Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škárka dal policii obálku s otisky Bárty a dokumenty o sledování politiků

Bývalý místopředseda Věcí veřejných Jaroslav Škárka má důkazy o tom, že bezpečnostní agentura ABL ve spolupráci s Věcmi veřejnými špehovaly v roce 2006 politiky na Praze 1. Jejich aktivity byly namířeny hlavně na představitele ODS, kteří byli ve vedení radnice. Cílem akcí bylo získat informace o jejich údajných podvodech či korupci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jan kubalek

...

Cim to je, ze me tento clovek uz vuubec nezajima ...zacina mi pripadat jako Paroubek, ktery, kdyz se o nem dva tydnz nepise, tak chytna zachvat a musi si honem neco vymyslet, aby mel ten svuj titulek v novinach ...

0/0
4.5.2011 19:04

denny6002

memento

udělat z politického oponenta,nepohodlné osoby blázna,to Radek ošmíroval od k;-€munistů,prostě učenlivý žák!

0/0
7.4.2011 12:55

kali gandaki

Bárta platil Škárku

za mlčení o sledování politiků. Škoda, měl se přiznat. Ano, sledovali jsme zastupitele ODS na objednávku ODS. Tečka. Teď v tom hezky plave:-)

0/0
7.4.2011 11:47

FoDa

Hmm...

jaký je problém získat nějakou obálku s Bártovými obtisky, pak do ní vložit peníze a vyrobit velký případ ?

0/0
7.4.2011 11:46

VildaVilda

Re: Hmm...

R^ přesně tak...

0/0
7.4.2011 12:41

denny6002

Re: Hmm...

nijak velký,ale proč by to kdokoliv dělal?

0/0
7.4.2011 12:56

roy_batty

Re: Hmm...

no to by mě taky zajímalo proč to Škárka dělá :-) proč by ho Bárta "uplácel" takovýmhle debilním způsobem?

0/0
7.4.2011 13:21

noneno

Cui bono: Skanska

Cui bono: Skanska (má obrat větší jak celá ČR) a trn v patě zvaný Bárta. Všimněte si, jak se z pitomosti (uplácel-li Bárta, pak uplácel z vlastních peněz vlastního kamaráda:-)) dělá velbloud. Jak se do toho zapojil i Rychetský, když v Hyde parku (kam byl v tu dobu náhodně promítnuto i nulové vyjádření Bárta) na POKYN moderátora, vyhlásil svou "autoritou" názor, že "je podivné, že na půjčku nebyla vystavena smlouva". Pak se o toto vyhlášení zase "opřel" další moderátor v "Událostech" - David Železný.  Přičemž se jaksi do ztracena uklidily kauzy, které připravily NÁS o peníze (a byla to tedy loupež) - viz PROMOPRO, zakázky na MO, předražené stavební zakázky a pokus o loupež, na který upozornil Michálek (a nyní na něho ten z "čistých" alias "ctihodný" podává trestní oznámení!!) OPRAVDU SE VÁM TO NEZDÁ DIVNÉ?

p.s.: Po mém příspěvku na diskusi ČT 24 o Cui bono: Skanska, byla diskuse pod všemi články zrušena.

0/0
7.4.2011 11:02

pepan z depa

Re: Cui bono: Skanska

Jasně Bárta odstřihl firmy od státních peněz to se čekalo na vhodný okamžik a ejhle je tu ůplatek a co potom demise,ale myslim že se duzvíme takové teorie že nám půjde hlava kolem;-)P.

0/0
7.4.2011 12:29

12mmmm12

Kluci tak si střihněte

kdo má pravdu ;-D;-D;-D

0/0
7.4.2011 10:36

poznamka

Že se ozývá až teď? Kdopak mu zaplatil víc?

0/0
7.4.2011 10:33

kali gandaki

Re: Že se ozývá až teď? Kdopak mu zaplatil víc?

R^

0/0
7.4.2011 11:47

Jan Vodák

John - psychiatr jako Rath

Způsob označení politika jako člověka s duševní poruchou se nám nějak opakuje. Je to praktický faul. Obávám se, že John bojuje na nesprávné frontě.

Chápu, že pan Bárta, když vkládal tolik peněz do strany, tak si to chtěl různě pozichrovat. Obávám se, že to v politické straně s tolika lidmi není tak jednoduché jako ve firmě. 

Obávám se, že VV to mají teď solidně posmolené.

Mohli bychom to interpretovat i tak, že Škarka chtěl více a Bárta myslel, že to stačí.

