- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady se píše, jak Česko může vydělat, jak Česko má bohaté zkušenosti, jak Česko je jedna z mála zemí... Ale vždyť to přece s Českem nemá nic společného - jde pouze o nějaké firmy z Česka, které mají tuhle "bohatou" zkušenost. Píšete o tom všm jako by byli nějací unikátní vynálezci, jako by to nikdo jinde nebyl schopen provádět. Kolik na tom Česko asi vydělá? Závratnou sumu 8 mil. dolarů asi těžko, nanejvýš snad firmy zaplatí nějké daně z příjmu...
Jsou spolehlivější, snadno opravitelné i kladivem. Západní vrtulníky nejsou schopny v afgánských podmínkách dlouhodobě fungovat, jejich opravy jsou častější a zpravidla musí absolvovat cestu zpět na západ, aby mohly být opraveny.
Navíc jsou mnohé z nich dělány jen pro efekt. Vemte si Mangustu nebo Eurocopter Tiger vypadají jako bitevní vrtulníky a ve skutečnosti jsou to pouze protitankové vrtulníky, které sundá bigoš s automatickou puškou. O generaci starší Hindy či Apače s analogovou aviatikou jsou schopny plnit úkoly lépe.
Ruske vrtulniky byly vyrobeny pro Afhanistan.. tak se neni cemu divit. Firma vyrobi co zakaznik chce...