Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Značení objížděk dělaly různé firmy, řidiči jsou zmatení a bloudí

Do nezáviděníhodné situace bloudícího řidiče se dostává řada šoférů, kteří se při své cestě projíždí Pňovicemi na Olomoucku. Kvůli dvěma stavbám v nedaleké Litovli a Nákle je odsud značení navádí na objížďky, je ale tak složité, že ho většina místa neznalých řidičů nepochopí a bloudí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marapara

Zmatek

No, zrovna jsem dnes tudy projížděl a takhle zmateně značit objížďky jsem ještě neviděl. By mě zajímalo, kolik ty firmy dostaly peněz za takto chaotické značení. Navíc přece, takovéto akce se plánují dopředu, tudíž se může přece dopředu i naplánovat objízdná trasa. Navíc to všechno přece povoluje jeden úřad!!!

0/0
16.7.2011 22:57

dislektik-idnes si na mě zasedla

čský silničáři a projektanti by se měly zajet podívat

jak se takové značení dělá např.v sousedním Polsku.tam zabkloudit nebo být zmaten by dokázal asi jen čech ;-D;-D

0/0
16.7.2011 13:50

101010

Co tak zvednout zadek ze židle

a jednu z těch cedulí zahodit  (místo zjišťování a vysvětlování, proč ten nesmysl tam je)

0/0
16.7.2011 13:44

danny47

Různé firmy ALE

Ano, je pravda, že značení mohly dělat dvě různé firmy, a nejspíš taky dělala, ALE určitě projekty SCHVALOVAL JEDEN státní úřad (resp. odbor)  !! !! !! (A dost možná, že i JEDEN a týž státní úředník)

0/0
16.7.2011 11:12

lolek77

Ano, Vachutka z odboru dopravy v Litovli

Jenže v takových zádelích nemají žádné zkušenosti a podle toho to dopadá. M.j. se k tomu také vyjadřují další "odborníci" jako policajti a správce komunikací. Většinou schválí co navrhne projektant aniž by použili mozek. Podobně to vypadalo, když se opravoval hlavní tah ve Vyškově a Brno také není žádná špička. Jen v Čechách je vidět trochu německý vliv a úroveň je daleko vyšší než na Moravě, kde je to strécům v podstatě u zadku. Nejvíc se mě líbilo, když objížďka od Strážnice byla v Kyjově doplněn značkou zákazu vjezdu (máme hody tak si nase*te) a kamiony jezdily přes humna v hliněné cestě. Naštěstí bylo sucho.

0/0
16.7.2011 12:24

Gróf

Obě tabulky jsou financovány ze stejného státního rozpočtu?

Dobré. Kdo za to nese zodpovědnost?

0/0
16.7.2011 11:00

whitepawn

Re: Obě tabulky jsou financovány ze stejného státního rozpočtu?

O co ti jde? Já to nepodepisoval. Jenom beru plat.

Máš s tim nějakej problém?

0/0
17.7.2011 10:08

Cocotus_________Interruptus

Řidič si totiž může vybrat, po které objížďce pojede

Pokud si můžu vybrat mezi doprava a doleva a jinam to nejde, tak je celé značení jen penězi vyhozenými s okna. X;-€[>-]Rv

0/0
16.7.2011 10:51

misticjoe

tohle zvladnou vsude

Tohle zvladnou vsude a nekdy se navic jeste prida ruka recesistova. Ale vetsinou staci zapojit orientacni smysl a clovek se dostane, kam potrebuje.

0/0
16.7.2011 9:40

femmefatalegia

Nejhorší značení ...

.... které jsem zažila, dokázali sprasit Ostraváci ;-D;-D!!

0/0
16.7.2011 9:21

jirspi

Dvě firmy? A co dělají státní úředníci

za naše prachy? Vyházet z oken tu pakáž línou ...

0/0
16.7.2011 8:58

Podrazza

Maj tam bordel jako v Prostějově :)

Navigace s aktuálními mapami by měla řidiče bez problémů z objížděk vyvést. Jen těch cizích řidičů co jede do nějakého Nákla asi moc nebude.

0/0
16.7.2011 8:42

akleen

Re: Maj tam bordel jako v Prostějově :)

Zemepis ti asi nikdy nesel.... Naklo musi projet kazdy, kdo jede z Olomouce do Litovle a nejede po R35.

0/0
16.7.2011 8:56

Kwak Kwakovič

Re: Maj tam bordel jako v Prostějově :)

Náklo neprojíždíš - akorát se z té hlavní nedá do Nákla odbočit. Silnice tzv. "stará" vede mimo obec.

