Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NATO ničí Kaddáfího tanky, Britové a Francouzi nejsou spokojení

Letouny spojenců v NATO dál pokračují v úderech na obrněné jednotky libyjského vůdce Muammara Kaddáfího. V posledních hodinách zničili letci další čtyři libyjské tanky poblíž města Zintán. Francie a Británie ale svorně tvrdí: "Je to málo, musíme kampaň v Libyi zesílit."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbudos

Otazníky na Lybií.

Opět se ukázala neschopnost západních demokracií. Po nadšení, jak se to u Arabů kácí , jsme nebyli připraveni reagovat na nějaký ten vojenský odpor,  z našeho pohledu pomateného plukovníka .Když byla možnost rychlého svržení,tak se horečně jednalo.Dnes  jsme ty dříve revolucionáře a dnes rebely nechali svému osudu.Proti armádě nemají ti chudáci na toyotách velkou šanci. Pořád si neuvědomujeme, že arabský svět má do klasické demokracie hodně daleko a že možná vláda pevné ruky vyhovuje většině, než chaos a násili viz Irák. To je pak živná půda pro nové Chomejní. A pro nás je klidný arabský svět taky výhra. Jinak je zajímavé že se zasahuje tam, kde je ropa.

0/0
13.4.2011 21:50

Larry Matejka

To: Zamete

Ptáte se: "A je světová vláda skutečně takové zlo, jak se nám snažíš prezentovat?" Zajímavá otázka...

.

Nejsem si jistý... Záleželo by na koncepci. Kdyby to vyšlo od lidí, jako výsledek demokratického procesu, tak možná ano. Ale koncipováno jako konspirace? Nevolená vláda intelektuálních a bankovních elit, jak ji charakterizuje David Rockefeller? To zapadá do schématu vlády proletářů v Marxově Komunistickém manifestu... Čistý komunismus....

Ale i demokratický model má svá úskalí. Čím více centralizovaný celek, jako třeba EU, tím méně akceschopný a velmi náchylný na korupci. Spíš bychom se měli zamýšlet jak skloubit globalizaci s národními státy, aby i korporátní impéria podléhala demokratickému procesu a ne naopak...

0/0
13.4.2011 17:15

brekebrekeke

nemaji tomahawky

njn,bez us to nepujde ;-)

0/0
13.4.2011 15:11

Kwak Kwakovič

To JXD

S tím šrotem - my jsme jim ještě v roce 1977 prodali T-34 z enzetů - v úpravě vyprošťovací tank. A když se dělala v Tripoli přehlídka, tak v těch tancích seděli naši řidiči, protože místní nebyli schopni udržet ani rozestupy natož nějakou vyrovnanou řadu.

PS  - ty 34 nikdy nebyly zpojízdněny.

0/0
13.4.2011 12:46

jxd

Re: To JXD

T-34? Dobrej kšeft. Ona ani ta TASka nebyla k zahození, krátce po dostavbě ji zakonzervovali a myslím, že ani v záručním provozu tam neopravili ani jeden tank. Viděl jsem ji někdy v 2003 nebo 2004, bylo to dost tristní. Vidět ty řady vzorně udržovaných strojů s děrnopáskovými ovladači, naolejované, jen je spustit. Ale jak jsem se zmiňoval o tom výjezdu tank.praporu předloni, myslím že Vy byste se namístě rozplakal. A to prosím byly T-72. U nás už by to asi nevzali ani do šrotu, v jakém byly stavu.

0/0
13.4.2011 15:52

modrá straka kradačka

Re: To JXD

Kwaku nemáš pravdu, v ZTS Martin, se libyjské tanky T-34 generálkovaly (i dodané z SSSR), měnila se dělostřelecká optika. a zhora se vrtaly věže pro ovládání věžového kulometu 12.7 mm. ze vnitřku .Rovněž se měnili vzduchové filtry na výkonější do pouště. Byly to normální tanky - bojové verze. Kuriozita - jeden z těch tanků zůstal v Martině, "papírově" nikomu nechyběl!!

