Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus přiznal kleptomanii, hlásila slovenská televize. Nepochopila vtip

Slovenská televize JOJ ve večerních zprávách odvysílala příspěvek o tom, že se prezident Václav Klaus přiznal ke kleptomanii a půjde na léčení. Zprávu převzali z webových stránek týdeníku Reflex, který informaci zmínil ve své mystifikační rubrice. Televize JOJ uznala chybu a slibuje nápravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

_-1-_

Já bych televizi JOJ tak nepodceňoval ...........

............ moci svobodně něco takového odvysílat, i za cenu pozdější omluvy, to přeci stojí za to! ;-)

0/0
22.4.2011 23:16

václaf 666

Re: Já bych televizi JOJ tak nepodceňoval ...........

Já bych jim ještě poděkoval-to se jim pvedloR^

0/0
23.4.2011 8:22

Sid2007

Na pero měl nárok Schwarzenberg NE Klaus!

Pro ty, kteří se snaží neuvěřitelnou a tak či onak v drtivé většině NEGATIVNÍ celosvětovou publicitu (přes 7 mil shlédnutí na YouTube, články a TV reportáže doslova po celém světě, včetně Jay Leno show) pro image prezidenta Klaus a ČR omlouvat tím, že protokolární pera se běžně zahraničním partnerům podpisových aktů mezinárodních smluv dávají (nebo ponechávají, když si je ti svojí vlastní iniciativou již přisvojili) IGNORUJÍ

fundamentální skutečnost, že Klaus NIC nepodepisoval. Podle protokolu by mohli chilští hosté (MZV Chile) předat pero MZV ČR, knížeti, protože ON (ne Klaus) dohody podpisoval. Nic z toho se ale nestalo. Chiský protějšek pero knížeti nepředal a kníže si ho (jako druhou, o něco horší, ale stále diplomaticky a protokolárně akceptovatelnou možnost, s sebou nesebral).

Na scému, tribunku, pak nastoupili presidenti ČR a Chile. "Pragmatický" Klaus viděl HODNOTNÉ pero s polodrahokamy (ne tedy "obyčejnou průpisku") a zbalil ho, knížeti to navíc NEPŘEDAL ani nenabídl

0/0
22.4.2011 22:04

URB - Terminator1

Re: Na pero měl nárok Schwarzenberg NE Klaus!

pero samozřejmě patřilo knížeti. VK  když otevíral ten futrál tak zřejmě vůbec nepředpokládal že tam bude nějaké pero. když ho uviděl tak  úplně vypadnul z role.

0/0
22.4.2011 22:18

václaf 666

Re: Na pero měl nárok Schwarzenberg NE Klaus!

Ano souhlasím a ještě dodávám,že mě daleko víc naštval lhaním o obyčejné propisceRv.To opravdu je na červenou kartu a odchod bez fanfár-třeba ze zdravotních důvodů,protože takovou ostudu snad neudělal kromě komunist.presidentů-nikdo;-O[>-]

0/0
23.4.2011 8:21

Ejsí

Zase ti Slováci!

To je jim podobné. Cokoliv jde tak použít hned proti čechům. Jejich mindrák méněcenosti je vrozený a neléčitelný. No nakonec proč ne, já si o nich žádné iluze nedělám. A jsem rád, že jsme se rozdělili.

0/0
22.4.2011 21:16

Sid2007

Zato my, Češi, si nikdy ze Slováků neutahujeme

Ani když nám to 2-krát menší národ, který neměl výhodu 800 let civilizačního vlivu německých kolonistů jako my, natře párkrát v hokeji.

0/0
22.4.2011 22:06

CCIR

Re: Zato my, Češi, si nikdy ze Slováků neutahujeme

Nie dvakrát menší národ ale o polovicu menší národ! ;-) A ty čo si mal z matematiky a zemepisu? Hm? :-)

0/0
25.4.2011 22:51

CCIR

Re: Zase ti Slováci!

Ejsí!!

Zaujímavé je len to, že na Slovensku to vysielanie TV JOJ o Vašom prezidentovi nikto nezachytil, zato v Česku takmer všetci!!! Poďakuj zato Vašim novinárom, inak by ani nemali asi o čom písať.Treba si predsa nájsť nejakú tému a téma Slovensko a Slováci je ešte stále v ČR pre mnohých pre zábavu priam vzácna a zdá sa že s tebou na čele keď im nato naletíš a samozrejme ihneď pľuješ na Slovákov. Radšej sa zameraj seriózne na politický, kultúrny, ekonomický a hospodársky vývoj v Česku a zistíš že možno ti ešte bude Slovensko aj dobrou vlasťou - pamätaj!

