- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naprostá hovadina, problém je v rodičích, ve výchově. V 5 letech jsem začal na pionýrovi(pařezovi) v 16 udělal papíry na 125 a měl Suzuki GN 125. Teď mi bude 19, mám Bandita 600, výkon 77 koní. Jezdím jako prase? Ne. Já patřím mezi ty co si berou mozek sebou a nenechávají ho doma, když někam na takovém silném stroji vyrazí. Ono je taky potřeba tu sílu respektovat..... Přeci nechci, aby po mě zůstal křízek u silnice, kde se občas zapálí svíčky :))
NA každou věc je několik pohledů.Řízení motorky či jednostopového vozidla má svá specifika stejně jako řízení auta.Někteří hájí zvýšení kubatury pro B (včetně mně) jiní oponují. V autoškole všichni jezdili zdechlými maloobsahovými auty a pak sedli do dvou i více litrového auta které mělo dvakrát a více větší výkon než ve kterém se učili-řeší tohle někdo? Neřeší...U motorek je to to samé...normální člověk bude jezdit postupnými krůčky a idiot se zabije...vadí to někomu? Mi rozhodně ne...pokud za zabije pitomec sám do stromu tak Darwin se pousměje...Každý normální rodič bude se svým dítkem jezdit dokud si nebude jistý, že to zvládne sám.Pokud se rozmázne i potom protože bude machrovat a nedá to...více nikdo neudělá,ani rodič ani záýkon.A u motorky je to stejné.A teď do mně..
Chopper s automatem není chopper...takže ne.
No shodneme se na tom že nejhezčí smrt je ve velké rychlosti, v zatáčce a s úsměvem na rtech
Prosím vás, dohadujeme se teď s přítelem... On mi tvrdí, že na skutru 125 budou s Béčkem moct jezdit jen ti, kteří si udělají řidičák až v roce 2012. Mně to přijde nelogické a tvrdím, že na něm od roku 2012 budu moct jezdit i já, která má řidičák B od roku 2010. Můžete nás někdo rozsoudit?
Těžko říct jak to nakonec vymyslej a napíšou, ale spíš bych předpokládal, že dojde k přesunu motorek s objemem do 125ccm a automatickou / variátorovou převodovkou do skupiny kde jsou teď jen 50. Tuším A150? Pak by samozřejmě platil na tuhle skupinu i starší ŘP.
Jako kluci jsme začínali na pionýru , potom jsem mě 125 , potom Jawa 350 ......jezdil jsem přes 25 let a nikdy jsem neměl na motocyklu nehodu.Dnes již 15 let nejezdím a věřte mi , že bych se i bál na silnou mašinu .
Když vidím , jak mladý ucho na mašině 750 a více se řítí v rychlostech hrubě nad 150km/hod tak jim patří nakopat řiť !!!
Prostě ono přesednout dneska ze Simsona na silný stroj je moc velký skok .
Potřebovali by se nejdřív tak projet v trysku na koni :D A nebo to dát postupně ať si namelou na slabších...
hned jak to projde poridim 125ku skutra na pojizdeni po meste...ty 50ky sou o nicem
Vzhledem k neustálému zdražování pohonných hmot bych to viděl jako přechod na skůtry , ale na elektriku . Já už jezdím na elektrokole a je to docela fajn.
Když na to tak koukám, tak jsem rád, že jsem si papíry na motorku dělal ještě za skupin A/50 a A. Mám obě skupiny a tyhle čachry s kubatůrama mě už netankujou.
Nechtěl bych dnes být mladý kluk s touhou jezdit na motorce.
Se skútrem 125 se člověk může vydat i na delší štreky, přičemž nelze očekávat, že by se řítily po silnicích nějakými extrémními rychlostmi. Naučit se na něm jezdit může člověk někde za humny.
Nechápu tu hysterii, která u některých diskutujících propukla. Bylo běžné, že s ŘP B člověk získal i oprávnění na motorky do 50 ccm.Nevěřím tomu, že ulice zaplaví masy sebevrahů na skútrech.Myslím si, že to je především o tom muzikuse mezi sedačkou a řidítky. Když někdo bude chtít, tak bude stejně jezdit na motorce i bez papírů, a na rozbití huby stačí bohatě i kolo (že bychom zavedli i řidičák na kolo??). Když to ale s jízdou na motorce myslím vážně, tak si časem, po ježdění na skútru, udělám papíry i na velkou motorku. Určitě by ale bylo vhodné, absolvovat v autoškole v rámci výcviku na ŘP B i několik jízd na malé motorce. Na argumentaci, že se tímto dostanou k výkonnějším a těžším motorkám i úplní začátečníci, odpovídám otázkou. Čím jste jezdili v autoškole, když jste si dělali řidičák na osobák? Fábie 40kW/1100kg nebo podobné? Kde jste tedy potom vzali zkušenosti s ovládáním aut o 70a vícekW a váhou do 3500kg, do kterých jste většinou přesedli po absolvování autoškoly???
Přesně si pamatuju, že jsem jezil P205, P309, Fijat Tipo a pak P405 šecko v dýzlu. Pak jsem přesed do favála.