Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud povolil spolek, který usiluje o zrušení Benešových dekretů

Městský soud v Praze ve čtvrtek rozhodl o tom, že ministerstvo vnitra nemůže zakázat činnost spolku, i když se podle něj snaží zrušit Benešovy dekrety. Soudu chyběl konkrétní seznam předpisů a norem, které má sdružení porušovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zeleny.ropak

Sakra, to by stálo za to.

Když jsem se díval do rodokmenu, tak jsem zjistil, že všechny moje prababičky byly "Sudetské Němky". Co, když tam na mně někde čeká grunt.8-o Asi se do toho spolku dám. Třeba, než natáhnu bačkory, tak něco trhnu.;-D

0/0
3.4.2011 7:01

karelka3

Re: Sakra, to by stálo za to.

jedině že bys ten grunt prodal, jinak práce na gruntu ti spíš natrhnou záda.;-D a být ve spolku s tím podivínem šináglem, to vidiš na první pohled, že je ,,jiného,,ražení! EURv

0/0
3.4.2011 21:38

Martin667

vyrovnání a za co? vždyť oni nás tady okupovali

jsem ze sudet a tohle se mi ani za mák nelíbí

0/0
2.4.2011 23:18

Finsternis

Podpora vyrovnání

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Za-vyrovn%C3%A1n%C3%AD-mezi-%C4%8Cechy-a-sudetsk%C3%BDmi-N%C4%9Bmci/160890943957564

0/0
1.4.2011 21:44

karelka3

Jsem rád,

že mě tady ty hádky už vůbec netankujou! Většinou se tady stejně prezentují mladí ,,zápaďáci,,, nebo sudeťáci, kteří papouškují ve většině případů názory svých příbuzných, takže nic nového do diskuze! A redakce má splníno pro majitele mfd! Takže tímto zdravím všechny mladé trubky se značkou ,,Germany,,.  R^

0/0
1.4.2011 20:44

prolhaní novinári

Nádhera

Vzhledem k tomu, že se jedná o hnutí hlásící se k ideologii směřující k potlačení práv skupiny obyvatel na základě jejich státní příslušnosti, je tento spolek extrémistická organizace a jako takovou je jí možno zakázat a její členy potrestat podle příslušných zákonů. Je naprosto zjevné, že Sudetoněmecké krajanské sdružení svou ideologií přímo navazuje na odkaz Adolfa Hitlera.

0/0
1.4.2011 18:21

Vanguard

Re: Nádhera

Co to blábolíš za nesmysly?

0/0
2.4.2011 9:17

hafusak2

Jak se někde objeví p. Šinágl,

tak to vždycky smrdí a slušní lídé utíkají co nejdál.Rv

0/0
1.4.2011 13:47

pavel.61.

Re: Jak se někde objeví p. Šinágl,

zatím utíkají jenom komunisti

0/0
1.4.2011 15:47

prolhaní novinári

Re: Jak se někde objeví p. Šinágl,

Komunisté utíkají? A proč jich potom tolik sedí v parlamentu? ;-)

0/0
1.4.2011 18:22

Tazwoman

Vlastně je mi těch mladých lidí líto.

Zřejmě jsou to potomci lidí ze stejného spolku před válkou,pochybuji,že by jiné mezi sebe vzali.Stále zřejmě žijí v křivdě svých předků.A kdy tomu bude konec ? Až se smíří s tím,že tu válku projeli a s tím,že někteří z nich byli schopní páchat neskutečná zvěrstva.Tím nechci omlouvat co se dělo po válce,ale beru to jako důsledek protektorátu.A už s tím běžte mládeži do zádele a rači studovat. Vyrovnání peněžní už nějaké proběhlo za komárů,ale nevím jak velké.Ono by jen prospělo,když už byly zveřejněny seznamy spolupracovníků komárů,zveřejnit i seznamy práskačů a spolupracovníků nacoušů.  ;-€

0/0
1.4.2011 13:26

Vanguard

V čem je problém?

Mají prostě názor, že Benešovy dekrety jsou špatné a chtějí se PRÁVNÍ CESTOU zasadit o jejich zrušení. Buď jim to vyjde anebo ne.

