Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Měl rád život, sám by se nezabil, tvrdí exmanželka Otakara T.

Exmanželka Otakara Tomka, jediného obviněného v případu vraždy devítileté Aničky, nevěří, že by si její bývalý muž vzal ve vězení život. Vůbec poprvé vystoupila v médiích a odmítla i předběžné závěry policie. "Nikomu by neublížil," řekla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

enola_gay

kecy

A proč jste jej tedy paní nechala pohřbít na státní útraty?

Klasický případ nepřipouštění si viny příbuzného - podvědomí se s tím nedokáže smířit a tak mlží, aby nebyla ve společností tou, která žila s vrahem. Rv

0/0
15.4.2011 11:00

sofronie

Re: kecy

ta paní-je exmanželka,Ota měl družku i s dcerou-ta se měla především postarat o důstojné pohřební nebo alespoň jeho rodiče. Ale co my víme, co vše je v zákulisí tohoto příběhu... třeba je dávno pohřbený bez účtu státu. Kdo z Vás ho znal osobně, má jistě svůj názor. A kdo ho neznal, ten ať zváží, zda se dá článkům,které později policie komentuje slovy, že ne vše, co se psalo, bylo pravdou, ale nebyla chuť to vyvracet, věřit. Otu jsem osobně znala, a rozhodně to nebyl žádný úchyl. A bezcita také ne. A také - ta paní s ním žila před léty, tudíž před jeho obviněním!!! Takže fakt nežila s vrahem!!! Pozor tedy na ventil emocí-nemusí být správný.

0/0
17.4.2011 22:25

heavy66

snad by měla mlčet

ta dáma by snad raději měla mlčet !

0/0
13.4.2011 21:11

opportunity

Re: snad by měla mlčet

Proč?

0/0
17.4.2011 22:50

moš

Pochybnosti zda nebyl zavražděn zůstávají.

Informační výstupy policie i vězeňské služby vyvolávají vážné otázníky.Je obtížné věřit oficiální verzi o sebevraždě.Mimo jiné je obtížné věřit tomu,že normální člověk může spát v okamžiku,kdy metr vedle něho na oprátce umírá člověk.

0/0
8.4.2011 23:09

IARK - BAN za králíčka.

Jo

taky jsme tu meli jednu, ikdyz musela vedet co jeji manzel dela s chlapci ve sklepe, tak i kdyz ji to rikali lidi pomalu z okoli, tak tvrdila, ze urcite neco takoveho nemuze byt pravda :-/

0/0
8.4.2011 12:55

isabell

Re: Jo

Stará Fritzlová byla taky tak hluchoslepá a nějakou chvíli manžílka obhajovala.... tahle svýhobejvalýho neviděla spoustu let, ale je si prostě jistá.... ach jo :-/

0/0
8.4.2011 13:00

Hynek Vilém Jarmila reloaded

fakt je, že o Otovi nikdo nic neví

Problém je zřejmě v tom, že o Otovi T. dohromady nikdo nic neví, ani jeho nejbližší. Možná jeho rodiče, kteří ho záhy zapudili. Ale pak už si nenechal nikoho dostat pod kůži, hrál mimikry na všechny strany. Takže to, co si tajně představoval, co cítil a co do svých 40ti dělal, zůstane asi navždy utajeno. A součástí je i motiv vraždy Aničky. byly to peníze, sex, nějaká psychopatická nálada, obyčejná nehoda nebo něco jiného, to už asi nikdo nezjistí. Chudák holka a její rodiče.

Každopádně si ještě dobře pamatuju, jak místní vilkaři hodně bojovali proti tomu, aby se ty zanedbané zahrádky v Troji prodaly a přeměnily na stavební pozemky pro RD. Prý už by tam nebyl ten klid. Tak teď mají po klidu.

