Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Klausův faul. Prezident účelově obvinil noviny z „plánování krize“

Prezident Václav Klaus si prý informace o strategii Víta Bárty, jak s firmou ABL pronikne do politiky, vůbec nečetl. Pokud je to pravda, pak se dá říci, že v roli hlavy státu v důležité chvíli výrazně pochybil. Nevěděl, proč se hroutí vláda a proč dostal demisi ministrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

moš

Jaký faul Klaus jen řekl pravdu.

Na rozdíl od obyčejných lidí je jeho hlas občas slyšet.Hlasy normálních našinců u nás do novin kvůli jejich cenzorovi,který se bůh ví proč jmenuje editor prostě nesmí.

0/0
12.5.2011 19:13

BylJsemTady

věnujte se něčemu jinému

Věnujte se prosím více novým reformním zákonům, které v tichosti procházejí vládou a krom další zlodějiny ještě nepřinesly nic dobrého. Děkuji. Jinak tento článek je o ničem.

0/0
12.5.2011 18:31

maudite

Ono je naprosto jasne

kdo rozehral tuto partii. Ten na hrade si myslel, ze kdyz da svym trojskym konem VV sach vzrustajici poptavce po malych neparlamentnich politickych stranach a jejich popularite a zaroven garde tem co mu prekazi ve sve rodne strane, ze mu ta vidlicka vyjde.  Jenze Kalousek to bravurne vy koci roval.  Takze tomu na hrade nezbyva nic jineho nez to zkusit uhrat na plichtu. Situace ma jedno velke prvenstvi : ten na hrade ze sebe poprve dela verejne blbce a zcela dobrovolne.

Myslim , ze je na case napsat Klausovi poradny politicky pre-nekrolog. Urcite na to redakce za tu dobu sezbirala dostatek materialu.

Jestli se ma v cr zacit neco delat s korupci, tak zde je nejlepsi zacatek.

0/0
24.4.2011 6:28

felson

Re: Ono je naprosto jasne

Podpora malým neparlamentním stranám se ozývala z jiných míst než ze současného Hradu.

0/0
24.4.2011 7:30

Polární_Punťa

Mě stačilo jen to

že mi někdo mazal všechny příspěvky, které jsem k danému témau napsal. A Václav Klaus to rozhodně nebyl. Pravda je v podání MF dnes jen jedna.RvRvRv

0/0
23.4.2011 22:36

Divam se na Vas a zasnu

"Hlava" statu, "prof." VK, CSc.

Cesko bere sveho soucasneho presidenta prilis vazne a zabyva se prilis mnoho jeho pitomostmi. Mnohem rozumejsi by bylo, prevzit nazor civilizovanych zemi: ignorovat toho chlapika a doufat, ze po nem prijde clovek typu V. Havla (coz je samozrejme utopie, druhy V. Havel se v Cesku narodi nejdrive za 100 let). V mezicase se Cesko musi spokojit s 3. ligou lidskych stvoreni, coz ale stejne bude vyznamny pokrok vuci soucasne "hlave" statu,

0/0
22.4.2011 3:22

marty2ban

...

Pane Čásenský neplačte. Já si prostě nemyslím,že jste hlasatelem pravdy. Ovšem vy máte tu moc,že vám otisknou článek.

0/0
22.4.2011 0:41

sir Humprey XI.

a zase má pan president pravdu. Nuda

0/0
22.4.2011 0:18

vvvv

pane Čásenský,

jakkoliv osobně s Vámi ve Vašich komentářích často nesouhlasím, tak tady také pana prezidenta nechápu. Ty příspěvky níže snad musí psát samí Véčkaři, neboť nikdo jiný tu partičku kolem VB (ta zkratka mě prostě děsí) snad už nemůže brát vážně (jen ten premiér ji brát vážně prostě musí).

0/0
22.4.2011 0:15

Divam se na Vas a zasnu

Im Osten Nichts Neues

Vyjadrim se opatrne k inteligenci naroda. Ale vrha to na Cechy opet to same svetlo, jako obvykle. Novinari objevi obrovskou zumpu, president je za to kritizuje a narod mu pritakava. Asi ten zasmradly dvorek Evropy se nikdy nevyvetra. Na Vychode nic noveho, morast, kam se clovek podiva.

0/0
21.4.2011 23:16

Juras

To bylo dost slabé, pane Čásenský

To bylo dost slabé, pane Čásenský. ;-D Co kdybych Vám řekl, že disponuji nahrávkou, na které je zachycena schůzka paní Kočí s Kmentou a Čásenským?

