Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loudil nahé fotky, měl oplzlé otázky. Studentky popsaly sexuální obtěžování

Vydírání, nemístné otázky či dokonce fyzické útoky. Se sexuálním obtěžováním mají zkušenosti dvě třetiny vysokoškolaček. Školy shodně tvrdí, že si u nich studentky na profesory nestěžují. Podle odborníků to ale neznamená, že by se nic takového nedělo, studentky se spíše bojí svěřit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kostej_

souhlasím se školným

pokud se díky tomu zvedne odpovědnost učitelů co se týče kvality výuky i kvality jejich chování vůči studentům.

0/0
26.4.2011 19:13

Sprintujici.stonozka

Re: souhlasím se školným

hm, snad

0/0
26.4.2011 19:15

Philosopher

Celá společnost

Vždyť je taková "celá společnost". Tak proč by to na VŠ mělo být jiné ?

0/0
26.4.2011 12:07

Sprintujici.stonozka

Re: Celá společnost

taky loudíš nahé fotky na podřízených? já teda ne

0/0
26.4.2011 19:14

Philosopher

Re: Celá společnost

Ne, neloudím.

0/0
28.4.2011 11:32

Klotilda

Proponižovat se k titulu

Je čistě na těch dvou dospělých lidech jestli obchod udělají nebo ne.A není to jen na školách a obtěžování nemusí být jen sexuální.Jiná věc je,že unstituce umožňuje svým zaměstnancům aby jejím jménem někoho využívali pro uspokojování svých ryze privátních potřeb nebo dokonce úchylek.On ten sex je mediálně atraktivní ale určitě mnohem obvyklejší jsou vulgární nadávky a ponižování.Nedávno jsem náhodou zažila řádění pána, který by bez studentů byl o žebrácké holi.Takového hulváta, by neunesla veřejná knihovna ani archív,natož kasa v supráči.Ovšem "univerzita" jej klidně angažuje.A studenti to pro ten pochybný titul vydrží.Kluci i holky.

0/0
26.4.2011 11:53

Tod Howado

/

pozvani na veceri nebo pokus o fyzicke sbližení neni prece obtežování. Co je na tom špatného?

0/0
26.4.2011 11:26

Tod Howado

P.S.

jiste je tam hranice kde se jedna o sexualni obtezovani ale proste kdyz ucitel tu holku nekam chce pozvat tak na tom nic není kdyz se snazi

0/0
26.4.2011 11:28

Sprintujici.stonozka

Re: P.S.

ovšemže, pokud nenaznačí, že výsledek zkoušky závisí na povolnosti, event. že jeho dobrozdání u kolegů bude vyslyšeno

0/0
26.4.2011 19:16

Shaunthesheep

Dve tretiny respondentek byly tak osklive ze

s nima nechtel nic mit ani ucitel. A ta zbyla tretina mlci a studuje na zadech........:-P

0/0
26.4.2011 10:43

Jean-Luc Picard

a zkoumal někdo i opačný případ?

Třeba takový, kdy si studentka "odstudovala většinu na zádech"?

Jako kluci jsme se takovým spíše smáli, teprve časem nám došlo, že mají stejný diplom jako my ostatní.

0/0
26.4.2011 10:37

RedSquirrel

Re: a zkoumal někdo i opačný případ?

a není jich zrovna málo.. na druhou stranu, těmi, kdo jsou tím nejvíc biti, jsou studenti, protože zatím nemají svým kolegyním na VŠ co nabídnout (peníze ani studijní výhody), takže žijí v celibátu.. když si pak vydělají peníze, v práci už zas nemají z čeho vybírat, zvlášť v IT oborech

0/0
26.4.2011 11:13

Andee

No...

Chybí mi v článku informace o tom, kolik z nich toho opravdu zneužívá... a že jsem jich takových potkal dost. Jako cokoliv jiného je to věc střetu poptávky s nabídkou a kdyby na to v řadě případů nepřistupovaly a neulehčovaly si tím studium, tak by se to taky nedělo v takové míře...

0/0
26.4.2011 10:14

brekebrekeke

Re: No...

jj je to systemovy problem

0/0
26.4.2011 10:15

akleen

Re: No...

Presne tak.....

0/0
26.4.2011 10:21

kocourek25

Pokud to tak skutečně je ....

tak bych navrhoval zřídit  studenského   OMBUCMANA.  Dnes už jej má kdejaká instituce tak proč ne ?????? Mi na to přece máme. !!!!

0/0
26.4.2011 10:08

brekebrekeke

Re: Pokud to tak skutečně je ....

studenti vs, co si dobre pamatuju, sedi v senatech fakulty. maji moznost prednest tam cokoliv. aspon tak to bylo

0/0
26.4.2011 10:10

Andee

Re: Pokud to tak skutečně je ....

