Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozdat zbraně, drogy a hurá na věc! Propaganda z Ruska vykládá boj o Libyi

Kritik spojeneckého zásahu v Libyi, ruský publicista Nikolaj Starikov, označil dění v této severoafrické zemi za organizovaný převrat. Vypomohl si fotografiemi, které mají dokládat přítomnost nových západních zbraní a instruktorů v Libyi. Český odborník pokládá jeho "analýzu" za nesmysl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomáš22

Tihle za komunismu vyprávěli pohádky typu Americký brouk.

"muž podobající se Izraelci".;-D;-D

Tak to co se děje v Libyi určitě není čístý, ale tohle je taky extrém.

0/0
5.4.2011 9:55

mak1_re

Re: Tihle za komunismu vyprávěli pohádky typu Americký brouk.

No -za komunistů nám vyprávěli, že NATO je agresivní pakt. Po pádu komunismu nám vyprávěli, že NATO je obranný pakt pro případ napadení některého z jeho členů.

A já se ptám - který stát NATO byl napaden Lybií ?

0/0
5.4.2011 12:08

OnTheOriginaldrey

Re: Tihle za komunismu vyprávěli pohádky typu Americký brouk.

To je slušná demagogie.Byla to rezoluce OSN, v RB má i Rusko, Čínu.. Arabské země jsou členy NATO?

0/0
5.4.2011 12:37

milan79

Re: Tihle za komunismu vyprávěli pohádky typu Americký brouk.

Ano, NATO je v Libyi na základě rezoluce OSN, kterou prosadili státy NATO... Kromě toho těžko spochybníte to, že nejčastěji vedou agresivní útočnou válku od devadesátých let právě jednotky NATO... Je otázka jestli dnes je NATO čistě obranný nebo spíše obranno-útočný či dokonce útočný pakt... ;-)

0/0
6.4.2011 8:39

bcdis

Ruská propaganda je mnohdy primitivní

Ruská propaganda je mnohdy primitivní, to proamerická masmédia včetně MF DNES odvedla výběrem "správných" slov i událostí ve prospěch ozbrojených povstaleckých extremistů daleko lepší práci. Člověk by skoro nezaregistroval, že USA a jejich spojenci opět vyzbrojují a podporují muslimské radikály a opět se budou divit, až ty zbraně budou použity proti bělošským státům.

0/0
5.4.2011 9:29

biggles

Re: Ruská propaganda je mnohdy primitivní

zdroj toho pomateného textu je blog toho rusáka - žádné alespoň trochu seriózní médium ho nepřevzalo - až na vyjímky - pochopitelně... ;-D

0/0
5.4.2011 15:39

milan79

Re: Ruská propaganda je mnohdy primitivní

A co myslíte, že se stane až Kadáfí padne? To si myslíte, že zbrojní embargo zůstane zachované? Zruší ho a pak za peníze za ropu je vyzbrojí... bez ohledu na to, kdo bude u moci, pokud se bude tvářit dostatečně demokraticky...

0/0
6.4.2011 8:40

pouiyt

Zparvy z VOA a Ceska media

Yemenska policie vcera zabila 12 demonstrantu (VOA).Ceska media mlci.Maji vetsi chuti ukazat Cechum,jaky blbi jsou Rusove.

0/0
5.4.2011 6:22

timothyleary

Re: Zparvy z VOA a Ceska media

Na ČT24 brzo ráno dávali 16,ale jinak je to normální.Plk přeci rozbombardoval Benghazi a nechal tam zlikvidovat tisíce lidí,jen se to nikdy nepotvrdilo.

0/0
5.4.2011 6:48

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Zparvy z VOA a Ceska media

A co jako? Blokuje ti někdo web?

Neblokuje, nejsi v Číně.