0/0
16.7.2011 20:39

koudý

.

.. odměňte toho "úřadu", co tak promyšleně rozhodl, že značení budou dělat dvě firmy. Ono i za tím rozhodnutím něco bude, že si "úřada" dá tolik práce a shání druhou firmu co dělá totéž co ta první firma, co oslovil před měsícem...navíc když na větší zakázky bývá firmami poskytována sleva. >>>> takže pokud seberete na půl roku polovinu platu dotyčnému "úřadovi", asi se ho to ve výsledku finančně vůbec nedotkne, nebo dokonce bude ještě v plusu.. (evidetně dostal procenty z obou "objážděk)"

0/0
16.7.2011 7:28

lolek77

To je hloupost.

Značení může dělat třeba patnáct firem, ale podle jednoho platného plánu. Ty firmy plní jen co je v projektu a samy nic nevymýšlejí. Bylo na odboru dopravy Litovle, aby při schvalování druhé objížďky vytáhl plány té první a použil mozek. Jenže na lontě jako je Litovel se to řeší v hospodě u píva. Franto zítra jedou bagry tak tam dej nějaké značky a dones už konečně projekt ať mám co přiložit ke stavebku do archívu;-D A stav se za Mařkou, dělala dusno, že jí jezdíš po poli.

0/0
16.7.2011 12:30

lolek77

Re: To je hloupost.

A ještě dodatek. Nevěřte na úplatky. To není Praha. Tady se dělá všechno po strejcovsku a maximálně Franta Tondovi píchne s bagrem když se rozvodní obecní potok nebo dělá základy na barák. To je úplně jiný svět než znáte z Práglu.:-P

0/0
16.7.2011 12:32

takyumimkecat

To je důsledek outcorsingů

Levá ruka pak nví co dělá pravá...

0/0
16.7.2011 7:24

Ochlupoun

Já to řeším tak, že

si zapnu navigaci a podívám se, kudy mě chtějí hnát. Situace je totiž taková, že mnoho objízdných tras je vedeno tak, aby tam projel i nadměrný náklad a mnohdy člověk najede i dvakrát více, než kolik nezbytně musí. Navíc to značení je téměř vždy uděláno tak lajdácky, že není vůbec žádný problém zabloudit, takže tu navigaci stejně musím zapnout abych měl jistotu, že nepojedu 20minut špatným směrem, než začnu tušit, že jedu asi někam jinam. Takže již pár let objízdné trasy zásadně ignoruji, protože se na ně beztak nedá spolehnout. Takový debil, abych dobrovolně bloudil a ještě si ničil zdraví pro lajdáckou práci jiných rozhodně nejsem. Taky je dobré si před jízdou udělat "navigační přípravu", člověk pak ví, co je zavřené a kudy to objede si v klidu připraví už doma. Případně jede úplně jinudy.

0/0
16.7.2011 0:49

lolek77

Re: Já to řeším tak, že

Si zapneš navigaci s osobákem, ale kamion můžeš dovést tak že se ani neotočíš ani neprojedeš. Jak nedávno ten borec co couval k přejezdu a sebral ho vlak.

0/0
16.7.2011 12:36

z tohoto mraku nezaprší

Viděl jsem i 3 cedule do 3 stran

všechny s názvem jednoho města. V tomhle je fakt neskutečnej bordel. Těch "dvojek" je neskutečný množství, jenom malá ukázka: http://www.cedulart.cz/images/signs/20110712-180303-24914-1380900409032-1427586429-1047226-7147374-n.jpg

A tohle je už jenom takovej bonbonek: http://www.cedulart.cz/images/signs/20110329-192432-zakaz-stani.jpg

Jsme zkrátka značková a zákazová velmoc :-)R^

0/0
15.7.2011 23:49

Aldos

Re: Viděl jsem i 3 cedule do 3 stran

8-o8-o;-D;-D;-DR^

0/0
16.7.2011 15:10

Henry_Kissinger

a tak hlavní je že se na tom napakovali (ti lidi)

a o to jde v naší republice především

0/0
15.7.2011 23:04

Joe_Black

Je možné ty firmy nějak potrestat?

stačí teď třeba objížďka Chotěboře.

0/0
15.7.2011 22:30

plukovnikoneill

NO, na to se snad dá říct jen.,...

KOCOURKOV[>-][>-][>-]

0/0
15.7.2011 21:55

Praotec

Re: NO, na to se snad dá říct jen.,...

Velice chytry narod------------NESCHOPAKU!!V[>-]

0/0
16.7.2011 8:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.