0/0
13.4.2011 16:22

Larry Matejka

Quigley, války, Libye a naše nepoučitelnost

Ve dvacátém století zařvalo přes 200 miliónu lidí. Oběti válek i zrůdných ideologií. Uvěřili oficiálním historkám, ale nebyly to jejich války ani ideologie... Byla to hra elit... Hra velkých peněz napozadí, dosazování diktátorů a vytváření pnutí, financování i vyzbrojování obou stran konfliktu. Umělé krize i umělé války. Lidé měli uvěřit, že jejich "izmus" nebo jejich náboženství je to jedině správné a spravedlivé... Profesor Caroll Quigley, vynikající historik a Clintonův mentor nás v Tragedy and Hope učí, že procesy, o kterých se domníváme, že se dějí náhodně a chaoticky jsou ve stutečnosti z velké míry plánovány. Vše lze s jistým zpožděním dokázat, tak jak se odtajňují dobové dokumenty.... Občas prosáknou napovrch skutečnosti i v době děje. Například Pentagon Papers Daniela Ellsberga... I dnes zaznívají slabé hlasy, které lomozně přehluší mainstreamová mašinérie. Budeme někdy schopni historické sebereflexe, budeme schopni těmto hlasům naslouchat nebo zůstaneme tupé, kývající oběti?

0/0
13.4.2011 12:43

pravicovyruger

Šarkozy má před volbami..

že ti frantíci tradičně drží na politiky menší než 160 cm...?

0/0
13.4.2011 11:34

greenalien

Re: Šarkozy má před volbami..

http://paulhastings.me/wp-content/uploads/2011/04/Height-of-World-Leaders.jpg

Řekl bych že v nejmenších politicích vede asi Rusko, zajímavé je že neexistuje nějaký konsenzuální údaj o Putinově výšce. Na druhou stranu ono na výšce přece jenom nezáleží.

0/0
13.4.2011 11:55

Antonín, topič

Re: Šarkozy má před volbami..

Celkem snadno z googla vypadne několik desítek odkazů na putina 5'' 7''''

0/0
13.4.2011 12:27

prasivy pes Muki

Re: Šarkozy má před volbami..

Dela pouze za co je placen, chudak :-)

0/0
13.4.2011 12:59

brekebrekeke

Re: Šarkozy má před volbami..

kym lepenko?

0/0
13.4.2011 13:03

greenalien

Re: Šarkozy má před volbami..

Což je stále pouhý odhad, jiné stránky mu zase přisuzují nížku 5'' 5''''. ;-)

0/0
13.4.2011 15:11

Antonín, topič

Re: Šarkozy má před volbami..

Pro agenta tajné služby výhodné, ztratí se v davu. U prezidenta je to ale asi fakt jedno.

0/0
13.4.2011 15:15

edin

Matějko, pořád ještě věříte na jéžíška?

Matějko, v prvním ročníku na universitě, alesponˇv Anglo-Saxonských zemích, Vás naučí jak ověřit zdroje-jak určit které jsou věrohodné, a které ne. Vy jste zřejmě nikdy první ročník neabsovoval, protože věříte 100 procent všemu , co najdete na ruských komunistických webových strankách-např. www.iraq-war.ru, v publikacích fašistické John Birch Society, nebo na pravicových amerických talk shows, např. Rush Limbaugh, nebo Michael Savage. Pravicové talk shows jsou v USA sledovány lidmi. kteří nemají moc vzdělání. Protože nejsou schopní nezávislého, kritického myšlení, tak poslouchači zcela schvalují vše , co jim Limbaugh říká. Jmenují samy sebe " ditto heads ", tzn. " stejně", nebo "stejně jako předešlé, hlavy!" Ditto head by bylo dobré jmeno pro Vás! Po tom, co Michael Savage urazil miliony lidí svýmí nenávistnými výroky, mu vláda Spojeného Království zakázala vstup do země. Snažil se pak ze sebe udělat mučedníka za svobodu slova. Musí být Váš vzor . Vy se chováte stejným způsobem.

0/0
13.4.2011 11:17

pravicovyruger

LArry je rozhodně inteligentní, ale bohužel

mám někdy pocit, že nedostal ke své inteligenci od pána Boha návod k použití, nicméně občas se vcelku pěkně trefí.

Jinak ale naúprosto souhlasím, že často čerpá ze stejně kvalitních zdrojů jako je Zvědavec, často jsou ale jeho příspěvky velmi přesné .

