Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kauza VV: Odpovědi na otázky čtenářů z diskusí na iDNES.cz

V souvislosti s událostmi kolem Věcí veřejných a ABL se objevila řada spekulací a otázek v diskusích pod články na iDNES.cz. Šéfredaktor MF DNES Robert Čásenský odpovídá na nejčastější z nich.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Baky

Zbytečný článek vs. harakiri

Ten bezejmenný tazatel, který pokládal otázky šéfredaktorovi, je klidně mohl pložit mně a dostal by podobné odpovědi. Proč? Protože je lze vcelku jednoduše odhadnout. I kdyby pravda byla jiná, stejně by tuhle písničku musel pan šéfredaktor zazpívat, jinak by to z jeho strany byla rituální sebevražda. Takže jsme se nedozvěděli nic - zbytečný článek.

0/0
14.4.2011 21:32

sejbadruhy

Propaganda

Přeci nebudeš odpovídat, že jste propagandistické listy ;-D  http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/194250.aspx

0/0
14.4.2011 19:00

iBlesk

Vážená iDNES, jelikož všechny diskuzní příspěvky pochybují

o pravdivosti odpovědí šéfredaktora MF DNES Roberta Čásenského, čímž vlastně porušují "Kodex diskutéra", navrhuji, aby bylo standardně postupováno (jako vždy) a všechny příspěvky byly vymazány, následně diskuze pod tímto cenným článkem zrušena!!!!!!!!!!!

0/0
14.4.2011 10:02

masnav

Měli byste se víc snažit.

Tohle s VV je trapné. Myslím si, že jste se až příliš lehce nechali zmanipulovat. Měl jsem o MF Dnes lepší mínění (například kauza Pandury).

0/0
14.4.2011 9:51

Lukáš Guláš

Re: Měli byste se víc snažit.

;-)R^ Jen do nich! Flákači jsou to ;-D

0/0
14.4.2011 10:10

aptnajla

Paroubek není můj šálek kávy

Ale zcela objektivně musím říct že to, co jste rozjeli za hysterickou kampaň před volbami, to nemá obdoby.Rv

0/0
14.4.2011 8:18

alex23

Re: Paroubek není můj šálek kávy

R^

0/0
14.4.2011 8:21

Drakens

Křišťálovou lupu

By jste měli vrátit. Ta nahrávka je více než autentická a je s ní patrné že se tam mluví o Vás a o tom jak děláte na zakázku. Možná to nedělá přímo tady pan redaktor ale jeho jiný kolega který nutně potřebuje na hypotéku nebo holky či něco jiného. Pro mě je tohle velké zklamání a ne jen že už nebudu hlasovat pro tyhle stránky ale asi se přidám k bojkotu.

0/0
14.4.2011 7:23

propaganda76

Tak dokonce Já,

který nikdy nepřispívá do žádné diskuse... Musím napsat,, Nedělejte z nás pitomce. Takové bláboly nevymyslí ani v Super.cz. :-(

0/0
14.4.2011 7:15

ičmeka už potřetí smazali

nj.. takže špicly z ABL špiclovalo idnes a dle slov páně

Kalouska "ještě by bylo dobré pane Kmento zjistit něco o tom Bártovi..." R^;-D

0/0
14.4.2011 7:09

macrakantorhynchus hyrudynaceus

Tyto odpovědi považuji za téměř urážlivé !!

!!!!Nedělejte z lidí osly !!!!

0/0
14.4.2011 6:32

Milan_Seliga

A co kauza Topolanek?

Kauza Topolanek taky nebyla na objednavku? To se tak jednou sefredaktor probudil a rekl: "Znicte premiera"? Nebo opravdu chcete tvrdit, ze nekolikatydenni stvava kampan zalozena na nepravdivem (nebo chete-li vytrzenem z kontextu a vyvracenem "poskozenou stranou") vyroku je seriozni a normalni?

0/0
14.4.2011 4:45

venenum

Re: A co kauza Topolanek?

R^

0/0
14.4.2011 8:21

Juras

Nějak utichla jiná kauza

Byl by vděčen, kdyby se IDnes věnovala Kauze čásenský. "Co byste řekl, kdybych vám sdělil, že mám nahrávku z vaší porady šéfredaktorů?". Proč na takovou banální větu a zjevně zavádějící větu zareagoval hlídač demokracie tak hloupě? Nějak brzo kauza utichla, novináři nechcou, aby se o tom moc mluvilo. ;-D

0/0
14.4.2011 0:07

venenum

Re: Nějak utichla jiná kauza

na schůzce evidentně nešlo o DPH

0/0
14.4.2011 8:20

Juras

Hned první věta je vševysvětlující.

cit.: "Na kauze jsme začali pracovat již během léta, ..."