0/0
5.4.2011 12:17

Opričnik

švédská zbrojovka Bofors už nyní skutečně čelí všetečným dot

Jestlipak ty všetečné dotazy budou utnuty tak promptně a striktně, jako když se Švédové nemístně zvědavě dotapovali do Venezuely, jak se mohly tamní armádě dodané pancéřovky octnout v držení kolumbijských povstalců, všemožně podporovaných  Hugem Chávezem? :-)

0/0
5.4.2011 6:01

Opričnik

se dočkal slovenského dodatku "muž podobající se Izraelci".

Jasný semita! ;-D

0/0
5.4.2011 5:58

Albedo

bungabunga

zrada a ulitba, to je celkem bezny politicky kompromis. Snad nahoda buda chtit dalsi stabilizaci. S friedmanem na vecne casy a nikdy ne jinak?

0/0
5.4.2011 5:12

birth defect

Holcicko velka ostrihana :-)) USA sva naleziste prodava a

to podle odhadu zasob. Ty se radne podhodnoti, trebas 10x nize nez jsou ve skutecnosti a kupujici zaplati "radnou cenu" . Nejvice se prodalo za Bushe kdyz ropa poklesla na $ 30.00  a ropne korporace tedy mely skutecnou cenu $3.00 (TRI) za barel ;-D pro cene 110.00 slusnej vejvar a jeste ho oduvodni valkou tam , tam a i jinde ;-D dokoupi trosku od Huga, to ale jen proto aby si uchovali svoji kterou maji skoro zdarma na dobu kdy bude cena 200+ a Hugo uz bude mit po rope jen dutou diru. Pak teprve dokonci ten lup s plnou paradou. USA muzou svoji spotrebu pokryt bez problemu, nikde neni tolik docasne zavrenych vrtu jako prave v Americe ;-)

0/0
4.4.2011 23:00

Larry Matejka

Re: Holcicko velka ostrihana :-)) USA sva naleziste prodava a

Light Sweet Crude Oil na Aljašce... Stačí to přefiltrovat přes ponožku a nalít do nádrže... Zásoby se podceňují... je toho tam na 200+ let... Jenže kartelové dohody mezi společnostmi stanovili pravidlo, že těžit se začne až bude ropa na 150-200 dolarech... Lindsey Williams, pastor co se kamarádil z ropnými hlavouny vždy předpovídal ceny ropy jako švýcarské hodinky... Tvrdí, že poslední padesátiletka se globalistům vydařila... Tenhle plán otevřeně publikovali poměrně dlouho. Jen současné zmrazení lybijské těžby dovedlo zacloumat s cenou ropy o téměř 20% procent. Uměle vyvolané nepokoje v arabském světě nejsou krátkodobou záležitostí a vyženou ropu podle plánu na 150-200 dolarů za barell. 

0/0
4.4.2011 23:07

BajnyPhoenix

Demokrate se budou tak znemoznovat nasilim a falsi

Ze za chvili Komunisticka strana a jeji clenove budou uznavani ve spolecnosti jako jedina slusna sila a slusni lide a vrati se zpet na sve vedouci misto

0/0
4.4.2011 22:34

Stříhali dohola velikou holčičku

Ropa je na 120 doláčích

USA ropu převážně kopují.

Nějak mi ty konspirace nehrají ...

0/0
4.4.2011 22:30

Larry Matejka

Re: Ropa je na 120 doláčích

bude na 200... Nechápete jedno... Je to Amerika, která je v zaměřovači globalistů... Endgame se jmenuje finální ekonomická deprese způsobená ropnou krizí a následná konsolidace. Amerika je příliš svobodná a demokratická pro zamýšlený Čínský model.

0/0
4.4.2011 22:32

kenzo

Re: Ropa je na 120 doláčích

To je otázka! Čínský model vládnutí se může opřít o kulturní tradici společenské organizovanosti. Tuto tradici však Západ nikdy neměl tak silně vyvinutou a multikulturně rozbředlí Západ, s rozpadající se společenskou kohezí, ji nemá vůbec. Pokud se globalisté budou snažit o implementaci čínského modelu vládnutí, v souboji s originálem prohrají! A oni již prohrávají, organizovat neorganizovatelné resp. nesourodou a nekvalitní populaci prostě nelze. Jak asi tedy může skončit toto?

http://ekonomika.sme.sk/c/5835147/celkovy-dlh-spojenych-statov-predstavuje-500-percent-hdp.html 

0/0
4.4.2011 22:41

kenzo

Re: Ropa je na 120 doláčích

P.S.

