- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jednoduchý trik když vezete kamarády, co se vzadu nechtějí poutat:
1. upozorněte je, ale nehádejte se 2. rozjeďte se na 30 km/h 3. dupněte na brzdu 4. počkejte až slezou z předních sedadel, připoutají se a pokračujte v jízdě
Tak tohle někdy vyzkouším Obvykle vozím jen lidi s mozkem, kteří se poutají automaticky, ale občas jedem na služební cestu a sem tam vozím jednoho kolegu, který se vzadu odmítá poutat. Má kolem šedesátky a vůbec s ním není řeč. Při každém zastavení stejná šaškárna: Já odmítám nastartovat, dokud nebude připoutaný. On se odmítá připoutat. Všichni mu začnou nadávat (v zimě že mrznou, v létě že nejede klima a potí se), on nadává mě, ať k...a jedu... Vyhodím ho z auta ať jde teda pěšky, načež se připoutá a jedem. Na každé benzince, kde vystoupí z auta totéž. Zastavíme někde na oběd, stejná scéna. Zabila bych ho. Je mi jedno, že se chce zabít, ale ne v autě, které zrovna řídím. Vůbec si neuvědomuje, že při čelním nárazu může nepřipoutaný zlomit vaz tomu před sebou a pomlátit všechny ostatní...
to musel mít ještě navíc ty gumy v dost mizerným stavu (a nebo smůlu, že trefil nějaký supervýtluk).
nebo gumy z nějakého márketu v akci
přečin usmrcení z nedbalosti, když spolujezdec nebyl připoutaný.
Omyl, řidič je zodpovědný za své pasažéry. Měl dohlédnout na to, aby se spolujezdec připoutal.
to musela býtm, panečku, rána, když přetrhnul bezpečnostní pás, že?
já ti nevím, ale v článku je uvedeno: "...auto se dostalo do smyku a nepřipoutaný spolujezdec prolétl bočním okénkem".
to je co? Ještě jsem tady nečetl nic třeba o evropském původu, ale tohle furt.
To může znamenat, že jeho předci přišli z Indie.
Hmm, tak to je klasika. Návrat domů z tržnice a auto napěchované vždy až po střechu neprodaným zbožím. Vidím to i u osobáků, blatníky až na zemi a pak má něco uřídit.
Jen se klidně dál nepoutejte a buďte machři. Ve Francii a Španělsku jsem sledoval řidiče, 95% jich bylo připoutaných. U nás se poutá tak 60% řidičů, ještě méně spolujezdců a vzadu téměř nikdo. Nechápu, jako by ten pás někoho extrémně obtěžoval, já osobně ho ani nevnímám. Nedáno jsem viděl nehodu kdy auto se vyhýbalo chodci a narazilo do semaforu a následně najelo na obrubník. Auto mělo kastli ok, ale střelili airbagy... Pravděpodobně nepřipoutaného řidiče vezla záchranka s těžkým zraněním do nemocnice, kdyby byl připoutaný nestalo by se mu nic. Přítelkyně měla nehodu v 70km kdy sjela ze silnice a vrazila to čelně do zdi. Auto sice KO ale jí se nestalo nic.. v opačném případně by tu již nebyla mezi námi...
S vasim prispevkem lze jen souhlasit... Bohuzel..
To už je taková skoro klasika. Největší Daylina je stavěná tuším na 6,5 tuny, dá se ovšem nechat otypovat jen na 3,5 a řídit ji jen s B-čkem, bez tachografu a omezovače. Tahle malá auta navíc prakticky nikdy nevážej, takže celkem běžný obrázek je, že Daylina, Sprinter apod. otypované na 3,5t celkově je přeložená tak, že má skoro 8 a magor s B-čkovým řidičákem to ještě z mírného kopečka klidně rozhuláká na 150...
Upřímnou soustrast pozůstalým, nicméně bílá dodávka řítící se třetí kosmickou rychlostí je na našich dálnicích poměrně typický a častý jev...