Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stráského „vybubnujeme“, plánují aktivisté odvolání šéfa parku Šumava

Ekologičtí aktivisté, kteří bojují s vedením Národního parku Šumava, vytvořili plán na odvolání jeho šéfa Jana Stráského. Chtějí rozesílat e-maily se stížnostmi nebo bubnovat před ředitelstvím parku. Zápis z jednání ale unikl na internet a teď se jím baví i úředníci ministerstva životního prostředí. Stráský ustoupit nehodlá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A/D

nejde o duhu, ti ať si dělají co chtějí

počtěte si třeba tady, už se fakt zadělává na mezinárodní ostudu s finančním postihem od EU. Nechápu, jak můžou lidi nerozumící problematice řídit park a potažmo ministerstvo. Odborníci byli obratně odstraněni....

http://www.sumava-kurovec.cz/Stanovisko%20CBDR%20110404.pdf

pokud někdo chce svým hlasem podpořit správnou věc, můžete se připojit zde pod otevřený dopis ČSPE

http://dopis.cspe.cz/index.php?lang=cz&page=introduction

0/0
13.4.2011 11:29

arogancemoci5

"Aktivista", to už je nové neslušné slovo až hrubá nadávka.

0/0
10.4.2011 13:55

morphyp64

Sdružení Za požrání veškerých smrčin v Čechách

se přidává k Hnutí Duha. Potřebujeme roznést a rozšířit kůrovce nejen do lesů v okolí Šumavy, ale i do ostatních smrkových nepůvodních lesů. Udělejme z celé České republiky prales, nechme přírodu ať koná! Nemnožme se, lidé do přírody nepatří, jen ji ničí! Ponechejme krajinu rostlinám a živočichům, kterých dávno patří. Spáchejme hromadnou sebevraždu...

0/0
9.4.2011 19:41

Neldoreth

Jak budou lesnické firmy pečovat o Šumavu

http://budejovice.idnes.cz/tezari-na-sumave-obchazeji-zakon-pokaci-stromy-ale-nove-uz-nevysadi-11m-/budejovice-zpravy.asp?c=A110408_122647_budejovice-zpravy_pp

http://www.skorepa-photo.com/blog/sezehnuty-symbol-jara-72.html

0/0
9.4.2011 15:53

pavel.61.

odborníci lesu nerozumí

ale spisovatelé a režisérka ty tomu teda rozumí! Díky Hnutí tuho už jste nadělali škody dost

0/0
8.4.2011 19:03

beda venerabilis

Článků o uniklém "zápisu" je spousta

ale zkuste ho někde na netu najít.

0/0
8.4.2011 17:59

Lisak Bystrouch

Ekoterorista = kdo je to..? :-)

Zaráží mě, jak se někteří lidé stále ohání slůvkem "ekoterorista". Rozeberme si ho - eko jako ekologický, tedy přírodní;  terorista - člověk ničící, vraždící a ohrožující...tedy člověk ničící přírodu = nějak mi to nejde dohromady - tedy vlastně ano, pokud si pod tímto spojením představím např. vychytralé ziskuchtivé politiky, lesáky a dřevařské lobby, pak ano, můžu ho používat :-D Ovšem nazývat takto lidi, kterým došlo, že přírodu je třeba chránit a nesnažit se ji neustále řídit (ve smyslu poručíme větru dešti), to mi osobně přijde nějak nesmyslné až, řekl bych, BLBOST.. Vám ne? :-) zamyslete se konečně - je lepší věřit renomovaným vědcům studujícím léta danou problematiku a majícím prokazatelné výsledky, nebo prolhaným falešným politikům, ekonomům a dalším všeználkům ohánějícím se pouze nějakými hesly, kteréžto rok od roku mění..? [>-]

0/0
8.4.2011 12:34

tac123

Re: Ekoterorista = kdo je to..? :-)

To je jednoduché. Ekoterorista je někdo, kdo ve jménu ochrany přírody buzeruje = terorizuje ostatní. A na spoustu takzvaných ochránců přírody toto označení sedí. Takže se moc nedivte, že se takto označují.

0/0
8.4.2011 12:38

Lisak Bystrouch

Re: Ekoterorista = kdo je to..? :-)

:-D ano, to máte pravdu, ovšem když oni někteří "ostatní" jsou mírně natvrdlí - a jak se říká, chytrému napověz, hloupého..;-) Samozřejmě nejsem zastáncem nějaké buzerace, ale v tomhle našem kocourkově to někdy bohužel nejde.. zvláštní, že když nás buzerují politici a papaláši si tady dělají co chtějí, to snad nikomu nevadí, chápu, lidi si už zvykli na tenhle náš národní kolorit :-) Ovšem pokud chceme opravdu chránit přírodu, pak především, a je to smutné - především před lidmi samotnými!