Pokud bysme to chtěli zakazovat, museli bysme zakázat například i hnutí Koruna česká, které usiluje o změnu státní formy z republiky na království.

0/0
1.4.2011 11:02

2secure

Vyrovnání

ani vyrovnání ani rušení Benešových dekretů ani oprava zámečku což by chtěl mladej Hydrich . Germánům jsme byli jsme a budeme vždy trnem přímo v "oku" [>-]

To nesmíme nikdy připustit jinak nás pohltěj což je jejich odvěkej cíl.

Kdo to nechápe tak ať se vystěhuje do Němec a Česko nechá Čechům

0/0
1.4.2011 10:37

dědeček

Jak může někdo srovnávat cenu baráku s lidským životem?

Jak chtějí Němci nahradit lidské životy povražděných Čechů???

0/0
1.4.2011 10:07

pavel.61.

Re: Jak může někdo srovnávat cenu baráku s lidským životem?

a obráceně to také nejde. Je třeba říci, že chyba je v těch totalitních socialistických hnutích v nacismu a komunismu ("odsunovalo" se snad z Francie?) Nejdříve by měli bojovat za dekomunizaci, bez toho si myslím dál jít nelze

0/0
1.4.2011 10:13

dědeček

Re: Jak může někdo srovnávat cenu baráku s lidským životem?

Ve Francii nebylo koho odsunovat. Ta byla zemí poraženou , nikoli zabranou. U nás bylo na 5 mil. Čechů, 2 mil. sudets. Němců. To bylo jiné kafíčko.

0/0
1.4.2011 10:30

hafusak2

Re: Jak může někdo srovnávat cenu baráku s lidským životem?

Z Francie se také odsouvalo, konkrétně z Alsaska-Lotrinska.

0/0
1.4.2011 13:46

mlandova

Re: Jak může někdo srovnávat cenu baráku s lidským životem?

Alsasané nebyli nikdy odsunuti, nikdo jim nekonfiskoval jejich majetek a nedocházelo tam k masakrům civilního obyvatelstva. Prostě jen dostali po roce 1945 francouzskou státní příslušnost a proti válečných zločincům byla samozřejmě zahájena soudní řízení.

 

0/0
1.4.2011 14:57

Vsetín 1

Souhlasím s vyrovnáním

Samozřejmě souhlasím s vyrovnáním. My se omluvíme Němcům za divoké odsuny ze Sudet a pír desítek mrtvých. oni se nám omluví za desetitíse mrtvých a konečně nám uhradí morální a materiální škody v řádech miliard eur. !

Ta parta hňupů to může dirigovat;-D;-D;-D

0/0
1.4.2011 9:04

kuk....vykuk

Re: Souhlasím s vyrovnáním

;-DR^

0/0
1.4.2011 9:18

mayer

Re: Souhlasím s vyrovnáním

Jedna z prvních "akcí" prezidenta Havla byla omluva Němcům. Jak dlouho a kolikrát se máme omlouvat. Pokud chtějí majetky a peněžní odškodnění, tak ať to řeknou rovnou a ať se neschovávají za nekonkrétní řeči o křivdách a vyrovnání s minulostí. Já jsem se s minulostí vyrovnal.

0/0
1.4.2011 9:40

mlandova

Re: Souhlasím s vyrovnáním

No, on ten Václav Havel ovšem, po vlně kritiky, vzal tu svou omluvu zase rychle zpět, že? Kdo ještě z předních představitelů našeho státu se od té doby omluvil? Němci se omlouvají stále dokola už 65 let. Víte, ono nejde o ty Němce, ale o nás - abychom byli schopni si vůbec přiznat, že jsme také páchali zločiny na nevinných.

