Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po Krupce policie vyšetřuje sedm lidí, hájí vytlačení bohoslužby

Po sobotním pochodu příznivců Dělnické strany sociální spravedlnosti v Krupce na Teplicku policie podezírá z přestupků nebo trestných činů sedm lidí. Registruje také šest zraněných. Pochodu se postavili do cesty Romové a anarchisté. Jejich náboženské shromáždění policie vytlačila, což vzbudilo debatu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Curenzym

Důvodem - pseudodůvod

Jsou to velmi agresivní jedinci, znám některé a musí se léčit, protože mají v hlavě zmatek, neúplné rodiny, nemají školy, neví si ze sebou rady.Důvodem k pochodu - pokud vím, rozsudek nad Patrikem vykonal soudce z majoritní společnosti, Romové se od toho distancovali. Mě nikdo nenapadá za to, že soused z majoritní společnosti je kriminálník.

0/0
11.4.2011 11:43

Pietro Menea

Co bylo důvodem pochodu

Média se nás snaží přesvědčit, že pochod byl akcí holých lebek a jim podobných extrémistů. Osobně znám některé iniciátory pochodu. Jsou to úplně normální lidé, kteří žijí v uvedeném sídlišti. Jejich životní zkušenost je vede k podobným akcím. Stát jim není schopen zajistit normální životní podmínky ke klidnému životu. Proto se tímto způsobem brání. A media prostřednictvím redaktorů, kteří nikdy nežily v podobném GETU si hrají na ochránce utlačované menšiny.

V sídlišti Čapkova a Dukelských hrdinů jsou tou menšinou právě lidé, které do DSSS vehnala Rómská většina.

A k tomu církevnímu shromáždění. Za 20 let po tzv.revoluci se rómská většina nikdy a k ničemu nemodlila a v sobotu jako náhodou poprvé. Naprosto souhlasím se zákrokem policie.

0/0
11.4.2011 11:03

Hudson1111

Kocourkov

Dělnická strana jsou už od pohledu plešky,  to se na mě nezlobte. Jak může vůbec někdo něco takového tolerovat. Žádná úcta k lidem co prožili druhou světovou. Proč to tady ta naše prohnilá vláda toleruje? Polovina z nich sou bývalí komunisti co jen hrabou a důležité věci jako spokojenost a bezpečí občanů je nezajímají. Chcete aby se tady cigáni chovali slušně? Tak v první řadě apelujte na stát a nechytejte se stébla, které vám hází dělnická strana protože ta vám taky nedokáže pomoci. Nechápu jak je možné že někdo dovolí projít maskovaným skinheadům a nacistům jakoukoliv ulici kdekoliv. To je naprostá zrada a pochybení úřadů a státu. To se může stát jen tady, že ve vládě figurují komunisté a po ulicích nám pobíhají nacisté, naprosto beztrestně. Všichni se rozčilují nad Ciganskou problematikou ale že by to za těch X desítek let vyřešil? Vůbec. A když k tomu nemá prostředky vláda tak kdo má? Dělnická strana? Rozhodně ne! Ti by za své názory měli táhnout z týhle země ještě před cigánama.

0/0
11.4.2011 10:08

anturie

Re: Kocourkov

Souhlasím s tím, že nás Dělnická strana nespasí. Ale díky jejím pochodům se o Krupce začalo mluvit i na "vyšších místech". A jak nám bylo sděleno ředitelstvím Městské policie v Krupce, konečně bylo umožněno zástupcům města přednést naše problémy v Praze. Do té doby nám nikdo z vlády ani ministerstev neodpověděl.

0/0
11.4.2011 12:03

Hudson1111

Re: Kocourkov

Já to chápu že to je strašný. Nechtěl bych tam bydlet. Už teď máme dost Vietnamských přistěhovalců v naší lokalitě a taky to není ideální i když to stoprocentně není tak hrozné jako u Cigánů. Držím vám palce. Taky bych byl rád kdyby s tím někdo ve vládě začal něco dělat protože to s dělnickou stranou a komančema je fakt do nebe volající a sitauce menšin se začíná dost negativně obracet proti každému občanu ČR, který se chová tak jak to po něm stát vyžaduje. [>-]