0/0
8.4.2011 12:52

Parcival

Re: fakt je, že o Otovi nikdo nic neví

Celkem souhlasím, až na jedno. Psychopatická nálada? To asi ne! Psychopat = citově oploštělý člověk, který prostě nezná pocit studu, to není věc nálady, ale diagnózy. Ovšem ta exmanželka mluví celkem věrohodně. Nas druhou stranu neví, jak se mohl změnit.

0/0
8.4.2011 13:25

opeth

Re: fakt je, že o Otovi nikdo nic neví

tady o psychologii/psychiatrii spousta lidi mluvi jakoby to byla nejaka exaktni veda...

0/0
8.4.2011 14:03

jrozec

jasně

No tam to teda musí vypadat, když pracovníci místo argumentů umějí jen napadat a urážet a když místo práce se tlachá na internetových diskuzích... (Nebo se v "justici" taky dělá na směny?)

0/0
8.4.2011 12:22

daadyy

Re: jasně

soudům je nejlepší se zdaleka vyhýbat a radši vzít spravedlnost do vlastních rukou !!

0/0
8.4.2011 12:24

procurator

Měl rád svůj život...

... a proto dělal všechno proto, aby jej opakovaně trávil ve vězení.Rv

0/0
8.4.2011 12:09

Petronaska

Re: Měl rád svůj život...

Viděl jsi Vykoupení z věznice Shawshank? Někdo neumí žít mimo, vyhovuje mu vězeňská komunita...

0/0
8.4.2011 12:11

daadyy

Re: Měl rád svůj život...

jenže tam se spíš jednalo o lidi dlouhodobě odsouzené, kteří nebyli schopnoi se po letech vrátit do běžného života..

0/0
8.4.2011 12:15

Petronaska

Re: Měl rád svůj život...

Ten člověk strávil ve vězení tolik let, že už snad na svobodě ani žít neuměl...

0/0
8.4.2011 12:16

procurator

Re: Měl rád svůj život...

Tam to bylo spíš o tom, že ti lidi chěli žít mimo, ale po x letech trávených v kriminále si prostě uvědomovali, že už to prostě nejde nebo jde ztěží. Je to jakopřed časem u nás rozhodoval soud o podmíněném propuštění muže odsouzeného na doživotí (jméno si nepamatuji), který trest dostal před rokem 1989. Nakonec jej nepustili. Musel by to být asi hrozný šok, takhle spadnout do systému, který nikdy nezažil...

Spiš jsem svým příspěvkem myslel to, že jsem nějak nepochopil, co chtěl tímto článkem autor říci...

0/0
8.4.2011 12:18

Petronaska

Re: Měl rád svůj život...

Klid, já chápu, co jsi myslel. Mimochodem, nick tedy odpovídá skutečnému pracovnímu zařazení?

0/0
8.4.2011 12:20

procurator

Re: Měl rád svůj život...

JJ, nick odpovídá:) Koega? 

0/0
8.4.2011 12:23

procurator

Re: Měl rád svůj život...

ehm. "kolega"

0/0
8.4.2011 12:24

Petronaska

Re: Měl rád svůj život...

Jasně ;-)

0/0
8.4.2011 12:27

procurator

Re: Měl rád svůj život...

Zdravím kolegu!! To se nás tady objevuje celkem hodně. Aspoň někdo vyvažuje názory zdejších univerzálních odborníků z lidu.:-)

0/0
8.4.2011 12:34

Petronaska

Re: Měl rád svůj život...

Co říkáš na poslední nález ÚS? Vrací se vám to ze soudů, nebo vám to dávají? A vy návrhy podívíte? Nám se to vrací, ačkoliv to soudy dělají protizákonně. Jenže není žádná páka, jak je donutit příkaz vydat Rv

0/0
8.4.2011 12:39

procurator

Re: Měl rád svůj život...

