Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek zaútočil na Nečasovu vládu. VV je pro něj sekta a virus

Za nebezpečnou sektu a virus, který není kompatibilní s vládou vedenou ODS, označil expremiér Mirek Topolánek vládní Věci veřejné. Tvrdě zaútočil na koalici, v níž je šéf ODS Petr Nečas s VV. "Vláda s Bártovou ABL-VV je horší než opoziční smlouva," prohlásil Topolánek při setkání politiků ODS ke dvacátému výročí založení strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Japato

Virus je ODS

i CSSD . Máme ho tady 25.let a jsme v pr...i. Teď to chce pořádnej kolonoskop a hledat a hledat RvRv

0/0
25.4.2011 8:07

DAVIDIANUS

Dělostřelec Topolánek je legrační

Vytočilo ho, že génius Tluchoř to s Kočí zase zpackal.....

0/0
22.4.2011 10:11

trojuhelník

Re: Dělostřelec Topolánek je legrační

:-)R^

0/0
4.5.2011 18:45

pravicovyruger

No , právě Topolánek by měl jako Gross

někam zmizet a neukazovat se. BTW udělal tolik pěkných věcí, (Fotovoltaika, zakázky armádě, úzská spolupráce s kmotry v krajích, podpora MArka Šnajdera) , že je spodivem, že nemá státní ubytování .

0/0
22.4.2011 8:18

Roko Blábola 11

Re: No , právě Topolánek by měl jako Gross

Fotovoltaika????!!! Svatá prostoto, probuď se :-DDD

0/0
22.4.2011 18:22

denny6002

Re: No , právě Topolánek by měl jako Gross

popleto,nepleteš si slůvko "fotovoltaika"  s"volvem"?;-D

0/0
22.4.2011 18:29

vejcednes

VV je pokus o Matrix.

:-)

0/0
22.4.2011 7:15

Makala Muho Mahomeki

Mirka

nemusím,ale teď s ním plně souhlasím!

0/0
22.4.2011 7:10

lolek77

Být Topolánkem zavřu ústa.

Nejlépe je zamést si před vlastním prahem. Topolánkovo spojení s extremisty (Bursíkovci) mělo ještě horší dopad na život obyvatel. Především nese svůj díl viny na realizaci fotovoltaického velkotunelu vzniklého dík Paroubkově zákonu 180/2005 Sb., který na nás bude dopadat 20 let. Škoda, že to Nečas na 3 roky zmírnil a nedal tak vyniknout zdrcujícím účinkům této loupeže století. Za jeho vlády vznikl problém Zelené úsporám, situaci na Šumavě o situaci v armádě a zdravotnictví nemluvě. Jeho vláda také zavedla trend měnění volebních výsledků kupováním poslanců, což se tak osvědčilo, že v tom Tluchoř hodlal nyní pokračovat. Naštěstí jim to Klaus nezatrhl.

0/0
22.4.2011 7:56

Roko Blábola 11

Re: Být Topolánkem zavřu ústa.

ODS byla proti tomuto zákonu. Pleteš si pojmy s dojmy.

0/0
22.4.2011 18:23

denny6002

Re: Být Topolánkem zavřu ústa.

ano jistě,byla,ale nekonala. Aby si užili "světla ramp" během předsednictví EU,byli schopni "uhnout" ekoteroristům ze SZ v čemkoliv. V tom mne osobně pan Topolánek velice zklamal:-/!

0/0
22.4.2011 18:34

BlueFlash

No....

Kdyby ta teplajznická DSLR ještě neměla videosekvence a ten teplajzník by ani jiným zpsůsobem nechtěl natáčet ten rozhovor (kterej byl úplně v pohodě) a Topol přežil do voleb, tak by se dělo co? Topolův odchod možná nějaké hlasy ODSce přihrál, ale i tak by asi měly ODS + TOP + VV 101+ křesel. Co by potom dělal? Je tedy fakt, že z Topolovy strany zaznívaly negativní reakce na Bartu už snad někdy v létě, ale co by Topolovy, kdyby byl předsedou ODS i po volbách zbejvalo, než u VeVerk mít aspoň tichou podporu případou menšinovou vládu ODS + TOP....

Nevím, no. Ale je prostě mi Topol chybí. Ty politický duely s Jyrkou prostě měly gule. A byli to silní lídrři. Nečas se Sobotkou jsou pablízci.