Nikto tu nič nepoužíva proti Čechom ako si myslíš. Iste si na Slovensku nikdy nebol alebo aspoň v posledných rokoch. Tu sú úplne iné záujmy ako zaoberať sa Českom a Čechmi pre zakrytie iných problémov. Skús zmeniť svoju rétoriku a zanechaj tie triviálnosti. Pozametaj si pred vlastným prahom a až potom sa staraj o suseda!!!

0/0
25.4.2011 22:46

diva noxx

Pane prezidente, dárek pro Vás!

Vše nejlepší k 20. výročí založení strany! :-)V

http://www.youtube.com/watch?v=HohDvW4fMiU&feature=related

0/0
21.4.2011 14:24

tetek.

Já myslel, že tu máme svobodu slova....

...pravda je stále zakázána? 8-o Rv [>-]

0/0
21.4.2011 7:28

Gamehoror

Když armáda přepadla tu ˇčeskou televizy

tak hledali tu video nahrávku s tou zlodějinou ?

Asi ne to bylo o něaký týden dřív :-)

No já to moc nesleduju kam kdy president jezdí sbírat suvenýry :-)

0/0
21.4.2011 5:00

rindt

...

Osobně si myslím, že JOJ nenaletěla, že tam tuto zprávu dala úmyslně a že se jen tak tváří, že došlo k omylu. Důvodem odvysílání byla prostě neláska k našemu prezidentu Klausovi. Nic víc. Vždyť to zafungovalo....Rv

0/0
20.4.2011 15:01

Pivo Bugman, pivo Trolobijců

Re: ...

Co to je neláska???

0/0
20.4.2011 15:03

rindt

Re: ...

Jde jim na nervy, třeba (má v mnohém pravdu i když jde proti proudu)... nenávist, třeba (dělení majetku)...charisma, státnická moudrost a podobně... Zkrátka může být mnoho důvodu proč by Klause neměli mít rádi....

0/0
20.4.2011 15:09

luban12

Re: ...

R^R^R^

0/0
20.4.2011 15:32

sun.alex

Re: ...

Tak to tedy rozhodně ano...Státnická moudrost,charisma...Jako pana Klause? Tak to je teda góóóól!;-D

0/0
22.4.2011 21:00

Sid2007

Neláska ke Klausovi? I KSČM a Putin ho milují!

Komunisté ho po celých 20 let nikdy nekritizují, ač by si s Klausem měli být "ideologickými protipóly".

Naopak jej svými hlasy v roce 2003 dosadili na Hrad a o pět let později se svým zdrřením se hlasování a "důstojnou" taškařicí s Bobolínou ujistili, že tam bude, v zájmu KSČM, Kremlu a včech ecte českých vlastenců dalších 5 let důstojně hájit naší hrdost a národní zájmy.

Vladimír Vladimírovič také ve své sabotáži integraci EU nemá lepšího taváryše než je náš "liberál" Klaus ...

0/0
22.4.2011 22:11

Pivo Bugman, pivo Trolobijců

JOJka vede!!!!!

Tohle by na ČT neodvýsílali, ani kdyby to byla pravda. :-)

0/0
20.4.2011 15:00

mici82

Re: JOJka vede!!!!!

ČT to odvysílala jako první v pořadu 168 hodin !!!!!!

0/0
21.4.2011 14:42

luban12

Někteří pisatelé si myslí,

že jsou chytří a snaží se být kritiky i když neví o co jde.Stačilo by navštívit nějaké muzeum a pamatovat si co tam průvodce říká a nekoukat jen co by šlo šlohnout. Vždy v historii si státníci a jiné vysoce postavené osoby brali na památku pero,kterým podepisovali významné smlouvy. V muzeích na hradech a zámcích to je běžně k vidění i s výkladem k čemu se to vztahovalo,ovšem to chmatáci neregistrují.

0/0
20.4.2011 14:17

tetek.

Re: Někteří pisatelé si myslí,

Máš pravdu - (ne)mocní si vždycky brali to, co jim nepatří. :-/

0/0
21.4.2011 7:29

Sid2007

Muzeum a pravda: Kníže (ne Klaus) měl na pero nárok!

