Diskuze

Žena si zlomila ruku v obchodním centru, bolestného se nedomohla

Žena, která uklouzla v obchodním centru Plaza Plzeň a zlomila si ruku, žádala o bolestné marně. Pojišťovna, u níž je nákupní centrum pojištěno, tvrdí, že Plaza zavinění odmítá. Podlahy prý ošetřovalo dostatečně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Antonín, topič

13. 4. 2011 12:50
Cedule

"Pozor mokrá podlaha" jsou čirý alibismus. Buď se po tom dá chodit, nebo ne. To je jako cedule "Pozor, padá omítka" - tak jako když vám padne šutrák na hlavu, tak vám majitel objektu řekne "byla tam cedule, tak co ještě chcete?" Nebo cedule "Pozor, propadá se podlaha"

0 0
možnosti
DD

belair.07

12. 4. 2011 17:39
***

Plně s paní cítím. Dát slinutou a broušenou dlažbu do vchodu mohl navrhnout jenom imbecil. O deset metrů dál je dlažba už hrubá. V zimě jsem tam také dostal "smyk" a trhnul si tzv. s hákem. Celý týden jsem zobal růžové kamarády abych to v práci vydržel. Jak se hájí, že uklízí každých dvacet minut je úsměvné. Jediné opatření bylo, že tam dávali na zem kartony. Obchoďáku za miliardu fakt ty kartony sluší. Pokud se chce někdo pobavit, tak ať si tam v dešti nebo sněhu dá u vchodu pauzu deset minut. Myslím, že těch rozzuřených větrných mlýnů uvidí nespočet. Byl jsem také mezi nimi. 

0 0
možnosti
TR

Liška13

12. 4. 2011 18:56
Re: ***

ono v prosinci udržet jakoukoliv podlahu u vstupu mokrou je poměrně dost nemožné....proto tam nejspíš dávají ty cedule.

0 0
možnosti
P

pimosak

12. 4. 2011 17:05
...

Jestli se to paní stalo tak, jak popsala, tak je mi ji opravdu líto. Ovšem těžko říct. Z vlastních zkušeností z obchodů a restaurací vím, že drtivá většina lidí všechny nápisy a upozornění naprosto ignoruje a nevšímá si jich. Navíc, pokud to začala řešit až po týdnu, tak se není čemu divit, že ji OC nechce nic dát. Jedna holčina u nás v práci se připravovala na směnu a najednou ji najdu ležet na zemi. Ptám se jestli uklouzla či něco podobného a ona že ne, že má delší dobu problém z kolenem a že ji to občas zlobí. Ok poslal jsem ji domů. A za pár dní mi na stole ležel papír na proplacení pracovního úrazu, že prý uklouzla...

0 0
možnosti
BP

hanibi

12. 4. 2011 13:54
2 Finrod Felagund

V CR se obchodnici nemusi snazit a v danem pripade platit bolestne ze sveho. Nikdo to neocekava (viz debata nize) a nikdo si na takoveho obchodnika nebude ukazovat prstem, pokud to neudela, protoze takova je naprosta vetsina. Stejne zakaznik nakonec znovu prileze, protoze nema alternativu. Ale pravdou je, ze mame to, co chceme a co si zaslouzime. Dost casto me to napada i v souvislosti se soucasnou politickou krizi. Ty nechutnosti jsou jen odrazem stavu spolecnosti. PS. Ja jsem v Australii.

0 0
možnosti
AR

Finrod Felagund

12. 4. 2011 14:01
Re: 2 Finrod Felagund

Máte pravdu... I když po pravdě je mi občas dost smutno, když vidím 1) lidi, kteří by šli podvádět kdykoliv se jim naskytne možnost, 2) lidi, kteří automaticky předpokládají, že jakmile bude aspoň minimální možnost systém zneužít, to udělají.

0 0
možnosti
L

Leinad

12. 4. 2011 13:38
No a?

1) Pročpak byla nehoda nahlášená až tak pozdě? Že by se někdo bál, že teorie, která byla na kameře, zněla jinak, než řečená teorie o neoznačené kluzké podlaze?

2) Obchoďák by to mohl zaplatit ze svého, i když o tom občas v daňovém systému pochybuji ("komu a proč si dal těch 5 000,-Kč? Přiznej se, to je tvůj osobní účet....") - ale nezaplatil. Já se mu nedivím, byla by to dobrá reklama, ale jsou i jiné marketingové strategie.