0/0
8.4.2011 12:51

akademik Richard

Re: Ekoterorista = kdo je to..? :-)

treba pridavanim bioslozek do nafty, coz ma v konecnem dusledku za nasledek devastaci prirody a umirani lidi hladem. O znicenych autech a tim padem potrebe dalsich ani nemluve ;-D

0/0
8.4.2011 13:17

Lisak Bystrouch

Re: Ekoterorista = kdo je to..? :-)

no o tom mi radši nemluvte, pane akademiku :-) Biosložky přidávané do ropy je též pěkný nesmysl, v důsledku je to horší, než-li jezdit na "čistou" ropu :-) Ovšem odbíháte od Šumavy, takových problémů jako jste nadhodil je nepočítaně ;-)

0/0
8.4.2011 16:13

pavel.61.

Re: Ekoterorista = kdo je to..? :-)

ekoteroristé dělají ekologické škody, tedy škody dělané "ekologama". "Ekologické" vedení parku prohlásilo ze dne na den smrkovou monokulturu bezzásahovou zónou. To nemohlo jinak dopadnout než kůrovcovou kalamitou. Kurovec zežral i cenné lesy, které by nepřemnoženého broučka vydýchaly. Zároveň se za tohoto "ekologického" vedení těžilo 60x více dřeva než v dobách hospodářských. Aby ne, když Hnutí tuha bylo placeno za tento ekotunýlek dřevařským podnikem. Tyhhle "ekologické" organizace se za ekologii jen schovávají (kdo by neměl rád přírodu) ale jsou to politické organizace "vydělávající" peníze a ne zrovna slušně

0/0
8.4.2011 19:11

arogancemoci5

Re: Ekoterorista = kdo je to..? :-)

Bystrouchem zřejmě příliš nebudeš. Kadlubem vaší debaty nebyla Šumava, ale význam slova ekoterorista.

0/0
10.4.2011 13:58

Kolokol

Taky bych si šel zabubnovat na hlavy aktivistů

0/0
8.4.2011 11:01

Lisak Bystrouch

a já bych si šel zabubnovat na hlavy kokolů jako jsi ty :-D

0/0
8.4.2011 11:39

Kolokol

Re: a já bych si šel zabubnovat na hlavy kokolů jako jsi ty :-D

Já myslel, že třeba hnutí DUHA je zkratka Dutá hlava

0/0
8.4.2011 12:48

Lisak Bystrouch

Re: a já bych si šel zabubnovat na hlavy kokolů jako jsi ty :-D

jo jsem duhová víla..:-) on není ekolog jako ekolog, házet nás všechny do jednoho pytle nejde, chápu, že někomu radikální postoje Duhy vadí, ovšem jak už jsem řekl, politici též jednají radikálně a oni navíc na to mají páky a zákony (a když ne, tak si je zkrátka schválí nebo obejdou..), takže když se bude jen nečině přihlížet, tak z nás dál budou dělat.. voly? ;-)

0/0
8.4.2011 16:16

pavel.61.

Re: a já bych si šel zabubnovat na hlavy kokolů jako jsi ty :-D

"ekologové" jsou velmi schopnou lobbistickou skupinou mající politický vliv

0/0
8.4.2011 19:13

akademik Richard

Re: a já bych si šel zabubnovat na hlavy kokolů jako jsi ty :-D

no a sam jsi na sobe ukazal, co znamena "ekoterorista". ;-D

0/0
8.4.2011 13:18

Lisak Bystrouch

Re: a já bych si šel zabubnovat na hlavy kokolů jako jsi ty :-D

to je fakt, za to se omlouvám, nechal jsem se trošku unést :-) byl to takovej malej metafór..;-)

0/0
8.4.2011 16:18

DrID

Chce to nafotit lesy na německé straně!

Tam už dávno roste po kůrovci nový les a vůbec je to síla vidět jak tam pečují o přírodu a přitom si i lidi užijí rekreaci - foťte to a zveřejňujte, ať si to Češi uvědomí !!

0/0
8.4.2011 10:59

Lisak Bystrouch

Re: Chce to nafotit lesy na německé straně!