...už jsem tu... No, po dohodě jsme zatím 88ačka pozastavili a čekáme, co bude. Nechápu, jak to soudy můžou jen tak vracet. Přece ten § pořád existuje. Jen podle všeho se teď  už o IPkách a o mobilech moc nedozvíme. Já dělám dost počítače, tak teď vlastně nevím, co budu dělat. Tento týden jsem asi podal poslední obžalobu na § 152:(

0/0
8.4.2011 12:59

Petronaska

Re: Měl rád svůj život...

Je to zlé, je to stupidní, ale nenaděláme nic. ÚS je ÚS, no :-/ Jdu ven, mám dovču. Tak zatím čao, kolego.

0/0
8.4.2011 13:03

procurator

Re: Měl rád svůj život...

Měj se, kolego!!!

0/0
8.4.2011 13:04

procurator

Re: Měl rád svůj život...

Je to stejně schizofrenní situace. Když budu mluvit o mobilních operátorech, tak oni přece musí dál pro svou vlastní potřebu ta data uchovávat. Jak by asi vyúčtovali hovorné, když by nemohli doložit, kdy a na které číslokdo volal? Jak by asi mohli spravovat síť, kdyby neměli info, kolik hovorů z které buňky jde?

Držím palce prvnímu stěžovatli u US, který bude namítat, že vyúčtování hovorného s výpisem hovorů je protiústavní, protože sebou nese zpětné zaznamenání jeho hovofů v poslední době.

0/0
8.4.2011 13:03

Parcival

Re: Měl rád svůj život...

Něco jiného je délka spojení a něco jiného je obsah hovoru. Pokud soudce před nedávnem povolil odposlech např. dne 15.3. mohl vyšetřovatel vytáhnout jeho hovory klidně z 15.2 kdy ještě žádné důvodné podezření neexistovalo, pokud tomu dobře rozumím.

0/0
8.4.2011 13:30

procurator

Re: Měl rád svůj život...

Právě že ne.  Odposlechy stále platí, tady šlo většinou o zjištění (laicky řečeno),

1. jestli nějaký hovor a kdy proběhl (obsah samozřejmě nikde není zaznamenán) - prostě jen pokud proběhlo spojení. Příklad: anonymní nahlášení bomby, bylo tak možno zjistit kdo a odkud volal.

2.jestli se na určitém místě a v určitou dobu nacházel mobilní telefon. Příklad: měli jsme u nás sérii vloupání po celém kraji, podle všeho je měla na svědomí jedna parta. Udělaly se zpětné zjištění mob. telefonů v místě a čase vloupání (tzv. výpis z buňek) a zjistilo se, že u všech vloupání byly přítomny stejné telefonní čísla. Tyto telefonní čísla se začaly sledovat a pachatelé byli chyceni při nejbližší vloupačce přímo při činu.  A všichni už sedí. Po předmětném nálezu už nikdo stejně pachatele nechytne...

0/0
8.4.2011 13:55

Guarana12

Re: Měl rád svůj život...

No a proto se vězni věšej, že se na tu komunitu už těšej?

0/0
8.4.2011 15:34

avoris

Re: Měl rád svůj život...

On je sakra rozdíl, jestli sedíte za vloupačky a menší věci, nebo za znásilnění a zabití dítěte... pokud Aničku fakt zabil, tak sebevražda byla únikem před tím, co by ho čekalo po odsouzení :-/

0/0
18.4.2011 14:01

Guarana12

Re: Měl rád svůj život...

Čtěte vlákno, pak budete reagovat k věci. :-/

0/0
18.4.2011 14:09

Petronaska

!!!

No to se zase vyrojilo odborníků ;-D;-D;-D Nevím, jestli se nad hloupostí českých lidí bavit, anebo plakat. Myslíte, že existuje ještě stupidnější národ než jsme my, Češi? Ne 1/3 národa, jak se vyjařovali psychologové, jsou mentálně trochu slabší, ale jak to tak sleduji, tak 1/3 je mentálně jakž takž na úrovni. Ten zbytek, včetně 99% zdejších diskutérů, to je tristní ukázka české malosti a švejkovství, syndrom "já všemu rozumím, i když kopu jámy pro telekom, nechte si ode mne poradit" se mezi českou společností šíří jako rakovina.