 Strašně málo lidí se mnou sdílí a bude sdílet tento názor, ale Mirka bych chtěl mít od r. 2013 na Hradě. Nebyl by to první ex-premiér a ex-předseda ODS.... 

0/0
22.4.2011 6:26

Rafaelou

mluviti stříbro,mlčeti zlato....

Rozumnější by bylo kdyby jen popřál ODS hodně úspěchů do dalších let a zdržel se těch rozborů.Sám má tolik másla na hlavě že by uživilo půlku Somálska.Rv

0/0
22.4.2011 5:57

bože

!!!

...to jsou mocenské vztahy. Bravo těm, kteří takovou svoloč volí!!;-D

0/0
22.4.2011 2:33

bubus

topolánek

trochu pozapoměl na jeho vládu se zelenýma. to zlikvidovalo ODS.

0/0
22.4.2011 0:49

pravicovyruger

CSSD má PAroubka a ODS Topolánka...

netuším , co je smutnější

0/0
21.4.2011 23:38

djc

Re: CSSD má PAroubka a ODS Topolánka...

jj, jsem rád že jsou již oba odstaveni, oba byli a jsou zlo pro [>-]

0/0
21.4.2011 23:57

Brkleš

Ano, VV jsou nebezpečím pro ODS, ale proč??

Souhlasím s Topolánkem, že VV jsou největším nebezpečím pro ODS. Ale z právě opačných důvodů. Protože v rámci plnění volebního programu rozkrývají nepravosti, a šlapou na prsty komu? No přece ODS. Proto musel John z MV a snaží se odklidit Bártu.

Krásně to řekl dnes večer pan Palata (Lidové noviny) ve Večerech pod lampou. Ta korupce je tak zažraná, že strany jsou nuceny za každou cenu bránit rozkrytí nepravostí. Protože jak se to začne rozkrývat, tak je lídrům postižených stran jasné, že spousta lidí z jejich okolí musí skončit v base. A je to problém i Slovenska a většiny států bývalého Východního bloku.

Tak si to přeberte. Ono určitě dojde i na ČSSD a lidovce.

0/0
21.4.2011 23:32

Rodogon

Re: Ano, VV jsou nebezpečím pro ODS, ale proč??

Nic nerozkrývaj, jsou to darebáci a lumpové co pro jidášský groš a korýtko zradili své voliče a s každou další eskapádou podvodů a tahání voličů za nos jen ještě více cupují a  trhají na kousky svůj program ....

0/0
22.4.2011 0:41

computer

Stále nepoučitelný,

ukřivděný a velkohubý. Byl to on, kdo zavedl přeběhlíky a pustil na ministerstva modré kmotry. Stále stejné lampasácké myšlení. Čím víc budu řvát, tím více budu mít pravdu.

0/0
21.4.2011 22:44

Mirek Cikač

Jednička Topolovi

Snad poprvé mohu Topolovi zatleskat. Jeho projev byl výborný. Je vidět, že odchod z politiky mu pospěl.

0/0
21.4.2011 22:31

duchacek to zaridi

Re: Jednička Topolovi

mě spíš přijde, že se Topol snažil nějak zavděčit a předvést.

0/0
21.4.2011 23:24

Miri

Re: Jednička Topolovi

dobrá ironie

0/0
22.4.2011 7:09

Ico

Topolánek

Zaujímavé, že dvaja politici, ktorí si hubu veľmi nekontrolujú, majú najzdravšie názory: Zeman a Topolánek.

0/0
21.4.2011 22:31

u nás v kocourkově

Dvacet let úspěchů ...

reprezentovaných hromadou dluhů a rychlozbohatlíků se stranickou knížkou ....

0/0
21.4.2011 22:24

jrosa

Re: Dvacet let úspěchů ...

Ale Ti rychlozbohatlíci se stranickou knížkou nepochybně tržně úspěšní jsou;-€

0/0
21.4.2011 22:48

Petrolin3

Topolánek již ODS neuškodí.

ODS již na tom hůře nemůže být. Nečas a současné vedení ODS nejde k duhu.Nečas úlohu nezvládá. Vládu táhne TOP a ODS přicmrdává,ale průšvihy vyžírá za všechny.Chtělo by to zavčas hledat náhradu než škody budou nevratné.