Tohle by vážně chtělo udělat.. byl jsem tam a je to vážně paráda, ale i u nás např. na Plechým už se les po kůrovci hezky a rychle )a samovolně) obnovuje - leč některým Čechům očividně stanovisko renomovaných odborníků nestačí, naopak raději věří zkorumpovaným a falešným politikům (čemuž se velmi divím po všech těch zkušenostech z poslední doby..:). Kdyby se více zamysleli, muselo by jim být jasné, že politikům, ekonomům a všem těm kecálkům do šumavské problematiky rozhodně nejde o přírodu - který český politik naposled pořádně řešil otázku přírody, myšleno z vlastního a upřímného zájmu..? v naší politice jde hlavně o prašule, opět, bohužel

0/0
8.4.2011 11:45

neandrtálec

NÁRODNÍ park rozparcelujeme.

:-) postavíme kiosky

:-) rozprodáme stavební povolení a parcely (viz "ekofarma" u Tetřeví slati)

:-) mezi novými vysemeněnými smrčky naše harvestory vyjezdí koleje

:-) zpevníme lesní pěšiny pro průjezd kamiónů našich tržních zákazníků

:-) to bude mít NÁROD, a hlavně někteří jeho jedinci u koryta, velikou radost

0/0
8.4.2011 10:42

Urb - Ledorubom v Meksike

Ekoteroristi budou zřejmě nepřizpůsobiví na dávkách

Dle své činnosti si zřejmě řádné zaměstnání nehledají a tak dávky odebrat a hlavně zkontrolovat, jak si platí zdravotní pojištění. Jejich počínání samozřejmě klasifikovat, jako výtržnosti. Zároveň ukládat pokuty, pokud vstoupí do chráněného pásma a exekučně je vymáhat. Většinou tato sorta bydlí u rodičů, kteří je živí a tak rodičům exekučně vystěhovat nábytek a oni se už doma nad potomky zamyslí.

0/0
8.4.2011 10:36

grabinoulor

Re: Ekoteroristi budou zřejmě nepřizpůsobiví na dávkách

A to vokýnko namažeme medem...

0/0
8.4.2011 10:47

Lisak Bystrouch

Re: Ekoteroristi budou zřejmě nepřizpůsobiví na dávkách

 :-D to je jasný, ekoteroristi jsou všichni na podpoře (menší dotaz: jak vlastně klasifikujete ekoteroristy? definujte - já jen aby soudy věděly, komu mají ty dávky odebírat :-D tak co třeba: ekoterorista = člověk, který je natolik inteligentní, že mu došlo, že přírodu je důležité chránit a že ona si bez nás snadno poradí, my bez ní těžko.. takže jen houšť, všechno vykácet, prodat, spálit  a pak zkusíme kolonizovat třeba Mars..;-) Lidé, které zajímá příroda více než uslintaných pár korun ze dřeva jsou určitě úplně neschopní cokoliv dělat - a zdravotní pojištění si taky jistě neplatí, na co taky, když nás politici viz. Stráský všechny zdarma vyléčí hned jak skončí s "léčbou" Šumavy :-D Já být rodič "ekoteroristy", jak vy tyto lidi nazýváte, tak jsem na svého potomka patřičně hrdý, díky nim totiž možná moji vnuci a pravnuci budou mít možnost vidět alespoň kousek člověkem nezničené přírody, ne jen na fotkách. A že tam kus lesa sežral kůrovec..? ale proč ne, to je v přírodě NORMÁLNÍ :-)

0/0
8.4.2011 11:56

Urb - Ledorubom v Meksike

Re: Ekoteroristi budou zřejmě nepřizpůsobiví na dávkách

Mohu se mýlit a ekoteroristi mohou být dobře placeni, jako svého času spolek "Jihočeské matky". Potom by to bylo zaměstnání a synovi bych v tom nebránila, ale jestli by se uvazoval ke stromům místo řádného zaměstnání, tak by mně nohy pod můj stůl nestrkal.

0/0
8.4.2011 12:14

Lisak Bystrouch

Re: Ekoteroristi budou zřejmě nepřizpůsobiví na dávkách

jak byly placeny jihočeské matky..? spravovala jste jim finance, že jste takto zasvěcena? :-) Dobře, přijměme Vaši hypotézu, že ekologisté jsou zaplaceni.. tak tedy kdo by je měl podle Vás platit? vláda? Al-Kajda..? nebo strana zelených? :)) ne slečno či paní, myslím, že pouze věří své věci a snaží se jen chránit přírodu :) v téhle zemi chápu, že ve všem hned vidíte korupci - ale tu hledejte výše, v politických kruzích, které určují, kde a co pokácet - protože právě ti nahoře budou mít velké zisky ze dřeva a pozemků, ne studenti přivazující se ke stromům.. Bohužel, když jiná možnost není a vláda se rozhodne pro pár korun zničit co se dá, nahrabat si do korýtka a pak po volbách vklidu nechá své místo jiným "korytářům", pak nezbývá, než si jít hodit..lano ke stromu a doufat, že to lidem konečně dojde

0/0
8.4.2011 12:21

pavel.61.