0/0
12.4.2011 14:14

anturie

Nic než pravda

Já tam byla s celou rodinou. A se mnou mnohé další vč. dětí, spousta důchodců, invalidní důchodci na vozících a také mnoho mladých. Ale žádná neonacistická uskupení Národní odpor a Autonomní nacionalisté, ani žádné jiné neonacisty  jsem nezaregistrovala. Nejagresivnější byli chudáci napadení Romové, kteří volali : chtěli jste boj, máte ho mít a podobná hesla. Rozhodně mi to nepřišlo, jako náboženské shromáždění. A pokud ano, nevím, s jakou vírou si jimi volaná hesla spojit.  Velice smutný je způsob, jakým byla celá akce prezentována v televizních zprávách. Ani Nova ani ČT neukázala nás, "normální občany" , kteří se k pochodu přidali, aby ukázali, že tímto způsobem se u nás v Krupce dál žít nedá. Děti nepouštíme ven, protože máme strach. Transparent s obrázkem zbitého Patrika a nápisem "příště to může být vaše dítě" je totiž u nás opravdu ze života.

0/0
11.4.2011 9:20

Klory

Re: Nic než pravda

R^R^

Taká mě zaráží, proč nám média lžou. Naštěstí jsem si mohl obrázek udělat sám.

0/0
11.4.2011 9:39

Scarlett O Hara

Re: Nic než pravda

Držíme vám palce R^

0/0
11.4.2011 9:49

Deliveres

Re: Nic než pravda

Média lžou protože si to přejí Němečtí vlastníci novin. S redaktory iDnes jsem několikrát mluvil telefonicky a fanaticky papouškovali přikázaná dogmata. Oni ví, že nemají pravdu, ale přesto to podle rozkazu píší. Nechápu, že někdo dokáže za peníze prodat svoji novinářskou etiku.

0/0
11.4.2011 17:19

gun hill

ceka nas nebe na zemi

anarchiste se budou modlit a zacnou pracovat,romove dodrzovat desatero a cirkev zastiti cokoli z ceho jim neco kapne.bych blil velebnosti,je dobre ze uz i policie vi co jsou cikani a anarchisti za svoloc a zacne je rezat.ono by bylo asi nejlepsi nechat ty tabory at se utkaji a pak jen posbirat mrtve a osetrit ranene.stoji to penez jako za kozu a nic z toho nevzejde.

0/0
11.4.2011 9:09

elso2

genialni tah ceske extremni levice

ceska extremni levice pomoci podobnych akci zneuziva a zaroven

diskredituje viru a cirkve.

genilani tah jak v jedne hre (na udajny neonacismus v cechach) zneuzit a

zaroven diskreditovat sve dalsi ideove nepratele (nabozenstvi a cirkve). No, ti dva panove (od evangeliku a pravoslavnych), co se takto nechali

"pouzit" to jsou veru mistri medvedich sluzeb []

0/0
10.4.2011 23:04

sent

Re: genialni tah ceske extremni levice

Přesně.Navic cirkvim chybi ovečky,ktere by plnily kasičky,tak každa přiležitost jak se zviditelnit je dobra.Ono jim vždycky šlo o zlato a moc.Jenže ty doby,neomezené moci jsou pryč.

0/0
11.4.2011 7:12

visa

Bude děsná sranda, satanisté proti katolíkům

a obě strany potřebují k bohoslužbě kůly a pálky. To jsem vážně zvědav, kdo koho ukžižuje.

Jestli to ale bude na mém soukromém pozemku, který je veřejně přístupný, tak já budu pálit čarodějnice. A to na obou stranách. To bude pr.ča.

;-D

0/0
10.4.2011 23:00

opportunity

"organizátoři akci vydávali za náboženské shromáždění"

To je správná formulace. Je jasné, že to bylo zcela účelové.

0/0
10.4.2011 22:30

Jawař

Místní nebo cizí bránili průchodu?

Nevím kolik ckánů v té skrumáži bylo místních. Ale od nás z Dubí jich tam bylo jako kobylek. Místní dealeři drog  a načerno zaměstnávající kápové si je tam navozili.

0/0
10.4.2011 22:05

kunta_kinte - konzument psu

Ano, vyvolalo to debatu

zdali by nabozenske pruvody taky nemely podlehat vcasnemu oznameni, kdyz uz jsou takhle zneuzivane. Vetsina romu zna kostely leda jako zdroje materialu.:-P

0/0
10.4.2011 21:49

navsteva rozslapne socialistu

Re: Ano, vyvolalo to debatu

med je med.

