Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé pošlou Klausovi stovky per, prý aby si je nepůjčoval v zahraničí

Prezident Václav Klaus má šanci, že se jeho sbírka per výrazně rozroste. Do prezidentské kanceláře totiž zřejmě doputují stovky psacích potřeb od lidí, kteří na portálu YouTube zhlédli záběry z prezidentovy návštěvy Chile. Ty prezidenta zachycují ve chvíli, kdy ho jedno z protokolárních per zaujme natolik, že ho nenápadně schová pod stůl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kulhánková, dcera

Bohužel se ukazuje

na řadě diskutujících, že vynikají v disciplíně "sypání si popela na hlavu." Malé faux pas, které prezident předvedl, jsou ochotni rozmazávat do vrstvy mikrometrové, jen aby unikli svým vlastním komplexům a mindrákům. Fabulaci se meze nekladou. Někteří dokonce vídají cedule "Češi nekraďte";-D

Co s takovými lidmi? K pásu, do montovny. Na víc se ani nehodí. Kdo si neváží svých představitelů, neváží si ani sám sebe.

0/0
14.4.2011 13:04

Kulhánková, dcera

Re: Bohužel se ukazuje

A to ani nehovořím o krádeži, kdy nějaký výlupek ukradne práci ČST, vystaví ji na faceboku, aby celému světu hrdě ukázal, jakého mají Češi vypečeného prezidenta.

0/0
14.4.2011 13:06

captain cook

Re: Bohužel se ukazuje

"male" faux pas na mezinarodni scene a pred kamerami je ve skutecnosti velke faux pas. Od hlavy civilizovaneho demokratickeho statu se ocekava, ze zna zakladybontonu a slusneho vystupovani na verejnosti a ze nehorozi nebezpeci, ze se pred kamerami zachova jako BURAN.

0/0
17.4.2011 10:44

pepe1212

ja pouzivam parker. modely v hodnote 7-20 €.

tie najlacnejsie. proste sa mi s nimi dobre pise a kedze nestoja 3 koruny ani ich moc nestracam. kolko moze stat take pero, co nimi podpisuju papalasi zmluvy?

0/0
14.4.2011 10:53

captain cook

Re: ja pouzivam parker. modely v hodnote 7-20 €.

zalezi na dulezitosti papalase a v jake vazene ucte se chova, klidne od $500 nahoru

0/0
14.4.2011 11:01

chudy lekar

Přes veškerou ostudu a negativní názory na akt samotný,

musím přuznat, že video mě nesmírně pobavilo ;-) R^

0/0
13.4.2011 19:13

Beatrixe

Re: Přes veškerou ostudu a negativní názory na akt samotný,

R^

0/0
14.4.2011 14:06

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Přes veškerou ostudu a negativní názory na akt samotný,

R^ zábavný teda bylo, to je fakt. ;-D;-D;-D;-D

0/0
14.4.2011 15:28

brco

Prezident vs admin

Jednou jsem do diskuze tady v idnes psal o prezidentovi a jeho výrocích a zmínil jsem se, že je to ...(lékařská diagnoza) a a admin mi to smazal. Teď pan profesor dokázal, co je zač a admin by se měl sám červenat nad páně prezidentovou chmatačkou.

0/0
13.4.2011 16:13

Opčan CZech

Okurková sezona začala.....

...letos nějak brzy.  To už opravdu nejsou jiná, důležitější témata....?;-(

0/0
13.4.2011 12:41

moš

Re: Okurková sezona začala.....

Je třeba zaútočit na odpůrce puče i prostřednictvím takových nesmyslů.Je to součástí geblsovského tažení v duchu hesla všechnu moc médiím.Tedy těm co vlastní chazaři.

0/0
13.4.2011 16:15

Antonín, topič

Re: Okurková sezona začala.....

R^R^R^

0/0
14.4.2011 12:56

captain cook

Re: Okurková sezona začala.....

houbelec okurkova sezona. Ani napad.

Kdyz hlava nektereho statu se zostudi a ukaze manyry podivne a nanejvys buranske, obejde to cely svet.

