Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Případ Aničky byl nejsmutnější, škodili nám senzibilové, říká vyšetřovatel

Josef Mareš, šéf týmu vyšetřovatelů vraždy devítileté Anny, poskytl rozhovor MF DNES. Oznámil, že případ brzy zastaví. Policie zjevně došla k závěru, že vrahem byl Otakar T. a že neměl komplice. Mareš popsal i zákulisí vyšetřování a vyjádřil názor, že sebevraždu podezřelého nelze vytýkat dozorcům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kulisák

Otakar T. musel zemřít

Byl ve špatný čas na špatném místě. Možná něco i viděl a svědci se nenechávají.

0/0
7.4.2011 21:18

menesis

Musel to

to být pedofil když měla být znásilněná. Vyšetřevali obviněneho jestli je pedofil a když  ano s jakým výsledkem.

0/0
7.4.2011 18:42

Tobinka

Re: Musel to

Bože...

proč se cpete do něčeho, čemu neozumíte?

9 z 10 zneužití dítěte spáchá někdo, kdo není pedofilně orientovaný

0/0
7.4.2011 19:06

michaela82

Re: Musel to

média udělali z Otakara T. vraha, který ji znásilnil ještě dřív než byl pravomocně odsouzen, byl to hon. Na těle Aničky pokud vím žádné jeho stopy nebyly.

0/0
8.4.2011 22:34

starej_vul

:-) ... na těle Tomka

Jaké stopy byly nalezeny na těle mrtvého Tomka?

0/0
7.4.2011 16:51

skodovák

Pro zastánce Tomka!!!!!!!

Znal jsem osobně jednoho vraha, který zavraždil svoji milenku.Byla to zdravotní sestra pracující v Kosomonosích.Možná si na ten případ vzpomenete.Zmizela při cestě z práce domů.Trvalo dost dlouho , než se našla, taky po ní pátral vrtulník s termovizí, spoustu lidí , dobrovolníků a policistů s nejmodernějšší technikou.Nakonec se našla , díky bezdomovcům , kteří opalovali kabelové vedení.

Zpět k tomu co jsem chtěl říci na začátku , zabil ji člověk který po jejím zmizení chodil nadále do stejného restauračního zařízení , jako ona oběť , bavil se s manželem oběti a do doby než byl zatčen a oviněn ho všichni měli za slušného , poctivého člověka.Na rozdíl od Tomka nebyl nikdy soudně trestán a neměl zkušenosti s vězením.Podobnost je i s dokonanou sebevraždou ,kterou na sobě vykonal Tomek tak i tento dotyčný.Já a spoustu známých , kteří dotyčného znali  by neřekli, že by byl někdy něčeho takového schopen.

Do člověka nikdy nevidíte a neznáte  jeho myšlenkové pochody.

0/0
7.4.2011 14:17

roy_batty

Hmmmm

Ať už Aničku zabil kdokoliv a jestli ho najdou nebo ne, já osobně si myslím že by jí nepomohlo nic, podle toho jak to vypadá ji ta zrůda zabila hned ten den co se ztratila, ale je to jenom můj názor. Nevím jestli k tomu kdy umřela, jjestli ten den, nebo později něco řeknou policajti .... ale měli by.

0/0
7.4.2011 12:57

Mercutio

Fízlové pana T. umučili. To je jisté.

Pak ho v cele pověsili a dělali, že se oběsil sám. Je to hnus, tahle fízlácká mafie.

0/0
7.4.2011 11:49

FandaVV

Re: Fízlové pana T. umučili. To je jisté.

Á tady píše zase jeden MAŠÍBL. To je jediné správné označení pro ty notorické psavce na milión stran.

0/0
7.4.2011 13:10

roy_batty

Re: Fízlové pana T. umučili. To je jisté.

Co to je MAŠIBL? To slovo neznám .... zatím

0/0
7.4.2011 13:18

jafis

Re: Fízlové pana T. umučili. To je jisté.

Hmm, a jak bys to komentova, kdyby, nedej bože, si přišel o dceru, někoho blízkého ty?

0/0
7.4.2011 16:58

Retarda

Alespon jedna podnetna zprava

Konecne nekdo potvrdil, ze senzibilove najdou leda velky kulovy ;-€ Je tu nejaky ezoterik, ktery je bude obhajovat?

0/0
7.4.2011 9:24

Bouše

Všechny senzidebily, kartáře, šamany, numerology a astrology

bych hnal svinským krokem. :-/ Rv

0/0
7.4.2011 9:06

roy_batty

Re: Všechny senzidebily, kartáře, šamany, numerology a astrology

R^

0/0
7.4.2011 12:57

kacaba11

Pro všechny chytrolíny

vzhledem k vystopování pohybu podle telefonu,kde se naposledy v den aniččina zmizení pohyboval,je dost pádný důkaz pokud byl na místě nálezu Aničky.A taky dost pádný důvod na vazbu.