0/0
21.4.2011 23:02

sir Humprey XI.

Re: To bylo dost slabé, pane Čásenský

Kalousku!

0/0
22.4.2011 0:22

Hoaker

Vis co Bobe?

Ono je problem, ze na ty vase kecy uz v tyhle zemi neni nikdo vubec zvedavej... Jenom par poslednich silencu si snad jeste muze myslet, ze ten vas trapnej platek predstavuje nestranna media. Klaus je na rozdil od vas, pisalku, na uplne jine urovni, at uz je jakej chce... takze takovyhle kopani do nej, pusobi spis tragikomicky a delate tak ze sebe akorat daleko vetsi blbecky.

0/0
21.4.2011 21:18

Juras

Re: Vis co Bobe?

Poslat na ně Kalouska - ten člověk zase vymyslí nějakou větvičku, po níž mu spravedliví novináři sami naběhnou na vidle. ;-D

0/0
21.4.2011 23:11

marty2ban

Re: Vis co Bobe?

Jsem zvědavý jak dlouho Ti to tu ,,hlídací psi" naší demokracie nechají......já slíznul 100 dukátů jen za to,že jsem zapochyboval,že by pan Kmenta byl tak horlivý z vlastní iniciativy, upozorńuji,že bez jediné vulgarity. Takové je Česko 2011!!

0/0
22.4.2011 1:20

nixpost

Potrefená husa ?

myslím, že to nebyl žádný faul, jen konstatování skutečnosti.

0/0
21.4.2011 19:56

Ringo.ringo

Faul medii

byla ucelove zrizena kampan vyvolana Koci a Tluchorem. To, ze jste, at uz umyslne nebo neumyslne, naleteli, byste meli konecne priznat a ne se zastitovat tim, co rekl nejaky dalsi politik a pranyrovat jej za to. Pranyrujte sebe, udelali jste jako media hruby faul. Politikum budiz, ale udelali jste jej i na obcany CR.

0/0
21.4.2011 19:25

Lucie Cinkova

hmm

MF Dnes rika, ze Koci lhala v A, a tudiz i v B. Je tedy logicke, ze pokud Klaus vi, ze ten pulstrankovy titulni clanek o volbe jeho bezpecaka je lez, ma pravo zpochybnovat pravdivost tech dalsich. Dalsi vec je, ze o ABL si MFDnes udelala uz temer rocni serial (coz se shoduje s vyroky Kocii), navic, s tim, ze ho netiskne jen denne, ale na idnes.cz serviruje dopoledne, ke svacine, obedu a i k veceri. Sebemensi blbost roztazena na ctyri odstavce, hlavne nejaky pekny titulek. Je to otravne a zbytecne, protoze ta jednostrannost z toho cisi. Zrejme je to redakci jedno, nicmene,  ja osobne si uz  MFdnes nekoupim.

0/0
21.4.2011 19:19

honzaf

Souhlas

R^

0/0
21.4.2011 19:23

Pajislav

Jak jsem se mylil...

Tak jsem po přečtení titulku ani nepokračoval dále a rovnou skočil na autora článku. Už jsem se nemohl dočkat, až zase uvidím Jadru Kmentu, případnš nějakého poskoka, aby v tom nebyl úplně sám, chudáček.

A on to přímo šéfredaktor... Tak to jsem v šoku, ja myslel, že na válečné stezce je jenom Jarda, ale vypadá, to, že celá MFD vsadila na jednu kartu...

Sranda je, že už si z MFD začínají všichni dělat srandu. Dokonce i dnes ráno v televizi článek MFD uváděli, že "téma, kterého se drží hlavně MFD......atd." byla to legrace.

To je něco podobného, jako křížové tažení Práva a Novinek proti Vondrovi. Bohužel se ukazuje, že 100x opakovaná lež se skutečně stává pravdou, což je smutné. Snad se najdou rozumní lidí, kteří dokáží odlišit zrno od plev.

0/0
21.4.2011 19:18

Muž se železnou maskou

Netušíte někdo, jestli jsou na netu někde

dostupné statistiky prodejů a čtenosti jednotliwých deníků?

Docela bych chtěl widět, o kolik se Mafře propadly prodeje.......

0/0
21.4.2011 18:29

sir Humprey XI.

Re: Netušíte někdo, jestli jsou na netu někde

doufám, že na nulu

0/0
22.4.2011 0:25

dědeček

Ó ta drzost ! ! !