0/0
7.4.2011 10:31

clay

ze Škárkovy stránky

Místopředseda VV Škárka zvažuje odchod ze strany kvůli Bártovi 17. 03. 2011

Druhý muž VV Škárka: Ať je Bárta předsedou strany 22. 03. 2011

nemůže být normální:-/

0/0
7.4.2011 10:08

stará Blažková 04

měnil se v podivína, chodil se svým bojovým psem

nechápu...

0/0
7.4.2011 6:16

Inconvenient truth hurts999

Koukam prokorupcni koalice

porad vesele vladne..8-o8-o

0/0
7.4.2011 2:04

gogol_jl

Aha - KMENTA. A daal .. ?

X X X

0/0
6.4.2011 22:44

jirka m

Tak konečně

se z toho stávají věci veřejné...:-)

0/0
6.4.2011 22:35

Rob Halford2

Re: Tak konečně

R^;-D

0/0
7.4.2011 9:55

woodward bob

Re: Tak konečně

jenom trošičku. spoustu toho nevíme a těžko se kdy dovíme;-)

0/0
7.4.2011 10:10

ZdeněkM

Škárka je ...

Ten kdo mění výpovědi každý den a přitom se tváří jak retarda v politice nemá co dělat. Prostě nedostal co chtěl ,tak kolem sebe kope jako malý fracek. Já Bártovi fandím. Konečně někdo rozhýbal a zvedl s křesel největší pijavice státu. A to ČD a stavební firmy.R^[>-]

0/0
6.4.2011 22:34

jirka m

Re: Škárka je ...

Tak nějakou rádoby prospěšnou aktivitou si přízeň získávat musí...

0/0
6.4.2011 22:38

malaloginka

Re: Škárka je ...

Jenže p. Bárta je ministr, to by si měl uvědomit a nemůže povídat každej den něco jinýho, co se jeho návrhů jedná, to není byznys, to má být PAN MINISTR a není si dělat blázna z lidí okolo sebe ...a znás ...!!!!!!

0/0
6.4.2011 22:39

regina1

Re: Škárka je ...

Pan Gross nám taky říkal každou cvíli něco jiného. Na rozdíl od bárty zbohatnul po příchodu do politiky;-D;-D;-D

0/0
6.4.2011 22:49

malaloginka

Re: Škárka je ...

P. Bárta na rozdíl od křišťálově čistého, dokázal vydělat peníze, jednoduše měl nápad, realizoval jej a řídil lidi. Jenže řídit podnik a ministersto je něco jiného. P. Bárta snad má na to , aby se z něj stal především PAN MINISTR, kterej byl zabezpečenej před příchodem do politiky, to mu nikdo nebere. 

0/0
6.4.2011 22:57

Rob Halford2

Re: Škárka je ...

Jenže ten koloťuk vydělal několikanásobně víc jako Bárta.:-/

0/0
7.4.2011 9:58

michal II

Re: Škárka je ...

Mozna si dela blazny fakt jen z blaznu, tedy tene a podobnych. Ja osobne ten pocit nemam.

0/0
6.4.2011 22:56

malaloginka

Re: Škárka je ...

Možná jsem blázen;-D, že jsem se zapojil do takové diskuze. Dobrou noc. 

0/0
6.4.2011 23:00

malaloginka

Seriál

To není "ordinace v růžové zahradě"?  "neobjasněné případy pokračují a neb jak to u nás chodí" .

Demokracie po česku. Chjo.

0/0
6.4.2011 22:24

zupan

Re: Seriál

Ne demokracie, ale korupce po cesku... ;-)

0/0
6.4.2011 22:26

malaloginka

Re: Seriál

Kolik to má dílů ? Nekonečno ....;-D, aspoň máme co číst v tom našem rybnčku.

0/0
6.4.2011 22:41

zupan

Obalka

s otisky neni prece v tomto pripade zadny dukaz. A tvrzeni o uplatku proti tvrzeni o pujcce. A nebylo tam 270 000 misto 170 000? To jsou ale afery! Takove detske. Doufam, ze jim na to statni zastupce neskoci. Ale poctivy Drobil na ministerstvo a ten Barta a VV nam zacali slapat na palec, tak nejakeho vola premluvime k divadelku. Z druheho soudku vynucovat na lidech poslusnost pri hlasovani ve snemovne je neco neslucitelneho s demokracii, poslanec ma rozhodovat podle sveho nejlepsiho a nejhlubsiho presvedceni o danem problemu a ne na zaklade stranickeho diktatu. Bohuzel, opak je pravdou, stejne tak, jako ze nam vladnou potencialni kriminalnici, chraneni imunitou na zpronevery a fauly, ktere provedli a za ktere by jinak museli sedet uz davno za mrizemi.

0/0
6.4.2011 22:23

Pravá Míra

jestli si mládenci nepoletli role...