0/0
13.4.2011 11:37

LadyLucik

Re: LArry je rozhodně inteligentní, ale bohužel

Bože, zase tady někdo pomlouvá a hodnotí ostatníRv hlavně že Vy jste dostal nadílku chytrosti a inteligence;-)

0/0
13.4.2011 11:48

pravicovyruger

Drahá Lucinko, pokud byste si četla

mé reakce na Larryho, viděla byste, že s ním velmi často souhlasím, jen se usmívám jeho superkonspiračním tezím, takže, než mne budete hodnotit,  umylte nejprve nádobí.

0/0
13.4.2011 11:54

LadyLucik

Re: Drahá Lucinko, pokud byste si četla

Tohle už nestojí za to ani komentovat. A nejde o to jestli s ním souhlasíte nebo ne, jde o to zdejší posuzování a odsuzování, rýpání apod. jak jste předvedl i teď.

0/0
13.4.2011 12:04

prasivy pes Muki

Re: LArry je rozhodně inteligentní, ale bohužel

Co porad mate proti tomu Zvedavci, vetsinou jsou tam stejne jenom preklady zahranicnich clanku, Stvora tam pise absolutne nepodstatne veci, jak si pujcil toyotu corollu, jel na vylet do jizni ameriky a podobne.Jsou tam clanky od ruznych ruskych analytiku, Craig Robertse, Pat Buchanana, z infowars a tak dale.Je to alternativni zdroj informaci a diky za nej.Reci o tom, ze je to nejaky nazi web je absolutni demagogie.

0/0
13.4.2011 11:57

prasivy pes Muki

"fašistické John Birch Society"

Tohle te prozradilo soudruhu Rv

0/0
13.4.2011 11:47

Chazar, vládce gojímských otroků

Re: Matějko, pořád ještě věříte na jéžíška?

Tolik nenávisti v jednom příspěvku? To se jen tak nevidí.

Shalom.:-P

0/0
13.4.2011 12:25

modrá straka kradačka

Re: Matějko, pořád ještě věříte na jéžíška?

Hm., když čtu ten slint, tak ty určitě věříš na santa Klause!

0/0
13.4.2011 12:30

Chazar, vládce gojímských otroků

už konečně vím kdo jsem:)

Z téhle diskuze jsem se konečně od některých duševních gigantů dozvěděl do jaké krásné škatulky vlastně patřím.

Musím říct, že se podobně jako Larry Matějka a jiní musím zařadit mezi zfanatizované, pravicovou propagandou naprogramované komunisty, anti-semity, fašisty, nacisty, levicové soudruhy, blázny, šílence, konspirativní paranoiky, popírače atd. 

Prosím, Velký Bratře odpusť mi, že svým myšlením páchám každý den ideozločin. Očisti mě od mého závadného myšlení Velký Bratře. Vždyť život v Oceánii nebyl nikdy lepší, vždyť naše životy jsou natolik svobodné a dobré pro stranu, že svým rouháním popírám základy naší skvělé společnosti. Vem si moji duši, vem si mé myšlení ať už nemůžu nezávadně myslet a mohu se stát součástí toho "krásného nového světa".:-P

0/0
13.4.2011 9:00

malli_reborn

Re: už konečně vím kdo jsem:)

myslíš Chazare, že tam toho Orwella kluci poznají? Jinak, velmi neotřelé :-)R^

0/0
13.4.2011 10:44

55108311ver3

Je tady jxd :)

Musím ocenit, že férově uznal, že je lhář, zatímco já nejsem R^ .

http://zpravy.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A110411_072405_zahranicni_btw&vlakno=46866312

.

To se tady v diskuzích nevidí, většinou se z druhé strany setkávám se snahou o zamlžování nebo odvádění tématu jinam.

0/0
13.4.2011 8:46

Antonín, topič

Re: Je tady jxd :)

NJN, nejsi lhář, jsi jen naivní mediální papoušek.

0/0
13.4.2011 8:53

55108311ver3

Re: Je tady jxd :)

A ty jsi jen naivní papoušek Kaddáfího propagandy :-)

0/0
13.4.2011 9:33

Antonín, topič

Re: Je tady jxd :)

Jistě. Tím, že ho nazývám zločincem, mu jistě významně pomáhám.

0/0
13.4.2011 9:44

55108311ver3

Re: Je tady jxd :)

Tak dobře, tedy mediální papoušek ruských médií, nebo prostě těch médií, které vyjádřily obdobný názor jako ty.