0/0
7.4.2011 7:48

defi

Re: Pro všechny chytrolíny

o tom nepochybuji, že s ní byl v kontaktu, ale zabít a znásilnit jí mohl někdo úplně jiný.

0/0
7.4.2011 8:00

opeth

Re: Pro všechny chytrolíny

tak to mel říct. pokud ji zabil někdo jiný, on o tom s největší pravděpodobností věděl

0/0
7.4.2011 8:21

defi

Re: Pro všechny chytrolíny

:-) to je docela blbost ne? Proč by o tom měl vědět? Mohlo to být tak, že holka měla ten den prostě fakt smůlu. Ota ji mohl potkat, otravovat s tím, že chtěl klíče, peníze, cokoliv.. ona se mohla vyděsit, odhodit batoh, utéct mu když jí chtěl okrást. Doběhla někam, kde jí někdo mohl potkat.. malá ubrečená holka.. hmm a v tom někom se mohli probudit pedofilní choutky a mohl ji znásilnit a zabít. A teď babo raď. Ota věděl, že s ní byl v kontaktu a že něco provedl, ale taky že ji nezabil a ona utekla. Jenže je dost divné to obhájit, když řeknete ano, o něco jsem se pokusil, ale nevyšlo to. Moc vám asi věřit nebudou. Mohlo to být jakkoliv.

0/0
7.4.2011 8:29

opeth

Re: Pro všechny chytrolíny

dost nepravděpodobné, protože takovouhle výpověď by si ota neschovával pro sebe. Byl v tom namočený mnohem víc to je snad jasný každýmu kdo je ochoten přemýšlet (a kdo zná celý případ a vývoj vyšetřování). S policií nespolupracoval a nechtěl vypovídat. To neudělá člověk kterého popisujete vy, kterým však ota nebyl

0/0
7.4.2011 8:36

defi

Proč mám dojem

že to jsou pouze výmluvy a za každou cenu se snaží hodit vinu na mrtvého. :-/

0/0
7.4.2011 7:14

denny6002

Re: Proč mám dojem

samozřejmě,ale nediv se,pan policajt je hrozně,ale hrozně unavenej!

0/0
7.4.2011 7:23

defi

Re: Proč mám dojem

tak jako že mají hodně práce, to bych ještě pochopil.. co se mi spíš nezdá jsou informace, které veřejnost dostává. Někde je chyba, protože to na Otun T. až tak neukazuje. Takže buď policie záměrně lže a nebo neříká celou pravdu. Tak nebo tak je to divné.

0/0
7.4.2011 7:25

juan atahualpa

Pomník, pachatel zůstal neznámý...

Vzhledem ke skutečnosti, že pan Otakar T. byl pouze podezřelým a že mu nebylo nic dokázáno, zůstává pachatel neznámý. A tak nezbývá než čekat, jestli udeří znovu....

0/0
6.4.2011 22:14

opeth

Re: Pomník, pachatel zůstal neznámý...

samozrejme uderi zase v Troje, pod krytim policie, se kterou je porad v kontaktu a ktera zameta jeho stopy... ja se bojim!

0/0
6.4.2011 22:27

tomasz.

odbornici

To je tady zase odborniku vyskolenych na Kriminalka. Vsichni vi jak na to, radi, shazuji policisty a to bez nejakych relevantnich informaci. Rv

0/0
6.4.2011 21:36

Alinič

Re: odbornici

Tak chytli vraha a pedofila , nebo ne?

0/0
6.4.2011 22:05

Hrustic

Re: odbornici

Ano.

0/0
7.4.2011 0:28

roy_batty

Re: odbornici

správně je "Asi ano", napřed to musí dokázat a měli by, protože jinak zůstane nejistota, Otakar T. je mi ukradenej, ale jde o rodiče dětí z okolí a o ostatní rodiče, aby měli jistotu že pedofilní xindl neudeří zase.

0/0
7.4.2011 14:24

uska

Chanuko

díky.ale už to nemůžu číst tu diskuzi....kdyby si spoustu diskutujících uvědomilo,že by se jednalo o jejich dítě,tak nevím co by tady psali;-O spíš jsou ještě moc mladí a dělají si ze všeho srandu.........někdy příště

0/0
6.4.2011 20:41

NikitaChruscov

Všechna čest

Toho chlapa si vážím, a stejně tak lidí, kteří se tomuto případu věnovali s nasazením, které by si málokdo ze zdejších diskutujících vůbec dokázal představit, natož realizovat.

0/0
6.4.2011 20:35

Tangua

Re: Všechna čest

Máte sice nesympatický "nick", ale souhlasím s Vámi.