Jára Cimrman - Záskok: "To není váš text, člověče, to říká Bárta"

0/0
6.4.2011 22:19

Pravá Míra

dal mu Bártato v igelitce?

0/0
6.4.2011 22:18

Carlos Tévez

Nedávno jsme tady už měli v upačném gardu, bez dukázu

jen svědectví, tady jsou jasně předány peníze, pokud netrpí škárka fin. krizi tak jde jednoznačně o úplatek, půjčky už zkoušel gross. Barta ven, a Nečas by měl nabídnou místo Škarkovi v úřadu vlády zato, že se nebal svědčit o korupci.

R^

0/0
6.4.2011 22:02

cernaslunecnice

Re: Nedávno jsme tady už měli v upačném gardu, bez dukázu

Jaké jasné předání peněz...jak jste na to přišel. To jste si odvodil podle Škárkovo x výpovědí, jste si na to udělal graf, ne.

0/0
6.4.2011 22:06

michal II

Barta takovy dement?

Aby uplacel takovyho nymanda? Za co? Ze mu neodejde? Hloupost.

Az Skvara rekne, za co to bylo, tak mu treba nekdo uveri.

0/0
6.4.2011 21:52

Carlos Tévez

Re: Barta takovy dement?

oslovení sedí, třeba zato aby nemluvilRv

0/0
6.4.2011 21:59

michal II

Re: Barta takovy dement?

O cem?

0/0
6.4.2011 22:57

topič elektrárenský

Když si uvědomíme, že VV původně vznikly v Praze 1

jako frakce zastupitelů ODS, tak bych tomu sledování docela věřil.  Nicméně se nemohu ubránit dojmu, že všechny tyto kauzy jsou uměle vytvářené, aby se odvedla pozornost od důchodové reformy, reformy zdravotnictví, ProMoPra a dalších podobných věcí. Lid  sleduje Škárku a vláda zatím schvaluje snížení důchodů pro většinu budoucích důchodců.

0/0
6.4.2011 21:15

čulibrkbrk

Ským to ta Adamovská

žila.

0/0
6.4.2011 21:12

michal II

Re: Ským to ta Adamovská

S Bartou?

0/0
6.4.2011 21:48

Jasanek

Bajaja

Takže si Škarka nechal zaplatit 170 000 proč? Aby pak jako rytíř ve zlaté zbroji předstoupil před média a řekl: "Koukněte se jakej je ten Bárta vykuk"! Nesmysl. Je jasné, že ať šlo o cokoliv tak v tom Škárka nemůže být nevině.

0/0
6.4.2011 21:11

mdm2

Re: Bajaja

vydedukoval Dusan Jasanek :)

0/0
6.4.2011 21:34

Vasco 75

Já myslím, že za všechno může jako vždy Paroubek!

Na toho nezapomínejme! Dokud byl tento médii stvořený démon aktivní ve vysoké politice, měla média neustále o čem psát a neměla čas na to, pitvat se  nepravostech vládních stran. Paroubek plnil první stránky novin, ve všem měl psty, za všechno mohl, strašily se jím už i malé děti. A novináři byli spokojeni. Najednou se však po Paroubkovi slehla zem a o něčem se v zájmu čtenosti psát musí. A tak konečně došlo i na ty, kteří se léta skrývali v závětří. Je zábavné sledovat, jak jsou tito lidé překvapeni a bezradní. Je třeba stvořit nějakého nového Paroubka, který by fungoval jako návnada pro novináře. Brzy se jej určitě dočkáme. Vždyť lidé potřebují neustále na někoho nadávat. Dlouho bez něj nevydržíme. R^

0/0
6.4.2011 21:07

noneno

Re: Já myslím, že za všechno může jako vždy Paroubek!

Jo, máte pravdu, zlatý (masochista) Paroubek. jak statečně nechal stékat žloutek po tváři, jak statečně svolával tiskovky o každém prdu a jak ty prdy všichni (včetně vajíčkářů) hltali;-D

0/0
7.4.2011 11:07

CD-R

Jo, není nad proklamovanou transparentnost.

To bylo před volbama řečí, jak s "nima" zatočí.

Čuchli si, nechali se podrbat a už chrochtají s nimi.

0/0
6.4.2011 21:07

michal II

Re: Jo, není nad proklamovanou transparentnost.

No asi to delaj nejak spatne, kdyz si platej a berou jen mezi sebou a v podstate bez jakehokoliv prospechu.

0/0
6.4.2011 21:50

Blackhawks

a takovi kamaradi to byli...

8let se znali....

0/0
6.4.2011 20:59

stev

John by se měl zeptat policajtů.

Nějakých loajálních. Jestli neví, odkud vítr vane.

0/0
6.4.2011 20:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.