Asi tak, jak to pěkně nazval Marc Faber na adresu US dluhopisů, pro Bloomberg: "Co chcete vlastnit? Dluhopisy, které vynášejí 3,4 % ve slabé zemi, která se stává banánovou republikou, když se banánové republiky stávají skutečnými zeměmi“!

0/0
4.4.2011 22:45

Larry Matejka

Re: Ropa je na 120 doláčích

;-D 

ten dluh je neudržitelný... USA patří číňanům... Jediná cesta ven, by byl nějaký nový New Deal... Ale musel by se zrušit FED a začít tisknout poctivé peníze... Možná zdanit korporace... Znovuzavést Glass-Steagal... Deriváty mají roční obrat asi 4 kvadriliony dolarů... Jednoprocentní zdanění obratu, by mohlo rozjet ekonomiku nebývalým tempem... Investovat do small business...  Jenže to by se vláda napřed musela vrátit do rukou lidem a to myslím bez revoluce nepůjde...

0/0
4.4.2011 22:51

kenzo

Re: Ropa je na 120 doláčích

Případná řešení amerického bankrotářství, tak jak píšete, je věcí jinou! Řeč byla o implementaci čínského modelu vládnutí. Navíc ten čínský model se opírá nejen o historickou tradici, ale i o hmatatelný vzestup a modernizaci země (to napomáhá jakési popularizaci systému mezi obyvatelstvem) - tedy to, co dnešnímu Západu začíná, nebo již chybí! O potenciálu Ameriky lze již dnes ve střednědobém, o dlouhodobém výhledu ani nemluvě - pochybovat! Dluhy, populační znekvalitnění, ztráta atraktivity - to vše hraje roli.

0/0
4.4.2011 23:02

Larry Matejka

Re: Ropa je na 120 doláčích

Čínským modelem mám namysli hlavně způsob vládnutí... Fungující podle korporátního práva, nikoli podle demokratických zákonů... Pravda je, že západ je pro čínský model moc rozmazlený, nadruhou stranu co jiného zbyde zadluženým otrokům bez možnosti volby, než pracovat pro vládu a korporace za čínskou mzdu? Už teď vysoce kvalifikovaní Američané jezdí za prací do Indie a pracují za zlomek mzdy, který by dostávali doma... systém neuživí 300 miliónu lidí na Food Stamps... Americe zoufale chybí infrastruktura, energie i výrobní kapacity... Ekonomika se zavírá... Jediné, co zbylo je světová rezervní měna, tištěná z čistého vzduchu... Nadruhé straně jsou Američané velmi pracovitý národ... Kdyby se hrála poctivá hra zase se zvednou...

0/0
4.4.2011 23:22

kenzo

Re: Ropa je na 120 doláčích

Otázkou je, jestli bude vůbec co dělat! Vy hovoříte o ceně pracovní síly, z dnešního pohledu levné pracovní síly v Číně. To je sice logické, ale Čína si uvědomuje že její  láce pracovní síly časem pomine resp. se stane neudržitelnou a vlastně ona takovou ani být nechce. A tak začíná sázet na to, v čem byly US vždy silné a to, na co budou mít stále méně peněz - narozdíl od Číny (na kvalitu a vzdělanost populace)! Čína si je velmi dobře vědoma nejen svého potenciálu, ale i smyslu kolektivní organizovanosti (tu jsme v negativním slova smyslu mohli vidět při kulturní revoluci). O tom, že Američané byli pracovitý národ nepochybuji, ale pochybuji, že s nárůstem latinos a blacks má US šanci proti čínské tradici a potenciálu! O Evropě nemá cenu ani psát!