0 0
možnosti
TR

Liška13

12. 4. 2011 18:57
Re: No a?

dobrá reklama? Něco jako zaplatíme, i když nic neprokážete? :o)

0 0
možnosti
K

kapitan_karotka

12. 4. 2011 13:07
Ad debata nizi

Naprosto kazdy si muze spocitat, jake jsou naroky na ukladani dat z bezpecnostnich kamer. Paklize by to bylo cernobila kamera s naprosto zakladnim barevnym (odstiny sedi) rozsahem tak vam naroky na jednu kameru vyjdou takto: 32x800x600x12 - pocet barev krat rozliseni krat pocet snimku za vterinu krat cas po ktery je zaznam veden. Pri deseti takovych kamerach, se za den dostanete na neco kolem 50gb. Pri stovce kamer to uz je 500gb....takze dozadovat se toho, aby OC drzelo zaznam z kamer TYDEN a dele je naprosto mimo realitu.

0 0
možnosti
AR

Finrod Felagund

12. 4. 2011 13:11
Re: Ad debata nizi

Zodpovědná firma nechá ukládat každou událost, která je něčím výjimečná - například to, že si tam někdo zlomil nohu. To se dozvěděli přeci bezprostředně poté, ne? Tehdy to přemazané nebylo. Zákon jim to nejspíš nepředepisuje, ale je to zodpovědný přístup, který teď mohl pomoci, pokud má OC pravdu. Pokud ovšem nemá OC pravdu, pak se nedivím, že se záznam ztratil.

0 0
možnosti
MM

venenum

12. 4. 2011 12:47
déle než týden ?

Proč taková prodleva mezi úrazem a nahlášením ?

Co to bylo za zlomeninu ? Kdyby byla komplikovaná, asi by bylo vyžadováno vyšší odškodnění.

0 0
možnosti
L

Leinad

12. 4. 2011 13:17
Re: déle než týden ?

Protože ke zlomenině nemuselo dojít v OC?

0 0
možnosti
L

luban12

12. 4. 2011 12:47
Je to jen otázka času,

 kdy lidé budou žalovat "Mekáč" protože ztloustli po jejich "Hambáčích" ,výrobci lihovin budou žalováni za to,že kvůli jejich alkoholu havarovali atd..Nakonec na tom budou nejlépe ti co nic nedělají, někteří z nich si ale budou stěžovat na to,že peníze které dostávají z našich daní jim stačí sotva na jeden večer u hracího automatu.8-o

0 0
možnosti
L

Leinad

12. 4. 2011 13:26
Re: Je to jen otázka času,

I soudci a advokáti si budou vymýšlet důvod svého pracovního místa podobně, jako všichni státní zaměstnanci. "Stloustl po sežrání hambáče" není o nic divnější, než "musím poslat orazítkovanej papír do vedlejšího města. Píšu ho na počítači, ale zaplatím si kurýra" nebo "abcd test ze státní maturity se musí vyhodnocovat centrálně."

Jinak pokud v OC byla past na mamuty, tak s odškodněním souhlasím. Já akorát po počkání celý týden (na smazání kamerového záznamu) dámě nevěřím.

0 0
možnosti
K

kapitan_karotka

12. 4. 2011 12:43
Je to klasika

Na jedne strane stoji mala, ublizena zakaznice a na druze zla velka firma. Viditim to kazdy den. Pracuji v druhem nejvetsim ceskem ISP. Se zkz mame ve smlouve napsano, ze pred nahlasenim poruchu MUSI restartovat koncova zarizeni. Naprosto kazdy den se najde nekdo, kdo to proste neudela a necha si poslat technika. Ac je clovek dopredu upozornovan, ze se bude jednat o placeny vyjezd, vzdycyk se potom silene divi, proc po nich nekdo chce penize. Todle je uplne to same.

0 0
možnosti

peterudes

12. 4. 2011 13:00
Re: Je to klasika

upc? ;-)

0 0
možnosti
M

milujemadmina

12. 4. 2011 12:26
.

ešte by bolo dobré zistiť, či sa skutok nestal v inom nákupnom centre a ona to teraz skúša , že kde z toho neco kápne...

0 0
možnosti