Ty se nepleť mezi studenty. Podle počtu hrubek jsi nejspíš nedokončil ani základku...:-PRv

0/0
26.4.2011 10:14

nakej_nick

dvě třetiny?

Tohle není článek, ale kecy. A přímo v textu je odkaz na jiný, kde se mluví o 20%.

Proč chybí odkaz na zdroj?

Formulace "mají zkušenosti" a "setkalo se" v těchto průzkumech často znamená v překladu : 10% někdo obtěžoval (včetně "dotěrného zírání", 30% o tom slyšelo a zbytek si při přednášce vyslechl fórek na blondýny.

0/0
26.4.2011 10:06

devaa

Průzkum u učitelů

Ještě bych udělal průzkum mezi učiteli, kolik vysokoškolaček radši dostane do postele učitele, aby se nemuseli učit.

0/0
26.4.2011 10:03

brekebrekeke

Re: Průzkum u učitelů

na vs jsou dospeli, at si delaji co chteji. u ucitele hlavne je to otazka profesionality a svedomi. ale horsi jsou stredni, to by mne teda vadilo, prijit moje dite domu s takovou hlaskou

0/0
26.4.2011 10:09

well-a

stejný článek, ale docela odlišná diskuze....

http://www.novinky.cz/diskuse?id=233945&articleId=/domaci/230727-se-sexualnim-obtezovanim-se-setkaly-dve-ze-tri-vysokoskolacek.html&sectionId=8

0/0
26.4.2011 10:00

bx777desta

Re: stejný článek, ale docela odlišná diskuze....

tak to da asi rozum, ze tady na bulvarnim platku je diskuze o necem jinym ... zkuste zapojit hlavu

0/0
26.4.2011 10:02

bx777desta

tak to je klasika

narazky na zensky melo na vejsce spousta prednasejicich, ale meli sme i obraceny pripad :-) Psychologii ucila jedna vysinuta zenska, ktera zase mela dost husty narazky na muzsky zadky, boule v kalhotech apod :-) uz kdyz prisla v ruzovo modrozelenym "kostymu" obrovskyma brejlema a kazdych 5 minut mela tik hlavou bylo jasny ze je to blazen, ale co vim ucila tam jeste dalsi 3 roky nez se zjistilo, ze ma skutecne diagnozu :-)

holt u psychologie a filosofie se defacto nerozezna profik od magora, takze nas ucil regulerni blazen a nikdo to neresil  :-)

0/0
26.4.2011 9:56

mira7788

Re: tak to je klasika

nas ucil chemii totalni alkoholik a ten kdo se to nenaucil sam doma neumel nic. presto ho tam nechali az do duchodu.

0/0
26.4.2011 9:58

bx777desta

Re: tak to je klasika

ze by taborskej gympl ? :-)

0/0
26.4.2011 10:01

mira7788

Re: tak to je klasika

ne ale taky jizni cechy. kousek vedle.

0/0
26.4.2011 10:03

mira7788

Re: tak to je klasika

piseckej gympl.

0/0
26.4.2011 10:03

mira7788

Re: tak to je klasika

zase na druhou stranu kdo nechtel s chemii nic mit tak mel o predmet min a nejhorsi znamka byla dvojka trojka a to clovek nevedel ani za co. on vzal treba pisemku a pulku na sebe navazujici skrtnul a druhou tam nechal a napsal znamku 3.

0/0
26.4.2011 10:07

TarasBulba

Musej z toho holky udělat výhodu

Většina z nich v tom umí dobře chodit, na tuhle hru vědomě a úmyslně od začátku přistoupily a ledacos je pro ně díky tomu snazší. Jak má ten vyučující čuchat, že zrovna tahle Nanynka jede po jiný linii.

0/0
26.4.2011 9:53

brekebrekeke

Re: Musej z toho holky udělat výhodu

pry se to obraci. pronasledovani jsou i kluci, to je mazec

0/0
26.4.2011 9:55

TarasBulba

Re: Musej z toho holky udělat výhodu

Jo, to je skutečnost. A obtěžovaní jsou od ženskejch i mužskejch vyučujících.