Klaus si nepřečetl náš článek, který veškeré prorůstání všech možných firem a mafií do politiky se snaží hodit jen na jedinou firmu - ABL. Redaktorům jaksi uniká fakt, že všechny firmy celého světa se snaží prorůst do politiky a ovlivnit tak své zisky ve formě zakázek, dotací, zákonů. , a to od dob, kdy samotná politika vznikla. Prostě likvidací ABL se korupce a ovlivňování politiků lobisty nezastaví a ani nezruší. To ví president a všichni jen trochu myslící lidi. Ovšem mimo redaktorů MF. Rv

0/0
21.4.2011 18:28

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Ó ta drzost ! ! !

R^

0/0
21.4.2011 18:34

Alcator

Re: Ó ta drzost ! ! !

Myslím, že je to trošku jinak.

MF Dnes ví velmi dobře, že se většina firem snaží o "lobbing". Problém je, když si strana, která je prodlouženou rukou bezskrupulózní firmy, hraje na člena "protikorupční vlády".

Tohle je ten centrální problém -- dříve nebo později by totiž protikorupční vláda narazila na to, že je v nějakém případu korupce, nátlaku apod. zapletená ABL (očividně tuto obří firmu využíval ke špinavostem kde kdo). A co pak? Dokázal by John ukázat prstem na Bártu a říct "Jeho firma je součástí zločinu" ? Pochybuji.

0/0
25.4.2011 13:29

Muž se železnou maskou

Tak se MFDnes hezky poplácala po rameni.....

...a to wše proto, že nikdo jiný to za ně neudělá.....

NIKDO.....A to je dobře!!

0/0
21.4.2011 18:28

fiskfisk

Jak si usit z ostudy kabat

V Norsku je pro oznaceni zrady pouzivano jmeno Quisling, coz byl politik, ktery za Norsko podepsal s Hitlerem kolaboracni smlouvu o spolupraci, cimz tuto zemi defacto odevzdal do jeho rukou....

V Cesku uz se zase jmeno Kmenta stalo symbolem pro bezpaternateho a zkorumpovaneho pisalka, ktery dela ostudu poctive zurnalistice...Rv

0/0
21.4.2011 18:00

StanleyP

KLAUS MÁ PRAVDU!

Sice Klause moc nemusím, ale tentokrát uhodil hřebík na hlavičku. Prostě TREFA!. Potrefená husa nejvíc kejhá!;-D

0/0
21.4.2011 17:36

231

Další sebeobhajující článek

Kolik ji ještě napíšou?

0/0
21.4.2011 17:30

JUDr. Josef Urválek

Nedivím se, že MfD sáhla již po druhém sebeobhaujícím článku

Vzhledem k absolutní ztrátě důvěry se musí Němci obávat, zda médium udrží vliv a má smysl do něj nadále investovat. Čásenský s Kmentou a Kubíkem se tak asi bojí o své pozice. Jediná záchrana by mohla být vyšší čtenost či více kliků, ale vzhledem k cenzuře, mazání příspěvků i celých identit si myslím, že čtenáři se spíš odvracejí. To je jediná forma trestu, která může špatné, úplatné nebo manipulantské novináře postihnout. V současné kauze vidím, jak moc je svět novinářů a politiků propojen, jen jedni nejsou tolik vidět a nenesou žádnou odpovědnost, když udělají chybu. Novinář je podle mě ještě větší póvl než politik.

0/0
21.4.2011 17:25

venenum

Re: Nedivím se, že MfD sáhla již po druhém sebeobhaujícím článku

R^

0/0
21.4.2011 17:37

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Nedivím se, že MfD sáhla již po druhém sebeobhaujícím článku

Tak přes veškerou cenzuru tu jsou docela sympatické některé diskuze, bohužel ve většině vícestránkových diskuzí se obejví víc fakt než v samotném článku...myslím, že by stačilo nechat titulkáře, který nějak nejapně pojmenuje nějakou aktuální událost a diskuzi:-)

0/0
21.4.2011 18:39

Vědma Phoebe

Jako obvykle, Václav Klaus nevnímá své bezprostřední okolí

jako reálné.

0/0
21.4.2011 17:13

fiskfisk

Raj na Zemi

.......... No kdyby nebylo Vita Barty a ABL, tak by v teto zemi byl ucineny raj na Zemi. Langr a Tluchor by poletovali kolem a mavali andelskymi kridly, Kalousek a Vondra zpivali nebeske songy, vsechno by bylo zadarmo a clenove ODS, CSSD a TOP09 by se predhaneli, kdo udelal vice dobrych skutku za den.

Aneb jak novinari doufaji, ze co Cech to blbec.... ;-ORv

0/0
21.4.2011 17:11

KADO

Robert Čásenský "zachranuje" Kmentu!