0/0
13.4.2011 18:11

erth

Re: Okurková sezona začala.....

    buranem je tu někdo jiný. vzpomínám si třeba na brežněva při podpisu nějaké významné smlouvy, jak si po podpisu připravené pero vzal, prostě diplomatický protokol. nora by se měla z čt pakovat právě proto, že to alespoň na závěr neuvedla věc na pravou míru

0/0
14.4.2011 1:11

captain cook

Re: Okurková sezona začala.....

i kdyby nakrasne to pero melo byt jako darek pro Klause, je znamo, ze ve slusne spolecnosti se darek zasadne dava a prijima v baleni. Rozhodne ne otevrit krabicku, vybrat co se mi libi a strcit topod stolem do kapsy, krabicku nechat na stole. To je BURANSKE a kdo to nechape, asi se mezi burany sam pohybuje a slusne moresy mu neprijdou.

Jediny pripad kdy se pero dava nezabalene, to je pri podpisu opravdu velikych mezinarodnich smluv, napr USA- Rusko /ese-se-ser. Kdyz americky prezident a jeho rusky/sovetsky protejsek podepisi, vzajemne si primo Z RUKY DO RUKY predaji s podepsanymi listinami i pera. (neco jako vymena praporku mezi kapitany fotbalovych tymu pri mezinarodnich zapasech). Ta pera jsou obvykle vyrobena naprosto unikatne pro danou prilezitost a maji cenu tisicu $$$.

Tohle nebyli potentati svetoveho vyuznamu, Klaus nic sam nepodepisoval a pochopitelne nic se tam z ruky do ruky slavnostne nepredavalo.On to jenom sebral se stolu.

0/0
14.4.2011 11:10

Kulhánková, dcera

Re: Okurková sezona začala.....

No tak tím spíš se nad tím nemusíte rozčilovat.

0/0
14.4.2011 13:04

captain cook

Re: Okurková sezona začala.....

Nemusim, rikas? Nejsem cesky obcan a tohle neni hlava meho statu, ale protoze mam v Cesku rodinu, silne mi vadi, ze diky chovani sve hlavy statu se dnes svet diva na Cechy jako na burany z vychodni Evropy.

0/0
17.4.2011 10:46

pakostič

ať je to jakkoliv,

určitě nás Klaus skvěle reprezentuje, celý svět se o tom může přesvědčit

0/0
13.4.2011 12:15

A.Svoboda

Re: ať je to jakkoliv,

Ano, vždyť to sám říká a on má přece vždy pravdu ;-D;-D

0/0
13.4.2011 15:16

parbat

Slabomyslnost

Proboha o čem to tady diskutujete? Pan Špaček známý antiklausovec a znalec protokolů diplomatických jednání,VYSVĚTLIL na iDNES,že státník,který podepíše nějaký státnický prokol si MŮŽE VZÍT pero,kterým tento dokument PODEPSAL.Je to normální zkušenost na celém světě,ale pár pitomečků o tom neví a snaží se očernit za každou cenu prezidenta.8-o

0/0
13.4.2011 11:53

captain cook

Re: Slabomyslnost

1) Klaus nic nepodepisoval, tudiz mu pero nenalezi.

2)Krabicka s perem lezela na stole pred nim a pokud to povazoval za nejaky darek, mel pockat az mu to nekdo-napr. hostitel preda oficialne. Pak ji mel nest v ruce, jako se to dela s darkem; ne s obsahem zachazet jako nejaky kapsar.

3) Darek se dava i prejima zabaleny , to je zaklad slusnosti. Otevrit krabicku, prohlednout jeji obsah, vyndat co se mu libi, stahnout rychle pod stul, strcit do kalhot a pak krabicku nevinne zavrit a sporadane odlozit jakoby se nic nestalo , je nepredstavitelne buranske chovani. Ostuda pro narod, jehoz obcan c.1 se takhle muze chovat!!!!!

0/0
13.4.2011 18:19

chudy lekar

Re: Slabomyslnost

Bezesporu to vhodné nebylo, ale úsměvné ano ;-)

0/0
13.4.2011 19:14

erth

Re: Slabomyslnost

   pokud to podepisoval někdo jiný, pak z prezidentova pověření, tedy byl jeho rukou.