0/0
6.4.2011 21:01

kacaba11

Re: Všechna čest

Přesně takR^

0/0
7.4.2011 7:58

roy_batty

Re: Všechna čest

R^

0/0
7.4.2011 14:25

Thorough

Vynášet nějaké soudy o tom jestli policie

postupovala nebo nepostupovala správně jen na základě článků a vlastní fantazie  je samozřejmě hloupost ..

0/0
6.4.2011 20:32

uska

Re: Vynášet nějaké soudy o tom jestli policie

100% souhlas

0/0
6.4.2011 20:45

lýdie

Kecy,kecy,

policie od začátku jen mlžila a mlží dodnes. Jedinýho podezřelýho nechali zlikvidovat a teď uzavřou případ. Konec. Stále se údajně čeká na výsledky analýzy8-o. To, že začali hledat pozdě, až snad třetí den, a po dešti, to neřekne.:-(

0/0
6.4.2011 20:21

odal.sieg

Re: Kecy,kecy,

ty budes v praci asi pekne nedocenena nula, neverim, ze by te nechali delat neco takhle dulezityho a jeste mluvit do novin. Ale blejt zamindrakovany kecy, na to je tu spousta ubozaku ve forme....

0/0
6.4.2011 20:42

Tangua

Re: Kecy,kecy,

Tedy Lýdie, Vy jste se vydařila. Mohu se s dovolením zeptat z kterého ústavu píšete? Beřkovice nebo Dobřany?

0/0
6.4.2011 21:05

odal.sieg

Senzibily

ekology, multikulturalisty a pseudohumanisty internovat

0/0
6.4.2011 20:12

hell365

Re: Senzibily

To by tady nikdo nezůstal.

0/0
7.4.2011 7:00

cekon

Škoda

že neřekl jaké poučení si z tohodle případu vzala policie pro příště...

0/0
6.4.2011 20:08

Karel Hovorka Semily

A nemohl

to udelat zahradnik?

0/0
6.4.2011 19:56

uska

Re: A nemohl

ano zahradníku

0/0
6.4.2011 20:49

Dickhead48

Vim, ze po bitve je kazdy general a kazdy by to delal jinak

a spravne!!!.......Ale uz na zacatku mi bylo divne a nikde jsem nenasel ani zminku o tom, ze by hned ten prvni den a nebo par hodin po zmizeni pouzili aspon nad tim parkem Thermal Image kameru, ktera je namontovana na vrtulniku....Po chvilce by to telo museli najit.....Sice by to holce zivot nezachranilo, ale aspon by se vedelo, co se stalo a nemusel byt tenhle cirkus......Takze ty kamery bud nemaji a nebo je neumi pouzivat .....Treba na takove veci nejsou prachy, protoze letectvo potrebuje Gripeny, ktere nemuzou letat!!!....RvRvRv

0/0
6.4.2011 19:51

opeth

Re: Vim, ze po bitve je kazdy general a kazdy by to delal jinak

no ty ses chytrak. takze v okamziku, kdy nekdo nahlasi ztracene dite, ktere muze byt naprosto kdekoliv v cechach nebo v zahranici, okamzite vzletne vrtulnik s termokamerou a zacne zbesile litat sem a tam. Nic lepsiho tam nemas?

0/0
6.4.2011 22:00

jarno3

Asi tě to překvapí,

ale ono se to téměř  tak skutečně děje. Pokud je naděje na vypátrání osoby, policie používá vrtulník s termovizí. Otázka je s jakou účinností- kolik osob bylo tímto způsobem vypátráno. Ale jako efekt pro veřejnost dobrý.

0/0
7.4.2011 0:21

opeth

Re: Asi tě to překvapí,

no ale ten vrtulnikn snad vysle az v momente kdy jsou nejake indicie v jake oblasti dotycna osoba je NE?? Nasazeni vrtulniku chapu od okamziku kdy byly nalezeny klice, batoh a dalsi stopy, ktere veldy k tomu ze naposled byla v tom lesiku. POkud ti vsak zmizi dite a ty nevis absolutne kam, kam posles vrtulnik??? 8-o8-o

0/0
7.4.2011 8:23

jarno3

Re: Asi tě to překvapí,

Propátrávat třeba nepřístupný terén v širokém  okolí, lesy, porosty, zahrádkářské a chatové kolonie apod. Ona i ta rozlišovací schopnost termovize má své limity, závisí na mnoha faktorech.  Ale pořád je to o naději, zejména v počátcích pátrání .

0/0
7.4.2011 14:39

brblovka

holkazpasova..

...nedej se! Tvé argumenty mají logiku!

0/0
6.4.2011 19:39

holkazpasova

Re: holkazpasova..

Díky!:-)

0/0
6.4.2011 20:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.