0/0
21.4.2011 22:08

ou_Jo

Klaus: K vládní krizi přispěl mocenský souboj v ODS....

...tak jestli někdo ODS poškodil a to už mnohokrát tak je to samotný p. HRADNÍ - správně to řekl nedávno Topol v LN - "Klaus nesnese v čele ODS nikoho kromě sebe...ů - to je 100x pravda !! Dokud toho chlapa nezavřou do Bohnic, tak bude kolem sebe jen škodit!!

0/0
21.4.2011 21:54

rebbe

Re: Klaus: K vládní krizi přispěl mocenský souboj v ODS....

Václav Klaus je český Mojmír Kadáfí. Oba budou muset z jejich ouřadů vynést ve svěrací kazajce.V

0/0
21.4.2011 22:46

Štír2

Topolánek může být jedině tak zticha.

Jeho vláda byla to samé co vláda Nečasova, prostě slepenec stran, které byly po ruce. VV v  Nečasově vládě by se daly přirovnat ke straně zelených ve vládě Topolánka.

0/0
21.4.2011 21:51

avlida

Nemají si co vyčítat

ODS nebo VV, stejně je to jedna sebranka. Nic pro obyčejné lidi neudělali a zvláště Topol "Veliký". Ten ať už do politiky raději neleze. Ono, když se dnes člověk na naše politické dění podívá, je mu na bli... Od voleb se jen hádají, žalují jeden na druhého jako malí kluci, vytahují špínu. A lidi, vy makejte, ať máme z čeho vyplácet své vysoké platy za nic nedělání pro lid!

0/0
21.4.2011 21:35

víťula_

topol

od jeho odchodu po něm ani pes neštěkl, stejně tak po bradavičníkovi. Rozhodně nejsem příznivcem VV, ale to že na ně útočí zejména grázlové typu Kalousek, Topol, Tluchoř a další něco naznačuje. Možná že někomu opravdu šlápli na kuří oko.

0/0
21.4.2011 21:15

Ico

Re: topol

V čom je Topolánek väčší grázel ako trebárs ctihodný Klaus?

0/0
21.4.2011 22:32

Pundit

Za bolševika

se vnitrostranické souboje řešily špagátem. Topolánek hodně lituje, že zajistil Klausovi znovuzvolení. Pár minut po zvolení prezidentem Klaus Topolánka zesměšnil v přímém přenosu ČT 24. Hned jsem si říkal, že Topolánek ještě bude litovat.

0/0
21.4.2011 21:12

viper

Co tak založit s Paroubkem stranu?

S heslem kopat do všeho.

0/0
21.4.2011 21:12

109e

Re: Co tak založit s Paroubkem stranu?

Kdyby nebyl Paroubek, chudinky tvého typu by neměli na co reagovat.

0/0
21.4.2011 22:01

viper

Re: Co tak založit s Paroubkem stranu?

Zato experti tvého typu ano.

0/0
27.4.2011 1:03

slafkins

Havet komunisticka pod hlavickou ODS

Smirovali kde se dalo ale je nikdo nesmi,ceho se asi boji?Imunitu uz maji a ted jeste aby je nikdo nemohl nacapat pri jejich kradeni.

0/0
21.4.2011 21:08

pravicovyruger

Voják z povolání, který nic nedokázal

pouze dovedl  do politiky takové  hvězdy, jako je MArek Šnajdr, JUlínek, etc.Nějak nám ten chlapec zahořkl....

0/0
21.4.2011 20:57

Štír2

Re: Voják z povolání, který nic nedokázal

Co vy víte, třeba byl a armádě úspěšný.;-D

0/0
21.4.2011 22:05

Mirek Cikač

Re: Voják z povolání, který nic nedokázal

Bakalář Šnajdr?

0/0
21.4.2011 22:33

Karel Hovorka Semily

Ano. ODS

zacala pred 20ti lety budovat svuj majestat vrazdenim koniku potopenych v sudech s louhem.Dale pokracuje v ochrane zlodeju a korupci. At zije ODS.

0/0
21.4.2011 20:52

Štír2

Re: Ano. ODS

R^R^!