0/0
10.4.2011 22:11

Táta medvěd

Bohoslužba?

Odkdy se na bohoslužbu nosí zbraně? Kdyby bůh existoval, toto tzv. náboženské shromáždění by rozehnal sám. To nebyla bohoslužba, ale sraz hříšníků a kacířů všeho druhu. Moc by mě zajímalo jak dodržují desatero, když mají problémy dodržovat zákony.;-D Ten farář s cigárem v ruce, to byla taky ikona.

0/0
10.4.2011 21:31

sent

Re: Bohoslužba?

Vidět to archanděl Gabriel......jenže svati se této kouli za Venuši raději davno vyhybaji,nemůžou ten binec videt.

0/0
11.4.2011 7:14

holes4

jak to teda je?

smažky se paktují s nedotknutelnýma? ....abych pro příště věděl:-/

0/0
10.4.2011 21:05

good_luck!

jako věřící

se domnívám, že prvně by měla policie pořádně dát po hlavách těm popům, co zaprodávají víru politickým cílům. A až je budou policajti příště rozhánět ode mne budou mít požehnání... Pokud chtějí protestovat, ať Antifa, Anarchy a všichni zmetci světa nezneužívají druhé!

0/0
10.4.2011 20:37

spravedlivyrytir

Konečně policie dodržuje demokratickou ústavu a rozhání

darebáky, co si myslí, že mohou řvát na legitimní oficiální demokratickou stranu. Nejsem jejich příznivcem, ale hájím demokracii a zákon na prvním místě. Naopak Anarchisté a Romové se chovali nedemokraticky extremistick a protizákoně. Tři modlící herce v hábitech zakoupených ve filmových ateliérech, měli ihned identifikovat, jako pachatele trestního činu navádění k nenávisti a zneužití náboženského činitele v prospěch politické propagandy. Poprvé se policie postavila za české občany, za Patrika a za demokratickou společnost. Nicméně chci potrestání i Janova , kde agresivní Romové hrubě napadají občany české republiky a jsou abnormálně rasističtí a homofóbní, důkaz zde http://youtu.be/QEmks8DZ9zg

0/0
10.4.2011 20:08

Tommyg14

.

K romům mám dost negativní vztah a nebojím se to přiznat, ostatně asi jako většina obyvatel severních čech, ale pořád jsou mi bližší, než náckové

0/0
10.4.2011 19:45

holes4

Re: .

;-(

0/0
10.4.2011 20:59

visa

Re: .

Ale rómové jsou taky náckové, co ty na to?

0/0
10.4.2011 23:04

kafy

Re: .

Nevidím v tom rozpor, takže co by na to měl říct ? :D

0/0
11.4.2011 6:25

EU Man

Nejdřív práce

http://mostecky.denik.cz/zpravy_region/video-zlodeji-hlupaci-zabery-jak-v-becove-kradou-k.html ,pak na bohoslužbu

0/0
10.4.2011 19:39

EU Man

A sanitka

by taky musela počkat?

0/0
10.4.2011 19:11

EU Man

"Romové"

přestaňte se chovat jako dobytek...a budete mít klid....přestaňte řvát, že jste diskriminovaní. K romské národnosti se vás hlásí minimum....Ti jsou, nebojím se to říct" ti slušní...zbytek je jen využíváte...Že Vás nenapadlo udělat tak velkou bohoslužbu za Patrika...

0/0
10.4.2011 19:02

VentreSaintGris_X6

Tenhle je v úplném náboženském transu

http://i.idnes.cz/11/041/cl6/KLU3a5a74_164603_4830175.jpg

0/0
10.4.2011 18:58

Lumpíí po banánu 2

Re: Tenhle je v úplném náboženském transu

pokorně ukazuje bohu, že je jednička

0/0
10.4.2011 19:14

VentreSaintGris_X6

modlící se anarchista

to se může stát jen u nás...;-D

0/0
10.4.2011 18:56

VentreSaintGris_X6

jj, to rozehnání

najednou nábožensky procitnuvších cikánů bouřlivé internetové diskuze skutečně vyvolalo. 99% přispěvatelů to bouřlivě kvitovalo...;-)