0/0
26.4.2011 9:57

brekebrekeke

Re: Musej z toho holky udělat výhodu

asi se to ted horsi, ale za mych studii se kluk jeste dokazal ohradit a urcovat odstup :-/ holky jely mini, ale my jich tolik nemeli ;-)

0/0
26.4.2011 10:04

akleen

haha

Ja mam opacnou zkusenost. Kdyz slo o zapocty, nevedely holky co na sebe vzit a jak valit oci (ty hloupejsi). Mockrat me tak uvadely do rozpaku jak trapne a pruhledne jejich vystupovani bylo. A  musim rict, ze kdyz jsem se rozhodoval, vzdy jsem se priklonil k tomu horsimu. A myslim, ze presne tak vznikaji nektere famy. Holky si mysli co vsechno neudelaly, jak se neprsily a ten "dosad si sam" jim to stejne nedal a jeste dostaly program navic. Hahaha. Na rozdil bylz i takove, ktere nepotrebovali krome sveho intelektu se takto ponizovat a odevzdaly vse radne a vcas bez trapnych vystrihu.

0/0
26.4.2011 9:53

Logo3

A co studenti?

Ty problém nemají?;-D;-D 

V dnešní době mobilních telefonů, není problém podobné chování zaznamenat a poté kontaktovat patřičná místa. A nebo to chce občas zapojit hlavu a s podobnou nahrávkou v kapse u šťastně ženatého, máte zajištěno hladké studium.:-P

0/0
26.4.2011 9:52

TarasBulba

Re: A co studenti?

Šťastně ženatý ? Nevylučují se ta dvě slova navzájem ?

0/0
26.4.2011 9:55

brekebrekeke

Re: A co studenti?

ne ne ;-)

0/0
26.4.2011 9:56

mira7788

Re: A co studenti?

i to se asi muze stat.

0/0
26.4.2011 9:59

brekebrekeke

Re: A co studenti?

v tom myslim rovnopravnost zatim neni :-/

0/0
26.4.2011 9:56

brekebrekeke

a vubec, at si holky zvykaji do praxe

;-)

0/0
26.4.2011 9:44

jupikjupik

pro mě to logiku nemá

Takový eroticky vnímavý učitel spíše ten pohovor s ní protáhne, a pozve si ji ještě jednou, ať je na co koukat znovu, ne? Šedou myš pustí se známkou pryč...

0/0
26.4.2011 9:43

winebibber2

koukám na to...

já bych řekl, že za to můžou mírnější nároky na studenty... co se týče jejich chytrosti... dřív chodily na vysokou převážně škaredé chytré šprtky, pěkná holka byla vyjímkou... a dneska si kdejaká asistenka ředitele dodělává alespoň toho Bc. ;-D... jednou jsem byl na podnikatelské v Brně a nestačil jsem se divit, co tam běhá za kočky... u nás na stavárně tech pěkných bab moc nebylo... ;-D ;-D ;-D

0/0
26.4.2011 9:36

winebibber2

Re: koukám na to...

ten příspěvek berte prosím s humorem... aby mně tady hned nezačal někdo nadávat... ;-)

0/0
26.4.2011 9:37

nino.miguel

Re: koukám na to...

nejhezci jsou pry na andragogice, ale to vim jen z doslechu :-)

0/0
26.4.2011 9:40

brekebrekeke

Re: koukám na to...

to je na ukor inteligence, to mas stejny, jako je moc peknejch sester, ale... ;-)

0/0
26.4.2011 9:41

chicocheco

Re: koukám na to...

Kolego, to jste nebyl v Olomouci, já zde studuji již pátým rokem a ne a ne přestat ;-D A jedna podnikatelská tu sice je, ale ta je soukromá a nikdy jsem tam nebyl. I na státní zde studují pěkné slečny (a nejsou výjimkou), a to na všech fakultách bez rozdílu.

0/0
26.4.2011 10:01

zoufalydalmatin

A co dělat,

když si to obtěžování studentky vymyslí?:-)

0/0
26.4.2011 9:34

ab54321

Na VŠ je anarchie

Pokud se vyučující rozhodne buzerovat studenty, tak tomu nikdo nezabrání. Studoval jsem při zaměstnání a jedna vyučující se prokazatelně zbláznila. Do testů dávala otázky, na který nexistovala jednoznačná odpověď a v jejích skriptech byly mraky chyb. Na jednom termínu ZK běžně vyházela 47 lidí z 50. Sepsala se proti ní petice. Výsledkem byl mimořádnej opravnej test v sobotu v 6:00. Vzhledem ke změně času to bylo fakticky v 5:00. Pochopitelně to nikdo neudělal. Zlátý chození do práce. Nechápu jak se někomu může po škole stejskat Rv

0/0
26.4.2011 9:27

pk203@klikni.cz

To toak bylo je a bude

Celej život se prodávaj. Tak proč by to na škole mělo bejt jiný.;-)

0/0
26.4.2011 9:22

mira7788

Re: To toak bylo je a bude

to je jasny. myho bratranka zadna nechtela ale kdyz ted vydelava 200000 mesicne tak je celkem v pohode co se tyce zen.

0/0
26.4.2011 9:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.