A je jasno. Začali jste pracovat na kauze. Jenom nechápu, proč až v létě. Já bych přitom představoval novináře, kteří prověřují politiky a trvale je sledují, z případných nesrovnalostí a podezřelých zjištění vzniká informace, která se možná ujme a teprve potom, co se rozpoutá skandál, vznikne kauza. Proč až v létě a proč vůbec pracujete na nějaké kauze?

0/0
14.4.2011 0:05

venenum

Re: Hned první věta je vševysvětlující.

Oni si kauzy vytvářejí sami podle vlastního scénáře, protože je to mnohem jednodušší. Stačí něco vyfabulovat a upravené informace vhodně poskládat.

Sledovat skutečné kauzy je nad jejich síly, protože proniknout do prostředí opravdové mafie je obtížné a nebezpečné.

0/0
14.4.2011 8:19

Lukáš Guláš

Re: Hned první věta je vševysvětlující.

Na to jaký je bordel v republice dělají stále málo. To je také výsledek této situace v republice. Kdyby lidi byli informovány aktuálně o všech nekalostech. Už dávno by se i líný ignorantský český občan zbouřyl a bylo by vše v republice jinak. Hlídací pes mafie se fláká!

0/0
14.4.2011 10:07

a1a2a3

Nikdy nepracujeme na objednávku

HAHAHAHAHAHAHIHIHIHEHEHE;-D;-D;-D

0/0
13.4.2011 23:35

Mangoo

Blamáž jménem IDnes

Možná by stálo za analýzu zjistit, jakým způsobem se média a především IDnes/MFDnes podílela na pádech předchozích vlád. V jakém časovém rozmezí od sestavení vlády po její přesvědčivé odstřelení (zhruba v půlce volebního období), hra na přeběhlíky, očerňování a programové ničení image malých stran. Je to práce spíše pro politologa... udělat podrobnou analýzu průběhu jednotlivých vlád, jejich mezních okamžiků a následných mediálních runů.

Tady, v České republice neexistuje síla, která by dovedla zemi přes jedno celé volební období. TO je hlavní problém naší slavné media-pseudodemokracie. Malá zemička, kde mají jedny noviny v podstatě mandát kdykoliv v polovině volebního období.. a na zakázku.. sestřelit jakoukoliv vládu.

Výsledkem je neustálý chaos. Žádné reformy nebudou, nikomu nevyhovují.

Připomenu: poslední obrovské haló bylo s Julínkem kvůli 30 Kč poplatku u doktora. Dnes se bude platit 100. Nikoho to nezajímá. Takže o co přesně IDnes/MFDnes jde?

0/0
13.4.2011 23:15

a1a2a3

Re: Blamáž jménem IDnes

Vytvářet dusna,hrát si na sedmou velmoc a mít sledovanost.Novinářskou morálku na úrovni pavlačové drbny.

0/0
13.4.2011 23:37

Juras

Re: Blamáž jménem IDnes

Pavlačové drbny mají náhodou informace věrohodné.

0/0
14.4.2011 0:10

Deliveres

Re: Blamáž jménem IDnes

A začal bych tím, že bych si vyžádal lustrační materiály všech redaktorů a pracovníků iDnes. Způsob práce iDnes mi totiž silně připomíná STB.

0/0
14.4.2011 4:29

venenum

Re: Blamáž jménem IDnes

R^ oni nic jiného nedělají :-/

0/0
14.4.2011 8:14

Lukáš Guláš

Re: Blamáž jménem IDnes

Flákači :-P

0/0
14.4.2011 10:27

ringowrc

Veškerý tento marast

je důsledkem "sametové" předání moci komunistů komunistům. Jedině oni měli styky a možnosti začít rozkrádat tuto republiku. Podívejte se na nejbohatší lidi této země. Většina z nich pochází z bývalé KSČ a prognostického ústavu. Měli jsme je tenkrát pověsit na kandelábry. Neudělalo se to a tady je výsledek.

0/0
13.4.2011 23:09

honzaf

Čásenskému věřím úplně všechno :-)

Když to říká Čásenský, nedá se, než tomu uvěřit. Uvěřil bych mu i to, že když psali o Čunkovi, tak neexistoval žádný záměr nezveřejňovat informace, svědčící v jeho prospěch. ;-D

.

Proč MF DNES nenapsala třeba o tomto? Určitě bylo důvodem to, že to nebylo důležité. ;-D http://www.cunek.info/Informace/LegendaCunek/Pribeh-2---Skandalni-manipulace-prerovskeho-soudu.aspx

0/0
13.4.2011 22:59

kuznec82

chci čsssr

jsme Češi,necháme si srát na na hlavu dokud nám to nebude lámat vazy,smutná budoucntnost pro děcka ..

