobodné Evropy).

P.Pitter je nositelem nejvyššího vyznamenání státu Izrael, vysokých vyznamenání českých i německých.

http://www.praguecoldwar.cz/reakce_premysla_pittra.htm

0/0
28.4.2011 18:34

seppikub

Re: Česká genocida

Myslim ze zde hazite hrach na zed..........

0/0
28.4.2011 18:36

pingu1

Re: Česká genocida

..hele Seppi ,komu to ma poslouzit..:-/ k cemu je to vyhrabavat kostlivce ze skrini..:-/

ja ve svem okoli znam jenom samy nemecky (asi) pacifisty,nebo co vetsinou o tom nechtej ani mluvit, maj to tabu jeste po rodicich , nejakej  upsklej z Landsmanschaftu tady bojuje o Becherovku.. budemk zase vykopavat valecnou sekeru , treba az do Bily Hory.. budou se snad Nemci cejtit lip.. nebo co.Normaly to vubec nezajima ,akorat to jitri naladu na ceske strane...;-)

0/0
29.4.2011 11:01

axel125

Re: Česká genocida

Unznat Odsun za zlocin proti lidskosti, uznat pravo na domovinu!!!!!!!

0/0
30.4.2011 11:17

Lumir_B

Re: Česká genocida

Po válce ani po revoluci se nenosí bílé rukavičky. V době chaosu státní správa prostě ještě nefunguje dostatečně efektivně. To umožňuje emocionální i nezákonné jednání. Nutno se vždy ptát, kdo za to vše může. Kdo může za to, že byla válka? Hitler? Kdepak, sám by na to nestačil...

0/0
28.4.2011 20:24

Vážný

Re: Česká genocida

I ve válce je (tehdy už existující) zločin genocidia zločinem.

I po válce a po revoluci se zaslouží vše poctivě a spravedlivě vyšetřit a vše provést řádnou soudní cestou. Nikdo netvrdí, že je nutno udělovat za každý přehmat kulku nebo vězení. To nedělali ani Němci po WW2. I oni změkčovali tresty.

Ale aby lidi, kteří celou válku víceméně kolaborovali (nebo byli aspoň potichu), vzali po válce ženskou jen proto, že její muž byl v německém správním aparátu (padl v boji za revoluce) a oběsili jí bez soudu na lucerně, to je dost.

A aby "demokratický" systém připouštěl hromadné týránía vraždění ve svých koncentrákách rok po válce (spojenci zpomalili odsun pro problémy v zónách), to je taky drsný. A to je zločin genocidia, z něhož viním Beneše, Gottwalda, Fierlingera, ale i tehdejší vůdce strany lidové, socialistické, a i demokratické strany na Slovensku. Dnešní humanitární právo (a tehdejší také - viz třeba Tokijský proces), zastávalo názor, že kdo v úřadu nezasáhne proti zlu, je jím vinnen.

0/0
28.4.2011 23:39

pingu1

Re: Česká genocida

.. souhlas , jenom se ptam ,k cemu to dneska je dobry... ;-)  Nemce to krome vymirajiciho  Lands.

nezajima...

0/0
29.4.2011 11:03

axel125

Re: Česká genocida

Potomky ceskych Nemcu (Sudetskych Nemcu), to docela zajima!? Chcete ten problem tahnout sebou jako Turecko Armenii? ?!

0/0
30.4.2011 11:26

_m-

Re: Česká genocida

Ale to je jejich problém.......

0/0
30.4.2011 13:18

prasivy pes Muki

Tak Masaryk s Benesem vedl nenavistnou politiku vuci zidum.

No to je nam novina 8-o

0/0
28.4.2011 17:33

seppikub

Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

v roce 1918 zily po staleti generace i jinich narodu nez jsou Cesi. To panove T.G.M. a E.B. jaksi prehledli. Jejich nenavistnou politikou vuci mensine nemecke, madarske a zidovske se nemalym dilem postarali o dalsi vyvoj dejin. Bohuzel.

0/0
28.4.2011 17:14

pokin

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

Přesně tak. Konečně normální názor.

0/0
28.4.2011 17:16

Petrik73

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

Pouze naše názory jsou normální. V tom případě je snad každý stát uměle vytvořený, že?

0/0
28.4.2011 17:20

_m-

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

To jako že TGM aEB zavinili druhou světovou?

Seppi nepi to už, nedělá ti to dobře.....

0/0
28.4.2011 17:19

seppikub

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

Poradne si to precti....

0/0
28.4.2011 17:20

pingu1

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

hab ich gemacht , na und..:-/

0/0
29.4.2011 11:06

136N

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

Jak vidíš , vše jde vysvětlit i když vysvětleni je blbost .