0/0
1.4.2011 11:04

mlandova

Re: Souhlasím s vyrovnáním

Němci zabili cca 340 tisíc Čechů (hlavně civilistů,z toho největší položku tvořili Židé - 277 tisíc). Češi zabili cca 250 tisíc Němců (také především civilistů, btw. zabili jsme víc Němců po válce než za války).Němci nám dosud zaplatili cca 14,5 mil.USD plus hodnotou majetku, který jim byl zabaven - cca 80 mil. USD - a přitom tak nějak nemuseli, neboť válečné reparace se platí vítěznému státu a my jsme s nimi oficiálně ve válce nikdy nebyli. Němci se nám omluvili mnohokrát a omlouvají se stále dokola už 65 let.My bychom si mohli alespoň oficiálně přiznat, že jsme také páchali zločiny na nevinných - nejprve na Němcích,za bolševika sami na sobě. Cítíte se také spoluzodpovědný za zločiny komunismu? Komunisté souhrnně zavraždili 3x více lidí, než padlo ve 2. světové válce (150 milionů).

0/0
1.4.2011 11:52

hafusak2

Re: Souhlasím s vyrovnáním

Cucy cucy z prstíčku. Alespoň pište pravdu, když už chcete polemizovat.Rv

0/0
1.4.2011 13:41

mlandova

Re: Souhlasím s vyrovnáním

A co konkrétně se Vám nezdá? Prosím nějaký protiargument, fakta. Opravdu mě to zajímá, díky.

0/0
1.4.2011 15:00

Finsternis

Re: Souhlasím s vyrovnáním

V zásadě souhlasím až na drobnost - 277 tisíc Židů - to nejsou Češi - jen v Praze se 97 % Židů hlásilo k německému národu, tudíž, i kdybychom chtěli být hodně benevolentní, je možné 75 % Židů považovat za Němce jistého náboženského rythu. Takže tolik Čechů to zase nebylo.

Samozřejmě - smrt, zvlášť zbytečná, je vždy smutná a tragická, ale v tomto případě je navíc často instrumentalisována. Např. v roce 1877 češi masově na tyto "Čechy" útočili v rámci tzv. Moravských událostí, což byl český pogrom na Němce a Židy. O 50 let se jim tito nepohodlní Češi svoji smrtí najednou hodili do krámu.

0/0
1.4.2011 21:39

Finsternis

Re: Souhlasím s vyrovnáním

Oprava pogrom listopad 1897

0/0
1.4.2011 21:53

mirni

proste mame mezi sebou stale ony zvlastnaky kterí

potrebuji vyzdvihovat neco co prece nelze zmenit a je vlastne i pravne a moralne podlozene. stejne tak jako Bensovy dekrety, tak je to opetovne navrzeni vrahu Masinu na statni vyznamenani --- myslim si ze by pan Stetina uz mohl dat pokoj zacina tim byt trapny ... i kdyz je pravda ze nevim kdo za touhle iniciativou vlastne stoji. Jedno je fakt jejich pocinani nema nic spolecneho s nejakym odbojem. Zrovna nedavno jsem si dal dohromady jejich cinnost a odsouzeni americkeho vojaka za to ze zastrelil nekolik civilistu - byl odsouzen a to byl ve valce. Takze kdybychom nechali tuhle historii proste tam kde je bylo by lepe. Jenze jsou lide kterym proste asi dela dobre kdyz se o nich pise a mluvi!

0/0
1.4.2011 8:58

hafusak2

Re: proste mame mezi sebou stale ony zvlastnaky kterí

Berte to tak, že to jsou nejvíc ti, kteří se chtějí dostat ke korytu za hodně peněz a s minimem práce. Ovšem k tomu je potřeba se patřičně zviditelnit. Teď když osvědčená antikomunisteická karta už není jistotou, chce to jiné kontraverzní téma - a třeba něco kápne.;-DRv

0/0
1.4.2011 10:17

mayer

"Triumf spravedlnosti"

Benešovy dekrety schválily vítězné mocnosti. Jak si konkrétně tenhle "spolek" představuje to narovnání ? Revizi výsledků druhé světové války ?

0/0
1.4.2011 8:45

dogi2

Tak,

teď ještě zaregistrujeme NSDAP a už to bude v kupě! Blahopřeji! No, ještě že nemám žádný majetek v Sudetech, jinak bych už pomalu začal uvažovat o prodeji. Dokud je čas!

0/0
1.4.2011 7:51

sent

Re: Tak,

V Sudetech SDP a rehabilitovat Henleina a K.H.Franka.