0/0
13.4.2011 9:54

Antonín, topič

Re: Je tady jxd :)

Pozoruhodná úvaha.

0/0
13.4.2011 12:29

55108311ver3

Re: Je tady jxd :)

to je tvoje úvaha, ne moje

0/0
13.4.2011 16:10

jxd

Re: Je tady jxd :)

Tak na upřesněnou: Omluvil jsem se, že jsem vás nazval lhářem, když vy jste přitom pouze papouškoval výroky zdrojů, které já pokládám za nepravdivé. Ovšem to, co jste právě uvedl dokazuje, že jsem se s omluvou unáhlil.

Takže nyní opravuji: jste pane sprostý lhář!

A pro mne jste tentokrát už doopravdy jednou provždy skončil.

0/0
13.4.2011 10:23

55108311ver3

Re: Je tady jxd :)

Tvrdil jste, že jsem lhář, protože nedokážu doložit zdroj svého tvrzení. Teprve když jsem zdroj doložil, uznal jste, že lhář nejsem:"Doložil jste mi zdroj vašich tvrzení, omlouvám se tedy, nejste lhář."

Současně jste řekl, že zdroj svých vlastních tvrzení nemáte. Podle své vlastní logiky  byste se tedy měl pokládat za lháře.

0/0
13.4.2011 10:42

LadyLucik

Re: Je tady jxd :)

Dej mu konečně pokoj !!Rv

0/0
13.4.2011 11:50

55108311ver3

Re: Je tady jxd :)

že ses mě nezastala, když jxd denně omílal že jsem lhář (a to za použití mnoha dalších expresívních výrazů), a neodpovídal na moje žádosti, aby se vyjádřil konkrétně?

0/0
13.4.2011 16:12

Hulvat

Re: Je tady jxd :)

Se svými žádostmi se obrať na svoji starou, číslovko. A zkus použíti i expresívní výrazy, možná to bude pro ni stimulem.

0/0
14.4.2011 4:39

Hulvat

Re: Je tady jxd :)

Dej si na palici led, číslovko, snad se ti uleví..

0/0
13.4.2011 11:55

55108311ver3

Re: Je tady jxd :)

skutečně špičkový příspěvek, zřejmě odpovídá tvému myšlenkovému potenciálu.

0/0
13.4.2011 16:14

LadyLucik

Re: Je tady jxd :)

R^

0/0
13.4.2011 11:49

Amanita phalloides erectus

***

Ti rebelové jsou jak odboj v Životě Braina. Co nám dali římani ? jen kanalizaci, vzdělání, lékařskou péči, silnice, bezpečnost na ulicích ...;-D

0/0
13.4.2011 8:32

jxd

Re: ***

;-DR^

0/0
13.4.2011 10:30

mak1_re

Kam se na Šakyho

htrabe Hitler - ten aspoň své invaze nenazýval humanitárními misemi na ochranu civilního obyvatelstva

0/0
13.4.2011 8:01

55108311ver3

Re: Kam se na Šakyho

:-) Přesně tak, Hitler byl mnohem čestnější než OSN.

0/0
13.4.2011 8:40

duhacenzor2

Británistánu a

Frankistánu se nelíbí malá intenzita úderů na Kaddáfího tanky - žádný problém, pošlete tam svoje letadla, jste členské země NATO.

0/0
13.4.2011 6:59

hyunix

Válka to jsou prachy

Nathan Rothschild a jeho zbohatnutí po bitvě u Waterloo je v podstatě zakladatel placené války.

0/0
13.4.2011 6:16

55108311ver3

Re: Válka to jsou prachy

Přesně tak. 2. světová válka byla způsobená tím, že byly potřeba nové zakázky pro britské, francouzské a zbrojní firmy, jenom proto Francie a Anglie vyhlásily válku Německu.

0/0
13.4.2011 6:31

Antonín, topič

Re: Válka to jsou prachy

Zjevně vůbec nechápete historické souvislosti.

0/0
13.4.2011 8:52

55108311ver3

Re: Válka to jsou prachy

:-) Takže nesouhlasíte s tvrzením, že každá válka jsou jenom prachy?

0/0
13.4.2011 9:23

Antonín, topič

Re: Válka to jsou prachy

Jistěže nesouhlasím. Každá ne. Jen drtivá většina.

0/0
13.4.2011 9:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.