0/0
14.4.2011 1:18

časy jsou zlé, kamile

Vašík ať si užije chilský pero i lotyškej blok

v článku jde o recesi, která mi přijde parádní, takže pochvala organizátorům. R^R^R^

Jsme prostě smějící se bestie. ;-DR^

0/0
13.4.2011 10:39

ingarchkrasa

Krádež

Jde sice jen o blbé pero... ale taky mi to spíš přišlo jako krádež. Někdo tu píše - chvilkové zamyšlení, automatika...  To jako že už krade automaticky?..   Ano, dělá se to. ale dělá se to tak, že si oba protějšky pera navzájem po podpisu oficiálně vymění a ne že si ho prostě v nestřeženém okamžiku prostě šlohnu.  Kdyby to udělal někdo jiný, nevím nevím...Prostě si neoprávněně přisvojil cizí věc, a ještě to omlouval, že se to tak dělá....  Prostě je zloděj.

0/0
13.4.2011 10:16

nafouknutá bublina

Re: Krádež

Vy jste zřejmě stoprocentní machr, když se Vám nikdy nic podobného nestalo. Spíš předpokládám, že stalo, ale poukazovat na druhé je jednodušší, než si to přiznat sám, že?

0/0
13.4.2011 10:30

captain cook

Re: Krádež

to, ze fikantne stahl pero pod stul a dal do kapsy kalhot a jak potom zcela umyslne zavrel krabicku, aby nebylo videt, ze je prazdna, poukazuje na umysl pero stopit.

Kdyby se domnival, ze to je podpisovaci suvenyr, vzal by pero V KRABICCE se stoludocela oficialne az kdyz by od stolu vstaval a nedaval by si ho bez krabicky do kapsy kalhot.

Vyjmout pero z krabicky kdyz je mineno jako podpisovaci suvenyr a nechat krabicku na stole je samo o sobe buranske chovani, ale vzit ho potaji stazenim pod stul a danim do kapsy kalhot je kradez.

0/0
13.4.2011 10:38

nafouknutá bublina

Re: Krádež

Ano, přesně tak, Vy to přece musíte vědět.

0/0
13.4.2011 10:44

ingarchkrasa

Re: Krádež

Určitě nejsem stoprocentní a asi se mi to taky někdy stalo... ale nejsem prezident.  Člověk v určitém postavení by se měl umět chovat.

0/0
13.4.2011 10:42

nafouknutá bublina

Re: Krádež

To není o chování. Ať už je člověk v jakémkoliv postavení, měl by se umět chovat. A přestože si myslím, že to umím, stalo se mi, že můj cukr do kávy v luxusním hotelu skončil vysypaný v popelníku - a ten trapas, říct si o jiný. Nebo zjištění při odchodu, že mám pero ze slavnostního předávání cen. To je jednoduše momentální bezmyšlenkovité jednání. Jenže to je život a život tropí hlouposti.

0/0
13.4.2011 10:53

KdysiBedlam

Re: Krádež

Ty budes asi fanousek Klause na zivot a na smrt.....ne?! Proc se ho porad tak pripitomele zastavas? :-))

0/0
13.4.2011 11:26

captain cook

Re: Krádež

no a co s tim cukrem jako? V luxusnim hotelu se snad nestavaji takove male nehody kazdodenne? On tam nikdy zadny host nerozlije piti nebo kavu, neupusti pribor na zem, nikdy neprevrhne slanku nebo cukrenku, neupadne mu kus housky pod stul....boze muj!! To hle srovnavat s pripadem, kdy preza sbalil pero z krabicky se stolu, schoval do kapsy a pak jakoby n8c krabicku peclive zavrel a uklidil, aby to nikoho nenapadlo....no to je ale para!

0/0
13.4.2011 19:10

Pan Vajíčko

Re: Krádež

Víte prd a píšete nesmysly. Je naprosto běžné, že pero, kterými se podepisují dokumenty (nejenom na nejvyšší úrovni) zůstává ve vlastnictví těch, kteří daný dokument podepisovali. Takže Klaus nic neukradl. A za ten sestřih patří zrušit českou televizi a rozprášit ji po vesmíru v čele s odpornou Norou, vymetačkou postelí šéfů ČT. ;-€

0/0
13.4.2011 10:44

ingarchkrasa

Re: Krádež

Máte bohužel pravdu,  je naprosto běžné, že se politici na všech úrovních (nejenom na té nejvyšší) kradou.