http://aktualne.centrum.cz/zahranici/asie-a-pacifik/clanek.phtml?id=695533

0/0
4.4.2011 23:38

kenzo

Re: Ropa je na 120 doláčích

P.S. A Čína na Západní globalisty kašle. To se ukázalo třeba u Libye, ten článek jste již četl, ale stojí ho připomenout!

http://www.presseurop.eu/cs/content/article/574731-libye-posledni-zasah-mocnosti

0/0
4.4.2011 23:47

kenzo

Re: Ropa je na 120 doláčích

Doplnění: .... US šanci proti čínské tradici, PRACOVITOSTI a potenciálu!

0/0
5.4.2011 0:07

Larry Matejka

Re: Ropa je na 120 doláčích

Bude-li co dělat... Ano to je asi ten největší problém... Ekonomika služeb je neudržitelný model... Bude-li chtít západ přežít, bude se muset vrátit k modelu soběstačných územních celků a národním státům, které by měly být především zemědělsky soběstačné... Například Food Stamps jsou dalším podvůdkem J. P. Morgan... Nebyl by problém zaměstnat lidi v zemědělství... Jenže se raději dováží komodity z Latinské Ameriky, kde pak chybí a hrozí hladomor... To samé v EU... Všude řepka a nesmyslná výměna plodin podle klíče pěstuje se to tam, kde to neroste... Čína nejspíš dojde k modelu vnitřního trhu a bude se postupně demokratizovat... Nakonec prodělá všechny nemoci západu... Eu se rozpadne, tahle konstrukce je neudržitelná... nejspíš to začně Německem, které hrozí, že už nedá ani cent na další bailouty PIIGS a vrátí se k marce... Měli bychom pomalu začít uvažovat o nějakém skromném, soběstačném reálně-ekonomickém modelu mimo kasíno, jinak skončíme zle. Myslím, že Němci takhle začali uvažovat

0/0
5.4.2011 0:22

kenzo

Re: Ropa je na 120 doláčích

Obávám se, že cesta k národním státům bude dlážděna samotným pádem Západu.V mnoha případech nebude již návrat k národním státům možný např. valné části západní Evropy, to ukázaly již dvě diskuze o národní identitě v zanikající Francii. Také s tou demokratizací v Číně bych to nepřeháněl.Tak jako je ošemetné, až naivní očekávání demokratizace v arabském světě, je ošemetné ji očekávat  v Číně.Západní model demokracie není všeobecně přenosný, ani nemusí představovat všeobecně žádaný a neodolatelný společenský model-nelze ho očekávat v relativně evropském Rusku, natož v arabském světě, proč tedy v Číně?Zejména, pokud podnětem vzestupu a prosperity není demokracie  již dnes.Proto bych očekával spíše jen určité změny, ale demokracii v západním pojetí? Německo je ve schizofrenní situaci - Německo dává okatě najevo, že mu stále dražší evropský oblek ušitý z dluhů nesedí, až na límec levného EURa podporující německý export a pravý rukáv nekonkurenceschopnosti zbytku EUrozony.

0/0
5.4.2011 1:01

Larry Matejka

Michael Scheuer, bývalý CIA protiteroristický analitik

se nám trochu rozpovídal na CNN ... Také ruská propaganda? Říkat, že "civil war in Libya is none of our business” a že  "Americans killing Muslims for oil all over again" To přeci ten správný agent CIA nedělá...;-D

http://www.youtube.com/watch?v=dDVt_hSo_EU&feature=player_embedded

0/0
4.4.2011 22:22

Chazar, vládce gojímských otroků

Re: Michael Scheuer, bývalý CIA protiteroristický analitik

Těch lží a podvodů už je prostě moc. Lidi se začínají ptát a hledat pravdu. Jednoduchá schémata manipulace a ovládání přestávají fungovat.