0/0
13.4.2011 22:41

zirecek

handmade PR

ABSURDNÍ: Když zjistili, že už to přepískli, poslali pana Kmentu do HydeParku, efekt slabý. Pak poslali pana Kmentu na otázky-odpoovědi, efekt slabý. Další stupeň - účelné otázky/opovědi od šefredaktora MfDnes. Oni si vážně o čtenářích myslí, že jsou všichni úplné ovce. Jaké další PR o rozlitém mléce bude následovat, milá Idnes?

0/0
13.4.2011 22:31

cizinec je našinec

Re: handmade PR

Kmenta dostal v roce 2010 cenu K.H.Borovského...asi prestižní ocenění...je pod tlakem,hodně se sleduje jeho práce...velké očekáhání....a teď z toho dostal  "tvůrčí blok" :-)

0/0
13.4.2011 22:36

honzaf

Re: handmade PR

K. H. Borovského? Chce taky na luxusní dovolenou do Alp? ;-D

0/0
13.4.2011 23:00

Marsmeloun

Re: handmade PR

Pošlou šéfredaktora na úřad práce?

0/0
13.4.2011 22:53

Juras

Re: handmade PR

Začít pracovat na kauze?;-)

0/0
14.4.2011 0:09

karbidikova

Bárta

není hlupák a pokud četl "doupě hranostajů" , naplánoval si to dobře R^ Dokonce jsou v ČR dnes i zástupci z Itálie ;-D

0/0
13.4.2011 22:19

cizinec je našinec

mě by zajímalo

o kolik větší prodejnost mají noviny,když vytáhnou nějakou takovouhle kauzičku.

0/0
13.4.2011 22:16

karbidikova

Re: mě by zajímalo

prodejnost reklamní plochy ?? R^;-D

0/0
13.4.2011 22:18

cizinec je našinec

Re: mě by zajímalo

ano..vlastně jde o reklamní plochu:-)

0/0
13.4.2011 22:20

venenum

konkurence

ABL představuje pro mf Dnes nebezpečnou konkurenci, proto je třeba ji zničit ;-D

0/0
13.4.2011 22:16

karbidikova

Re: konkurence

spíš za tím cítím vůni kadidla a někde spadla Bible .....

0/0
13.4.2011 22:17

karbidikova

prostě

se něco pustilo médiím, protože někdo někde někomu šlapal na patky. Naprosto běžné v čechách ......[>-]

0/0
13.4.2011 22:13

UPA Laborec 23

Nemcova, Nemcova...

Mne se chce z tebe ;-(

0/0
13.4.2011 22:10

karbidikova

co to hrajou

 za levou ? Copak už si opravdu myslí, že jsou lidi , hloupí ? Jak asi funguje politika ? Proč se točí na takové malé rybce ?

0/0
13.4.2011 22:10

cizinec je našinec

politika prostě láká

podobný typ lidí:-)

0/0
13.4.2011 22:10

Potápka

To datum je do očí bijící

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:2PH6GS0vvDAJ:www.lidovky.cz/janousek-a-spol-nesmi-na-bartuv-urad-dbs-/ln_noviny.asp%3Fc%3DA100920_000012_ln_noviny_sko%26klic%3D238978%26mes%3D100920_0+Janou%C5%A1ek+a+spol.+nesm%C3%AD+na+B%C3%A1rt%C5%AFv+%C3%BA%C5%99ad&cd=1&hl=cs&ct=clnk&gl=cz&source=www.google.cz

0/0
13.4.2011 22:09

UPA Laborec 23

Vis co ja povazuju za nejhorsi ?

A zaroven na tomto veem nejsmutnejsi ? I kdyby jsme vymenili 90% osazenstva snemovny jinymi lidmi i z neparlamentnich stran, tak se az tak nic moc k lepsimu nezmeni. Je to moralni krize naroda jaka tu uz dlouho nebyla

0/0
13.4.2011 22:00

karbidikova

Re: Vis co ja povazuju za nejhorsi ?

:-/ následek období 1946 - 2011

0/0
13.4.2011 22:01

UPA Laborec 23

Re: Vis co ja povazuju za nejhorsi ?

ANO !!!!!!

0/0
13.4.2011 22:07

cizinec je našinec

Re: Vis co ja povazuju za nejhorsi ?

pořád platí : pracuje se s materiálem jaký je k dispozici:-)

0/0
13.4.2011 22:02

Mýval

Re: Vis co ja povazuju za nejhorsi ?

prave jsem na to myslela. Absolutni pravda. jen to neni jen o Cechach.

0/0
13.4.2011 22:04

dnesgate

Re: Vis co ja povazuju za nejhorsi ?

souhlas , ale jak z toho ven? Napadá mne jedině válka :-(

0/0
13.4.2011 22:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.