0/0
13.4.2011 10:48

nafouknutá bublina

Re: Krádež

A nejraději kradou, když jsou kamery namířeny přímo na ně a oni to moc dobře vědí.

0/0
13.4.2011 11:00

ingarchkrasa

Re: Krádež

Je to věc názoru. Vám se takové chování líbí, mě se, obzvláště u prezidenta, nelíbí.

0/0
13.4.2011 11:15

nafouknutá bublina

Re: Krádež

Kdyby ale chtěl pero ukrást, nebylo nic jednoduššího, než počkat, až se kamery po skončení vypnou. Tady nejde o to, co se komu líbí či nelíbí, to je život a stává se to.

0/0
13.4.2011 11:21

captain cook

Re: Krádež

tady jde o to, ze predvedene chovani je BURANSKE

0/0
13.4.2011 19:11

pakostič

Re: Krádež

a kolik že takových per už máte doma? To, že ČT by bylo vhodné privatizovat tak v tom s vámi ale plně souhlasím.

0/0
13.4.2011 12:19

Avina

Pero pryč

Pobavilo mě video-návod,jak si přivlastnit.......Směji se tomu i při vzpomínce na záběr situace před a po.;-D

0/0
13.4.2011 10:04

Tonda Brno

Je to smutný

když už i prezident se svým "malým" platem si takto bere propisky.

Asi to byl opravdu dárek, ale ty se předávají a hlavně přebírají poněkud jinak. To co předvedl VK je ukázka jak se nenápadně krade.

0/0
13.4.2011 9:53

luki

Re: Je to smutný

R^ Přesně tak.

0/0
13.4.2011 10:15

linda a jess.

bylo to chvilkové zamyšlení - automatika

Tak mi to dnes v telefonu sdělili i z Itálie - bylo to i v italské televizi v hlavním čase !

Je to humor, ale udělal to z nepozornosti.

0/0
13.4.2011 9:42

captain cook

houbelec!!!

houbelec z nepozornosti. Klaus to udelal naprosto vedome a umyslne. Kdyby to byla nepozrnost, doslo by mu to okamzite pri pohledu na prazdnou krabicku od pera, ktero velmi peclive zavira a byl by to pero do ni vratill!!!!!

0/0
13.4.2011 10:27

nafouknutá bublina

Re: houbelec!!!

V zamyšlení si ani nevšimnete, zda je krabička prázdná nebo plná. Ale lidé, kteří nemyslí, se nemůžou ani zamyslet.

0/0
13.4.2011 10:34

Šestá z pěti

Je slavný po celém světě, máme pěknou reklamu :-))

Could Czech President Václav Klaus be a kleptomaniac? ;-D

.

http://www.huffingtonpost.com/2011/04/12/czech-president-stealing-pen-_n_847604.html

0/0
13.4.2011 9:28

Šestá z pěti

Re: Je slavný po celém světě, máme pěknou reklamu :-))

Ale asi bude jen takový "sběratel" - čestných doktorátů už taky posbíral asi 40 ;-D

0/0
13.4.2011 9:30

luki

Re: Je slavný po celém světě, máme pěknou reklamu :-))

;-D

0/0
13.4.2011 10:16

Antiblb

Pustil jsem si několikrát po sobě ten záznam

a soudím, že V. K. se trochu lekl, zabrán do studia pera, když začala oficiální část a jeho kolega pozdravil přítomné. Tak ho to vytrhlo ze zamyšlení, že se zachoval naprosto normálně - strčil péro, kam patří, zapnul si knoflíček, pohladil obecenstvo svým upřímným pohledem plným porozumnění všemu a bylo to. Pero selhalo a nevrátilo se na stůl.

Svůj předchozí názor níže, že ho normálně šlohnul, beru zpět. On ho totiž šlohnul mimoděk, jaksi automaticky, ale to přisuzuji tomu, že šlou "pouze" o pero.

 

0/0
13.4.2011 9:28

Scarlett O Hara

Re: Pustil jsem si několikrát po sobě ten záznam

..asi to tak nějak podobně bylo...ale vždyť je to úplně fuk, kde je pravda. Hlavně, že se tu lidičkové mají o čem dohadovat ;-)

0/0
13.4.2011 9:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.