0/0
8.4.2011 12:01

daadyy

Re: !!!

nechci ti brát iluze ale zkus někdy projít kolem příkopu-tam Čecha nepotkáš ;-D

0/0
8.4.2011 12:03

Petronaska

Re: !!!

To bylo, samozřejmě, pouze obrazně myšleno ;-) Klidně to vztáhni na hospodské povaleče apod.

0/0
8.4.2011 12:05

jrozec

Re: !!!

Tak vítej mezi nimi...

0/0
8.4.2011 12:05

Petronaska

Re: !!!

Reakce jako z mateřské školky. Nic jiného jsem ani nečekal. ;-)

0/0
8.4.2011 12:07

jrozec

Re: !!!

Jaký pytel, taková záplata....

0/0
8.4.2011 12:09

Petronaska

Re: !!!

Bohužel musím konstatovat, že jsem přesvědčen o tom, co jsem napsal výše, že jste tady většinově na úrovní žáků mateřské školy :-/

0/0
8.4.2011 12:10

isabell

Re: !!!

Do mateřských škol žáci nechodí :-P

0/0
8.4.2011 12:35

Petronaska

Re: !!!

Ne? A kdo? Chovanci? To by zdejší vystihovalo ještě lépe ;-)

0/0
8.4.2011 12:38

isabell

Re: ...

Pokud se svým, jistě vysokým, IQ, které tu čtenářům a diskutérům dáváte tušit, nevíte,co znamená slovo ŽÁK, pak je tato debata naprosto zbytečná :-/

0/0
8.4.2011 12:42

Petronaska

Re: ...

;-) děkuji za milý kompliment, od někoho jako jsi Ty to velmi potěší ;-)

0/0
8.4.2011 13:00

isabell

Re: ...

Ano, rozeznat kompliment od ironie je pro jisté jedince nad jejich rozlišovací schopnost a odvézt pozornost od vlastní neznalosti je jen pudem sebezáchovy :-P

0/0
8.4.2011 13:04

on3.

Re: !!!

1/3 je mentalne trochu slabsi ve vsech narodech. To uz je dano normalnim rozlozenim.

0/0
8.4.2011 12:17

Petronaska

Re: !!!

Jenže já se obávám, že u nás je ten poměr trochu jiný, tedy že mentálně slabších jsou 2/3. Bohužel. A podle toho to u nás i vypadá :-/

0/0
8.4.2011 12:19

jrozec

Re: !!!

Když děláš v té "justici" tak by vás ve škole měli kdysi učit alespoň základy statistiky ne? :0)

0/0
8.4.2011 12:24

Petronaska

Re: !!!

;-) Nepochybně stejně jako by atomového vědce měli ve škole učit hrát na housle a rozpoznat šišku smrkovou od šišky borové, viď? ;-D A propos, neudělal jsem žádnou chybu, tedy mlč. Jak jsem napsal níže, s člověkem Tvé úrovně nemám dnes náladu debatovat. Není to proto, že došly argumenty, jak s oblibou ti, na jejichž hloupočké příspěvky a výzvy adresát nereaguje, ale prostě proto, že Tě nepovažuji za sobě rovného partnera k diskuzi. Toť vše. Hezký den ;-)

0/0
8.4.2011 12:30

on3.

Re: !!!

zaklady statistiky by mela znat i dojicka od krav. Stejne jako by mela mit zakladni pravni vzdelani.

0/0
8.4.2011 12:45

Petronaska

Re: !!!

To nepochybně by lidé měli mít jistou úroveň právního vědomí, neříkal bych tomu vzdělání.

0/0
8.4.2011 13:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.