- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měli by spíš rozdělit zemi.
Ona i ta evropská část má svoje mouchy, stejně jako v asijské najdete dobrá místa. Ať už to je částečně Ankara (úřednické město, kam se hrabe Brusel) nebo středomořské pobřeží (Antalya, Antakya, Adana...).
To samé se dá říct i o Istanbulu - turista narazí na ony moderní/historické čtvrti, ale takový ultrakonzervativní Fatih (v evropské části) už leží mimo jejich pozornost. Nežije se tu špatně, jen si člověk musí zvyknout na zahalené ženské, muezíny slyšitelné kdekoliv pětkrát denně a chlápky v tradičních oblecích.
Btw, v článku je zas nesmyslů... Kromě toho, že Galata Köprüsü nevede přes Bospor, ale přes Zlatý roh (aspoň že tam napíšou "ilustrační foto"), tak tunely pod Bosporem se pro metro razí už docela dlouho - tzv. Marmaray Projesi, mělo by to být relativně brzy (tuším do dvou let) hotové.
At si deli co chteji, hlavne at zůstanou tam kde jsou a nelezou dal nez za hranice sveho statu. Jednou s nimi bude velka potiz. Nic proti jarabasům, ale kdyz uz maji potrebu vylezat z nor, tak at lezou smerem napr.na Sibir, tam je mista dost.
Na Sibíri nerozdávajú prachy...
ze zeměpisu. Eurasie je kontinent, který se dělí na světadíly Asii a Evropu.
No ja si tedy jeste ze skoly pamatuju vzdy Asii a Evropu jako 2 kontinenty, kazdopadne nechapu, co to na situaci meni....
Kde přišli na 17 miliónů obyvatel Istanbulu - ona má celá provincie Istanbul a zároveň městský okres něco málo přes 13 miliónů - to je docela úlet přidat městu zhruba 1/3 jeho současné populace.
oficialni statistiky rikaji neco jineho nez skutecnost. lidi, kteri tam jezdi za praci a bydli v podnajmech v ofiko statistice asi nebudou.
že most klenoucí se nad zálivem bude ve tvaru půlměsíce a s zářící hvězdou.
jaké šaškárny se tam budou dít, důležité je, aby zase ty "moudré" v Bruselu nenapadlo tuhle asijskou zemi sousedící s Irákem chtít v EU