Re: Ekoteroristi budou zřejmě nepřizpůsobiví na dávkách

tam kde se ekoteroristi přivázali ke stromům se kurovec namnožil 2x a způsobil "škodu" za 12mil Kč. Tam kde byly napadene stromy pokáceny a odkůrovány a ponechány tzn nevytěžily se, klesl výskyt kůrovce na 1/4. (napadený strom stejně uschne ale nemusi uschnout ještě 4 až 8 stromu okolo)

0/0
8.4.2011 19:16

vokroj

Další kus masa,

je otázka, kdo na jeho požírání bude participovat, Stráský se hned tak nedá a to je dobře. Darebáků je ale mnoho ...

0/0
8.4.2011 10:30

Lisak Bystrouch

Re: Další kus masa,

No to mě teda vokroj pořádnou flákotu šumavského smrkového :-D Naprostý souhlas, darebáků jako Stráský je jak říkáte mnoho a hned tak se nedají.. ale my je společně všechny vokrájíme na plátky, nasekáme na sekanou, že soudruhu? hůl na ně, a pořádnou sukovicu! ;-)

0/0
8.4.2011 12:01

pehlad

Aktivisté do práce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aktivisté,ekoteroristé místo blbnutí udělají lépe když půjdou do práce něco dělat,kdo je vůbec platí?????,verbež jednu!!

0/0
8.4.2011 10:25

Lisak Bystrouch

Re: Aktivisté do práce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aktivisti žijí jedině z Vašich daní - na co pracovat, když na ně vyděláváte Vy :-D Pár těch vašich aktivistů znám, všichni pracují (pokud nestudují vysoké školy.. myslíte, že jsou hloupí..?), ovšem tito "blázni" si po práci a ve volných chvílých zajdou zachránit pár stromů, pár živočišných druhů zatím co vy vaše těžce vydělané peníze propíjíte v hospůdce ;-)

0/0
8.4.2011 12:07

uvka

Potrefená husa nejvíc kejhá

Ekoteroristé, k nimž zelení bezesporu patří, způsobili škod již dost. Je jen vinou nedokonalých zákonů, zkorumpovaných právníků, že tato skupina již dávno nesedí na nucených pracech, tak by mohli být pro společnost možná prospěšní. Je to něco podobného, jako tzv. ochránci zvířat - máme zemi zamořenou psy, kočkami a jejich výkaly. Pěkný den.

0/0
8.4.2011 10:23

nechci vyrusovat

Re: Potrefená husa nejvíc kejhá

Ekoteroristé podporovaní a placení ze zahraničí prokazatelně škodí.

;-D;-D;-D

0/0
8.4.2011 10:28

Lisak Bystrouch

Re: Potrefená husa nejvíc kejhá

No to je ale pěkný.. den, stačí si přečíst takhle inteligentní komentář :-D Ochránci zvířat zemi psy nezamořili, oni se je jen snaží zachránit před lidskou hloupostí - nebo myslíte, že je množí a vysazují po republice?:-D Někteří lidé své mazlíčky milují nade vše, no a pak jsou tu lidé, kteří jen na všechno nadávají a při svém permanentním naštvání vyšlápnou kdejaký.. výkal pejska a kočičky :-) což jim samozřejmě nepřeju (spíš bych byl radši, kdyby zakopli a vymáchali si v tom "čumák" ;-) Zelenými ekoteroristy myslíte předpokládám lesáky..? ti jako správní teroristé vykácejí a ničí lesy, někdo by si snad mohl myslet, že tímto "pojmem" máte namysli vědce a inteligentní lidi, kterým záleží na přírodě R^

0/0
8.4.2011 12:14

Duke:Nukem

jakou kvalifikaci

ma tenhle hochstapler pro to,vubec vest narodni park..8-o

0/0
8.4.2011 10:20

neandrtálec

Pomalu již ODS nemá kde by co prodala

Ale my ještě něco najdeme.

:-)

Prodáním všeho do rukou bankéřů si splníme svůj dětský sen, kdy nám nadávali do "klotových rukávů", a jinak nás ponižovali.