Víte jak se to říká. Pravda je nejprve zesměšňována, poté je hystericky potlačována a napadána, a nakonec je přijata širokým okruhem lidí.

On Brzezinksi věděl před čím varuje.:-)

0/0
4.4.2011 22:32

Larry Matejka

Re: Michael Scheuer, bývalý CIA protiteroristický analitik

přesně... systémová opozice na všech úrovních roste neuvěřitelným tempem... I ten Scheuer krásně odpálil moderátorku, když se snažila o klasické demokratico-republikánské paradigma, že obě strany jsou řízeny z jednoho zdroje... Tohle se už nezastaví... Probuzení lidí a jejich schopnost vidět skutečný reálný svět je nadějný potenciál pro systémovou změnu...

0/0
4.4.2011 22:38

LadyLucik

Re: Michael Scheuer, bývalý CIA protiteroristický analitik

Říká ale, že to tak vypadá, ne že to tak přímo je... i když je to asi to samé, ale ty v té TV moc nadšené nevypadali... :-)

0/0
4.4.2011 22:32

Larry Matejka

Re: Michael Scheuer, bývalý CIA protiteroristický analitik

jo tyhle "infobabes" vyjely z naučeného skriptu a systémového paradigmátka a bylo vidět, že to nezvládají ;-D

0/0
4.4.2011 22:41

LadyLucik

Re: Michael Scheuer, bývalý CIA protiteroristický analitik

To opravdu bylo.. :-/ :-):-)

0/0
4.4.2011 22:46

birth defect

Re: Michael Scheuer, bývalý CIA protiteroristický analitik

;-D oni jsou zvykle ze kazdy obdivuje "vyjimecnou zemi s vyjimecnymi lidmi", administrativa nikdy nelze a dela jen to nejlepsi i pro miminka uplne cizich lidicek....a ouups a jejda, najednou nekdo kdo vi tvrdi neco jineho ;-D

0/0
4.4.2011 23:08

greenalien

Re: Michael Scheuer, bývalý CIA protiteroristický analitik

"It LOOKS like it''s for oil" - říkal že se to tak jeví militantním islamistům. To je trochu rozdíl. To už je podruhé co při popisu videí kecáš, Larry.

0/0
5.4.2011 0:03

Larry Matejka

Re: Michael Scheuer, bývalý CIA protiteroristický analitik

Poslouchám to v kontextu a ten  vyznívá jinak ve spojení třeba s 4.30 ...attacking Muslim countries that has an oil... podstatné je ale hlavně co říká o divadle s LAS a o chuti Hillary napadat cizí země... Pochopte, že k tomu co říká je potřeba odvaha a některá sdělení prostě balí do známých stravitelných klišátek. Také nezapomínejme, že hoch je z CIA... Jinak oficiální propaganda ujíždí na celé čáře... Celé to divadlo je neudržitelné... Ale na CNN je to bomba... A to nemluvím o tom, že je dnes snad všem jasné kdo jsou al-civilisté...

0/0
5.4.2011 1:18

LadyLucik

Re: Michael Scheuer, bývalý CIA protiteroristický analitik

R^:-) a ta reakce těch holek z TV :-))))) jak to nesouhlasilo s jejich "propagandou" to mi přišlo neprofesionální, ale budiž. Nikdo nejsme dokonalý.

0/0
5.4.2011 2:04

santos

nepijte to

Ruská vodka dělá divy.;-D;-D

0/0
4.4.2011 22:03

pm22

Re: nepijte to

Hele, srandicky, ale oni jsou dnes jinde. Takove to ceske povysovani na Rusakama je dost zavadejici.