0/0
1.4.2011 8:06

pitbulek

fujky

koukněte tomu skinovi chybí na tý pásce jen hákovej kříž a tý holce dirndl a bude to úplný ;-€

0/0
1.4.2011 7:20

pitbulek

uf

jen si hrajte asi to co nám provedli němci si už nějak nepamatujete - pomaloučku polehoučku nás ovládnou a potom budeme jen další kolonie a smetiště němců - varuju vás všechny co jim lezete do prde.le nebudete mít nikdy žádnou výhodu pro ně jsme jen póvl a leda tak dobrý jim sloužit[>-]

0/0
1.4.2011 7:17

hyunix

Re: uf

Jenom jestli tebe neovládl fantas magorus;-D

0/0
1.4.2011 7:29

becka

Re: uf

Když jsi to psal nedíval jsi se do zrcadla?Rv

0/0
1.4.2011 7:41

becka

Re: uf

 Lépe to napsat nešlo. R^V

0/0
1.4.2011 7:39

kuk....vykuk

Re: uf

Přesně takR^

0/0
1.4.2011 9:21

hafusak2

Re: uf

Před tímto stavem varoval president Beneš už na podzim 1945. Že se objeví snahy o překroucení dějin, přehození viny za válku a pod. Už tenkrát varoval, že máme být bdělí na německé požadavky, které jistě časem přijdou. Měl naprostou pravdu.

0/0
1.4.2011 10:25

Borgir

Vrácení majetku

jsem pro navrácení majetku, jeďte se někdo podívat do Sudet jak to tam "Češi" všechno zničili. Příkladem je Tachovsko. Rozpadlé německé statky a v nich Slováci. Na těch statcích je krásně vidět jak musely být krásné.

0/0
1.4.2011 7:16

becka

Re: Vrácení majetku

 Za to nemohou dekrety,ale neschopná komunictická vláda. Němci zaseli bouři a sklidili vánek. Chtěli k říši tak tam jsou.Dobře,že vypadli. Ti co chtějí návrat, jsou hlupáci nebo magoři.

0/0
1.4.2011 7:33

mayer

Re: Vrácení majetku

Vracej majetek, ale jen ten svůj.

0/0
1.4.2011 8:13

dědeček

Re: Vrácení majetku

Píšeš o něčem, o čem vůbec nic nevíš a viděl jsi jen z rychlíku.

0/0
1.4.2011 10:03

becka

dekrety

 Nic se rušit nebude. Pátá Hitlerova kolana má smůlu.

0/0
1.4.2011 7:07

hyunix

Dnes se dá diskutovat o všem.

A mě sudeťáci nic špatného neudělali.

0/0
1.4.2011 7:04

jaromir11

Re: Dnes se dá diskutovat o všem.

nebyl jsi na světě.

0/0
1.4.2011 7:41

becka

Re: Dnes se dá diskutovat o všem.

Asi tě kopli do hlavy.Rv

0/0
1.4.2011 7:42

sent

Re: Dnes se dá diskutovat o všem.

Jen to ,že kdyby vyhrali valku tvoji rodiče nebo prarodiče by byli zapojeni do konečneho řešeni,v němž sudetaci v protektoratu hrali roli vice než aktivni.Takže pokud by tvoji rodiče splnovali technicke parametry nord.rasy,byl by jsi treba Helmut Muller.Pokud ne tak někde na Sibiři by z tebe nebo tvych rodičů sdirali kůži ve fabrice pro blaho řiše.Poku by tvoji rodiče nesplnovali nic z uvedených parametrů,tak by nejspiš už davno vyletěli kominem a ty by jsi nikdy neexistoval.Takže slavné výkřiky sudetaků-Fuhrer macht frei,aus Tchechoslowakei!!

0/0
1.4.2011 7:43

Čaník

Re: Dnes se dá diskutovat o všem.

A ještě byla možnost - Patagonie!

0/0
1.4.2011 9:05

kuk....vykuk

Re: Dnes se dá diskutovat o všem.

A co tvým předkům? Asi by ses divil, kdybys jim řekl svůj názor ve 40tých letech.

0/0
1.4.2011 9:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.