Pro ty, kteří se snaží neuvěřitelnou a tak či onak v drtivé většině NEGATIVNÍ celosvětovou publicitu (přes 7 mil shlédnutí na YouTube, články a TV reportáže doslova po celém světě, včetně Jay Leno show) pro image prezidenta Klaus a ČR omlouvat tím, že protokolární pera se běžně zahraničním partnerům podpisových aktů mezinárodních smluv dávají (nebo ponechávají, když si je ti svojí vlastní iniciativou již přisvojili) IGNORUJÍ

fundamentální skutečnost, že Klaus NIC nepodepisoval. Podle protokolu by mohli chilští hosté (MZV Chile) předat pero MZV ČR, knížeti, protože ON (ne Klaus) dohody podpisoval. Nic z toho se ale nestalo. Chiský protějšek pero knížeti nepředal a kníže si ho (jako druhou, o něco horší, ale stále diplomaticky a protokolárně akceptovatelnou možnost, s sebou nesebral).

Na scému, tribunku, pak nastoupili presidenti ČR a Chile. "Pragmatický" Klaus viděl HODNOTNÉ pero s polodrahokamy (ne tedy "obyčejnou průpisku") a zbalil ho, knížeti to navíc NEPŘEDAL ani nenabídl

0/0
22.4.2011 22:12

gulliwer

Pro některé:

To co se Klausovi povedlo a i následný videa mě opravdu baví a nedivim se, že baví i celý svět. Myslím, že ani Vaška to nenechává úplně v klidu. Avšak pro ty co skutečně věří že šlo o krádež zde mám pár vysvětlení: 1) pokud se na podobných akcích předkládá pero v krabičce, znamená to dle protokolu dar pro účastníka. 2) Pokud vím, tak po tý tiskovce ho Klaus vrátil do krabičky a vzal si ho i s ní. 3) Dle videa je jasný, že Klaus si nejdřív hraje s tužkou a rychle ji schová pod stůl v momentě kdy začne ten Chilan mluvit a jemu do sluchátek jde překlad, následný úsměv je jen reakcí na Chilanova slova kdy říká.. bla bla Václav Klaus bla bla..

V každém případě to jak se to stalo je naprosto geniální a myslím, že se podobných komentářů Klaus už jen tak nezbaví. Stejně jako zmínka o obyčejné propisce tomu moc nepomohla :)

0/0
20.4.2011 12:14

albus severus

Re: Pro některé:

přesněR^

0/0
20.4.2011 12:23

FiS95

Re: Pro některé:

R^R^R^

0/0
20.4.2011 16:17

Sid2007

Souhlas: Na pero měl nárok kníže (ne ale Klaus)!

Pro ty, kteří se snaží neuvěřitelnou a tak či onak v drtivé většině NEGATIVNÍ celosvětovou publicitu (přes 7 mil shlédnutí na YouTube, články a TV reportáže doslova po celém světě, včetně Jay Leno show) pro image prezidenta Klaus a ČR omlouvat tím, že protokolární pera se běžně zahraničním partnerům podpisových aktů mezinárodních smluv dávají (nebo ponechávají, když si je ti svojí vlastní iniciativou již přisvojili) IGNORUJÍ

fundamentální skutečnost, že Klaus NIC nepodepisoval. Podle protokolu by mohli chilští hosté (MZV Chile) předat pero MZV ČR, knížeti, protože ON (ne Klaus) dohody podpisoval. Nic z toho se ale nestalo. Chiský protějšek pero knížeti nepředal a kníže si ho (jako druhou, o něco horší, ale stále diplomaticky a protokolárně akceptovatelnou možnost, s sebou nesebral).

Na scému, tribunku, pak nastoupili presidenti ČR a Chile. "Pragmatický" Klaus viděl HODNOTNÉ pero s polodrahokamy (ne tedy "obyčejnou průpisku") a zbalil ho, knížeti to navíc NEPŘEDAL ani nenabídl.

0/0
22.4.2011 22:15

Tomáš22

vtip?

Proč se přiznávat k něčemu, co už každý ví.

0/0
20.4.2011 11:02

Trabant Combi

Pán prezident

Prečítal som si viac ako polovicu príspevkov,napriek týmto väčšinou invektívam,česť vtipným príspevkom,pán prezident Klaus zostáva u väčšiny Slovákov "Pán prezident".

Je to osobnosť,ktorú Vám môžme úprimne závidieť,na rozdiel od vynálezcu "Humanitárního bombardování".

Týmto u nás nestratil ani bod. No a k TV JOJ, nie je to nič moc,ale Nobody is Perfect;-)!!

0/0
20.4.2011 9:51

Finster

Re: Pán prezident

Choď do p...A hovor za seba!

0/0
20.4.2011 10:26

matiias

Re: Pán prezident

R^:-) presne tak, hovor za seba

0/0
22.4.2011 17:41

on3.

