Diskuze

Podívejte se, jak se razí metro. Tonda už za 11 dnů prorazil 12 metrů

Když projedete přes pražský Vypich, uvidíte, jak se do země noří přes sto metrů dlouhý kolos Tonda. Tedy razící stroj, který kutá prodloužený úsek trasy metra A z Dejvické na Petřiny. V podzemí už "vyhrabal" za jedenáct dnů 12 metrů tunelu. Celý úsek z Dejvic do Motola má být hotov v roce 2014.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

littlelioncz

27. 4. 2011 7:35
plánek "současného" stavu??

Ten plánek nadepsaný "Současný stav" mi moc aktuální nepřijde, když konečná "C" je Ládví a ne Letňany... Otázkou pak je, jak celý plánek koresponduje se současným plánem výstavby...

0 0
možnosti

hbf

27. 4. 2011 12:10
Re: plánek "současného" stavu??

C končí v Letňanech: http://jrportal.dpp.cz/jrportal/LineList.aspx?mi=3&t=1

0 0
možnosti

Paxt

26. 4. 2011 19:23
Opět nesmyslné značení stanic?

Podle vizualizace stanic na nové trati bude jejich značení stejně nesmyslné jako na všech dosavadních. Kdy už si projektanti konečně uvědomí, že název stanice je důležitý pro cestujícího sedícího ve voze, který v jakési stanici právě zastavil, a že by tedy měl být viditelný především zevnitř, a to z kteréhokoli okna? To znamená, že se nápis musí opakovat ve vzdálenostech odpovídajících rozteči oken a ve velikosti jen takové, aby se dal z okna celý jedním pohledem přečíst. Současná podoba je dobrá leda k informování cestujících na nástupišti, ale ti snad proboha věděli už nahoře, do které stanice sestupují? Že by nikdo z těch našich architektů nikdy neviděl třeba londýnské metro?

0 0
možnosti

petr.n_22

26. 4. 2011 19:48
Re: Opět nesmyslné značení stanic?

Dispaly u stropu vagónu neznáš, hlášení neslyšíš ?

0 0
možnosti

Lino Inventura

26. 4. 2011 18:04
Za socíku se používal razící štít označovaný jako LK 30 C

byl neuvěřitelně výkonnej- znáte ho všichni, že ?

0 0
možnosti

AdamW

26. 4. 2011 17:55
Petřín

Ten text v mapce asi nepsal autor, a asi žádný pražák. Stanice metra na Petříně ... asi u rozhledny s přestupem na lanovku ;-)

0 0
možnosti

Komisar-durrex

27. 4. 2011 5:40
Re: Petřín

;-D Hmmm to aby se ta rozhledna ještě přestěhovala na Petřiny :-D

0 0
možnosti

Rudla01

26. 4. 2011 17:23
Uzavřeme sázky,

kolikrát se jim to někde propadne?

0 0
možnosti

Rudla01

26. 4. 2011 17:23
Re: Uzavřeme sázky,

Já typuji 2x

0 0
možnosti

Von der Tann

26. 4. 2011 17:01
hezký PR článek

a 20 miliard za zmršený projekt zaplatí ovčané..Rv

0 0
možnosti

Taisun

27. 4. 2011 8:29
Re: hezký PR článek

I ty ovčane!

0 0
možnosti

rytíř Smyl Flek z Nohavic

26. 4. 2011 15:18
!

Tak tomu říkám rychlost.

0 0
možnosti

Chytrakz hospody

26. 4. 2011 15:52
Re: !

Já taky. 1 m za den, to máme 365 metrů za rok a 3,5 km za 10 let. No takhle rychle se nestavělo metro ani za komačů v sedmdesátejch letech;-D

0 0
možnosti

lopee

26. 4. 2011 14:54
Plán plní skoro již na Dobešových 120%.

Budou odměny.;-D

0 0
možnosti

username

26. 4. 2011 14:47
zakruhovat?

Všiml jsem si, že co do dopravy se tu objevují chytří lidé - vysvětlete mi, když jde propojit trasa A a B u té plánované odbočky Motol|Řepy v roce 2015, proč takto nejde zakruhovat i trasa B s trasou C (někde třeba prosek|Vysočanská), případně C a A (Skalka | Háje), případně i C | B dole (Smíchovské nádraží | Kačerov) a A|B mezi Hostivař | Černý most

Když by se takto trasy zakruhovaly, tak by enormně poklesl provoz na nejvytíženějších místech - Můstek, Muzem, Florenc - lidé by nemuseli jezdit přes ně, ale když by to bylo blíž, jezdili by z druhé strany (což by odhadem bylo tak 30% jízd, což by ulevilo i těm trasám jako celku, protože vesměs špičky bývají masivnější v jednom směru - ráno všichni do centra, večer z centra).

A myslím, že by to ulevilo více, než trasa D, přitom by se vesměs jednalo velmi krátké úseky (1 stanice), takže by to bylo i výrazně levnější. A velmi dobře by to kopírovalo i velká sídliště.

Je nějaký kruciální problém, proč to nejde?

0 0
možnosti