:-)

0/0
8.4.2011 10:06

baranka

Re: Pomalu již ODS nemá kde by co prodala

Škoda , že Vás ta ODS předběhla .:-)

0/0
8.4.2011 10:08

wozka

Re: Pomalu již ODS nemá kde by co prodala

A teď prodává kůrovce - nevíte, kolik stojí 10 deka?

0/0
8.4.2011 10:36

neandrtálec

Re: Pomalu již ODS nemá kde by co prodala

S kůrovcem je problém.

(Teďka jsem se byl podívat na ten ledovec, ale s tím člověk asi taky nic nenadělá. 8-o)

Nakonec ani Němci ze svého zbytku lesa nevyvážejí dřevo.

:-)

0/0
8.4.2011 10:45

Lánik

A co takhle pracovat?

ale to není taková legrace, jak vzít krabicové, deku, bubínky a odpočatý po odpoledním happeningu si zadovádět s pěknou aktivistkou.

0/0
8.4.2011 9:57

Lisak Bystrouch

Re: A co takhle pracovat?

jůů, jestli je to tak, až se budu vmládí rozhodovat, aktivista pro mne bude jasnou volbou :-D bohužel co znám, tak to rozhodně není žádnej med, každej blb vás furt osočuje, kritizuje.. děsná práce.. radši se stanu politikem, hezky v teplíčku, peněz jak želez, místo krabicáků francouzská vínka, místo křičejících aktivistek modelky a nejlepší prostitutky.. jenže taky na to někde budu muset sehnat penízky - co takhle zprivatizovat celej stát..? a když už se nedá víc privatizovat, co pak..? hele, ještě máme lesy, rychlý peníze, zase bude chvilku z čeho "vyžít"..[>-]

0/0
8.4.2011 12:39

Karel moudrý

aktivisté

Jak to, že jsou ještě na svobodě ? Už dávno měli být odsouzeni k nuceným pracem na obnově Šumavy a bez nároku na mzdu - jen za potravu + vodu  po 12 hodin denně vysazovat nové stromky, až do úplného zalesnění ! Jejich zpupná drzost je zřejmě bezbřehá !

0/0
8.4.2011 9:40

Lisak Bystrouch

Re: aktivisté

jo jo, aktivisti Vám tam budou vysazovat nový smrčky po řádění stráskýho těžařů.. to by se Vám líbilo, nemají asi nic lepšího na práci že :-D Vy si to tam pokácíte, vyděláte na dřevu a pozemcích a oni za Vás budou makat.. to si myslim by se jim nelíbilo :-D Co třeba, kdyby jste se sebral Vy a Vám podobní a každej zasadil stromek - to by byla Šumava zachráněmá za pár dní V

0/0
8.4.2011 12:44

baranka

Nejprve vybubnovat aktivisty

:-/

0/0
8.4.2011 9:37

Lisak Bystrouch

Re: Nejprve vybubnovat aktivisty

myslíte..? jako oslavnou písní do vedení státu namísto zkorumpovanejch politiků, kteří v honbě za ziskem chtějí zničit i poslední kout přírody..? neblázněte, to se nepovede :-D

0/0
8.4.2011 12:41

ondib

Kdyby radši něco dělali...

Jen kecy a překážet, ale aby ti zelení chytráci něco konkrétního a pozitivního udělali, na to mají moc fajnové ruce. Měli by si uvědomit, že z ekologie, která je pro každého člověka zcela normálním a rozumným vztahem k přírodě, dělají hysterický a ještě ke všemu levicový extremismus. Tím přírodě škodí oni nejvíc. Jsou trapní a dělají jen ostudu.

0/0
8.4.2011 9:14

DRJ

EKOLOGISTY NE!

pana Strázského nemusím. Tato fara mu nenáleží. Dokonce ani nevím, jaká by mu slušela. Považuji jej za Ferdu Brabence, práce všeho druhu. Když zaplatí, udělám všechno. Vůbec nevadí, že mi to nesluší.

Jako nejhorší řešení ze všech špatných považuji angažmá ekologistických organizací. Ty by se měly zákonem  zakázat. Koho vlastně tito kašpárkové zastupují? Mmě určitě ne!

0/0
8.4.2011 6:41

Lisak Bystrouch

Re: EKOLOGISTY NE!

Vvás ne..? a koho tedy pak? já bych Vás zastupoval rád ;-) máte takový, řekl bych snad až sympatický, a nebojím se to říci.. projef..!:-D

0/0
8.4.2011 12:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.