;-D Rv!!

0/0
21.4.2011 17:06

JUDr. madqwert

klaus ma pravdu

R^;-D

0/0
21.4.2011 17:06

Tramp_007

Re: klaus ma pravdu

To je bod 1, že?

0/0
21.4.2011 20:15

Petr3

MF Dnes jednoznačně časovala celou kauzu

Tomu nepomůže ani pan Čásenský. V záasadě o to, položit vládu, aby nemohla zvýšit DPH za noviny. A že je to ABL, tak to je zase Kmentova zmanipulovatelnost a vydavteli je to jedno, podrží redakci protože pracuje v podstatě v jejich zájmu. Jen na media nemůže UOHS, jinak by se ten kartel medií, dal rozehnat. Kmenta je tedy beztrestný a může vydávat ptákoviny tak, jak mu je kdo podstrčí a jak mu kdo zaplatí

0/0
21.4.2011 17:01

231

Re: MF Dnes jednoznačně časovala celou kauzu

Že by to byla ta porada o zvýšení DPH, o Které kalousek tvrdil, že má záznam a šéfradaktor se mohl zbláznit?

0/0
21.4.2011 17:03

JUDr. Josef Urválek

Re: MF Dnes jednoznačně časovala celou kauzu

Ano, je to tak.

0/0
21.4.2011 17:05

231

Re: MF Dnes jednoznačně časovala celou kauzu

Logiku by to mělo, a jestli kalousek ten záznam opravdu má, tak by tvysvětlovalo, že je TOP09 je teď za vodou.

0/0
21.4.2011 17:06

231

Vypadá to,

ře prezident dobře ví, že všichni lezou do politiky pro prachy.

A pan Kmenta to buď neví, nebo se tváří, že to neví. Obojí je u "nezávislého" novináře na pováženou.

0/0
21.4.2011 16:44

999

Re: Vypadá to,

To jsi na omylu.

0/0
21.4.2011 23:20

Tazwoman

Maskovací manévr

Za vše mohou noviny.Ale kdo z toho udělal vládní krizi,kdo chtěl hned odvolávat.Proč je tedy vyměněn ministr.Kvůli novinám ? Někdo se toho až moc horlivě chytil ,jak něco košile. To co chtěl tam má. :-P

0/0
21.4.2011 16:43

vejcednes

V davovej psychóze je to jednoduché:

Preceda má pravdu! ... A nejaký vhodný preceda sa nájde, keď aj dodatočne. :-)

0/0
21.4.2011 16:24

parbat

ANO

MF iDnes předvedla gigantické  manipulační divadlo,zapoměla podstatnou věc,pojem o čase.Není první polovina devadesátých let,čtenaři znají mediální praktiky, novin,televize i rádia. Na jedné straně novin reklama jako u BLESKU(kopírování),na druhé obrovské písmena ABL,Bárta,John a další.Jako reklama na Harryho Pottera.iDnes má smůlu, Kočí to pohnojila s Tchořem(lu),mělo to být velkolepější divadlo,slepice zůstane slepici,to se nezmění.Většina Českého národa se už NEDÁ ZMANIPULOVAT;-)

0/0
21.4.2011 16:17

Tazwoman

Re: ANO

To mi chcete namluvit, že tomu gigantickému manipulačnímu divadlu podlehl i pan čistý ? To pak není pánem na svém místě. ;-D

0/0
21.4.2011 16:29

Carvin

Re: ANO

Tlučhoř tlačil na Nečase, ať vykope z vlády ABL ,že podpora vlády je zajištěna přeběhlíky z VV. Pozdě Nečas zjistil

že přeběhlíků není dost a další na odstřel bude on, že se Tlučhoř cpe na jeho místo. Tak sklopil uši a teď se všichni tváří jako že nic.

0/0
21.4.2011 16:42

Tazwoman

Re: ANO

Takže svádí špínu a boj v jedné straně na noviny. A ta středová strana si nic jiného nezaslouží,moc rychle se naučili tomu co kritizovali. :-(

0/0
21.4.2011 16:53

Carvin

MF DNES v roli užitečných idiotů.

Vidím to asi stejně jak pantatíček Klaus. Každý poslanec má svoji firmu přoč tedy řešit pořád ABL. I pan kníže říkal,že je Bárta pitomec ,že napsal to , co si ostatní myslí. Tady se jedná hlavně o to ,že jde Tlučhoř po krku Nečasovi, ale to momentálně neustojí.

0/0
21.4.2011 16:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.