Je to nezadluzeny stat. nemaji tak kvalitni zlodeje-politiky, jako CR ;-D;-D!!;-D

0/0
5.4.2011 2:29

birth defect

USA velmi zalezi na civilistech, na Kubance uvalili

40lete embargo aby moc neztloustli ;-D i kdyz jen diky tomu se Kuba nemusi tolik zabyvat jak zaplatit lidem doktora ;-D USA maji svych 45.000.000 zebraku na food stamps, 5.000.000 zabavenych domu bankami jen za dobu "krize" , 80.000.000 Americanu doktora v zivote nevidelo ale zalezi vsem na lidu Libye, i kdyby si na "osvobozeni" meli pujcit ;-D Rus alespon prepadal cizi zeme bez pujcek Rv

0/0
4.4.2011 21:56

špekoun

Re: USA velmi zalezi na civilistech, na Kubance uvalili

;-DR^

0/0
4.4.2011 22:02

Chazar, vládce gojímských otroků

Re: USA velmi zalezi na civilistech, na Kubance uvalili

To ano. Když si člověk uvědomí, že cca každý sedmý američan je závislý na food stamps a tento počet narůstá, nelze než velebit tento skvělý korporativní "demokratický a svobodný" fašismus, kde banky bohatnou, korporace rostou a daňový poplatník platí daň i za to, že může dýchat. Hlavně, že skvělý a úžasný Obama schání miliardu dolarů na další vymývací kampaň aby dokázal chudnoucím a beznadějně zadluženým američanům prodat iluizi jistoty a prosperity.:-)

0/0
4.4.2011 22:26

Stříhali dohola velikou holčičku

Konspirace a další bláboly

Prej, že vše (protesty v muslimských - hlavně arabských - zemích) je dílem CIA a Mossadu ...

Totální blbost.

Izrael i USA (přesněji řečeno, jakékoli organizace na světě, demokratické i ty jiné) se daleko spíš dohodnou s diktátorem nebo diktátorským režimem. Tak proč by je pomáhaly svrhnout? Demokracie je nejistá - demokratická vláda si může dohodnuté věci rozmyslet, nebo být vyměněna ve volbách a hned je všechno jinak. Diktátor se dá uplatit  Penězi, nebo blyštivými uniformami.

0/0
4.4.2011 21:39

Larry Matejka

Re: Konspirace a další bláboly

Přečtěte si Brzezinského he Grand Chessboard: American Primacy and Its Geostrategic Imperatives... Pochopíte, co je účel hry... :-)

0/0
4.4.2011 21:42

birth defect

Re: Konspirace a další bláboly

bouri se SA kde ucast na demonstraci trestaji smrti, neexistuje volebni pravo - USA jso s kralem spokojene a podporuji ho v potlaceni demonstraci. Stejne to je v Bahrajnu. Na Syrii uz si Americani vyskakuji. Sudan rozdelili na "s ropou a bez ropy" a ted se tesi z tamniho masakru po referendu, o poctech mrtvych se nepise a ceka se Cerven aby se Jih obsadil americkou posadkou a zacalo se s navysovanim tezby. Kde USA ropu kontroluji se muze dit cokoliv a je "to v poradku" , neropne zeme si muzou vrazdik kojencu kolik chteji a nezajima to uz ani Blesk

0/0
4.4.2011 21:43

gemars

Re: Konspirace a další bláboly

Víte, svět je plnej lidí z obou táborů. jedni věří, druzí ne. Smát se těm nebo oněm je předčasné. kdo má pravdu, ukáže čas.

0/0
4.4.2011 21:44

kenzo

Al-Káida získava z Líbye zbrane vrátane striel zem-vzduch

http://www.sme.sk/c/5836869/al-kaida-ziskava-z-libye-zbrane-vratane-striel-zem-vzduch.html

0/0
4.4.2011 21:37

Larry Matejka

Re: Al-Káida získava z Líbye zbrane vrátane striel zem-vzduch

Tohle je průšvih... Až to začnou pálit z Gazy ostošest... To bude rachot...:-/

0/0
4.4.2011 21:47

birth defect

Re: Al-Káida získava z Líbye zbrane vrátane striel zem-vzduch

 na druhou stranu - bylo by to fer a spravedlive, jen at paleji , tam se skoro neda neminout spravnej cil

0/0
4.4.2011 21:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.