0/0
10.4.2011 18:52

Huffnagellův duch

Re: jj, to rozehnání

R^;-D

0/0
10.4.2011 18:54

Deliveres

Paní mluvčí je nějak

pomýlená, protože její slova "Teď přibyl argument, že dochází k narušování pořádku" znamenají, že výtržnosti tropí jiná skupina než ta, která svolává pochody. Proč by tedy slušní lidé měli trpět za výtržníky. A mimochodem, nikdo do Krupky policii nezval, takže by si zásah měla policie platit z vlastní kapsy. Všimli jste si, že na fotografiích z Krupky policisté porušují zákon, že mají být označeni číslem a ono je tam neměli?

0/0
10.4.2011 18:49

Deliveres

Re: Paní mluvčí je nějak

Podle logiky paní mluvčí nebudeme v Praze pořádat srazy Mezinárodního měnového fondu, protože tyto srazy vytvářejí velké demonstrace a výtržnosti. Rád bych viděl, jak by ji nadřízení seřvali, až by tuto svoji logiku před nimi předestřela.

0/0
10.4.2011 18:52

Dedek183

Re: Paní mluvčí je nějak

K tomu porušování zákona - a co je ta žlutá šmouha pod nápisem Policie při pohledu na policistu zepředu? No přece služební číslo!

0/0
11.4.2011 8:23

Deliveres

Žádná Iniciativa V Ústí neonacisty

nechceme neexistuje, protože za tuto iniciativu se schovává agentura Člověk v tísni a protože za naše peníze pořádá demonstrace s výtržnostmi, tak by měla ihned přestat dostávat peníze ze státní kasy.

0/0
10.4.2011 18:46

Italka_z_Francouzske

Vytlačení vzbudilo debatu??

Mě taky vždycky dožere, když mě někdo vzbudí. A to mám do debaty daleko...

0/0
10.4.2011 18:26

Queribus

To by mne zajímalo,

za co se ti Romové modlili.

Předpokládám, že za větší dávky...

0/0
10.4.2011 18:21

Italka_z_Francouzske

Re: To by mne zajímalo,

Za to, aby je nikdo nečapnul při čórce...

0/0
10.4.2011 18:35

Intesen

Re: To by mne zajímalo,

R^

0/0
10.4.2011 18:43

doktor_bota

Z protokolu jednoho ze zasahujících...

"Bylo mi divné, že někteří z těch Romů drží kříže, tvořené kovovou tyčí, na které byla v horní třetině upevněna provázkem nebo lepící páskou dřevěná laťka. Jo a ty tyče měly rukojeti, asi jak hokejky. No ale ten kříž udělaný z bejsbolky jsem opravdu neviděl, jen jsem o tom slyšel, to se musíte zeptat kluků, co byli vpravo".

0/0
10.4.2011 18:15

blahf

konečně dopadly pendreky na úrodnou půdu.

0/0
10.4.2011 18:08

Jawař

Re: konečně dopadly pendreky na úrodnou půdu.

R^

0/0
10.4.2011 21:44

Huffnagellův duch

Je třeba tentokkrát zatleskat PČR,

která odvedla dobrou práci, bez ohledu na útoky různých humanistických pomatenců...

0/0
10.4.2011 17:56

Scarlett O Hara

Re: Je třeba tentokkrát zatleskat PČR,

Měli by je takhle důsledně rozhánět častěji, třeba by se to tu obrátilo k lepšímu.

0/0
10.4.2011 17:58

Huffnagellův duch

Jaké další výjimky jsou prosím ještě možné?

Setkání kuchařů, nebo vyhlížení UFO? Já jen, abych nebyl překvapen...

0/0
10.4.2011 17:55

Petula.Sk

..

To je paráda teda...taky Dělnická si něco domluví, má to povolený a ti odporní připálenci si tam klidně vlezou!! Měli pořádně dostat přes ústa, že by z domu nevylezli. A ještě se vymluví na náboženství..blééé ;-O;-O Kdybych mohla, napíšu kam s něma!!

0/0
10.4.2011 17:27

multIX

Re: ..

Opálení a osmažení - svůj k svému;-)

0/0
10.4.2011 17:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.