0/0
28.4.2011 17:21

Vážný

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

Podle mne šel Masaryk jenom na ruku tehdejšímu národnímu šovinismu, který zde byl přítomen už od roku 1860 (demokratizace Rakouska). Čechy a Marova byly sice z nejrozvinutějších zemí R.U., ale vnitřní problémy se neustále přenášely do Vídně. Na počátku 20.století obstrukcí (1911?) čeští Němci zablokovali Zemský sněm a díky tomu ho musela po čase vláda rozpustit a vládnout přímo z Vídně. To byl již přechod k militaristické diktatuře v R.U., která převzala moc 1914.

Po válce se to otočilo a Češi se rozhodli politicky zlikvidovat druhý zemský národ, místo toho, aby mu přiznali rovnocenné místo. Výsledkem bylo české dosídlování, propuštění německých státních úředníků (včetně pošťáku, železničářů, ...), podpora českých menšinových škol v pohraničí, zatímco německé si musely obce platit samy. Volební obvody také vykazovaly známky volební aritmetiky a geometrie proti Němcům. To vše se dělo hlavně za vlád koalic do krize.

0/0
28.4.2011 18:18

Vážný

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

Za krize pak byly německé okresy poškozeny hlavně z podstaty věci (nebyly zemědělské, spíše lehký průmysl), čili na ně dopadala i 30% nezaměstnanost. Krize zde trvala déle, protože byla často překonána výdaji na obranný sektor. A ten byl budován hlavně dál od hranic a na vojenské stavby se přiváželi loajální a levní zaměstnanci ze Slovenska.

Čili se zas tak nedivím, že Němci nejprve v krizi podlehli nacionalistikému Henleinovi (nikoli tehdy nacistovi!!!), že musí ve volbách jít společně. A teprve po jeho příklonu k Hitlerovi (což nebylo z počátku bez potíží) a po prvníh hospodářských úspěších Hitlera začali šilhat po Německu.

0/0
28.4.2011 18:24

seppikub

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

Sagte ich doch...

0/0
28.4.2011 18:30

Vážný

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

Ich bin aber ein ganze Tscheche, doch. A německy moc neumím... Ale nemám rád vlastní kostlivce ve vlastní skříni. Před německou si musí zamést oni, my před naší.

0/0
28.4.2011 18:35

Vážný

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

Ještě bych dodal, že jsem z rodiny, která prchla v době mnichovské krize z Berlína, neboť byli Češi a čs. příslušníci a zanechala tam obchod. Během války byla část rodiny v koncentráku, další příbuzní byli zavražděni jako Židé. Koncem války byla babička součástí velitelství povstání ve Velké Praze - Bartoš pod velením gen. Kutlvašra a drželi zajatého syna gen. Tussaina, velitele Wehrmachtu. Jako taková byla za odbojovou činnost vyznamenána. Ale byla také znechucena českými válečnými zločiny těsně po povstání. To vždycky vyprávěla také, o Němkách z domu na kandelábrech, o umírajících německých dětech ponechaných bez rodičů a bez jídla v zavřených bytech...

0/0
28.4.2011 18:46

pingu1

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

..  no a k cemu bylo prazske povstani dobre...:-/

0/0
29.4.2011 11:23

axel125

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

Presne tak! !![>-]Rv

0/0
30.4.2011 11:29

nibor

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

Ta politická likvidace zřejmě spočívala v tom, že Němci měli v parlamentu proporcionální zastoupení a ve vládách seděli němečtí ministři. Rovněž tak požadavek, aby státní zaměstanec uměl česky z důvodů nutné komunikace a podpora výstavby českých škol v oblastech, kde dříve nebyly navzdory tam žijícím českým komunitám, je očividným zločinem.

0/0
29.4.2011 6:14

hafusak2

Re: Na uzemi noveho, umele vznikleho statu

To říká jedna strana. Druhá strana tvrdí, že celý ten "útisk" byl spočíval v tom, že na jednou se stal z privilegovaného národa národ rovnoprávný s ostatními ve státě, což se některým dost těžkou zkousávalo..

0/0
28.4.2011 19:48

nikotino

už zase

neustálé podsouvánéí pocitu viny. Je za tím plán!

0/0
28.4.2011 17:03

pokin

Re: už zase

Jasně. Zahraniční revanšistické centrály.

0/0
28.4.2011 17:17

Draggo

Re: už zase

ano, nejvetsi prekvapeni emigrantu do Nemecka bylo, ze sudetaci jsou opravdu takovi, jak je popisovali komunisti.:-P

0/0
28.4.2011 18:28

136N

Re: už zase

No již jeden  pán kdysi prohlásil že stokrát opakovaná lež se stává pravdou . Starší generace vymře a nová bude krmena upravenými dějinami .

0/0
28.4.2011 17:24

_m-

Re: už zase

Zvláštní - staré přísloví praví, že dějiny píšou vítězové. Ovšem tady .....kdo je vlastně vítěz? :-/

0/0
28.4.2011 17:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.