- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten plánek nadepsaný "Současný stav" mi moc aktuální nepřijde, když konečná "C" je Ládví a ne Letňany... Otázkou pak je, jak celý plánek koresponduje se současným plánem výstavby...
C končí v Letňanech: http://jrportal.dpp.cz/jrportal/LineList.aspx?mi=3&t=1
Podle vizualizace stanic na nové trati bude jejich značení stejně nesmyslné jako na všech dosavadních. Kdy už si projektanti konečně uvědomí, že název stanice je důležitý pro cestujícího sedícího ve voze, který v jakési stanici právě zastavil, a že by tedy měl být viditelný především zevnitř, a to z kteréhokoli okna? To znamená, že se nápis musí opakovat ve vzdálenostech odpovídajících rozteči oken a ve velikosti jen takové, aby se dal z okna celý jedním pohledem přečíst. Současná podoba je dobrá leda k informování cestujících na nástupišti, ale ti snad proboha věděli už nahoře, do které stanice sestupují? Že by nikdo z těch našich architektů nikdy neviděl třeba londýnské metro?
Dispaly u stropu vagónu neznáš, hlášení neslyšíš ?
byl neuvěřitelně výkonnej- znáte ho všichni, že ?
Ten text v mapce asi nepsal autor, a asi žádný pražák. Stanice metra na Petříně ... asi u rozhledny s přestupem na lanovku ;-)
Hmmm to aby se ta rozhledna ještě přestěhovala na Petřiny :-D
a 20 miliard za zmršený projekt zaplatí ovčané..
Já taky. 1 m za den, to máme 365 metrů za rok a 3,5 km za 10 let. No takhle rychle se nestavělo metro ani za komačů v sedmdesátejch letech
Všiml jsem si, že co do dopravy se tu objevují chytří lidé - vysvětlete mi, když jde propojit trasa A a B u té plánované odbočky Motol|Řepy v roce 2015, proč takto nejde zakruhovat i trasa B s trasou C (někde třeba prosek|Vysočanská), případně C a A (Skalka | Háje), případně i C | B dole (Smíchovské nádraží | Kačerov) a A|B mezi Hostivař | Černý most
Když by se takto trasy zakruhovaly, tak by enormně poklesl provoz na nejvytíženějších místech - Můstek, Muzem, Florenc - lidé by nemuseli jezdit přes ně, ale když by to bylo blíž, jezdili by z druhé strany (což by odhadem bylo tak 30% jízd, což by ulevilo i těm trasám jako celku, protože vesměs špičky bývají masivnější v jednom směru - ráno všichni do centra, večer z centra).
A myslím, že by to ulevilo více, než trasa D, přitom by se vesměs jednalo velmi krátké úseky (1 stanice), takže by to bylo i výrazně levnější. A velmi dobře by to kopírovalo i velká sídliště.
Je nějaký kruciální problém, proč to nejde?