0/0
21.4.2011 22:05

coast

Zapomněl jsem,kandidát do KSČ,

pan Topolánek dostal nějakou státní zakázku za 124 milionů/idnes 27.2./, jak to je?Je pravda, že paní Klausová, manželka kandidáta do KSČ na vlastní žádost pana Klause, nyní prezidenta ČR, seděla ve správních radách firmy tuším ČEZ asi 10let a syn Klause dostal od ČEZ 100 milionů na provoz své školy?

0/0
21.4.2011 20:51

Kantelák

Topolánek Veliký

Obhájce demokracie a bojovník za blaho národa ;-D;-D Kdo už víc je hlava byznys zájmů v politice než Topol a jeho tehdejší povedená vláda s Řebíčkem v čele? Snad už jen Paroubkovo kolotačářské hejno Koček a Kočků ;-D

0/0
21.4.2011 20:45

mašlomcha

Re: Topolánek Veliký

souhlas. Topolánek si z nás dělá asi legraci. On měl přece za ministra dopravy Řebíčka, který si pěknou přidanou hodnotu užívá v Toskánsku! Totiž přehlédnout nebo bagatelizovat Řebíčkovy mínusy pro státní kasu a Bártovy plusy pro naši společnou kasu příčetný člověk snad ani nemůže. Topolánek tak nám tím všem o sobě prozrazuje víc než by chtěl. Proč se strefuje do Bárty? Vadí mu, že Bárta prokazatelně přinutil ty všelijaké betonáře ke slevám a tím nějakou tu miliardu ušetřil? Tomu říká nulová přidaná hodnota? Divná matematika! Pokud přidaná hodnota Bárty je nulová, tak přidaná hodnota Řebíčka by musela být záporná. Počítat ještě lidi umí. Tady něco nehraje! Nebo spíš betonáři zakejhali a ejhle Topolánek to s nimi asi taky peče. To je, co se lze domnívat.

Že mu ten projev někdo z těch potrefených kamarádíčků (Tluchoř, Drobil a kdojávím ještě ze sev. Moravy) zesumíroval a Topolánek to jen školácky přečetl!

Ubohý Topolánek, už ho to soukolí různých strano- a kmotroklik začíná semílat.

 

0/0
21.4.2011 21:56

Rodogon

Re: Topolánek Veliký

Nikoho k ničemu nedonutil, krom seškrtání projektů a jejich zakonzervování, což ve výsldku přijde buď nastejno či ještě dráž. Je to všecko jen demagogie pro hlupáky, pro takové masy ovládaných tupců. A kapitál svý loutky vodí dál a jen se směje, jenže jeho čas zraje, zákon valorizace a devalorizace je neúprosný a rozpor mezi charakterem výrobních vztahů a rovojem výrobních sil nepřekonatelný a pro něj smrtelný .... jde jen o to, a by ssebou do hrobu nestrhnul v posledních křečích celé lidstvo!

0/0
22.4.2011 0:37

mašlomcha

Re: Topolánek Veliký

To silně zavání marxismem! Ubohý Marx, dnes by se dožil naprostého zmaru svých teorií. Byl to velmi neúspěšný vyděděnec společnosti, plný závisti a nenávisti se svéráznými názory, dokonce se projevil neuctivě k Čechům, kteří podle něho stejně jako Slované podlehnou silnějšímu. Asi se mu do mozku vrylo Darwinovo učení. Podobně si dosadil, že kapitalismus podlehne silnějšímu řádu. Tím silnějším si představoval komunismus. Ale dosadil do rovnice velmi špatně. Neviditelná ruka trhu se ukázala být daleko lepším hospodářem, než tisíc plánovacích komisí. Kapitalismus poháněný přirozeným egoizmem schopných svobodných jedinců, kteří ve svém součtu vytvářejí užitek nejen pro sebe ale pro všechny ostatní, se ukázal jako daleko produktivnější řád, než komunismus založený na popření lidské přirozenosti, na zákazu podnikání a na centrálním direktivním plánování. Každý to mohl na vlastní oči vidět, stačilo porovnat dvě země, které dělila železná opona: nás a Německo.    

0/0
4.5.2011 17:39

Karel Hovorka Semily

Svazaci

bojuji.

0/0
21.4.2011 20:34

Tomík777

Re: Svazaci

Potkal svazak svazaka, uz si podal padaka, V KSČM partaji, leč v ODS už čekají! R^:-)

0/0
21.4.2011 20:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.