Re: Pán prezident

je to samoliby paprda bez smyslu pro humor.

0/0
20.4.2011 10:40

robinhud

Byla to skutečná mystifikace TV

protože náš pan prezident  nekradl a není kleptoman. On nezná špinavé peníze ani tužku neukradl on ji zprivatizoval.;-D

0/0
20.4.2011 9:26

Peter66

Nečudujem sa

Slovenský občan po X rokoch vlády Mečiara, Slotu a Fica už nevie čomu má veriť, ale namiesto toho aby neveril ničomu, verí všetkému a najviac strašeniu ( preto tie vysoké percentá vo voľbách u spomínaných individuí ). To sú tie "slovenské špecifiká", žiadny vlastný názor a ak náhodou ano, tak úplne iný, než by sa dalo očakávať. ;-)

0/0
20.4.2011 8:52

Philosopher

Trapnost

Není už toho kolem pera dost ? Není to už nějak trapné neustále komentovat tuto událost ?

0/0
20.4.2011 7:28

Linde SK

Re: Trapnost

Proč trapnost? Aspoň si možná část lidí v tomto státě uvědomí jací lidé reprezentují tuto zemi.

0/0
20.4.2011 7:56

tojsouveci

Re: Trapnost

A které lidi bys pro tu reprezentaci navrhoval ty?

0/0
20.4.2011 8:14

emil2

Re: Trapnost

Já tedy především slušné, poctivé a skromné.

0/0
20.4.2011 8:59

master19

Re: Trapnost

A kde je chceš vzít?

0/0
20.4.2011 10:02

on3.

Re: Trapnost

no urcite ne ve vrcholove politice

0/0
20.4.2011 10:41

Sid2007

Vsadil bych se, že třeba Švejnar ...

by si protokolární, polodrahokamy vykládané pero od chilských šperkařů nepřivlastnil.

Podobně, za ještě více let prezidentování, Havel nebyl nikdy při podobném činu přistižen.

Navíc, ten irské novinářce ze stolu MF ČSFR Václavem Klausem uzmutý pár večerních rukavic v roce 1991, když na konferenci seděli vedle sebe, to také něčemu napovídá. Oproti chilskému prezidentovi, který nechtěl dělat vlny, ona se hned ozvala a podle Christian Science Monitor, jí Klaus s koktáním o vskusu své ženy musel rukavice na místě vrátit.

0/0
22.4.2011 22:21

albus severus

Re: Trapnost

já Klause lituji, má-li reprezentovat tento dav .... kde média jsou bohové...

0/0
20.4.2011 12:25

Tonda Brno

Re: Trapnost

Je to trapné, zvláště pak když to dělá hlava státu přímo před kamerami.

0/0
20.4.2011 9:38

mmmm1

Myslím , že JOJ by si měla dát pozor

S naší Armádou neni žádná legrace....  už jednu TV obsadila....;-D....   a Václav je vrchní generál ne?   aby jim tam naše armáda nezabavila všechny tužky;-D

0/0
20.4.2011 7:26

georgetown1

Re: Myslím , že JOJ by si měla dát pozor

;-D

0/0
20.4.2011 8:57

albus severus

Re: Myslím , že JOJ by si měla dát pozor

;-D;-D

0/0
20.4.2011 12:27

mobilis in mobili

Re: Myslím , že JOJ by si měla dát pozor

;-D;-DR^

Sice to nebyla armáda, ale dobrý :-PR^

0/0
20.4.2011 20:59

Ormir

Ani se nedivím

Slováci jsou takoví tvrdolíní. Náš Václav touží po pozornosti a nějakým státnickým projevem (i když nepochybuji, že je schopen zplodit větší modra než mírový bombarďák Havel) pozornost neupoutá, tak se uchyluje k takovýmto drobným vtípkům. No každý to nepochopí. A Slováci, váš Mečiár, ten byl spíš na box s novináři a ten Gašparovič zase mluvil vulgárně v parlamentu. ;-)

0/0
20.4.2011 7:26

Neexist

Re: Ani se nedivím

Havel ........no vzhledem k tomu, že schvaloval všechny války svých někdejších sponzorů,tak moc mírovej není. Spíš naopak. Kam US Dolary, tam Havel. A je jedno jestli to je jejich válka nebo propaganda.Rv

0/0
20.4.2011 7:39

Tonda Brno

Re: Ani se nedivím

Je obdivuhodné, co je někdo schopen vydávat za vtípek, když to udělá jeho modla.

0/0
20.4.2011 9:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.