- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a
to to neměřili třeba na karláku, protože tam na konci eskalátorů fičí
asi snad nejvíc :-( tam jak končí dlouhý a začínaj prátký při výstupu
....
no a co?
Zazil jsem ve vyzkumu uz ruzne sibalske napady jak najit sponzora, ktery by vedci ci ''vedci'' zaplatil cestovani po svete. Tohle nevypada na nic jineho. Cesty do ruznych svetovych mest "za ucelem mereni sily vetru" v jejich podzemkach, vyborny napad!
článek by se hodil do výkladu na hodinu fyziky základní školy. Ale proč je zde? Zajímá vás někoho, jestli budete ovanuti "čerstvým" větrem při čekání / přicházení na metro? Nebo možná byla důležitá ta čísla? Pište něco, co má význam a smysl, třeba domácí úkoly dětem, ale tohle je opravdu mrhání časem.
Co s tím? Nic...
To bych nikdy nevěřil, o čem všem se dá napsat článek
Jinak v Paříži nefouká, metro je tam jinak řešený. Taky se tam v létě nedá vydržet, vždycky jsem si říkal "zlatá Praha".
to se jako v evropských metrech vlaky teleportují jako ve Star Treku, že jim tam nefouká?
Florenc je pohoda proti Vltavské a Hloubětínu... na Vltavské se v zimě kolikrát nedá stát na schodech obličejem proti větru, zbytečná práce stavebně jsou na tom nejhůř stanice s jedním východem, to přece odhadne každý
Na stavebních fakultách se dříve (nevím jak dnes) normálně počítalo jak fouká a jak se točí vítr např. mezi panelovými domy.
Jestli by nebylo vhodnější se ptát nějakého odborníka ze stavební fakulty než Dagmar Honsové.
Nevím jak je to možné, ale v žádném metru v Evropě jsem skutečně tak otřesný průvan/vítr nezažil (Vídeň, Amsterdam, Bonn, Norimberk, Kolín n.R. atd...). Má někdo podobné zkušenosti?
To jsem čekal. už se tu rojí kosmopolitní vidláci.