Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Silničáři chtějí velké díry, ne levnější opravy, tvrdí výrobce lepidla

Správci silnic v Pardubickém kraji spočítali, že na opravy silnic po zimě by potřebovali o 60 milionů korun víc, než dostanou. Některé potřebují výměnu povrchu. Pardubický výrobce rychlolepidla na výtluky však tvrdí, že nemuselo být tak zle. Jen začít s opravami dřív a nečekat na velké díry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pes Jonatán

zní to dobře

to je pro zkorumpované všiváky, kteří dávají zakázky kamarádíčkům (a ti to pak odfláknou, aby mohli za rok dostat zakázku znovu) moc jednoduché a účinné řešení, držím palce, ale v Absurdistánu se to bude chytat jen velmi pomalu...

0/0
9.4.2011 9:41

marwill

Silničáři

Od silničáře: "Skutečným řešením jsou totiž rekonstrukce a výměny krytů vozovek."  ... ano, aby se nejlépe do dvou let rozpadly a mohlo se dělat znovu. Tak to dík.

0/0
7.4.2011 15:46

tetek.

Správám silnic nejde o to opravovat účinně za co nejméně,

ale jde o to, přihrát kamarádovi extra placený regulérní kšeft a on se pak se mnou podělí. Rv [>-]

Říká se tomu korupce/lobbing/ODS/ČSSD/TOP09..... 

0/0
7.4.2011 7:38

Qíteček

Nevěřím...

20 let? To se dřív vydrolí asfalt kolem týhle hmoty a vznikne veeelká díra eště s hrbem uprostřed.

0/0
6.4.2011 21:43

kolda501

Re: Nevěřím...

...... možná .... ale stále lepší záplata se životností až 20 let ... než záplata asfaltová, při níž se často nedodrží pracovní postup, která vydrží stěží 2 roky ......;-)

0/0
7.4.2011 9:31

Zas ten Qíteček, cenzore

Re: Nevěřím...

Ne, myslím tím to, že i kdyby zum času neměl na latu žádný vliv, stejně se rozpadne to okolo. Kdyby tohle skutečně fungovalo a používalo se, tak jednou dojdeme do krásného bodu, kdy už žádný asfalt nikde nebude a povrch silnic bude jen z tohoto zázraku...

0/0
7.4.2011 14:15

Tomash

Re: Nevěřím...

Tenhle vyrobek zcela odpovida sve kvalite cenou, tzn pro mensi vymoly idealni, chci te videt jak delas silnici z hmoty 15x drazsi nez asfalt troubo :D

0/0
8.4.2011 10:27

kuttna

Jak se zdá,

jen nová hmota na opravy silnic nestačí. Chtělo by to ještě i nového ředitele krajské správy silnic, neboť pan ředitel Miroslav Němec myslí jen na desítky a stovky milionů za velké opravy.

0/0
6.4.2011 21:19

hafusak2

Když se ještě dělaly silnice tak,

že se navezl štěrk, ten se zaválcoval, potom se to potříkalo asfaltem a na závěr posypalo pískem proti lepení, tak takové silnice vydržely desítky let bez oprav. Jakmile se začalo s pokládáním koberců, první opravy už za dva roky a pak se to stupňuje. Silnice postavené kolem r. 1965 jsou v lepším stavu, nežli ty z r. 2005.Rv

0/0
6.4.2011 15:14

Mr_Hypra

Re: Když se ještě dělaly silnice tak,

například v Praze na Nuselskym mostě je ještě původní asfalt z šedesátých let a pohoda....

0/0
6.4.2011 20:04

Andee

No...

Ještě v článku chybí informace, kolik za tohle PR firma pana Bartela zaplatila... ;-D

0/0
6.4.2011 10:59

waaroo

Re: No...

kaslu na PR, hlavne kdyby to fungovalo a pouzivalo se. Jezdime do prace pres dve vesnice a presne tenhle tankodrom mame v ceste. Je to hruza a pokud by tohle pomohlo tak jim snad par kilo prasku zaplatim

;-D

0/0
6.4.2011 15:24

Rubik1

Re: No...

Na tankodrom to vhodné není. Je to vhodné na malé opravy kvalitních silnic, které po opravě vydrží hodně let a nemusí se ještě dlouho celé předělávat.

0/0
6.4.2011 17:34

Larry Hagmann

Chtějí velké díry

Kdyby raději dělali tak, aby ty díry po každé zimě, ať mírné a dlouhé, či kruté a krátké, vůbec nevznikaly...;-(

0/0
6.4.2011 9:30

akro

Re: Chtějí velké díry

ale to by muslei: 1) dělat nové povbrchy pořádně, 2) sníh před solením napřed odplužit a 3) solit jen malou zbytkovou vrstvu sněhu a jen tehdy, je-li to nezbytné.

A 1 ani 2 ani 3 se správám silnic resp. jejich šéfům  nehodí do krámu. Oni potřebují kasírovat pocket cashback od dodavatelů silnic a soli a to by při kvalitní výstavbě a kvalitní údržbě nezkasírovali.

0/0
9.4.2011 13:32

Dan_C

Český vynález?

Mně pan Bartel před 3 lety tvrdil, že to vyvinula NASA a používá US Army na opravy přistávacích ploch na vojenských letištích. Asi vypráví každému jinou pohádku nebo před 3 lety potřeboval vzbudit důvěru, protože co bylo americké, bylo in.

0/0
6.4.2011 9:13

Dan_C

Český vynález?

0/0
6.4.2011 9:10

shr3k

Ach ty bulíky pana ředitele

Mám s panem Němcem takovou zkušenost, že je to jen a pouze slibotechna, proto bych na jeho názor příliš nedal...

0/0
6.4.2011 1:05

chekov

Re: Ach ty bulíky pana ředitele

a vy jste kdo?

0/0
6.4.2011 1:19

shr3k

Re: Ach ty bulíky pana ředitele

Někdo, kdo umí použít Google... ;-)

0/0
6.4.2011 11:28

Martin667

škoda že nezná někoho naministerstvu dopravy

protože pak bychom mohli jezdit bez děr

0/0
5.4.2011 20:08

Jmenuji se Banda. Patrik Banda.

Re: škoda že nezná někoho naministerstvu dopravy

Zná tam kdekoho. Ale odmítl dodávat kilo směsi za 890 Kč a odvádět z nich 800 na volební fond.:-P

0/0
5.4.2011 22:11

Petr4905

Není to jen u silnic,

drobná údržba se nedělá a čeká se až je devastace značná. Kdyby se opravovaly již malé závady, tak by se na tom tolik nevydělalo. Stejné je to u mostů, veřejných budov atd.

0/0
5.4.2011 19:37

other_side

Re: Není to jen u silnic,

účelem není opravená silnice, ale naplněná kasa, přeci :)

0/0
6.4.2011 7:28

prick

Re: Není to jen u silnic,

To máte pravdu, bohužel... :-/

0/0
10.4.2011 18:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.